24.04.2010 08:57 Čína Delta Force 300 4X4
Jarek_delta
Město: Brno-Vinohrady
IP:85.160.109.xxx
Offline 1/4
Se svým sousedem jsme si chtěli udělat radost a objednali si v září 2009 2 čtyčkolky Delta Force 300. Věděli jsem, že nákupem"Číny" si zaděláváme na problémy, ale vzhledem k tomu, že jezdíme z 90% "užitkově" a pouze o víkendech /tzn.nějakých 50 km měsíčně/ - riskli jsme to.
Navíc jsme limitovaní šířkou můstku, kterým se dostaneme k chalupě a věřte nebo ne, ale u ostatních čtyřkolek tohoto ražení (Glad. apod.) je šířka o 5 - 10 cm větší což je jjiž problém. Dnes už vím, že ten risk nevyšel. Máme je ca. 6 měsíců, najeto ca. 150 km a doposud se nám nepodařilo jezdit ani chvíli bez problému. Ani jeden nejsem moto-odborníci, ale oba jsme technici a základní povědomosti máme. Soused je dokonce motorkář.Aby ten příspěvek nebyl příliš dlouhý, udělám jen výčet problémů.
1) Obě čtyřkolky nám přivezly z Terezína. Druhý den jsem chtěl nastartovat a nic. Nakonec to po "bádání" vyřešila výměn svíčky.
2) Soused chtěl nastartovat asi za týden a nic. Po odpoledni stráveném nad čtyřkolkou jsem zjistili problém s eelktrikou a tak jsme našli nějaké upadené drátky, vyměnili svíčky a hurá.
3) Vše jsem podotahovali, promazali, zkontrolovali.
4)Zjistil jsem, že když jedu rovně, tak mám vyosené řídítka a píská mně přední náprava. Znovu zkontrolovat, nastavit a promazat. Pískání zůstalo, ale z Terezína mě uklidnila, že si to sedne.
5)Hůř na tom byl soused. Zapeklo se mu lanko od plynu a tak, tak stačil zastavit. Z Terezína poslali nové a po 300 metrech, bylo lanko zapečené znovu. Po telefonických diskusích bylo rozhodnuto transportovat čtyřkolku do Terezína. Stáří čtyřkolky asi 1 měsíc - najeto ca.50 km.
6)Ve stejné době, na mé čtyřkolce, začal problém, že kdykoliv jsem zmáčknul ať ruční či nožní provozní brzdu, tak se spustil startér!!!. Po diskusích s Terezínem mně bylo řečeno, že to správí výměna startovací cívky. Vzhledem k tomu, že mezitím přišla zima, přestali jsem se čtyřkolkám věnovat.
7)Mezitítm byla vrácená "opravená" čtyřkolka s Terezína, se zdůvodněním, že Číňani někde přehodili drátek (myslel jsem, že se čtyřkolky montují u nás z dovezených dílů).
8)Mně přišla nová startovací cívka a zároveň přišlo jaro a potřeba využívat čtyřkolku.
Po výměně cívky jsem radostně najel ca. 5 km, než se problém vrátil znovu.
9)Soused radostně najel ca.7 km, než zjistil, že mu nejde aktivovat náhon na 4 kola a má problémy s přeřazením na redukci nebo zpátečku.
10)Po rozdělní kulisy a opětovném složení mu již šlo řadit, ale náhon na 4 kola je nadále nefunkční, navíc mu displej ukazuje, co se mu zachce a jen občas korektní údjae.
Závěr: V současné době tedy startuji brzdou a za jízdy s obavami brzdím, protože zároveň slyším jak se roztáčí startér a nedvažuji se jet dál jak 2 km od chlaupy. Sousedovi nejde zapnout náhon na 4 kola a pohybuje se pro jistotu v okolí chalupy. Z komunikace s Terezínem jsme unaveni a nemáme na to otlik času a zvažujeme další kroky.Oba jsme majiteli firem, snažíme se odvádět seriozní práci a neradi jsem za idioty.
