09.05.2010 22:38 Suzuki LT-Z 400, Access Tomahawk 300
Bonfire
Město: Rychvald
IP:147.229.218.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
Nemate nekdo zkusenosti s timhle karburatorem?
Chtel bych ho koupit a experimentovat, je to pry nejlepsi volba pro Suzy DRZ/LTZ 400, tak myslim ze i ostatnim strojum podobne kubatury by mohl sednout Vim ze FCR 41 se pouzivaji dokonce i na velkych motorkach (600,1000ccm).
Je nejaky rozdil mezi karburatorem urcenym pro silnicni motorky a pro krosky (vice otresu), nebo to je jedno?
10.05.2010 07:58 #1 Téma: Keihin FCR 39 MX
quad-usa
Město: Kovalovice
IP:82.209.24.xxx
Offline 4/174
Yamaha YFZ 450 R, Suzuki LT-R 450
Měl jsem ho na LTZ, fungoval skvěle. Dodnes na něm jezdí kámoš, který ode mě LTZ koupil. Je naprosto spokojenej. Přínosem je hlavně akcelerační pumpa a rychlejší odezva plynu díky přímému ovládání šoupátka. Ten samý karburátor používala i Yamaha YFZ450 a dodnes používá KTM pro 4kolky. Je to dobrá volba.
10.05.2010 12:01 #2 Téma: Keihin FCR 39 MX
Bonfire
Město: Rychvald
IP:147.229.218.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
07.06.2010 18:26 #3 Téma: Keihin FCR 39 MX
Bonfire
Město: Rychvald
IP:147.229.218.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
08.06.2010 18:32 #4 Téma: Keihin FCR 39 MX
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
08.06.2010 21:48 #5 Téma: Keihin FCR 39 MX
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
09.06.2010 14:04 #6 Téma: Keihin FCR 39 MX
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
tak prvni dojmy docela pozitivni, jede to
bohuzel mam to tam ted docela improvizovane, musim sehnat vetsi objimku, prodlouzit lanko plynu, doladit bohatost smesi. Jen tak jsem se projel, udelal par kolecek po zahrade, zkusil tomu trosku pridat, a ackoliv jsem nemohl primo porovnat s BSRkem (prece jenom kdyz clovek pridava plyn packou je to jine nez pridavat plyn primo tahanim lanka) tak se mi zda ze to taha dobre, minimalne stejne dobre, mozna i lip. Jenom je to krapet rozladene, jak volnobeh tak sytost smesi.
V patek to zkusim doladit a dokoncit do finalni podoby, a o vikendu otestovat.
09.06.2010 14:07 #7 Téma: Keihin FCR 39 MX
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
09.06.2010 16:55 #8 Téma: Keihin FCR 39 MX
kokoi
Město: Praha 8-Libeň
IP:88.103.62.xxx
Offline 4/1109
Suzuki LT-Z 400
09.06.2010 17:48 #9 Téma: Keihin FCR 39 MX
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
ty trysky uz tam tak byly pro 250ccm motor. Je rozdil v cislovani trysek Mikuni, Dynojet a Keihin (pri stejnem prumeru trysky). na BSR jsem mel puvodni Mikuni 120, coz odpovida trysce Dynojet 128 (pretryskoval jsem na Dynojet 132, coz zase odpovida Mikuni 123,8)
Keihin 172 odpovida Mikuni 146 (oba cca 0,172 cm prumer). Jinak v ladeni tryskama moc praxe nemam, nechavam to tak jak jsem koupil, maximalne budu laborovat se sroubkem ktery ovlada bohatost smesi a s polohou jehly.
13.06.2010 18:03 #10 Téma: Keihin FCR 39 MX
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
tak plynove lanko upravene, detaily doladeny, takze jsem to konecne projel... v nizkych otackach to jde hodne znat, ve vyssich to vyjde tak nastejno. Pri rychlem pridani plynu to ale chcipa, strili do vyfuku a pri plnem plynu se to obcas dusi, vypada to na moc bohatou smes (svicka taky tmava), takze zkusim vzdusnikem doladit, jinak budu muset sehnat mensi hlavni trysku. Jinak spokojenost
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.07s