24.04.2010 08:57 Čína Delta Force 300 4X4
Jarek_delta
Město: Brno-Vinohrady
IP:85.160.109.xxx
Offline 1/4
Se svým sousedem jsme si chtěli udělat radost a objednali si v září 2009 2 čtyčkolky Delta Force 300. Věděli jsem, že nákupem"Číny" si zaděláváme na problémy, ale vzhledem k tomu, že jezdíme z 90% "užitkově" a pouze o víkendech /tzn.nějakých 50 km měsíčně/ - riskli jsme to.
Navíc jsme limitovaní šířkou můstku, kterým se dostaneme k chalupě a věřte nebo ne, ale u ostatních čtyřkolek tohoto ražení (Glad. apod.) je šířka o 5 - 10 cm větší což je jjiž problém. Dnes už vím, že ten risk nevyšel. Máme je ca. 6 měsíců, najeto ca. 150 km a doposud se nám nepodařilo jezdit ani chvíli bez problému. Ani jeden nejsem moto-odborníci, ale oba jsme technici a základní povědomosti máme. Soused je dokonce motorkář.Aby ten příspěvek nebyl příliš dlouhý, udělám jen výčet problémů.
1) Obě čtyřkolky nám přivezly z Terezína. Druhý den jsem chtěl nastartovat a nic. Nakonec to po "bádání" vyřešila výměn svíčky.
2) Soused chtěl nastartovat asi za týden a nic. Po odpoledni stráveném nad čtyřkolkou jsem zjistili problém s eelktrikou a tak jsme našli nějaké upadené drátky, vyměnili svíčky a hurá.
3) Vše jsem podotahovali, promazali, zkontrolovali.
4)Zjistil jsem, že když jedu rovně, tak mám vyosené řídítka a píská mně přední náprava. Znovu zkontrolovat, nastavit a promazat. Pískání zůstalo, ale z Terezína mě uklidnila, že si to sedne.
5)Hůř na tom byl soused. Zapeklo se mu lanko od plynu a tak, tak stačil zastavit. Z Terezína poslali nové a po 300 metrech, bylo lanko zapečené znovu. Po telefonických diskusích bylo rozhodnuto transportovat čtyřkolku do Terezína. Stáří čtyřkolky asi 1 měsíc - najeto ca.50 km.
6)Ve stejné době, na mé čtyřkolce, začal problém, že kdykoliv jsem zmáčknul ať ruční či nožní provozní brzdu, tak se spustil startér!!!. Po diskusích s Terezínem mně bylo řečeno, že to správí výměna startovací cívky. Vzhledem k tomu, že mezitím přišla zima, přestali jsem se čtyřkolkám věnovat.
7)Mezitítm byla vrácená "opravená" čtyřkolka s Terezína, se zdůvodněním, že Číňani někde přehodili drátek (myslel jsem, že se čtyřkolky montují u nás z dovezených dílů).
8)Mně přišla nová startovací cívka a zároveň přišlo jaro a potřeba využívat čtyřkolku.
Po výměně cívky jsem radostně najel ca. 5 km, než se problém vrátil znovu.
9)Soused radostně najel ca.7 km, než zjistil, že mu nejde aktivovat náhon na 4 kola a má problémy s přeřazením na redukci nebo zpátečku.
10)Po rozdělní kulisy a opětovném složení mu již šlo řadit, ale náhon na 4 kola je nadále nefunkční, navíc mu displej ukazuje, co se mu zachce a jen občas korektní údjae.
Závěr: V současné době tedy startuji brzdou a za jízdy s obavami brzdím, protože zároveň slyším jak se roztáčí startér a nedvažuji se jet dál jak 2 km od chlaupy. Sousedovi nejde zapnout náhon na 4 kola a pohybuje se pro jistotu v okolí chalupy. Z komunikace s Terezínem jsme unaveni a nemáme na to otlik času a zvažujeme další kroky.Oba jsme majiteli firem, snažíme se odvádět seriozní práci a neradi jsem za idioty.
