20.04.2010 00:45 Dinli Centhor 700 4x4, Journeyman Gladiator X5
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:90.178.88.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
Chtěl bych koupit Dinli 700,nebo Gladiator 530.Než jednu z nich koupím rád bych znal názor od jejích pravidelných uživatelů i těch,kteří jen mají tyto stroje kolem sebe v partě.
Ne na to jak jezdí a jakou mají průchodnost,ale vyloženě vady,závady i drobnosti.
Jaké známé závady se na tomto typu objevují a při kolika kilometrech se jim tyto závady projevili.Spolehlivost je pro mne u 4kolky jedním z nejdůležitějších aspektů při jejím výběru.
Děkuji všem za odpovědi.
Berte to vážně to není recese, jen by mě zajímal opačný pól mého zájmu na nejlepší kolky z asijské provience.
Naposledy editováno 20.04.2010 00:49:07
Dinli 700 | 29 | |
JM Gladiátor | 30 |
21.04.2010 21:45 #31 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
Miky26> Nechápu proč jsi zakládal toto vlákno,protože podobné dvě už tu jsou. Za sebe můžu dát zkušenost s DINLI :
1 - zatím žádný závažný technický problém nemám
2 - jediná vada na kráse je hodně ostré řízené, které se dá odstranit tlumičem řízené, takže v pohodě
3 - řazení , nemám žádný problém, řadí jako každá jiná kolka
4 - poloosa - zatím žádný problém a to dostala posledně pořádně zabrat v terénu
5 - ukazatel 4WD, občas to ukazuje zapnuté 4WD ,ale přepínač mám na 2WD, to je závada, kterou budu řešit přes servis v rámci záruky.
6 - ostatní závady, který ty a ostatní odpůrci těchto značek píšete na vláknech zatím nemám ani v náznaku
7 - podle mě je stále lepší DINLI, nebo Gladiator na pravých dokladech, než KQ a Yamaha na neplatných dokladech od podvodného prodejce, který je stíhám policií. Jenom v mém okolí je několik podobných strojů , které mají tento špatný původ a jejich majitelé mají strach jít na přepis a tak jezdí na neplatných dokladech. Kolik takových strojů KQ a Yamaha je v terénu? To raději přestojím pár drobných oprav, ale s čistým svědomím jedu po silnici a nemusím se pořád schovávat před švestkama.
21.04.2010 22:05 #32 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
Otázka měla být víceméně recese.Pokud to někdo nepochopil klidně úvodní otázku předělám.
Rád bych prostě znal poruchy těchto strojů a jejich příčiny, jako člověk který se zajímá o 4kolky.
Kašlu na to jestli máte hi sun,nebo can-am já jezdim v partě s lidma ne s jejich kolkama.Jednou tahá jeden podruhé druhý.Jednou se čeká na tohohle jednou na jiného.Zakladatel Budějovické klubovny s námi jezdil na číně za 40.000 a jak s ní vyváděl Věřte mi ,že značka kolky u člověka se kterým jezdím je to poslední co budu řešit.
Jen jsem se o kolkách,které jsou v otázce chtěl dozvědět co nejvíce a z asijské provience je považuji za nejkvalitnější co kdy komunistická asie vyrobila.Jejich jízdní vlastnosti považuji v terénu za dobré ne li výborné.
Pročítal jsem si zde témata k výše vypsaným kolkám a kromě servisních rad a samochvály techniků a servisáků sem se nic nedozvěděl.
Sám o sobě vím o křehkých plastech v zimních měsících, zatékajících světlech a vyjíždějících zadních poloosách.Má někdo něco dalšího?
21.04.2010 22:13 #33 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
Zkuste někdo ,místo keců jak chci hanit nějakou značku napsat třeba to co petr a přidejte kolik máte nalítáno a jak ji máte dlouho.O co vám přád jde? Je to jen otázka?
Hanil jsem tyto kolky v jiných tématech ,protože mám negativní zkušenosti.Přesvěčte mne že je to jinak.
V mé předchozí otázce bylo příspěvků k otázce mnohem víc tady zatím čtu jakej sem prevít atd.
