01.08.2009 12:40
Journeyman Gladiator X5
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:80.79.24.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Právě teď na ČT 1 v auto moto revue
Naposledy editováno 01.08.2009 12:40:57
03.08.2009 23:19 #61 Téma: Test Glada X5
Premecek
Město: Louny
IP:89.103.161.xxx
Offline 2/28
Takhle popraskaný rám mám také.Při rozjíždění se celý motor nějak nakláněl,tak jsem to začal zkoumat a 4 držáky motoru jsou prasklý.Za půl hoďky s CO čkem není co dělat Ale nemá cenu se nad tím pozastavovat a už vůbec ne rozčilovat.. Jsem překvapenej že to vůbec drží pohromadě a že jsem si motor z vyjížďky nepřinesl v baťůžku
03.08.2009 23:19 #62 Téma: Test Glada X5
krkson
Město: Sokolov
IP:89.24.35.xxx
Offline 1/45
Polaris Sportsman 500 EFI
kdepak motorka ma najeto 3400km motor byl jednou u vás (JM) unik oleje,ale urcitě to není první gladoš u kterýho jsem vařil rám držák hlavy si myslím že jsem vařil tak na 10 kusech ale byly tam i naký cfa jinak na rajčeti už by to mělo bejt vidět všechno tak to sem prosímtě (ZAKS)dej dík.
03.08.2009 23:19 #63 Téma: Test Glada X5
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
03.08.2009 23:26 #65 Téma: Test Glada X5
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
Je to ono?: http://krkson.rajce.idnes.cz/glados/
03.08.2009 23:27 #66 Téma: Test Glada X5
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
03.08.2009 23:33 #68 Téma: Test Glada X5
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
03.08.2009 23:40 #69 Téma: Test Glada X5
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
03.08.2009 23:46 #70 Téma: Test Glada X5
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
04.08.2009 00:43 #71 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.33.xxx
Offline 3/1414
Už jsem zde v plné síle. Koukal jsem se na TV, tak mi snad odpustíte Tento rám bych na záruku neuznal a víte proč? Protože je u něj velmi hrubě zanedbaná kontrola stroje. Protože u této generace strojů první praskl držák motoru. OK, ten samozřejmě spravíme na záruku, není naprosto žádný problém. Ale když se to zanedbá a jezdí se dál, tak se motor klepe a vibruje a únavovými lomy doslova roztrhá rám, jak jste viděli na fotkách. A tomu by nezabránil asi ani rám z plných tyčí. V tomto případě tlustostěnné trubky pouze oddálily zcela neodvratnou zkázu, kterou si uživatel zavinil sám. Nová generace Gladů už má navíc další výztuhy a motor uložený pružně, ale nejdůležitější součástka stroje je prostě stále uživatel, který se musí podívat a říci, tady je něco špatně. Když to neřekne, tak to dopadne takto...
04.08.2009 07:42 #72 Téma: Test Glada X5
marek.sm
Město: Praha
IP:217.77.165.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
04.08.2009 09:49 #73 Téma: Test Glada X5
krkson
Město: Sokolov
IP:89.24.7.xxx
Offline 1/45
Polaris Sportsman 500 EFI
osobně bych to viděl podstatně jinak,dlouhýho gladoše prostě jenom protáhly a nespočítaly X5 snad bude lepší.jo a většina těch prasklin pod plastama vidět není.jinak asi nemá cenu diskutovat protože pán na tom jezdil v bahně a tak.ale skuste se ho zeptat jesli by šel do jakýkoliv číny,a uslišíte něco od plic.
04.08.2009 09:50 #74 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414
04.08.2009 10:07 #75 Téma: Test Glada X5
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.238.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Máš pravdu, že nejsem odborník, píšu jen svůj názor. Ty praskliny jsou podle mého názoru od torzního namáhání rámu. Vibrace od motoru tomu asi neprospějí, ale neveřím, že by to byla jediná příčina. Vem si např. starou jawu. Měl jsem 175 z roku 1956, motor byl natvrdo přešroubovanej na rám a jezdila skoro 50 let a neznám nikoho komu by prasknul rám od vibrací na jawě. Píšeš, že rám je "jako" na yamaze. Tam bude asi ten problém, ono navrhnout kvalitní rám, aby se v něm minimalizovaly místa s velkým napětím, které pak praskají je velká věda. Okopírovat rám a pak ho trošku "vylepšit" nemusí pokaždé vyjít. Kdybys napsal OK první generace se nepovedla, snad se poučili a už to bude lepší tak to beru. Svádět ale veškerou vinu na uživatele a zanedbání údržby mi přijde nefér.
04.08.2009 10:27 #76 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414
Vzhledem k množství prodaných strojů, zkušeností se servisem a tříleté účasti na offroadmaratonech si dovolím tvrdit, že vím o čem mluvím. Nesrovnávej Jawu, která měla pár koníků a jezdila jen rovně se čtyřkolkou, která zažívá středověk a je vystavena extrémním zkrutným silám. Netvrdím, že je Glad nejlepší čtyřkolka na světě, ale pokud se mu budeš alespoň trošku věnovat, tak bude dlouho a věrně sloužit.
04.08.2009 10:39 #77 Téma: Test Glada X5
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.26.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
JourneyMan> "Ale když se to zanedbá a jezdí se dál, tak se motor klepe a vibruje a únavovými lomy doslova roztrhá rám, jak jste viděli na fotkách."
Ty jsi psal, že je to vibracema a tomu prostě nemůžu věřit. Jawu jsem dal jen jako příklad umu a šikovnosti našich konstruktérů a dělníků před půl stoletím.