Setkali jste se někdo se stejnou poruchou ? | 16 |
06.05.2010 10:49 #151 Téma: Zoufalost s Číňany
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009
PETR23>Grizzly660> Souhlas 100%.Dobrý odkaz,dobře napsáno.
06.05.2010 11:09 #152 Téma: Zoufalost s Číňany
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.53.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
06.05.2010 11:09 #153 Téma: Zoufalost s Číňany
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
Grizzly660> To jsou rady, ti řeknu. ZA to ti kluci asi poděkují, že je řadíš do kategorie úplných choromyslných bláznů. Přečti si prosím název tématu a vyjadřuj se k tomu, co by jsi jim poradil, prosím.
Rady tohoto typu, nikomu nepomohou. To, že se najdou jedinci co neustále obhajují čínské zmetky asi nezměníme. Snažme se tedy, alespoň něco vymyslet společnými silami proti rádoby obchodníkům, co se chovají takto sprostě. Není přece možné toto tolerovat. Přeci částka 100 000 kč není zase tak málo, aby zákazník nedostal stroj alespoň v odpovídající kvalitě. Kluci šlápli vedle, to už vědí, ale není možné úplně rezignovat nad praktikami obchodníků,proto všechny žádám:" Čtyřkolkáři všech zemí spojte se!"
06.05.2010 11:28 #154 Téma: Zoufalost s Číňany
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009
marek.sm>Grizzly660> za tento příspěvek si tu vyslechneš komentáře, že haníš čínu, protože každý nemá na japonce atd.
06.05.2010 11:33 #155 Téma: Zoufalost s Číňany
marek.sm
Město: Praha
IP:85.160.223.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
06.05.2010 12:07 #156 Téma: Zoufalost s Číňany
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009
marek.sm> "Než nějaký shit, tak to raději nic" - s tým celkom nesúhlasím. Do ceny 1500 Eur sa dajú tie chyby tolerovať s tým, keď si kupujúci uvedomuje, že si kupuje "stavebnicu" ktorú bude každú chvíľu sám opravovať a vylepšovať. Je veľa hlavne mladých ľudí, pre ktorých je aj tých 1500 Eur veľmi veľa. Takto majú možnosť dostať sa k štvorkolke /jazdený Bashan na značkách 500-700 Eur/ a pri tom opravovaní sa aj čosi naučia. Vidím to aj u nás v dedine. Chlapci cez týždeň opravujú, cez víkend jazdia.
06.05.2010 12:57 #157 Téma: Zoufalost s Číňany
marek.sm
Město: Praha
IP:85.160.223.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
06.05.2010 13:59 #158 Téma: Zoufalost s Číňany
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
marek.sm> Já bych s tímto názorem také souhlasil. Jak se ukazuje, tak moc možností vlastně ani není. Kvalitní značková kolka, vše OK, ale pro spoustu lidí moc drahé. Druhá skupina lidí má neustále pocit, že to zase tak špaté není, koupí a nestačí se divit. Spadnou do pasti, z které není návratu. Prodělají spoustu peněz,času,z kolkou jsou nespokojeni.
Co je tedy lepší? Myslím, že raději volit cestu toho došetření,případně raději leasing, než posraného číňana.
06.05.2010 14:59 #159 Téma: Zoufalost s Číňany
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:193.85.207.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
Jirka-KTM>marek.sm> Já bych s tímto názorem také souhlasil. Jak se ukazuje, tak moc možností vlastně ani není. Kvalitní značková kolka, vše OK, ale pro spoustu lidí moc drahé. Druhá skupina lidí má neustále pocit, že to zase tak špaté není, koupí a nestačí se divit. Spadnou do pasti, z které není návratu. Prodělají spoustu peněz,času,z kolkou jsou nespokojeni.
Co je tedy lepší? Myslím, že raději volit cestu toho došetření,případně raději leasing, než posraného číňana.