21.04.2010 23:22 #34 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
ATOL
Město: Vojnův Městec
IP:85.160.102.xxx
Offline 7/583
Polaris RZR XP 1000, Polaris Sportsman XP 850/EPS
22.04.2010 05:43 #35 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
22.04.2010 07:16 #36 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
Petr_1>Miky26> ... než KQ a Yamaha na neplatných dokladech od podvodného prodejce, který je stíhám policií. Jenom v mém okolí je několik podobných strojů , které mají tento špatný původ a jejich majitelé mají strach jít na přepis a tak jezdí na neplatných dokladech. Kolik takových strojů KQ a Yamaha je v terénu? To raději přestojím pár drobných oprav, ale s čistým svědomím jedu po silnici a nemusím se pořád schovávat před švestkama.
22.04.2010 07:21 #37 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
vlam
Město: Plzeň 1-Bolevec
IP:213.29.69.xxx
Offline 0/128
22.04.2010 12:07 #38 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
wildorf36
Město: Bohumín-Nový Bohumín
IP:94.242.95.xxx
Offline 1/43
Journeyman Gladiator X5 - A
Zbytečně se tu diskutuje o věcech ,které jsou už dávno probrané v jiných vláknek.To co chtěl vědět Miky26 jsem uvedl v jiném vláknu a proto to nebudu opakovat.Jen za sebe můžu říct , že jsem z gladem (X5) né 530 spokojen Kámoš který se mnou jezdí má ale 530ku a je na tom stejně ,protože se stará a umí si vážit věcí na které si vydělal.Ohledně Dinli tak na té jsem ještě nejel tak nemůžu hodnotit .
22.04.2010 19:17 #39 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
22.04.2010 19:23 #40 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
22.04.2010 20:47 #41 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
martinur>Petr_1>Miky26> ... než KQ a Yamaha na neplatných dokladech od podvodného prodejce, který je stíhám policií. Jenom v mém okolí je několik podobných strojů , které mají tento špatný původ a jejich majitelé mají strach jít na přepis a tak jezdí na neplatných dokladech. Kolik takových strojů KQ a Yamaha je v terénu? To raději přestojím pár drobných oprav, ale s čistým svědomím jedu po silnici a nemusím se pořád schovávat před švestkama.
Petře, tohle je také doufám recese? Pokud víš ještě o jiném prodejci než o tom jednom (PRI?), tak sem s tím!
Nebo o jiném nevíš?
22.04.2010 20:55 #42 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
22.04.2010 21:49 #43 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
martinur>Petr_1>Miky26> ... než KQ a Yamaha na neplatných dokladech od podvodného prodejce, který je stíhám policií. Jenom v mém okolí je několik podobných strojů , které mají tento špatný původ a jejich majitelé mají strach jít na přepis a tak jezdí na neplatných dokladech. Kolik takových strojů KQ a Yamaha je v terénu? To raději přestojím pár drobných oprav, ale s čistým svědomím jedu po silnici a nemusím se pořád schovávat před švestkama.
Petře, tohle je také doufám recese? Pokud víš ještě o jiném prodejci než o tom jednom (PRI?), tak sem s tím!
Nebo o jiném nevíš?
22.04.2010 23:11 #44 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
martinur>Miky26> to jsou informace, které zajímají kolkaře.
Navrhuji vlákno přejmenovat na neduhy prodejců a dovozců .
23.04.2010 17:43 #45 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
gerla
Město: Ostrov
IP:85.160.29.xxx
Offline 0/6
Já bych řekl že značka a kvalita jdou ruku v ruce, já jsem vzal masai A700 a po druhý bych do toho nešel, mám najeto 2500 km, sice zatím žádný závažnejší problém nebyl ale dílenský zpracování pokulhává, špatně slícovaný plasty který se rozlejzal, všechno rychle rezne, mašina je hrozně tvrdá, porovnávám s Arctic Cat co vzal kámoš tak je to sakra rozdíl. U mně zatím : píská řemen variátoru, problikává kontrolka mazání, prasklá manžeta a jak přední tak zadní nosič nevydržely pád (ty sváry na těch nosičích jsou fakt hrozný) abych jenom nenadával tak super startuje i v -15, kámoš se stříkačkou má se starty furt problémy. Abych to shrnul tak by cena nový mašiny jako je Dinli,Masai 700 by něměla přesáhnout 100 000.
