17.09.2010 12:30 Journeyman Gladiator X5, Journeyman Gladiator X6-A Efi
Nechuťák
Město: Svádov
IP:90.177.96.xxx
Offline 1/463
Zakládám tedy toto vlákno zcela nově a doufám, že bude sloužit výhradně k tomu, aby se majitelé JM Gladiátor (zejména X5, X6) dozvěděli pár užitečných rad a poznatků k těmto strojům... Pokud se zde objeví OT nesouvisející s tématem nabo urážející vzakazy, mažu.
Časem se pokusim prokousat některými z předešlých témat a překopírovat sem některé užitečné rady a návody jak se postarat o ty naše číňánky Pokud uděláte to samé, nebudu se zlobit.
17.09.2010 12:32 #1 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:88.102.143.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
17.09.2010 12:36 #2 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Nechuťák
Město: Svádov
IP:90.177.96.xxx
Offline 1/463
17.09.2010 12:54 #3 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Nechuťák
Město: Svádov
IP:90.177.96.xxx
Offline 1/463
17.09.2010 12:56 #4 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
vlk-cz
Město: Olomouc
IP:88.100.30.xxx
Offline 1/1670
Journeyman Gladiator X6-A Efi, Čína ATV 110
17.09.2010 15:21 #5 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
17.09.2010 15:24 #6 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
17.09.2010 15:31 #7 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
myslíš starší tlumiče? Jako ty co byly třeba na 510ce?
Mně teda na práci vyhovujou víc ty HP co jsou na X6ce. Už jsem jim přišel na chuť. Ale fakt je, že Ňuf byl na výmolech pohodlnější
tytyty>vlk-cz>Sice se to tady už asi probíralo, ale nejsem z toho nějak moudrej, hráli jste si někdo už stěma nastavitelnýma tlumičema?
zkousel, dal jsem tam ten starsi typ a musim ti rict, ze je to nebe a dudy
17.09.2010 15:32 #8 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
17.09.2010 15:42 #9 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
17.09.2010 17:09 #10 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:188.95.127.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
Roxteedy>myslíš starší tlumiče? Jako ty co byly třeba na 510ce?
Mně teda na práci vyhovujou víc ty HP co jsou na X6ce. Už jsem jim přišel na chuť. Ale fakt je, že Ňuf byl na výmolech pohodlnější
tytyty>vlk-cz>Sice se to tady už asi probíralo, ale nejsem z toho nějak moudrej, hráli jste si někdo už stěma nastavitelnýma tlumičema?
zkousel, dal jsem tam ten starsi typ a musim ti rict, ze je to nebe a dudy
17.09.2010 17:11 #11 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
vlk-cz
Město: Olomouc
IP:85.70.169.xxx
Offline 1/1670
Journeyman Gladiator X6-A Efi, Čína ATV 110
17.09.2010 19:08 #12 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
17.09.2010 19:51 #13 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Venca113
Město: Tachov
IP:88.146.206.xxx
Offline 4/1330
SMC Jumbo 720 R 4x4, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X6-A EFI
17.09.2010 19:56 #14 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
17.09.2010 23:55 #15 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
k tlumičům: HP=hydropneumatický - standard u X6. Mohu odpovědně srovnat 510ku a X6, bo sem obě vlastnil. 510 byla měkčí. Tj. komfortnější na výmolech, ale zase dost klesla pod tíhou vleku a neměla takovou světlost. X6ka je tužší, lepší na práci. Mluvim o standardnim nastavení z výroby. Péra u X6 se daji nastavit a tlumiče nafoukat. To jsem nezkoušel, ale předpokládam, že změkčit se to dá.
17.09.2010 23:56 #16 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
18.09.2010 01:49 #17 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
tytyty
Město: Bříství
IP:88.103.55.xxx
Offline 20/2252
Polaris Sportsman XP 850/EPS
18.09.2010 06:54 #18 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Venca113
Město: Tachov
IP:88.146.206.xxx
Offline 4/1330
SMC Jumbo 720 R 4x4, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X6-A EFI
Čau chlapi. Nevíte někdo jestli má X5 a X6 stejnej variátor nebo je tam nějakej rozdíl? Chtěl bych tam zkusit dát racing válečky z X5.
http://www.rwdshop.c...-PULLEY-30-x-19--8ks
18.09.2010 08:27 #19 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Venca113> já myslim že vario je úplně stejný. Bejt Tebou, spojim se s Petrem nebo s techničákama od JM. S variama a válečkama dost laborovali, tak Ti řeknou co a jak. Abys nešel metodou pokus/omyl a nenechal za sebou sady a 20tis
Hlavně si ujasni, co od tý úpravy čekáš za výsledek a oni Ti poradí, jak k tomu dojít.