06.05.2010 20:19 #160 Téma: Zoufalost s Číňany
Perseus
Město: Lelekovice
IP:90.176.120.xxx
Offline 5/102
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
Všechno něco stojí, jesti si koupíš buřty za 40 korun kilo, asi si moc nepochutnáš. Sice se to nedá žrát, ale jsou zase levný.
Asi každej si někdy koupil Adidas u větnamců a Adidas v Adidasu a pochopil že 5x větší cena sice plně nekompenzuje 2x vyšší kvalitu, ale rozdíl je citelný.
Znovu a znovu platí nejsme tak bohatí, aby jsme kupovali levné věci.
06.05.2010 20:43 #161 Téma: Zoufalost s Číňany
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:94.241.66.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
Perseus-Všechno něco stojí, jesti si koupíš buřty za 40 korun kilo, asi si moc nepochutnáš. Sice se to nedá žrát, ale jsou zase levný.
No zrovna fabrika Adidasu je na Filipínách a v Číně .Ale naznačils to dobře,na stranu druhou je třba říct,že Čína JE SCHOPNA vyrobit KVALITNÍ výrobek,ovšem ten pak není v žádném případě konkurenceschopný,právě kvůli ceně.A tak se z daných důvodů výroba všeho možného zadává do Číny,kde proč by dělali drahý,kvalitní produkt,který je pak ve světové konkurenci neprodejný,když můžou chrlit věci tlačené na cenu-a tím se pomyslný kruh uzavírá,a jsme znovu u zákazníka.Takže v jedné větě-si to vlastně každý dělá sám,chci něco levného,smířím se s původem za cenu"kvality".
Buď se chci najíst a ten buřt za 40Kč kilo stačí,nebo jsem zmlsanej a dám si knacka za 80Kč,ale nebudu se cpát těma levnýma a chlácholit se,že mezi tím dražším by stejně nebyl takový rozdíl
To bylo trochu pro odlehčení tématu
06.05.2010 21:33 #162 Téma: Zoufalost s Číňany
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
fanda9>Perseus-Všechno něco stojí, jesti si koupíš buřty za 40 korun kilo, asi si moc nepochutnáš. Sice se to nedá žrát, ale jsou zase levný.
No zrovna fabrika Adidasu je na Filipínách a v Číně .Ale naznačils to dobře,na stranu druhou je třba říct,že Čína JE SCHOPNA vyrobit KVALITNÍ výrobek,ovšem ten pak není v žádném případě konkurenceschopný,právě kvůli ceně.A tak se z daných důvodů výroba všeho možného zadává do Číny,kde proč by dělali drahý,kvalitní produkt,který je pak ve světové konkurenci neprodejný,když můžou chrlit věci tlačené na cenu-a tím se pomyslný kruh uzavírá,a jsme znovu u zákazníka.Takže v jedné větě-si to vlastně každý dělá sám,chci něco levného,smířím se s původem za cenu"kvality".
Buď se chci najíst a ten buřt za 40Kč kilo stačí,nebo jsem zmlsanej a dám si knacka za 80Kč,ale nebudu se cpát těma levnýma a chlácholit se,že mezi tím dražším by stejně nebyl takový rozdíl
To bylo trochu pro odlehčení tématu
06.05.2010 21:55 #163 Téma: Zoufalost s Číňany
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
06.05.2010 22:48 #164 Téma: Zoufalost s Číňany
Jarek_delta
Město: Brno-Vinohrady
IP:83.240.76.xxx
Offline 1/4
06.05.2010 22:54 #165 Téma: Zoufalost s Číňany
Perseus
Město: Lelekovice
IP:90.176.120.xxx
Offline 5/102
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
Svatá pravda, ale značka si nedovolí výrobek který si nechala vyrobit u subdodavatele v jakékoliv prdeli na této planetě bez svojí náročné kontroly pustit do světa se svým logem. A když jí něco uteče, ve vlastním zájmu se k tomu postaví čelem a bez keců mění díly kus za kus, příp.celý výrobek.