23.04.2010 17:54 #46 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
23.04.2010 18:20 #47 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
gerla
Město: Ostrov
IP:85.160.29.xxx
Offline 0/6
23.04.2010 20:50 #48 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
xsob> cena 4kolek je vysoká díky malému objemu výroby. Pokud se budou vyrábět v podobném objemu jako auta, ceny zákonitě padnou dolů. Ceny vytváří oficiální zastoupení značek, které potřebují pořádně nahrabat a pak investovat do servisní sítě. Aspoň tak by to dělala slušná firma která se chce do budoucna udržet na trhu,ale bohužel takových je pořád jak šafránu a jejich business je založený převážně na maximální zisku. Další problém je konečný spotřebitel, který je stále ochotný platit tyto nekřesťanské ceny. " cena je daná poptávkou trhu " Čas ukáže kam bude směřovat trh 4kolek a jaký bude vývoj cen. Pokud Čína zlepší kvalitu a oni určitě chtějí, stlačí ceny v tomto segmentu dolů. Podle mě je to jenom otázka času, než vstoupí silný Čínský partner na do rodinného vztahu s Americkým, případně Japonským výrobcem., protože je k tomu postupně donutí jejich masivní expanzí na všechny trhy.
23.04.2010 20:53 #49 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
Miky26> Ahoj, tak já ti ktěm zatékajícím světlům a plastům také něco přidám.
Poruchovost čidla ukazující rychlost (3x opraveno-potom jsem to vzdal)-problém neodstraněn.
Ulomený plastový hák na držení sedla,po zvlhnutí stroje problémy s blinkry (přerušovač směrových světel začne sám od sebe blikat)-opakující se závada s každou vodou. Po pár jízdách ulomeny 2 ks chráničů ramen (zbylé dva jsem raději demontoval a zahodil)-zřejmě byly plasty v Číně vyrobeny ze zkaženého mléka.
Toto byly drobnosti. Ovšem za nejhorší považuji nedostatečný výkon motoru!!! Kolka v ostřejších stoupáních strácí velice rychle na síle a to je neomluvitelné.
A ještě jeden negativní potřeh na Gladiátora mám -a to jsou tlumiče. I při malém odlepení od země je dopad tzv. "natvrdo", buď tlumiče nebo péra na hovno. U Kinga toto absolutně bez problému.
Každý si tím asi musí projít sám, ale jakmile sednete na pořádnou kolku, tak teprve pochopíte co těm Čínským strojům vlastně chybí. Ten rozdíl je ohromný-hlavně v motorech.
23.04.2010 21:05 #50 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
gerla> Teď jsem si až přečetl Tvůj příspěvek a musím jedině souhlasit hlavně s tím, že reálně by se měla prodejní cena pohybovat někde okolo 100 000 kč,potom by sa dali určité věci odpustit a každý by jasně věděl co za svých 50 % ceny kvalitní značkové kolky dostal.
Pokud je ale cenová politika nastavena tak, že rozdíl u poměrně drahé věci činí pouhých "40 000 kč", ale rozdíl v kvalitě a hlavně svezení je ohromný, pak mi nezbývá nic jiného než rada, kdo na pořádný stroj nemá peníze a chce jej, ať jde raději cestou půjček (ať od babičky či leasingové společnosti), ale hlavně neudělá tu chybu, co udělala spousta z nás, a to utěšovat se tím, že ono to zase tak špatné není.
Není, ale pouze do momentu, než sedente např. na KQ 700, potom pochopíte o čem mluvím.
23.04.2010 21:05 #51 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Miky26
Město: České Budějovice 4
IP:92.62.224.xxx
Offline 14/1538
Yamaha Wolverine 450
Petr_1> cena 4kolek je vysoká díky malému objemu výroby. Pokud se budou vyrábět v podobném objemu jako auta, ceny zákonitě padnou dolů.
Americké značky nemají zájem zde expandovat v oblasti 4 kolek.Např Yamaha a její centrální dovozce pro evropu v Holandsku prodává každému soukromníčkovi kdo si přijede bez ohledu na servisní zázemí.Např evropskou homologaci ofiko mají snad 2 kolky z celého sortimentu,stejný problém mají i
Suzuki a Kawa.
