16.01.2010 14:03 CF Moto 500 CC
MilanX6
Město: Čadca
IP:95.102.11.xxx
Offline 3/1506
Can-Am Outlander 1000 XT, Čína ATV 110
Zakladám túto tému o GLADIATOR X6 EFI je to novinka a zaujma ma všetko ak ju niekto budete mat píšte dik.
31.07.2010 16:32 #571 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
31.07.2010 16:35 #572 Téma: Gladiator X6 EFI
fernet
Město: Praha 9-Libeň
IP:89.24.7.xxx
Offline 9/306
New force 500 S FDL Hunter
31.07.2010 17:43 #573 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
tak po 48h 566Km
uvolněné zrcátko (nic hrozného) , opět kouslá zadní brzda (nebyla skoro žádná vůle na pedálu), tak jsem si v další vesnici koupil kleště a udělal větší vůli (když to bylo studený malá vůle tam byla)
stále takovej kovovej zvuk motoru (nemám zkušenost jestli to tak má být?)
za celou dobu asi jenom třikrát-čtyřikrát to nechytlo napoprvé jinak ok
31.07.2010 19:07 #574 Téma: Gladiator X6 EFI
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
rychlejjezdec> hele, nezlob se na mě, ale meleš blbosti . Uplně Tě vidim, jak jsi si koupil kolku a hned kotel co to dá, páčka na doraz.... Je to tvůj názor, ale nesnaž se ho tady nacpat do hlav kluků co nemaj o technice uplnej přehled. I ty závodní motory co jsi zmiňoval jdou nejdřív přez brzdu, tam jim doladěj elektroniku a palivo , takže si tam naběhaj 2-4 hodiny a stačí jim to, že ty závodní motory maj většinou životnost v hodinách už nezmiňuješ... pak jdou na revizi a repas, U NIKASILU uplně vidim jak vemeš 250ccm novej MX motor a sjedeš s nim hned na ostro závod... s 80% pravděpodobností by Ti z toho do pátýho kola vylítal kroužek vejfukem. Ale na druhou stranu se aspoň v týhle okurkovce pobavim, klidně zase pusť nějaký moudro...
31.07.2010 19:41 #575 Téma: Gladiator X6 EFI
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
rychlejjezdec> No tak o zajíždění závodních motorů mi povídej, docela bych se rád přiučil. Jezdíme od r. 95 a docela pár mi jich prošlo pod pedálem. Tam je sakra vidět jak se k tomu kdo chvá pár prvních hodin chodu. Rozdíl je asi takovej že jeden může vydržet pár hodin jinej s malejma repasema dvě sezony. Meleš nesmysli. Z počátku je tam velký tření a lehce se utrhne olejovej film a je to hvízdlí. U tech závodních většinou rovnou uletí ojnice. Vždycky si dva materiály který se třou musí sednout navzájem a můžou být sebepřesnější. Proto se používají jetý díly jako je klika (cca 40 tisíc Km) aby se to memuselo složitě zajíždět. Máš pravdu že zajíždění moderních motorů není tak složitý, mají to za sebou z továrny díky technologii a mot. brzdě, ale když tomu budeš dávat čočku hned od zažátku, zkrátíš živitnost na polovinu. Zajíždět se můsí svižněji leč né na doraz!
31.07.2010 19:48 #576 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
31.07.2010 22:16 #577 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
tytyty>tak po 48h 566Km
uvolněné zrcátko (nic hrozného) , opět kouslá zadní brzda (nebyla skoro žádná vůle na pedálu), tak jsem si v další vesnici koupil kleště a udělal větší vůli (když to bylo studený malá vůle tam byla)
stále takovej kovovej zvuk motoru (nemám zkušenost jestli to tak má být?)
to víš, to je takový subjektivní hodnocení. Zkus to natočit a dát na youtube
za celou dobu asi jenom třikrát-čtyřikrát to nechytlo napoprvé jinak ok
01.08.2010 09:02 #578 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
tak ještě otázka
jak často dolejváte olej? a jakej?
je mi jasný že každá mašina je jiná a stálá kontrola je potřeba, tak aspoň přibližně
já jsem za těch cca 600km nepotřeboval dolejt ani dc a ještě, existuje lepší olej který vydrží déle než 1000km? je mi jasný že si to můžu najít u výrobců/prodejců oleje, ale mě spíše de o zkušenost
díky
01.08.2010 09:16 #579 Téma: Gladiator X6 EFI
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.35.xxx
Offline 3/1414
01.08.2010 09:24 #580 Téma: Gladiator X6 EFI
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:217.77.165.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
01.08.2010 10:00 #581 Téma: Gladiator X6 EFI
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.35.xxx
Offline 3/1414
01.08.2010 10:30 #582 Téma: Gladiator X6 EFI
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:217.77.165.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
01.08.2010 15:58 #583 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
01.08.2010 16:27 #584 Téma: Gladiator X6 EFI
ledva
Město: Praha 4-Kamýk
IP:94.113.17.xxx
Offline 44/2575
tytyty>Michall>Petr_quad> Tak zrovna prvni garančku kdy je v oleji nejvíc otěru bych asi nepodceňoval.
nezapoměl, ale v sobotu i v neděli neděláte
01.08.2010 17:18 #585 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
01.08.2010 17:21 #586 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
01.08.2010 17:23 #587 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
01.08.2010 21:37 #588 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
a nabídli nějakej rozumněj náhradní termín? To, že to nevyjde na konkrétní se stát může, ale hned je třeba domluvit řešení. Pokud ne, tak za to by teda u mně ve firmě padaly hlavy... Bo pro nás je hrozně těžký sehnat zákazníka, naopak, pro zákazníka je strašně jednoduchý jít na servis jinam
06.08.2010 10:31 #589 Téma: Gladiator X6 EFI
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
Abych se trochu zastel rychlého jezdce. Před rokem jsem kupoval nové auto (zn. Citroen) a jen pro zajímavost jsem se ptal toho fešáka v kravatě, jak zajet správně auto a jestli jej nějak šetřit apod. Odpověď-překvapivě, není třeba šetřit, aby nezlenivělo ( klidně plnej). Odůvodnění-v motoru je přeci záběhový olej.
Samozřejmě jsem to neudělal, ale do dneška si to jeho vyjádření pamatuji.
06.08.2010 10:35 #590 Téma: Gladiator X6 EFI
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:85.71.12.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
06.08.2010 10:47 #591 Téma: Gladiator X6 EFI
JAGR
Město: Česká Třebová
IP:90.180.215.xxx
Offline 0/61
Journeyman Gladiator X6-A Efi
06.08.2010 21:23 #592 Téma: Gladiator X6 EFI
vlk-cz
Město: Olomouc
IP:85.70.169.xxx
Offline 1/1670
Journeyman Gladiator X6-A Efi, Čína ATV 110
07.08.2010 18:16 #593 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.08.2010 18:19 #594 Téma: Gladiator X6 EFI
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:78.136.176.xxx
Offline 11/7924
07.08.2010 18:21 #595 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.08.2010 18:22 #596 Téma: Gladiator X6 EFI
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:85.160.89.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
07.08.2010 18:27 #597 Téma: Gladiator X6 EFI
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
07.08.2010 18:30 #598 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.08.2010 18:31 #599 Téma: Gladiator X6 EFI
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
07.08.2010 22:47 #600 Téma: Gladiator X6 EFI
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s