To není o kolkách, zemi původdu ani materiálech. Čína je technologicky stejně daleko, jako kdokoliv jiný, ale neumí marketing. I kdyby vyrobili dobrou koulku či auto, kdo to od nich koupí za cenu za jakou bez keců platíme za POLARIS nebo BMW? Nikdo, takže musí vyrábět levně a to znamená horší materiály, přípravky , automaty, vývojáře, designery a horší marketing a dealery ATD. Prostě proto že na to nemají budget.
Kolka která stojí na krámě 40 tisíc (např.Bashan) je bez daně za 32, z toho má prodejce provizi cca 6, dovozce dalších 6, 3 tě stojí homologace a papíry , další 3 clo, 2 doprava. TJ nákup v číně 500USD
A teď si vem těch 500 USD a vyraž do obchodu koupit trubky na rám a podvozek, motor, kola, atd..
06.05.2010 23:03 #166 Téma: Zoufalost s Číňany
Grizzly660
Město: Sereď
IP:195.91.79.xxx
Offline 33/1009
xsob>Grizzly660> Teť to není rejpání! Ještě jsi si s tou kolkou na silnici nerozmyslel? Pokud jsi zručný opravář tak tě to stejně bude stát kolem 100 tisíc CZ a budeš všude překážet
07.05.2010 00:09 #167 Téma: Zoufalost s Číňany
PETR23
Město: Praha 10-Záběhlice
IP:193.165.64.xxx
Offline 0/902
Can-Am Renegade 800, New force 500 S FDL Hunter
07.05.2010 09:09 #168 Téma: Zoufalost s Číňany
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:193.85.207.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
Perseus>Svatá pravda, ale značka si nedovolí výrobek který si nechala vyrobit u subdodavatele v jakékoliv prdeli na této planetě bez svojí náročné kontroly pustit do světa se svým logem. A když jí něco uteče, ve vlastním zájmu se k tomu postaví čelem a bez keců mění díly kus za kus, příp.celý výrobek.
To není o kolkách, zemi původdu ani materiálech. Čína je technologicky stejně daleko, jako kdokoliv jiný, ale neumí marketing. I kdyby vyrobili dobrou koulku či auto, kdo to od nich koupí za cenu za jakou bez keců platíme za POLARIS nebo BMW? Nikdo, takže musí vyrábět levně a to znamená horší materiály, přípravky , automaty, vývojáře, designery a horší marketing a dealery ATD. Prostě proto že na to nemají budget.
Kolka která stojí na krámě 40 tisíc (např.Bashan) je bez daně za 32, z toho má prodejce provizi cca 6, dovozce dalších 6, 3 tě stojí homologace a papíry , další 3 clo, 2 doprava. TJ nákup v číně 500USD
A teď si vem těch 500 USD a vyraž do obchodu koupit trubky na rám a podvozek, motor, kola, atd..
07.05.2010 10:48 #169 Téma: Zoufalost s Číňany
NeedToSpeed
Město: Zell am See
IP:146.102.147.xxx
Offline 7/1497
Arctic Cat 700 TRV EFI
07.05.2010 13:04 #170 Téma: Zoufalost s Číňany
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.176.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
tak podle mého máte každý kus pravdy .Ale jak jste psali třeba o Bashanu za 40tic,kolik je provize,výrobní cena,atd.Dokázali byjste někdo říct stejně to samé třeba o New Force Hunter 500,prodejní 150.000tic-tak kolik má marži prodejce,a kolik může být hrubým odhadem cena z fabriky?To mě vždycky zajímalo a nikde odpověd.Tak co myslíte?
