16.01.2010 14:03 CF Moto 500 CC
MilanX6
Město: Čadca
IP:95.102.11.xxx
Offline 3/1506
Can-Am Outlander 1000 XT, Čína ATV 110
Zakladám túto tému o GLADIATOR X6 EFI je to novinka a zaujma ma všetko ak ju niekto budete mat píšte dik.
24.06.2010 20:45 #331 Téma: Gladiator X6 EFI
Milda72
Město: Strakonice
IP:212.20.73.xxx
Offline 1/190
EMU Alltrack 700 Vario
Roxteedy>Jirka-KTM> Jirko, netvrdím že má X6ka nejsilnější motor. Tvrdím, že jsem si X6ku vybral, jsem s ní nadšený a spokojený s přístupem prodejce, od kterého ji mám.
To co píšeš, značí pouze jedno - špatně si poprvé vybral. A to je jen a jen Tvoje chyba! Nebo při předbáděčce ten výkon měla a pak najednou zdechla na půlku??? Podruhé ses poučil a si spokojený. Ale proto nemusíš někoho urážet.
Pokud by byla nejlepší kolka na světě X6 nebo KQ, tak jí maji všichni a ostatní krachnou. Prostě každej hledá něco jinýho. Já to našel u Ňufa a teď u X6.
To je jak s ženskejma. Já mám třeba rád blondýnu s pořádnejma kozama (mam ji doma, pro jistotu, kdyby četla ) Ty máš třeba rád atletický brunety. A vživotě Ti neřeknu, že to co máš rád je nahovno Kontaktoval jsem všechny majitele X6ky na tomhle webu i mimo, co znám. Všichni do jednoho mi řekli, že by do X6ky šli znovu!
Zbytečně zasíráme vlákno - piš do vlákna KQ, proč sis ho vybral a proč doporučuješ dál.
24.06.2010 22:01 #332 Téma: Gladiator X6 EFI
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.19.xxx
Offline 3/1414
Děkuji Roxteedymu za slova chvály, která si ani nezasloužím. Ale rozhodně mě potěšila.
Jinak pro příznivce Gladiatorů mám dobrou zprávu - již je v ČR model pro rok 2011, který má, kromě jiných vylepšení, zcela nové olejové chlazení. To by mělo přinést zase o kus vyšší odolnost při vysokých provozních teplotách.
24.06.2010 22:03 #333 Téma: Gladiator X6 EFI
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:85.70.169.xxx
Offline 11/7924
JourneyMan>Děkuji Roxteedymu za slova chvály, která si ani nezasloužím. Ale rozhodně mě potěšila.
Jinak pro příznivce Gladiatorů mám dobrou zprávu - již je v ČR model pro rok 2011, který má, kromě jiných vylepšení, zcela nové olejové chlazení. To by mělo přinést zase o kus vyšší odolnost při vysokých provozních teplotách.
24.06.2010 22:10 #334 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
24.06.2010 22:13 #335 Téma: Gladiator X6 EFI
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
24.06.2010 22:17 #336 Téma: Gladiator X6 EFI
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.19.xxx
Offline 3/1414
24.06.2010 22:17 #337 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
24.06.2010 22:20 #338 Téma: Gladiator X6 EFI
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:85.70.169.xxx
Offline 11/7924
24.06.2010 22:28 #339 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
24.06.2010 22:31 #340 Téma: Gladiator X6 EFI
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
24.06.2010 22:39 #341 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
zaks> no, de vo to, jak hliboko v tom blátě si Vlam by Ti poradil
Každopádně ten olejovej chladič je výborná věc. V lese v hicech, když tomu dáváš nálož při malý rychlosti, nebo to bublá na volnoběh.
Spíš by mně ale zajímalo, esi to nemůže působit opačně. v mrazech olej podchladit. má to něco jako voda termostat?
24.06.2010 22:41 #342 Téma: Gladiator X6 EFI
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
25.06.2010 00:33 #343 Téma: Gladiator X6 EFI
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.19.xxx
Offline 3/1414
25.06.2010 06:03 #344 Téma: Gladiator X6 EFI
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
JourneyMan> Jinak pro příznivce Gladiatorů mám dobrou zprávu - již je v ČR model pro rok 2011, který má, kromě jiných vylepšení, zcela nové olejové chlazení
Co pořád vylepšujete na těch Gladiátorech? Každý stroj, který se prodává je přeci perfektní. Nedávno byla X6 lepší než KQ od Suzuki a pro rok 2011 ještě vylepšení?
To už snad ani nejde?
Co pořád vylepšujete?
25.06.2010 06:48 #345 Téma: Gladiator X6 EFI
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.58.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Možná se ti to bude zdát divné, ale počátkem minulého století pan Rolls s panem Roycem uvedli na trh model Silver Ghost a tento stroj byl považován za dokonalý. Přesto nepopřeš, že od té doby došlo již k několika faceliftům Kupodivu to tak je i u Suzuki, Polarisu, Can Amu, TGB či Journeymanu.
25.06.2010 07:21 #346 Téma: Gladiator X6 EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
JourneyMan> Olejový chladič je výborná modernizace X6.