Setkali jste se někdo se stejnou poruchou ? | 16 |
25.04.2010 21:16 #31 Téma: Zoufalost s Číňany
Chorchoun
Město: Praha
IP:78.80.18.xxx
Offline 0/134
Pro mě je taky nepochopitelné, že se ještě někdo nechá napálit. Kolik už jsem slyšel historek o čínách, kolik příběhů, jak člověk nejdřív dal čínu, pak taiwan a nakonec má japonce, a stejně se najde dost lidí, co nevěří a musí si to zkusit na vlastní kůži. Ono 200 tisíc je moc, ale nakonec většina lidí stejně zvolí pořádnej stroj a jen mezi tím ještě spoustu tisíc tratí na prodeji jeté číny a marných opravách. Ale na začátku to nikdo slyšet nechce. A nejen že čína kazí radost majiteli, ale často taky lidem, co s ním jezdí na vyjížďky. Sám jsem zažil, když na vyjížďce 10 strojů (cca 120 km) ze dvou čín obě měly závažný problém, jehož řešení trvalo i hodinu, což je spousta zabitého času, kdy se mohlo jezdit. Možná řeknete, že to k tomu patří, že si kámoši pomůžou na vyjížďce, ale když je to každou chvíli, tak už to ztrácí na zábavnosti...
25.04.2010 21:40 #32 Téma: Zoufalost s Číňany
honzaj
Město: Křimice
IP:90.179.130.xxx
Offline 1/421
Čína Delta Force 300 4X4
25.04.2010 21:43 #33 Téma: Zoufalost s Číňany
Chorchoun
Město: Praha
IP:78.80.18.xxx
Offline 0/134
honzaj> Tak já jsem slyšel i historky, jak se lidi vrací z vyjížděk, že japonci táhnou číňany "na provázku", tu a tam nějaký ulomený kolo... Pak taky záleží, na co jsi si jí kupoval - jestli ti extrém nechybí, tak pohoda, ale jestli se mu vyhýbáš kvůli možnostem stroje, tak asi něco není v pořádku.
25.04.2010 21:57 #35 Téma: Zoufalost s Číňany
honzaj
Město: Křimice
IP:90.179.130.xxx
Offline 1/421
Čína Delta Force 300 4X4
25.04.2010 22:05 #36 Téma: Zoufalost s Číňany
Penca
Město: Třebíč
IP:88.102.248.xxx
Offline 1/37
Kawasaki KVF 750 4x4
Ze stránek prodejce:DELTA FORCE 300
Tato čtyřkolka znamená kvalitu za bezkonkurenční cenu. Nezávislé zavěšení všech čtyř ramen zajištuje bezkonkurenční komfort a požitek z jízdy. V základní ceně je již přitom maximální výbava, bez skrytých příplatků : Hliníková kola R12, přední i zadní kufr, DIGI tachometr, závěsné zařízení, elektrický naviják, přepínatelný náhon 4 x 4, redukce do pomala.
Akorát tam nepíšou,že se s tím nesmí jezdit.
Ten první příspěvek,to je tragédie
25.04.2010 22:06 #37 Téma: Zoufalost s Číňany
Pedros1
Město: Návsí
IP:193.85.210.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV
25.04.2010 22:08 #38 Téma: Zoufalost s Číňany
honzaj
Město: Křimice
IP:90.179.130.xxx
Offline 1/421
Čína Delta Force 300 4X4
25.04.2010 22:11 #40 Téma: Zoufalost s Číňany
honzaj
Město: Křimice
IP:90.179.130.xxx
Offline 1/421
Čína Delta Force 300 4X4
25.04.2010 22:12 #41 Téma: Zoufalost s Číňany
007profík
Město: Swansea
IP:94.142.234.xxx
Offline 2/1358
Polaris Sportsman 800/EFI
25.04.2010 22:22 #42 Téma: Zoufalost s Číňany
Pedros1
Město: Návsí
IP:193.85.210.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV
25.04.2010 22:58 #43 Téma: Zoufalost s Číňany
Petruska20
Město: Babice
IP:77.93.216.xxx
Offline 3/29
mě to celkem mrzí ,že se tady pořad haní Čína,já mám na ní za 2 týdny 800km a vše v pořadku,tak nevím proč to je že ostatní jsou nespokojeny,nebo mozna jen jednoduše že spokojený sem nepíšou a raději jezději a myslej si o techto diskuzích svoje.