Co se týká ceny kolek v evropě, je to díky spoustě zprostředkovatelů mezi výrobcem a koncovým zákazníkem.Ta cena pak sptoupne o více jak 100%.
Podívej se na US stránky a ofiko ceny seš na půlce.Např můj kočkopes MOC 6000,- US.
VOC cena je 4000 - 5000 US dle odběrů.U nás v ofiko zastoupení yamahy 213.900Kč od šedých dovozců 175000Kč.
Podobně je to předpokládám i s čínany jen ta cena bude o dost níže.
23.04.2010 21:08 #52 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Petr_1
Město: Liberec I - Staré Město
IP:90.180.143.xxx
Offline 2/996
Miky26> jo jo souhlasím s tebou, je v tom prostě bordel a zmatek.
Já osobně bych také rád jezdil třeba na Polárce, nebo CamAm, ale ta cena je prostě strašná a kupovat 4kolku za cenu auta, nejsem úplný magor. Kupovat starší s pochybných původem a pak se schovávat švestkám protože mám neplatné doklady , tak to také ne. Tak jsem zvolil kompromis jménem DINLI a zatím jsem spokojený. Ale každá kolka má svoje mušky a mouchy. Stejně nejvíce záleží na uživateli, jak se svou 4kolkou zachází.
23.04.2010 21:20 #53 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
Miky26> U těch čínských kolek bude jistě podstatně nižší výrobní cena, už jen proto, že veškéré věci co vymýšlí a testují solidní výrobci (ať motory,variátory,rámy apod.), mám na mysli japonské inženýry, tak ti čínští si s tím hlavu nelámou a prostě to jednoduše okopírují. Náklady 0 kč na vývoj.
Proto se znovuji udivuji nad tím, že cena čínské kolky je takto vysoká? Nechápu to!
Trochu mi to připomíná situaci po 2 světové válce, kdy rusové na svém uzemí zadrželi americký letoun, celý jej rozebrali do posledního šroubku a do 6 měsíců vzlétl nový Tupolev (neznám přesné označení).
Potom si samozřejmě libovali, jak mají kvalitní letoun za pár rublů.
23.04.2010 21:24 #54 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
24.04.2010 06:21 #55 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
wildorf36
Město: Bohumín-Nový Bohumín
IP:85.135.26.xxx
Offline 1/43
Journeyman Gladiator X5 - A
Nejlepší asi bude , když všechny čínské a thaiwanské stroje vrátíme zpět do číny a thajwanu .Jenom si myslím ,že kdyby se to stalo tak ceny značkových strojů nejsou tak tak relativně nízké ,ba naopak vyletí s cenou nahoru , protože nebudou mít konkurenci.Takže Vy zastánci značkových kolek buďte rádi ,že je tu čína a thajwan , protože jinač by se neprodávali za tuto cenu ale o hodně dráž a vy byste pak neměli co psát , protože by byli jenom perfektní kolky .
24.04.2010 10:13 #56 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
wildorf36> Máš pravdu, ale dle mého názoru, jen tak na půl. Myslím si, že pro značkové výrobce asi není moc konkurence v podobě výrazně nekvalitnějších strojů, ale spíš konkurence mezi nimi samotnými.
Podívej např. na pořizovací cenu KQ versus Grizzly. Kterých strojů se prodá více?
Proč? Protože je KQ levnější při zachování stejné kvality. Cenu nového neovlivňuje pochybný čínský stroj.
Paradoxně nejvíce z toho vytěží ty čínské stroje, protože na oko ty stroje vypadají stejně (porovnej tech. údaje-kromě výkonu motoru), a spousta lidí se nechá zlákat pouze cenou. Bohužel za čas se jim otevřou oči. Takových lidí najdeš spoustu, včetně mně samotného.
A potom ty "ušetřené peníze", draze zaplatí! Ale to jsou přesně ty životní zkušenosti, které získáváme, aniž bychom chtěli. A o tom je život.