Jen se usmívám této informaci na webu JM:
"Na rozdíl od běžných čtyřkolek stejné třídy, které jsou chlazené pouze vodou nebo vzduchem, je vybaven novým systémem nuceného chlazení oleje, který umožní stroji ještě lépe odolávat extrémním teplotním výkyvům a vysoké zátěži, která je typická například při rychlé a dlouhodobé jízdě po silnici. Tímto si čtyřkolka Gladiator X6 dále zvýšila technologický náskok oproti konkurenci ve své třídě!"
Není to naopak? Že továrna CF Moto jako jedna z posledních, ve své třídě (500 ccm), osadila motory olejovým chladičem? Ona se dělá nějaká pracovní 4kolka s motorem 500 ccm chlazeným vzduchem?
To opět autor webu perlil .
25.06.2010 07:46 #347 Téma: Gladiator X6 EFI
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.58.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Já to tedy pochopil tak, že kromě normálního chladiče vodního má v oběžném olejovém systému ještě zařazen chladič oleje a ten nijak nesouvisí s tím, jestli je motor primárně chlazen kapalinou nebo vzduchem. I do některých aut se dává - např. na trhy do teplých krajin, či pro provoz v horách.
25.06.2010 08:22 #348 Téma: Gladiator X6 EFI
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.19.xxx
Offline 3/1414
25.06.2010 08:41 #349 Téma: Gladiator X6 EFI
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.188.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
25.06.2010 08:52 #350 Téma: Gladiator X6 EFI
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.58.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
25.06.2010 08:52 #351 Téma: Gladiator X6 EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
25.06.2010 08:56 #352 Téma: Gladiator X6 EFI
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.58.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
25.06.2010 09:39 #353 Téma: Gladiator X6 EFI
Kartkarel
Město: Tišnov
IP:90.177.40.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT
25.06.2010 09:54 #354 Téma: Gladiator X6 EFI
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.58.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Větší počet válců se pochopitelně lépe chladí, neb mají menší velikost. (pokud srovnáváš stejně objemný motor) Ovšem za cenu složitějšího řešení kanálků a možné tvorbě tepelných mostů. Také mechanická účinnost je menší, Mk je posunut obvykle do vyšších otáček atd...Tolik prostá teorie, nic víc. Takže počet válců vůbec nevypovídá ani o kvalitě chlazení, ani o vkonu, ani o ničem jiném, neb záleží na spoustě jinch okolností. Čili se ti k dobru nic nepočítá (ve smyslu dvouválce)
25.06.2010 09:57 #355 Téma: Gladiator X6 EFI
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
25.06.2010 10:27 #356 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
caprighia>Možná se ti to bude zdát divné, ale počátkem minulého století pan Rolls s panem Roycem uvedli na trh model Silver Ghost a tento stroj byl považován za dokonalý. Přesto nepopřeš, že od té doby došlo již k několika faceliftům Kupodivu to tak je i u Suzuki, Polarisu, Can Amu, TGB či Journeymanu.
25.06.2010 10:35 #357 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
martinur> Martine, to že ho má TGB je možný! Jen dodám k tvýmu příspěvku - pokud je olej rozhicovanej, tak vodu chladiš zchladí, ale olej se chladí jen krz motor zase do vody. Jak píše Capr. všechno je výměník
Takže přídavný chlazení oleje je velká pomůcka.
Druhá věc je, že nemám tuchy, jak moc důležitý to je. Jak píše Mára, esi sou náký údaje k tomu, jak je to s/bez. Ale každýmu komu sem to říkal, uznale kejval hlavou a říkal hmmm... Tak to asi bude dobrý
25.06.2010 10:36 #358 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
25.06.2010 11:04 #359 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Jirka-KTM> Jirko, to sou zase kecy! S KartKadlem je aspoň prdel
Někdo tu někdy taky psal (kdoví esi ne ty) že KQ je tak dokonalej, že už se s minimálníma změnama vyrábí už 10let. Kdybych argumentoval stejným způsobem jako Ty a tobě podobný, tak řeknu, že proto, že Sůza šetří na vývoji aby dokázala konkurovat cenou číňanům. Vim že je to pitomost.
Tak prosim Tě, Tobě a Tobě podobným - když jste s KQ spokojený, máte vynikající mašiny! Tak si na nich jezděte a neserte se do nás, ju? My taky víme, proč naše stroje máme a taky jsme spokojený.
Jsem si naprosto jistej, že když se spolu chytneme za koule (u kolek), tak Tě s mojí dlouhou X6kou budu tahat po louce a ty budeš jen hrabat a hrabat. A můžeš mít místo 10kW navíc třeba 50kW. A přesto netvrdim, že je X6ka lepší než KQ. Je prostě jiná.
Nechci Tě nasrat, ale muj názor je, že "Novykam" co si ve 12 koupil čínskou 110ku a neustále tu statečně řeší že se mu sere to a to je víc srdcem kolkař než Ty. Nikoho neuráží a táhne za jeden provaz. A ostatní mu pomáhaji. Byť maji Canamy, Polárky, tj. druhej extrém kvality.
25.06.2010 11:17 #360 Téma: Gladiator X6 EFI
kyky
Město: Aš
IP:62.240.184.xxx
Offline 0/54
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4, CF Moto Gladiátor 510 RX
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.16s