16.01.2010 14:03 CF Moto 500 CC
MilanX6
Město: Čadca
IP:95.102.11.xxx
Offline 3/1506
Can-Am Outlander 1000 XT, Čína ATV 110
Zakladám túto tému o GLADIATOR X6 EFI je to novinka a zaujma ma všetko ak ju niekto budete mat píšte dik.
26.06.2010 09:22 #391 Téma: Gladiator X6 EFI
JAGR
Město: Česká Třebová
IP:90.180.215.xxx
Offline 0/61
Journeyman Gladiator X6-A Efi
26.06.2010 09:22 #392 Téma: Gladiator X6 EFI
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.54.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
26.06.2010 10:10 #393 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:88.102.143.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
26.06.2010 10:14 #394 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:88.102.143.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
26.06.2010 10:22 #395 Téma: Gladiator X6 EFI
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
26.06.2010 16:19 #396 Téma: Gladiator X6 EFI
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
Roxteedy> Někdo tu někdy taky psal (kdoví esi ne ty) že KQ je tak dokonalej, že už se s minimálníma změnama vyrábí už 10let. Kdybych argumentoval stejným způsobem jako Ty a tobě podobný, tak řeknu, že proto, že Sůza šetří na vývoji aby dokázala konkurovat cenou číňanům. Vim že je to pitomost.
Proč mi proboha vkládáš do úst něco , co jsem nikdy netvrdil!!!! Já se pouze pozastavil nad tím, že když vidím bomba reklamu na JM, tak je každý model vždy to nejlepší. Jak je tedy možné, že ty další jsou ještě lepší? Z toho logicky vyplívá, že ty pžedchozí až tak dobré nebyly.
Mimochodem, pokud Japonští vývojáři na něco přišli před deseti lety a funguje to, není důvod to měnit.
Ovšem ta samá věc v roce 2010 z Číny je "horká novinka", ovšem podpořená řádnou reklamou. Nic proti uživatelům JM, je to každého věc.
Jen je pozoruhodné, že když se potkáme na projížďce a vyměníme si kolky (např. JM s KQ), tak mi majitel po několika kilometrech řekne- to je jiná káva! ( samozřejmě ve prospěch KQ).Samozřejmě rád vrátím JM. Pro korektnost, taky dodá až na ty prachy.
26.06.2010 16:34 #397 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:85.160.125.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
26.06.2010 16:37 #398 Téma: Gladiator X6 EFI
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
26.06.2010 16:50 #399 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:85.160.125.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
26.06.2010 17:04 #400 Téma: Gladiator X6 EFI
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
26.06.2010 19:38 #401 Téma: Gladiator X6 EFI
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:188.95.127.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
Roxteedy>Tos nám toho zase řek
Michall>Roxteedy> Já si tu X6 fakt málem koupil a jenom proto že se neměla konat předem domluvená slevička tak sem to stopnul.A dneska sem za to rád.
26.06.2010 20:58 #402 Téma: Gladiator X6 EFI
mickl-cb
Město: Pohřebačka
IP:82.144.151.xxx
Offline 3/494
Can-Am Renegade 800 X
Michall> jo jo moje rec. Jeste od dob kdy JM zacali vyrabet Glada 510 nenapadlo ze by ty stupacky mohli zlepsit jak odolnost tak i nevhodny tvar. Ten material je zrejme reciklat z nejaky radioaktivni skladky. Kolega snama jezil a pokazde mel stupacku vhaji. Je to super ksef od JM alespon maji co prodavat. Mimo jine ten kolega ma uz take KQ. A ani se neptam PROC??????????? Zatim se bavim pouze o stupackach a muzu pokracovat, ale to by bylo na roman. Samozrejme i KQ ma mouchy ale to je spis do fora o KQ
26.06.2010 21:07 #403 Téma: Gladiator X6 EFI
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.19.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Ad plasty - třeba na Linhaji v mrazech stupačka také moc nevydržela (kupodivu za tepla to je pružné) ovšem stojí cca 600,- a teď jsem koukal, že na Polárku přes 6000,- a nevím jak to bude v mrazech. Co vím, tak Fany na Gladovi už také něco popraskal - ale včera v noci (bylo ovšem teplo) s tím docela mlátil o kmeny, kameny atd. a OK. Tak bych si myslel, že jim nesvědčí hlavně zima. Někde to tu psal, že nestály moc.