25.04.2010 19:59 #57 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
wildorf36
Město: Bohumín-Nový Bohumín
IP:94.242.95.xxx
Offline 1/43
Journeyman Gladiator X5 - A
Jirka-KTM ty máš taky pravdu ale já to myslel i tak že málokterý začínající kolkař si hned koupí kolku za 230 - 260 táců (myslím tím s dobrou výbavou) , když mu některá firma jako je třeba JM nabídne dobrou výbavu , dobrý servis , díly skladem atd. a o hodně peněz méně.Nemyslím tím garážníky kteří neposkytnou jak záruční tak pozáruční servis.
Když tak prohlížím různé stránky na netu s ojetými kolkami tak jsem si také všiml , že mezi vybranými ATV (KQ,Yamaha,Can-am,Dinli,Gladiátor)je více kolek značkových.A proč??? , když tady každý píše jak nejsou dobré a že na nich najedou úplně volně 20a více tkm.Já netvrdím ,že nejsou ale je to divné. U mě při koupi rozhodovalo pohodlí pro dva , výbava , servis a super prodejce (5km od baráku)který se vším poradí a pomůže
25.04.2010 20:15 #58 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
Jirka-KTM> Porovnávat Glada a KQ je nefér z hlediska objemu motoru.
Bohužel (bohudík) realita na českém trhu je taková, že nebýt čínských "no name" šrotů, kvalitnějších čínských a taiwanských značek, tak ceny japonských a amerických kolek stále dosahují závratné výše.
Okopírovat značkový stroj neznamená, že se kopie povede. Ikdyž je to překresleno "do šroubku".
Hodně záleží na technologii výroby a materiálu a myslím, že tady má Čína i Taiwan co dohánět.
Je na každém, jestli zvolí jednu ze dvou cest:
a) značková kolka s minimem závad a poruch, s vyšší cenou náhradních dílů a servisu,
b) "značková" čína nebo taiwan za zdánlivě nižší cenu, s nižší cenou servisu, ale s vyšším početem závad. S výhodou dostupnosti náhradních dílů a servisu.
25.04.2010 20:35 #59 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
wildorf36
Město: Bohumín-Nový Bohumín
IP:94.242.95.xxx
Offline 1/43
Journeyman Gladiator X5 - A
martinur>
Je na každém, jestli zvolí jednu ze dvou cest:
a) značková kolka s minimem závad a poruch, s vyšší cenou náhradních dílů a servisu,
b) "značková" čína nebo taiwan za zdánlivě nižší cenu, s nižší cenou servisu, ale s vyšším početem závad. S výhodou dostupnosti náhradních dílů a servisu.[/quote]
Přesně tak , já si zvolil B ale netvrdím že u toho zůstanu.Jenže to by ty ceny kolek z bodu A museli jít s cenou hodně dolů
Zatím ale nemám důvod měnit.
25.04.2010 20:45 #60 Téma: neduhy a poruchy Dinli 700 a Gladiátor 530
FIGURA
Město: Dolní Slivno
IP:95.85.211.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA
b) "značková" čína nebo taiwan za zdánlivě nižší cenu, s nižší cenou servisu, ale s vyšším početem závad. S výhodou dostupnosti náhradních dílů a servisu.
martinur> pořád řesíte servis a dotupnost. Servis mám 20 km a díly do 2ruhého dne. V servisu jsem ještě nebyl, záruky se vzdal, díly (filtry, destičky, čepy objednám v US za polovic).
Cena dílů koupených v Hondě Čr je plně srovnatelná s cenami JM nebo TGB.
Za 2 roky by byl na záruku zadní brzd. kotouč ( koupeno v US za 1,500,- )
Mám najeto 7,500 km/ 400 mh. Investoval jsem do zadních destiček (na 5,000 km ) 700 kč, teď půjdou i přední (600,- jedna strana ) a ložiska v kolech caa 4,000 včetně gufer.
Voda ve světlech, startující - nestartující, závady v el. instalaci, poloosy, diferáky, atd. .......- neznám!
Myslím, že 70,000,- navrch mám už dávmo ušetřenejch za spotřebák, kterej máte tak smadno dostupnej, nemluvě o tom, že přijdu, jedu a nic na cestě neřeším. Vozit ji každejch 14 dní do super servisu, nechat tam 3,000 za garanci a 3,000 za plasty a další drobnosti by bylo nad moje nervy
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s