01.08.2009 12:40 Journeyman Gladiator X5
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Právě teď na ČT 1 v auto moto revue
Naposledy editováno 01.08.2009 12:40:57
01.08.2009 12:59 #1 Téma: Test Glada X5
tomram
Město: Volduchy
IP:90.178.49.xxx
Offline 0/282
SMC Ram 300
01.08.2009 13:09 #2 Téma: Test Glada X5
virtual
Město: Praha
IP:84.42.138.xxx
Offline 2/247
Nevidel jsem , nevite za jak dlouho to bude na netu v archivu?
Mimochodem to uz je tenhle tyden podruhy, co je X5 v telce. Ten clovek, jak mu rolba nebo snezna freza v zime utrhla nohu pri uprave sjezdovky, tak ted jezdil v televizi taky na Gladovi X5.
01.08.2009 13:11 #3 Téma: Test Glada X5
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:77.78.82.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
01.08.2009 13:53 #4 Téma: Test Glada X5
tomram
Město: Volduchy
IP:90.178.49.xxx
Offline 0/282
SMC Ram 300
taky sem koukal na čem to jede.. http://www.ceskatele...024-auto-moto-revue/ uš to tam je
01.08.2009 17:28 #6 Téma: Test Glada X5
-Rastaman-
Město: Havířov (Město)
IP:89.29.63.xxx
Offline 9/588
Can-am Outlander 400 XT, Yamaha Grizzly 450, Yamaha Grizzly 700
02.08.2009 11:40 #7 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
Vážení kolegové, to nebyl test , ale pouhé představení. Prostě masírování reklamou o dobré koncepci (tu považuji za dobrou, kopie Yamahy) stroje s nakvalitním zpracováním skupin a detailů. Občas nevhodných materiálů a často nevhodně zvolené technologii výroby (a povrchové úpravy) a tím je ovlivněna nízká spolehlivost. S testem to nemělo nic společného.
Bludy typu, že masivní trubky rámu jsou super, je nesmysl. Čím masivnější, tím menší pružnost a náchylnost k poškození.
Je zajímavé, že ve výše uvedeném pořadu jsou často představovány právě JM a ne jiné 4kolky? Ale natočené to bylo hezky .
02.08.2009 11:43 #8 Téma: Test Glada X5
mihcal
Město: Budějovické Předměstí
IP:92.62.224.xxx
Offline 2/4075
Masai K 50
02.08.2009 12:02 #10 Téma: Test Glada X5
virtual
Město: Praha
IP:84.42.138.xxx
Offline 2/247
Vy jste vážně pošahaný, hlavně Martinur. Tvoji kocepci taky začínám chápat jako nešťastnou. A tohle "Bludy typu, že masivní trubky rámu jsou super, je nesmysl. Čím masivnější, tím menší pružnost a náchylnost k poškození. " je tvůj blud pro dnešek největší, no ale ještě ho můžeš vylepšit, je přeci jen teprve poledne.
02.08.2009 13:26 #11 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.10.xxx
Offline 3/1414
02.08.2009 13:41 #12 Téma: Test Glada X5
Lupíno
Město: Čestlice
IP:85.70.33.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
02.08.2009 13:55 #13 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
Ministře, když se neumíš kultivovaně vyjadřovat, tak se to, prosím, nauč. Zpravidla, když lidé nemají argumenty, tak se uchylují k urážkám. Víš co je to "pružnost a pevnost"? I člověk mimo obor ví, že třeba rámy nákladních automobilů se dělají tak, aby se mohly "kroutit". Doporučuji doplnit si znalosti a zkušenosti a pak klidně urážet .
Pevnost rámu čtyřkolek rozhodně nezávisí pouze na síle stěn trubek. Navíc se rám nedělá jen z trubek, ale i z profilů, ale to jistě JM ví.
Tvrzení JM, že má nejpevnější rám na trhu je zavádějící a absolutně ničím nepodložené. CF Moto není jediná značka na trhu ...
Ministře, jaké čtyřkolky prodáváš?