04.08.2009 10:45 #78 Téma: Test Glada X5
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
04.08.2009 10:51 #79 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414
Promiň, ale řekl jsem vše, nemá smysl to opakovat. Každý stroj má svoji životnost a jak se k němu uživatel chová, tak jí buď zkracuje, nebo prodlužuje. Pokud by uživatel vše kontroloval, nikdy by únavové lomy nevznikly. Únavový lom je jev, který vzniká týdny a měsíce, nikoliv najednou.
04.08.2009 10:58 #80 Téma: Test Glada X5
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.26.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
Zrovna nedávno bylo v TV o prvním dopravním proudovým letadle, u kterýho praskal trup. Příčina byla v obdélnikovým tvaru okýnka. V rozích okénka bylo namáhání změnou tlaku vzduchu při klesání a stoupání kritické a obal trupu to nevydržel. Stačilo udělat okénka kulatá, napětí se rozložilo rovnoměrněji a bylo po problému. Stejný to je i s rámem u čtyřkolky. Stačí třeba umístit nevhodně výztuhu nebo něco podobnýho, co na první pohled vypadá OK a je na problém zaděláno.
04.08.2009 11:00 #81 Téma: Test Glada X5
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
Silně pochybuji o tom, že číňani zkontrolovali rám na dynamické a cyklické zatížení. Prostě jej pravděpodobně okopírovali, zesílili a mysleli, že tím je to vyřešeno. Ale můžu se mýlit .
Glad má výhodu v tom, že jeho vývoj a modernizace je postupná a ne skoková.
Typický příklad uspěchanosti je Jumbo 302. Původní řetězové Jumbo 301 mělo a má pouze problematickou geometrii přední nápravy. Trh požadoval kardan, tak to na Taiwanu spíchli narychlo a výsledek je odcházející "kolečku" v převodovce. Viděl jsem na vlastní oči.
Je sice pěkné, že někteří dovozci odstraní závady v rámci záruky a občas i zdarma. Ale pozor! Ty závady nejsou tímto vyřešeny jednou provždy, sypat se to bude dál .
04.08.2009 11:09 #82 Téma: Test Glada X5
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
04.08.2009 11:11 #83 Téma: Test Glada X5
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
JourneyMan> jj v tomto s tebou souhlasím,vše se musí posuzovat individuálně.je nutné vidět kolku osobně ne jen na foto,ale tím to nechci napadat nebo bránit někoho.myslím že by stálo zato tuto situaci řešit v poklidu.vždy se dá nějak dohodnout a udělat nějaký ústupek na obě strany nééééééé.na jedné straně je zákazník který má tvou kolku a na druhé jsi ty kdo se bude o kolku starat (nemyslím tím bezplatně po celej život!!!!!).mám namysli dodávat ND,provádět servis atd.jak tu píšeš držák v rámci garance opravíš,na zbytku se určitě dohodnete .jem mě tak napadlo????co ke starším ročníkům každému doporučit nechat si raději nechat zesílit rám v těch problémových bodech?????to je asi blbost hned by se toho mohl někdo chytit že je někdo podvedl,ale za úvahu to stojí .nebo ne?????
04.08.2009 11:17 #85 Téma: Test Glada X5
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414
Myslím, že se stavíme vstřícně ke každému zákazníkovi a každý, kdo u nás na servisu byl, tak to snad ví. Teda až na ty, kteří rozrazí dveře a začnou řvát, že na nás pošlou ČOI-ku, soudy, policii a zásahovou jednotku, jestli mu nevrátíme peníze za stroj, protože mu nefunguje přepínač světel. I takové případy se bohužel stávají.
04.08.2009 11:19 #86 Téma: Test Glada X5
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
04.08.2009 11:21 #87 Téma: Test Glada X5
Johanik
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:85.160.16.xxx
Offline 4/1607
Polaris Sportsman XP 850/EPS
Jak to tu tak pročítám, tak Martinur je dle mého nazoru zaujaty proti JM. Ja zase na druhou stranu muzu rict, ze proti JM nemam nic a ani s nim nic spolecneho, behem 2 let mam jiz druhy stroj, puvodne Jumbo 302 a ted Glada X5 a jsem jako běžný uživatel spokojeny nadmiru a behem mych zkusenosti s Jumbem nebyl zadny problem a ani v mem okoli, tudiz je mozne ze zrovna narazil na spatny kousek ? Ano vzdyt i to se stava u vseho mozneho, od toho tu mame reklamaci a konkretne JM jak sem vsude mozne cetl a vyzjistil od znamych nema problem s reklamacemi, vse vyrizeno v 99% ve prospech zakaznika. Co se tyce popraskaneho ramu, tak tam asi moc komentovat nemuzu, zatim mam najeto cca 700km behem mesice, tudiz tohle komentovat z me strany nejak nemuzu
04.08.2009 11:23 #88 Téma: Test Glada X5
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.208.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
04.08.2009 11:28 #89 Téma: Test Glada X5
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
04.08.2009 11:29 #90 Téma: Test Glada X5
Johanik
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:85.160.16.xxx
Offline 4/1607
Polaris Sportsman XP 850/EPS
To je taky fakt. No, k tomu můžu říct, že kolga co má 510ku necelé 2 roky, nešetří jí a s rámem nemá žádný problém, stejně tak jako ostatní od nás co mají 530ky, taky v pohode. Každopádně podlě mně to budě vždy hlavně v přístupu a taky neříkám, že se nikdy nemůže nic stát, já třeba mnohem víc reklamoval věci na autě než na 4kolce, s autem sem byl v servisu snad každý druhý měsíc
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s