Budu se tady asi pasovat do zastánce slabších a půjdu proto proudu,protože vy tady vetšinou máte značkové stroje a na lidi co mají čínu se koukate jako na něco méněceného a podřadného,jako když na sraz Harlejářů přijede frajírek na japonci...tak stejně mě to připadá tady.
Tím ,že jsou plné inzerce čínských strojů,to mě ani tak nezaráží,člověk to vidí,líbí se mu to ...řekne si 40 tisíc zase není tolik,sezonu si na tom zajezdí,pak ho to přestane bavit a prodá to...lidi co kupujou drazší stroje tak uz ví do čeho jdou....si já teda myslím....
No což...stejně stím asi nic nenadělám,já na svoji čínu nedám zatím dopustit a snad to tak i zůstane...
25.04.2010 23:19 #44 Téma: Zoufalost s Číňany
PETR23
Město: Praha 10-Záběhlice
IP:193.165.64.xxx
Offline 0/902
Can-Am Renegade 800, New force 500 S FDL Hunter
25.04.2010 23:40 #45 Téma: Zoufalost s Číňany
Čipík
Město: Bechyně
IP:81.200.58.xxx
Offline 2/68
90% čtyřkolek v republice je čínské, nebo tajvanské výroby. Nevím jestli je v tom tak zásadní rozdíl. Je jasné, že amík, či japík na tom budou ještě dlouho líp. Nikoho nekopírujou a jdou vlastní cestou. Ale nikdo tady nehází všechny stroje do jednoho pytle. Poněkolikáté tady píšu, že jsem byl spokojenej se strojem SMC a jsou na trhu další dobré. Např. Kymco apod... Každej kupuje to na co má. A je dobře, že tenhle koníček nezůstává výsadou jen někoho. Čína prostě pružně vyplnila díru na trhu. To je vše fajn. Ale snažíme se tady upozornit na špatné stroje. Samozřejmě záleží na tom, proč jsou špatné. Když mi prodejce špatně sestaví Kawu, tak taky napíšu, že je to šmejd nemožnej. Ale to není strojem. To je ručičkama. A když ti někdo slíbí při prodeji, že ti odblokuje kolku, že pak pojede líp a nakonec ti přizná, že to neumí. Neni něco v nepořádku? Prostě o tom se nedá mlčet. To je prasárna. Já například koupil za 110 šmejd a po najetí 800km jsem prodal za 70,. Tak a jsem vyléčenej a bez peněz. Když kolem projede kolka, tak tiše závidím a slintám si na košili...
Hele Petruško, pokud ti někdo šikovnej vychytá mouchy, tak to bude docela slušnej stroj na mírnější blbnutí. Ale nesedej nikdy na něco lepšího, protože tě to pak bude žrát. Tebe to možná neštve, ale jak znám sebe a ostatní chlapy, tak s jídlem roste chuť a po čase takovej stroj stejně půjde do kopřiv.
25.04.2010 23:44 #46 Téma: Zoufalost s Číňany
Dud
Město: Sušice I
IP:88.101.140.xxx
Offline 4/116
Can-am Outlander Max 800 XT
26.04.2010 00:23 #47 Téma: Zoufalost s Číňany
Petruska20
Město: Babice
IP:77.93.216.xxx
Offline 3/29
Čipík>90% .. A když ti někdo slíbí při prodeji, že ti odblokuje kolku, že pak pojede líp a nakonec ti přizná, že to neumí. Neni něco v nepořádku? Prostě o tom se nedá mlčet. To je prasárna..
26.04.2010 00:58 #48 Téma: Zoufalost s Číňany
caprighia
Město: Praha
IP:85.160.35.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320
Ono hodně záleží na předprodejním servisu a první (druhé) garančce (pokud si tedy člověk nedělá všechno sám). Já Linhaje využívám opravdu plně - od sněhu přes bláto po tahání stromů - a po 2350 km se ještě nepovolil ani šroubek. Řešil jsem jedinou vadu - přiřazování 4x4 (popsáno u mé kolky v databázi), vyřešeno, spokojenost. Na garančce seřídili geometrii v 500 km (sjížděly se vnějšky vpředu), od té doby klid. Do vody jdu max. kousek nad stupačky, ale to je vrozená vlastnost Linhajů. Dovedl bych si představit větší výkon, ale na sedmikilo do doby, než na něj budu mít, raději nesedám Na zmrzlé oranici jedouc za Polárkou jsem byl pěkně naklepaný, ale rozdíl v ceně víc než trojnásobek. Kamarádi se mi nesmějí a zatím ani netahají z vyjížděk na laně. Baví mně to a vývoj logicky doufám za čas bude - více kubíků , tak dvakrát mých 352 alespoň.