18.09.2010 12:39 #20 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
18.09.2010 20:19 #21 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:217.77.165.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
Roxteedy>k tlumičům: HP=hydropneumatický - standard u X6. Mohu odpovědně srovnat 510ku a X6, bo sem obě vlastnil. 510 byla měkčí. Tj. komfortnější na výmolech, ale zase dost klesla pod tíhou vleku a neměla takovou světlost. X6ka je tužší, lepší na práci. Mluvim o standardnim nastavení z výroby. Péra u X6 se daji nastavit a tlumiče nafoukat. To jsem nezkoušel, ale předpokládam, že změkčit se to dá.
Aha ,já myslel HP Sporting co se dělaj v čechách .Ty jsou ještě lepší(na jízdu) než co se dávaly na 510-530.Ale cca 20000kč.18.09.2010 23:53 #22 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
bob67
Město: Praha 6-Suchdol
IP:90.181.57.xxx
Offline 0/22
Roxteedy>ahoj sice zde píšete o x5ax6,ale myslím,že se mohu zučastnit.mán 530rx-a a po 2letech musím vyřešit tlumiče.mám najeto cca 5000 a od začatku i při lehčím terénu se tlumiče chovají jako by tam byli pro okrasu.je to dobře dobře vidět na fotkách z jenišovic.při konzultaci s klukama od jm bylo doporučeno instalovat z x5-6.myslím si,že se asi i trochu zvedne výška což by bylo super a nebude se to chovat jak kachna.
19.09.2010 08:24 #23 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
DUBO
Město: Velké Meziříčí
IP:90.179.62.xxx
Offline 0/63
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Outlander L 500, Journeyman Gladiator X5
19.09.2010 11:12 #24 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Venca113
Město: Tachov
IP:88.146.206.xxx
Offline 4/1330
SMC Jumbo 720 R 4x4, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X6-A EFI
19.09.2010 11:15 #25 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Venca113
Město: Tachov
IP:88.146.206.xxx
Offline 4/1330
SMC Jumbo 720 R 4x4, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X6-A EFI
19.09.2010 12:18 #26 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Tomas-JM
Město: Strančice
IP:89.24.7.xxx
Offline 0/606
Venca113> Tyhle valecky stojej tusim 1900 korun. Ten zvuk z variatoru ale valeckama neodstranis, to je bohuzel vlastnost a zdaleka ne jen CFMOTA, ted nedavno to tu nekdo resil u Suzuki tusim. Hezke video o tom je tady
Lepsi variatory mame od kanadskeho CVTech. Samozrejme skladem, ale cenu ted netusim. Hlavni vyhoda je v tom, ze remen je neustale "drzen" remenici (cili nekvikne ), takze pri pridani plynu je vzdy okamzity zaber, ctyrkolka tak lepe reaguje na pridani plynu.
19.09.2010 12:24 #27 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
19.09.2010 15:55 #28 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.46.xxx
Offline 3/1414
19.09.2010 19:21 #29 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
19.09.2010 19:30 #30 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné
Tomas-JM
Město: Strančice
IP:88.101.189.xxx
Offline 0/606
Roxi, neni to zadna chyba, je to proste dane konstrukci variatoru a pouzitych materialech. Pri zabrzdeni se zadni remenice proste zastavi rychleji, po opetovnem rozjezdu se remen "chytne" a hvizdne. Na tom videu je to fakt hezky videt. Nemyslim, ze by se tomu dalo nejak predchazet, abys tomu neublizoval, protoze tomu neublizujes. Dela to velka cast vsech ctyrkolek, nektere vic, jine mene, zalezi na typu a opotrebeni remenu a remenice.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:4.95s