07.05.2010 15:34 #171 Téma: Zoufalost s Číňany
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:193.85.207.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
07.05.2010 16:52 #172 Téma: Zoufalost s Číňany
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.180.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
mrtvolka> chudák .No ten můj stroj je z Německa,kde nový stál necelých 100.000Kč(tady,v té samé výbavě cca 127.000Kč)a přesto na tom německý prodejce něco musel mít...A jednou mi místní prodejce tvrdil,že konkrétně na NF 500,který stál necelých 150tic,má 45tic on.To ani nechci vědět kolik může být výrobní cena tý"smrti"co jsem měl předtím-Shineray 250,dal jsem za ní 43tic a po najetých 200km se mi podařilo za 38tic prodat,a to jsem měl fakt štěstí.
07.05.2010 17:13 #173 Téma: Zoufalost s Číňany
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
fanda9>mrtvolka> chudák .No ten můj stroj je z Německa,kde nový stál necelých 100.000Kč(tady,v té samé výbavě cca 127.000Kč)a přesto na tom německý prodejce něco musel mít...A jednou mi místní prodejce tvrdil,že konkrétně na NF 500,který stál necelých 150tic,má 45tic on.To ani nechci vědět kolik může být výrobní cena tý"smrti"co jsem měl předtím-Shineray 250,dal jsem za ní 43tic a po najetých 200km se mi podařilo za 38tic prodat,a to jsem měl fakt štěstí.
07.05.2010 18:26 #174 Téma: Zoufalost s Číňany
fanda9
Město: Rychnov nad Malší
IP:78.136.180.xxx
Offline 0/312
Linhai 400 4x4
mrtvolka> no to byly fakt vyhozený peníze!Předtím Loncin za 990eur,bez homologace,jezdil tři roky bez závady(krom řetězu),pak prodán a prý ještě dva roky sloužil!!!A ten Shineray,to abych za sebou tahal dílnu,fakt čína jak má bejt No a teď Linhai,a krom elektriky(něco jsem si zavinil sám)jsem spokojen-abych to nezakřiknul.Jo a tu Shinerajku si koupil nějakej mladej klučina,začínající mechanik,prý se na tom chtěl učit mechaničinu-tak to měl fakt o práci postaráno.A to jsem ho patřičně varoval,nic netajil,vše řekl na rovinu,abych se vyhnul pozdějším nedorozuměním.Přesto si to s nadšením koupil
07.05.2010 18:32 #175 Téma: Zoufalost s Číňany
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
07.05.2010 19:22 #176 Téma: Zoufalost s Číňany
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
07.05.2010 23:04 #177 Téma: Zoufalost s Číňany
PETR23
Město: Praha 10-Záběhlice
IP:193.165.64.xxx
Offline 0/902
Can-Am Renegade 800, New force 500 S FDL Hunter
Nejsem prodejce ani servis.Rozdíl mezi čínou a thajvanem možná je,z mého pohledu ne zásadní spíš v doplncích.Co sev týká ceny stále cca 100000za novoučínu a 180000za jetoujaponce-jak,kde,kým,s jakou závadou atd.Jetou i když značku dnes málo kdo koupí za ty peníze.Pokud bude značka jetá za cenu nové číny je prodejná časy se mění.Jsem opravdu spokojen s tím co mám za ty peníze.
07.05.2010 23:16 #178 Téma: Zoufalost s Číňany
mrtvolka
Město: Beroun-Město
IP:88.103.77.xxx
Offline 7/891
TGB Blade 550
PETR23>Nejsem prodejce ani servis.Rozdíl mezi čínou a thajvanem možná je,z mého pohledu ne zásadní spíš v doplncích.Co sev týká ceny stále cca 100000za novoučínu a 180000za jetoujaponce-jak,kde,kým,s jakou závadou atd.Jetou i když značku dnes málo kdo koupí za ty peníze.Pokud bude značka jetá za cenu nové číny je prodejná časy se mění.Jsem opravdu spokojen s tím co mám za ty peníze.
07.05.2010 23:27 #179 Téma: Zoufalost s Číňany
PETR23
Město: Praha 10-Záběhlice
IP:193.165.64.xxx
Offline 0/902
Can-Am Renegade 800, New force 500 S FDL Hunter
08.05.2010 10:23 #180 Téma: Zoufalost s Číňany
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.22s