26.04.2010 02:00 #49 Téma: Zoufalost s Číňany
prestige007
Město: Brno-Město
IP:85.160.101.xxx
Offline 6/915
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
Je to vývoj hlavně u člověka a je důležité si to pořádně projít hlavou "co koupit".
Já začínal u MAXE, potom u JUMBA, pak šel vývoj dále....řešil sem glada a nakonec TGB. Celý rok jsem projížděl různá fóra, dopisoval si s majiteli, řešil s nimi zkušenosti, poruchy, detaily....projížděl katalogy a.t.d. Nakonec jsem měl možnost si půjčit KQ750. Půjčil jsem si ho takto ještě několikrát, ale ty peníze co jsem vyhodil za půjčení mě pekelně sr...
Mezi tím jsem stále hodnotil, pročítal a nakonec se rozhodl pro TGB, z hlediska ceny a možnosti blízkého servisu. Byla mě nabídnuta předváděcí jízda, tak se těšil, jaký to bude stroj. Vzhledem k tomu, že jsem měl s KQ už nějaké zkušenosti a nalítáno x km, čekal jsem podobný stroj.
Dál to zkrátím: Obecný rozdil zcela ve všem oproti KQ byl propastný!
Zcela jistě ale vím, že kdybych před tím nesedl na KQ, byl bych s TGB zcela jistě spokojený a o tom to je. Samozřejmě není TGB žádná čína a kvalita je taky velice slušná. Je to ale prostě ten vývoj...
26.04.2010 05:47 #50 Téma: Zoufalost s Číňany
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:213.226.255.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Je to jako s botama, který "jsou značkový" a těma, který značkový opravdu jsou. Oboje jsou z číny, ale značka (vybírám zcela náhodně) PLIMA není stejná jako PUMA, u těch prvních najdeš dobrou botu jednu z 1 000 a u těch druhých naopak špatnou jednu z 1 000. Ani u kolek neplatí "čím víc pruhů, tím víc adidas. Skoro každý (nebo valná většina z nás) pořizuje kolku podle svých financí, ale pokud někdo očekává za 20-30 000 stejně muziky jako za 100 000, tak není úplně normální. To že jsou 4kolky známých značek dražší, než jiné méně známé značky je normální, protože se platí za značku a za to, že 4kolka něco vydrží, aby nezkazila jméno značky.
26.04.2010 07:57 #51 Téma: Zoufalost s Číňany
Bonfire
Město: Rychvald
IP:81.91.214.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750
jak psal prestige007, je to hlavne i o vyvoji, znacky s dlouholetou tradici ve vyrobe ctyrkolek budou mit vzdycky v necem navrch. I kdyz cinani dokazou okopirovat cokoli, tak nikdy to nebude stejne jako ten original ktery kopirovali. Jedna se sice jenom o drobnosti (hlavne material, nedokazou u levne ctyrkolky pouzit drazsi a kvalitnejsi materialy, takze i kdyz vypada treba ram robustneji a mohutneji, je to jenom tim ze museli pouzit vice materialu aby se alespon priblizili zadanym parametrum, z cehoz plyne vyssi hmotnost a tak dale), drobnosti se nakupi, malickost k malickosti a nakonec celkovy dojem pri primem srovnani je o moc horsi. Mluvim z vlastnich zkusenosti, sam jezdim na taiwanci (a jezdil jsem na mnoha jinych strojich od cinanu po USA a japonce), a kdo nekdy zkusil neco jineho tak by taiwan ani cinu nebral. Bohuzel ze sveho studentskeho rozpoctu drahou kolku neutahnu, tak jsem aspon penize nasypal do Accessu (vlastne zbyl jenom ram, motor a par dilu ) a jsem spokojen.