02.08.2009 14:22 #14 Téma: Test Glada X5
Ramses
Město: Zlín
IP:212.80.64.xxx
Offline 7/342
Polaris Sportsman XP 850 EPS
02.08.2009 16:31 #15 Téma: Test Glada X5
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.254.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
02.08.2009 17:02 #17 Téma: Test Glada X5
tomram
Město: Volduchy
IP:90.178.49.xxx
Offline 0/282
SMC Ram 300
02.08.2009 17:55 #19 Téma: Test Glada X5
Premecek
Město: Louny
IP:89.103.161.xxx
Offline 2/28
Dneska jsem objevil 4 praskliny rámu A 3 urvaný držáky motoru.. Ale psát že je to klump nebudu.Nevím jestli ten rám nepraská i u jiných značek, a vím že jsem se k ní asi nechoval zrovna příkladně.. Holt to prostě prasklo.Tak co,vezmu COčko a udělám si volné odpoledne na vyvaření rámu I když jak sem se teď nad tím zamyslel,tak mé druhé čtyřkolce,Raptor 700, jsem dával 10x větší záhul a nic
02.08.2009 18:12 #20 Téma: Test Glada X5
ikocka
Město: Beroun
IP:89.24.7.xxx
Offline 0/196
Já nevím, proč se věichni, kteří ho nemají, navážejí do glada. Je to kromě jiného jediný stroj, který lze koupit oficialně na bílých značkách a dvoumístný, se zajištěným servisem a s cenou pro normální lidi. Nebudu zde jmenovat značky čtyřkolek, které lze ofiko přihlásit jen na žluté značky (omezená rychlost, zákaz jízdy na komunikacích 1. třídy, atd.) a jejichž cena, servis a náhradní díly jsou cenově mimo. V cenových relacích je to stejné, jako bych porovnával Mercedes a Škodovku.
02.08.2009 18:21 #21 Téma: Test Glada X5
virtual
Město: Praha
IP:84.42.138.xxx
Offline 2/247
ikocak: Souhlas, a to k tomu staci jen testik v automotorevue
Ale ja hlavne nechapu, proc to takto porad resi Martinur.
Nektere jeho prispevky jsou celkem smysluplne a v pohode, ale jak prijde rec na Glada, zacne se navazet. Pritom podle me je JM jeden z mala, kdo radi i na forech a netyka se to jen jim prodavanych znacek, tuhle zdejsi Journeyman radil ohledne Polarisu.
Presto je to nekomu proti srsti a kdyz se nekdo ozve, opaci "jakou ze to znacku prodavas..." fakt ubohy.
Mimochodem ram musi byt pevny a pruzny, ale to se neodviji jen od mnozstvi materialu, ale od druhu materialu, mnozstvi materialu, kvalite materialu atd.
Ale souhlasim s nim v tom, ze to nebyl tak uplne test, ale spis predstaveni.
02.08.2009 18:32 #22 Téma: Test Glada X5
ikocka
Město: Beroun
IP:89.24.7.xxx
Offline 0/196
Jo co se týká rámu, tak ten musí být co nejpevnější, pokud možno bez jakéhokoliv kroucení. Veškeré nerovnosti terénu musí zvládnout nápravy a pérování. Pokud je rám pružný a kroutí se, je vozidlo špatně ovladatelné, dělá si co chce.
Pochopitelně v pořadu typu Automotorevue nemůže být test vozidla, ale pouze jeho představení, případně nějké subjektivní dojmy.
02.08.2009 19:11 #27 Téma: Test Glada X5
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
kdybych věděl kam se toto zvrhne , nikdy bych nepsal že bude test v AMRevue.
Pravdou je že JourneyMan poradil Mě Polarisákovi ohledně ohnutého ramene , Ministr to tady nadhodil. A nepsal že je to sračka když se ohne rameno .
Poslední dobou se na QuadManii už dozvídám akorát kdo se s kým hádá a kdo chce koho ehm šukat.
Ještě že jsou srazy tam si to nikdo nedovolí říkat.tady jesme tak trochu skováni za Avatary .
02.08.2009 19:35 #28 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
Pánové, ale já se tady vůbec "nenavážím" do Glada, ale do způsobu jakým se na něj dělá reklama a jak se popisuje. Mě by bylo daleko milejší dozvědět se o něm POPRAVDĚ co nejvíce. Je to jeden z kandidátů na koupi, za rok. Do čtyřkolek sice dělám jen rok a něco, ale do konstrukce a používání terénních vozidel skoro 20 let, za tu dobu jsem něco pochytil .
Mimochodem, Gamax ve své reklamě tvrdí, že mají ve své kategorii (Gamax 430) nejlepší rám na světě ... tak kdo teda? (to je jen řečnická otázka)
02.08.2009 20:04 #29 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.10.xxx
Offline 3/1414
02.08.2009 20:07 #30 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s