26.06.2010 21:19 #404 Téma: Gladiator X6 EFI
mickl-cb
Město: Pohřebačka
IP:82.144.151.xxx
Offline 3/494
Can-Am Renegade 800 X
26.06.2010 21:19 #405 Téma: Gladiator X6 EFI
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:188.95.127.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
Mickl-CB>Michall> jo jo moje rec. Jeste od dob kdy JM zacali vyrabet Glada 510 nenapadlo ze by ty stupacky mohli zlepsit jak odolnost tak i nevhodny tvar. Ten material je zrejme reciklat z nejaky radioaktivni skladky. Kolega snama jezil a pokazde mel stupacku vhaji. Je to super ksef od JM alespon maji co prodavat. Mimo jine ten kolega ma uz take KQ. A ani se neptam PROC??????????? Zatim se bavim pouze o stupackach a muzu pokracovat, ale to by bylo na roman. Samozrejme i KQ ma mouchy ale to je spis do fora o KQ
Jo jo bohužel i můj KQ má také mouchy ........Ale na předních světlech když jedu v noci z vyjížďky26.06.2010 21:23 #406 Téma: Gladiator X6 EFI
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
26.06.2010 21:24 #407 Téma: Gladiator X6 EFI
mickl-cb
Město: Pohřebačka
IP:82.144.151.xxx
Offline 3/494
Can-Am Renegade 800 X
26.06.2010 21:25 #408 Téma: Gladiator X6 EFI
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:188.95.127.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
26.06.2010 21:26 #409 Téma: Gladiator X6 EFI
hesin1
Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD
26.06.2010 21:28 #410 Téma: Gladiator X6 EFI
mickl-cb
Město: Pohřebačka
IP:82.144.151.xxx
Offline 3/494
Can-Am Renegade 800 X
26.06.2010 21:36 #411 Téma: Gladiator X6 EFI
hesin1
Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD
26.06.2010 21:39 #412 Téma: Gladiator X6 EFI
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:188.95.127.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
hesin1>Já jezdím jako člověk,takže mě plasty ani na Stormrovi ani Gladovi nepraskly.
Pravdou je,že kdyby se kutálely jako chudák Can,tak jsou z nich asi jen trsátka,ale chtělo by to porovnat.Pučte mi někdo X6 a já ji pustím ze stejnýho místa,uvidíme.
26.06.2010 22:00 #413 Téma: Gladiator X6 EFI
mickl-cb
Město: Pohřebačka
IP:82.144.151.xxx
Offline 3/494
Can-Am Renegade 800 X
Michall>hesin1>Já jezdím jako člověk,takže mě plasty ani na Stormrovi ani Gladovi nepraskly.
Pravdou je,že kdyby se kutálely jako chudák Can,tak jsou z nich asi jen trsátka,ale chtělo by to porovnat.Pučte mi někdo X6 a já ji pustím ze stejnýho místa,uvidíme. Tak to by mohl Jágr začít hrát na kytaru co?
26.06.2010 23:21 #414 Téma: Gladiator X6 EFI
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414
Roxteedy> Tak zkusím v krátkosti vysvětlit nové typy vychytávek do motoru:
Pentagonální válečky: ze samomazného plastu, což přinese vyšší životnost a díky neobvyklému tvaru změní charakteristiku roztahování talířů varia a umožní v ideálním případě i vyšší maximální rychlost stroje. Změny jsou v řádu 10 - 15%. Máme několik hmotností pro různé typy použití stroje.
Dvoukroková spojka: nejprve trochu přimáčkne pro citlivý rozjezd a potom prudce sepne pro agresivní akceleraci. Dodává se se sadou mnoha pružin, díky kterým se dá naladit záběr spojky v rozmezí 1800 až 2800 otáček. Opět lze naladit pro různé typy použití stroje.
Super vario CVT-T: Zvláštní typ sekundárního talíře, který umožnuje vzájemné pootočení obou talířů a návrat talířů k sobě po jiné dráze, než při roztažení. Opět to umožní dynamičtější chování převodovky a odstraní to typický zlozvyk varia - zapištění řemene po prudkém zastavení a opětovném rozjezdu. Dodává se v sadě kompletní "driven" části a nového vnitřního víka variátoru.