26.04.2010 09:26 #52 Téma: Zoufalost s Číňany
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
26.04.2010 09:54 #53 Téma: Zoufalost s Číňany
leoant
Město: Veverská Bítýška
IP:83.208.191.xxx
Offline 6/1333
Can-am Outlander 400
Dovolím si k tomuto tématu taky něco přidat. S Linhajem jsem najezdil cca 43 000 km za 3 roky. Linhaje jsem koupil za nějakých 120 tis. V té době moc možností nebylo, něco lepšího stálo přes 300 tis a to jsem prostě neměl. Co mám zkušenosti, Linhaje patří k té kvalitnější, možná nejkvalitnější části čínské pordukce. Můj hlavní potřeh je ten že by si takové stroje rozhodně neměl pořizovat člověk který vše řeší odvezením do servisu. Čína prostě potřebuje neustálou péči, a pokud to neumíte a nemáte to kde udělat, tak si radši nepořizujte nic. Ale pokud jste šikovný, dá se to udržovat poměrně dlouho v chodu a jezdí. Jen je nutné vychytat spoustu chyb, nedodělků a pak udržovat. Shrneme tedy finanční stránku, pořízení 120 tis, nejrůznější díly za ty tři roky cca 30 tis. Do toho nepočítám díly které jsem rozbil nebo zničil různými držkopády. Sečteno, vyděleno, rok ježdění vyšel na cca 50 tisíc a stal se ze mě pomerně zručný mechanik. Myslím že to bude u ostatních tak nějak podobné.Na rozdíl od doby před třemi lety je dnes situace podstatně příznivější, výběr velký, ceny slušné...
Takže to uzavřu svým osobním názorem, přesto že mě Linhaj opravdu dobře, dlouho a daleko povozil, v žádném případě bych do číňana už nešel, a to jakéhokoliv. Radši rok počkat a došetřit na něco jiného než tohle, nebo sehnat ojetinu jako já. Svůj druhý stroj jsem pořídil ojetý, 3 roky starý, měl najeto 4500 km. Vyšlo to na méně než byla pořizovací cena Linhaje, najeto mám zatím přes 3000 km a jediný zásah byla výměna oleje. Abych s číňanem najel 3000km bez zásahu, to mohl být jenom sen...
Vím že si každý udělá svůj názor sám, ale znovu opakuji všem, pokud tomu alespoń trošku nerozumíte a myslíte si že koupí nového stroje se vám potíže alepoň na nějaký čas vyhnou, je to přece nové, tak je to váš veliký OMYL který ve finále draze zaplatíte, a to nejen penězi, ale i časem a zklamáním.
26.04.2010 10:29 #54 Téma: Zoufalost s Číňany
wildorf36
Město: Bohumín-Nový Bohumín
IP:85.135.26.xxx
Offline 1/43
Journeyman Gladiator X5 - A
Já potíže s číňanem nemám , už jsem to tu v jiném vláknu psal , ale přesně tak jak to psal Leoant možná proto že si na stroji dělám údržbu a starám se ,jezdím 70% silnice 30% terén . Možná , kdybych se nestaral , brodil , skákal atd. tak bych psal úplně něco jiného , to přiznávám.
Dobře , jakou kolku 4X4 tedy značkovou aby splnila moje představy (novou) to znamená dobrá výbava (alu kola,naviják,kufr,rámy,tažné),pohodlí pro dva , ale hlavně rozumná cena.Je jasné ,že u někoho je rozumná cena kolem 150 tisíc a u někoho kolem 300.Já jsem ten první (bohužel)
26.04.2010 10:29 #55 Téma: Zoufalost s Číňany
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.109.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
26.04.2010 10:44 #56 Téma: Zoufalost s Číňany
prestige007
Město: Brno-Město
IP:85.161.129.xxx
Offline 6/915
Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
26.04.2010 10:59 #57 Téma: Zoufalost s Číňany
Chorchoun
Město: Praha
IP:85.71.77.xxx
Offline 0/134
