01.08.2009 12:40 Journeyman Gladiator X5
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Právě teď na ČT 1 v auto moto revue
Naposledy editováno 01.08.2009 12:40:57
29.09.2009 21:47 #331 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
JourneyMan> Petře , já jen diskutuji. Mohl jsi si všimnout, že se (už) nenavážím do JM ani v jiných vláknech. Podle obchodního zákoníku musí majitel souhlasit s rozsahem opravy. Zakázka, přesněji "Zakázkový list" se stvrzuje podpisem majitelem stroje, tím potvrdí, že souhlasí s rozsahem opravy.
29.09.2009 21:55 #332 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.0.xxx
Offline 3/1414
martinur> Já jsem jen reagoval na to s těmi díly. Takovéhle prasečinky neděláme a dokonce nám je nedovoluje ani prodejní systém, kde je vše na výdejky a papírově dokladováno, takže cesta dílu je od objednávky zákazníka nebo servisu plně kontrolována a dá se zpětně dohledat.
29.09.2009 21:59 #333 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
29.09.2009 22:05 #334 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.0.xxx
Offline 3/1414
29.09.2009 22:06 #335 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
29.09.2009 22:11 #336 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.0.xxx
Offline 3/1414
29.09.2009 22:19 #337 Téma: Test Glada X5
Režizer
Město: Liberec XXIII - Doubí
IP:90.178.89.xxx
Offline 3/598
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4, CF Moto 530 RX
martinur>Režizer> Asi jsi udělal velkou chybu. Budeš platit a ani nevíš za co. Pokud Ti nedají všechny vyměněné díly (do posledního šroubku), tak ...
Pokud jsi opravdu měl bahno ve filtru sání ("včetně filtru sání"), tak musel být airbox plný bahna, které tam mohlo natéct jedině shora. Nebo jinudy?
29.09.2009 22:29 #338 Téma: Test Glada X5
panX5
Město: Ružomberok
IP:78.99.204.xxx
Offline 0/390
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X5-A
29.09.2009 22:34 #339 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.0.xxx
Offline 3/1414
29.09.2009 22:42 #340 Téma: Test Glada X5
panX5
Město: Ružomberok
IP:78.99.204.xxx
Offline 0/390
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X5-A
30.09.2009 07:07 #341 Téma: Test Glada X5
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Mně praskl píst a ojnice prorazila karter a udělala paseku. Čekal jsem na vyjádření JM a moc nedoufal v uznání reklamace. Byl jsem mile překvapen. Při škodě kolem 50000,- mi reklamaci uznali. Je to i zásluhou našeho místního prodejce, který je povětšinou součástí osazenstva našich vyjížděk a tudíž mohl potvrdit používání stroje. Dodnes jsem JM velice vděčen a ikdyž je mi jasné, že kvalita Glada se nedá srovnávat s KQ stejně jako jeho cena, tak servis je myslím na velmi solidní a kvalitní úrovni. Je ale pravdou, že na gladovi se většínou pokazí prkotiny a je to veliká škoda, že se výrobce nesoustředí na tyto prkotiny a nepředejde jejich zkvalitněním všem těmto vláknům, které se tu objevují. Maslím tím třeba větrák, palivoměr, spínač 4x4, ....
30.09.2009 07:48 #342 Téma: Test Glada X5
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
30.09.2009 07:57 #343 Téma: Test Glada X5
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
To je možné, ale pokud chci kolku na spz a neberu co je v základu a nemám 205000,- na kq tak mám možnost koupit glada za 140000,- a to myslím rozdíl je. A někomu stačí glad, někomu kq a někdo potřebuje rena. Už jsem tu někde psal, že mít více peněz, tak bych šel taky do něčeho lepšího, ale zaplať bůh, že se nemusím spokojit třeba s bashanem.
30.09.2009 08:04 #344 Téma: Test Glada X5
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
30.09.2009 08:42 #345 Téma: Test Glada X5
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Vydělávat se musí. Jinak ti polezu do ..., ale 500ho je můj takovej malej favorit, tuhle jsem ji viděl na netu za 145 předváděčku bez spz - ty nepotřebuju. Bohužel glada jen tek neprodám, a tak bude sloužit dál. Tuhle si chtěl kamarád připomenou slabý výkon glada a tak jsem jel na jeho kq. Jízda příjemná, hlavně výkon, ale kq dvakrát zapadl a glad vše projel. Nevím čím to bylo, zapadnutí už bylo na kamarádovi, ale zas mne to utvrdilo, že glad zas taková srágora není a na mé většinou trialové a pracovní vyžití stačí. Ovšem takový diferák z polarise s viskózními spojkami, ojojojoj, to by bylo jiné.
30.09.2009 09:15 #346 Téma: Test Glada X5
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.254.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
dick> Já taky neříkám, že je to srágora, jen se mi zdá, že nějak zapomněli slevňovat oproti konkurenci. Když se podíváš, kolik stály japonský nebo americký kolky před pár rokama, tak díky konkurenci z asie museli dovozci s cenou hodně dolů, teď se ceny skoro srovnaly, tak se mi zdá, že je někde chyba. Jinak ať Ti kolka dobře slouží.