Díky těmto dílům se dá s motorem různě čarovat a individualizovat skutečně téměř pro každého. Ale pro tebe, jako "dřevaře" jsou tyto vychytávky asi zbytečné. Ocení je hlavně závodníci a "tuningáři".
26.06.2010 23:31 #415 Téma: Gladiator X6 EFI
quadrofoglio
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:85.193.6.xxx
Offline 1/243
26.06.2010 23:43 #416 Téma: Gladiator X6 EFI
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414
26.06.2010 23:43 #417 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
26.06.2010 23:54 #418 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
K těm plastům u JM moje osobní zkušenost - stupačky u Ňufa (stejný jako Glad 510) mi nikdy nedělali problém. A to v lese dostávali krupici. Maj pod sebou kovovej rám. Vadili mi lemy blatníků. A ty má X6ka z měkčenýho plastu a za pár stovek vyměnitelný. Což oceňuju!
Jinak Michale a Mickle - pořád říkáte co kámoš a co BY vám vadilo. Čili osobní zkušenost nic moc Já sem taky slyšel...
Hele, Journeymaňáci! Co kdybysme šli do vlákna o KQ psát, co jsme o nich slyšeli za drby? A nebo radši ne a pudeme dělat něco smysluplnýho, že?
Nejlepší příspěvek dal Zaks
Úplně sto vystih! prostě každý má svý
27.06.2010 06:25 #419 Téma: Gladiator X6 EFI
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.42.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Je to pořád totéž proč se tu nediskutuje o tom, jak opravit, slepit, vylepšit atd. ale ve chvíli, kdy někdo napíše o problému se na něj vrhnou majitelé ostatních značek a "poradí" mu, že má šmejd. Než jsem si pořídil druhou kolku, pročetl jsem různá vlákna a problémy se řeší všude - ovšem kupodivu většinou tak, že na popsaný problém se napíší skutečné rady. Také se všude vyskytne smolnej kus a nikoho nenapadne o té značce napsat, že je to šmejd. Pokud je tedy stroj z té "správné" země. Journeyman je obchodník a to bezesporu dobrý obchodník, protože svého úspěchu dosáhl se značkou, která určitě není nejlepší na světě a přesto dokáže prodat a hlavně servisovat. Kdyby svůj podnikatelský zájem realizoval třeba s Can Amem, nejspíš by byl stejně úspěšný. Ano, chutná mi argentinská svíčková, ale sežeru s chutí i polské kuře. Vyblbnu se na Linhaji i na Polárce (také má své mouchy). A vybral jsem si ji a nikoliv KQ pro vlastnosti podvozku, který mi u KQ hrubě nevyhovoval. KQ není horší - je jiná. Bavme se v tomto duchu.
27.06.2010 07:44 #420 Téma: Gladiator X6 EFI
Nechuťák
Město: Svádov
IP:78.136.177.xxx
Offline 1/463
Tak jsme čerstvými majiteli X6... Je fakt, že nejradši bych polárku nebo KQ Ale podle mě X6 nasadila laťku celkem vysoko (ať už svojí cenou nebo "bohatší" výbavou v základu)... Hlavně poměr cena X výkon se mi zatím jeví jako rozumný. Samozřejmě nesrovnávám s KQ nebo jinými, protože jsem na nich neseděl nikdy víc jak 15 minut a nikdo vám prostě nepůjčí kolku na dva dny se slovy "zkus si pořádně co to umí..." Přiznávám, že u nás hráli hlavní roli finance a za ty peníze to bylo podle mě to nejlepší co se dá na českém trhu pořídit.
Zatim jsem spokojenej a manželka spí teď v garáži
To jestli budu spokojenej i po více kilometrech ukáže až čas.
Marně jsem si představoval, že v tomhle vláknu naleznu nějaké zkušenosti a rady k X6, ale zatim se tu řeší s prominutím p***viny. Nějaký rady sem hoďte ať víme na co si dát bacha Nebo aspoň napište mám ujeto 5000 a zatím tam leju jenom benzín a žádnej problém... (to by bylo nejlepší)
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.85s