Zazněly tu docela rozumné názory. Pravda je, že čína je opravdu stroj cenově dostupný pro spoustu lidí, ale kolik z nich si umí udělat veškerý ten servis samo? A hlavně kolik s tím počítá při nákupu? Já třeba opravdu jezdím s každou poruchou do servisu, zatím teda vlastně jen na pravidelné prohlídky a jeden uvolněný drátek, ale kupoval jsem si stroj na jízdu, protože to jo to, co mě baví. Hrabat se v tom, věčně něco dotahovat, mazat, svářet, vyměňovat, čekat na náhradní díly, schánět po netu jak co spravit, hádat se s prodejcem, to prostě není nic pro mě. Samozřejmě ale věřím, že spoustu z vás to baví a svým způsobem to berete jako "normální" součást toho mít čtyřkolku. Já se tomuhle postupnému vývoji vyhnul a šel rovnou dražšího stroje, ale přiznám se, že jsem si tím vývojem prošel aspoň teoreticky. Nejdřív jsem si říkal "Čtyřkolka, to je super, ale ty peníze do toho nikdy nedám (tou dobou tak 200.000.-)", pak přišlo "Hele, ona už se dá koupit za 60.000,-, to by šlo", jenže jsem si přečetl a poslechl názory "spokojených majitelů" a říkal si "Ok, tak čínu radši ne, ale došetřím na Access za 130.000,-", zase jsem hledal všechno o Accessech, ale po pár vyjížďkách na strojích z půjčoven mi chybělo 4x4 a IRS, tak jsem přešel na TGB. A už jsem ho skoro kupoval, ale nakonec jsem se nechal přesvědčit do Suzuki a ve finále do Polárky a ještě nějaký pátek musel čekat a šetřit. Z druhé strany zase lze říct, že jsem vlastně o dva nebo tři roky déle šetřil a tou dobu jsem už mohl jezdit (nejezdit?) na číně nebo taiwanu...
Každopádně všem, komu čína dobře slouží, přeju mnoho spokojených km.
26.04.2010 11:24 #58 Téma: Zoufalost s Číňany
sherif13
Město: Horní Hanychov-Liberec XIX
IP:89.239.62.xxx
Offline 0/70
Hsun HS350ATV-2
Bylo tady toho napsáno dost ale nedá mi to a musím taky přispět.Čínu mám přez rok a najeto 1850km.Náklady na opravy: do 500.-Kč samozřejmě nepočítám oil a filtry.Vše,co jsem dělal je v profilu.Ještě jsem nemusel řešit takové závady o kterých se píše třeba u značkových strojů,čímž netvrdím,že k tomu nedojde.
26.04.2010 11:26 #59 Téma: Zoufalost s Číňany
Petruska20
Město: Babice
IP:77.93.216.xxx
Offline 3/29
Já bych se ani nedivila,kdyby tyhle vlákna a diskuze podporovali prodejci drahých strojů,potřebují odrovnat konkurenci a nejlepší je v lidech vzbudit strach.Stejně tak jako amíci odrovnali Toyotu .Prostě kdo má prachy a vliv ,tak manipuluje s lidským míněním....Když by tady nějaký čínský silný dealet čistě teoreticky udělal obrovskou mediální kampaň,zaplatil by si tady bannery,administratory,pár lidí které by psali kladné příspěvky,tak věřte ,že do 2 let to bude nejprodávanější čtyřkolka.Vše je jen otázka martetingové strategie(kterou náhodou studuji )A věc druhá je ,ale také ten prodejce ,který by při závadě měl bezproblému závadu odstranit,aby pak nespokojený zákazníci nepsali sem na fórum a nedělali mu negativní reklamu...
26.04.2010 11:32 #60 Téma: Zoufalost s Číňany
cort
Město: Havlíčkův Brod
IP:217.77.165.xxx
Offline 28/2946
Petruska20>Já bych se ani nedivila,kdyby tyhle vlákna a diskuze podporovali prodejci drahých strojů,potřebují odrovnat konkurenci a nejlepší je v lidech vzbudit strach.Stejně tak jako amíci odrovnali Toyotu .Prostě kdo má prachy a vliv ,tak manipuluje s lidským míněním....Když by tady nějaký čínský silný dealet čistě teoreticky udělal obrovskou mediální kampaň,zaplatil by si tady bannery,administratory,pár lidí které by psali kladné příspěvky,tak věřte ,že do 2 let to bude nejprodávanější čtyřkolka.Vše je jen otázka martetingové strategie(kterou náhodou studuji )A věc druhá je ,ale také ten prodejce ,který by při závadě měl bezproblému závadu odstranit,aby pak nespokojený zákazníci nepsali sem na fórum a nedělali mu negativní reklamu...
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.18s