30.09.2009 09:42 #347 Téma: Test Glada X5
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:88.100.213.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
musím se zastat hodně Glada, je to asi 14 dní co tu nás na vyjíždce byly 2 polarisy 500, Glad dokázal vyjet víc než oni i když se to dá svéct na řidiče, ale po delším přejezdu Glady v klidy jely a polarisy neustále přehřátí museli stát až vychladnou, navíc jeden z nich musel v lese udělat rozborku variátoru aby se dalo pokračovat v jízdě. S elektrikou je to stejné na polarisovi se z blinkrů rázem staly poziční světla a nikdo nevěděl proč. Z mého pohledu klesl polaris hodně hluboko ve spolehlivosti. Já vyměnil Glada za Dinli 700 a za celou dobu co jí mám není žádný problém s ničím, nepřehřívá se, variátor chodí jak má motor super. Co se týče ceny Glada určitě v tom nevidím takový problém, mrkněte se na ceny TGB a pak říkejte něco o předražení od JM. Na TGB nikdo s cenou ani kvalitou nenadává a to je tu značka chvilku, až se začne kazit TGB jsem zvědavej jak se k tomu prodejci postavěj když nemají zajištěnou servisní síť se zásobou dílů na skladě tak jako JM.
30.09.2009 10:03 #348 Téma: Test Glada X5
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.254.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
pavelkr> Nemůžeš dělat přece závěry o spolehlivosti sroje některé značky na základě jedné vyjížďky. Nechci se pouštěť do nekonečných debat, který stroj je kvalitnější, to se dost špatně objektivně vyhodnocuje. Jízdní vlastnosti si musí každý vyzkoušet sám, každému sedí něco jiného. Já jen píšu o ceně, ta se dá snadno porovnat. Když se podíváš na netu, tak KQ 750 za 199 900 Kč, polaris 500 H.O. za 175 900 Kč a třeba polaris 800 za 199 000 Kč, všechno včetně SPZ a dph. Tak mi přijde prostě glad v porovnání s renomovanými značkami předražený.
30.09.2009 10:17 #349 Téma: Test Glada X5
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:88.100.213.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
marek.sm:bohužel to nebyla první vyjížďka, co jsem slyšel tak hodně odchází řemeny variátoru, ele. instalace předního světla je také zajímavá.Cena za Glada 134.800,- Kč verze basic není také k zahození, narovinu proč zlevňovat když se prodává i za tyto peníze. Podívej se na ČEZ ten nám také nezlevní i když by mu to nic neudělalo
30.09.2009 10:18 #350 Téma: Test Glada X5
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.51.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
Souhlasím s tím, že ceny ND jsou příliš vysoké (U TGB se to už taky řešilo tady na fóru - viz cena brzdových destiček). Japonci snížili ceny a už neplatí, že jsou o tolik dražší než taiwan a čína. Polaris 500 není taky vrcholem spolehlivosti, ale raději budu řešit kontakt na blinkrech než dělat generálku motoru (jako třeba Režizer) po půlročním používání.
to Pavelkr: už se ani nedá spočítat, kolikrát jsi tady na fóru Glada a nově Dinlinu vychválil až do nebes. Jinak TGB má celkem slušnou servisní síť a rostoucí prodeje a s jejich kvalitou to asi tak špatný nebude, protože věřím, že bychom tady na fóru řešili problémy u strojů TGB namísto Gladů.
30.09.2009 10:23 #351 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
Stačí se podívat kolik je registrovaných uživatelů pětistovek, čísla hovoří za sebe. CF Moto X5 (8 registrovaných), TGB 550 ( 11 registrovaných). A to nepočítám pětistovky Targety (10).
K čemu je dobrá průjezdnost, když se na stroji například taví kabely a ve dvou dřou pneumatiky do blatníků. Atd. Stačí si pročíst vlákna, některé závady se často opakují.
Výrobce CF Moto, ještě čeká dlouhá cesta. Také s servisem to není kdovíjak růžové. Centrála je velmi dobrá a zásobování náhradními díly na vysoké úrovni. Ale některé regionální servisy? Zdá se, že autorizaci dostane skoro každý, škoda slov ... .
30.09.2009 10:36 #352 Téma: Test Glada X5
pavelkr
Město: Mladá Boleslav I
IP:88.100.213.xxx
Offline 3/759
Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiátor 510, Dinli Centhor 700 4x4
30.09.2009 10:37 #353 Téma: Test Glada X5
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.254.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
pavelkr> Tak naprosto souhlasím s "narovinu proč zlevňovat když se prodává i za tyto peníze", co se týká instalace předního světla polarisu tak to máš taky pravdu to je naprostá prasárna. Je to kvůli homologaci v EU. Tyhle světla nejsou ani pořádně utěsněná. Už jsem je taky vyhodil a dal zpátky originální americký a je po problému s mlžením.
30.09.2009 10:46 #354 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
30.09.2009 11:17 #355 Téma: Test Glada X5
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.51.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
30.09.2009 11:24 #356 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
30.09.2009 12:17 #357 Téma: Test Glada X5
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
A zase se to tu zvrtlo, Každému přece vyhovuje něco jiného a neberme mu to. Někomu se líbí TGb, někomu Glad, někomu ... Mně třeba připadala 530 jako krok zpět v designu, ale je to jen můj názor. Ono vymyslet něco echt je makačka a co se týče spolehlivosti, průjezdnosti, výkonu,... každému vyhovuje něco jiného.
30.09.2009 12:59 #359 Téma: Test Glada X5
kingcheb
Město: Cheb
IP:90.176.241.xxx
Offline 0/52
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
JÁ BYCH CHTĚL JEN PODĚKOVAT JM, ŽE NAPSAL JAK JE TO S TĚMA KM A ZÁRUKOU ,vlastně se nedivím,všichni by radši odpojili tachometry... A napsat,že se s někým domluví i s 20000 km, když budou vědět,že se k tomu choval slušně mi přijde dost neprofesionální...Já kupoval 530 a bylo mi řečeno 3 roky na vše, doživotí na trubky(ty už ale rezly,když mi to předávali),tak nevím. Podle km,by moje záruka byla tak na jeden a půl roku.
30.09.2009 13:12 #360 Téma: Test Glada X5
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:84.21.123.xxx
Offline 28/2946
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s