asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Nechuťák Nechuťák Město: Svádov
IP:90.177.96.xxx
Offline 1/463

Zakládám tedy toto vlákno zcela nově a doufám, že bude sloužit výhradně k tomu, aby se majitelé JM Gladiátor (zejména X5, X6) dozvěděli pár užitečných rad a poznatků k těmto strojům... Pokud se zde objeví OT nesouvisející s tématem nabo urážející vzakazy, mažu.

Časem se pokusim prokousat některými z předešlých témat a překopírovat sem některé užitečné rady a návody jak se postarat o ty naše číňánky Pokud uděláte to samé, nebudu se zlobit.

předchozínásledující 1 ... 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 ... 98

Odpovědi: JM Gladiátor - jen užitečné

23.08.2011   09:51   #1351 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Qwerty-HE Qwerty-HE Město: Humenné
IP:178.41.89.xxx
Offline 4/735

větvičkář_Rox> v bubne sluškou alebo uzlom

PS: Skôr origo šrúbom



Naposledy editováno 23.08.2011 09:54:57

Citace | Odpovědět

23.08.2011   10:00   #1352 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

.KUBA .KUBA Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 0/3749
Can-Am Outlander 650 Max, Polaris Sportsman 800/EFI, Journeyman Gladiator 510 RX-A

větvičkář_Rox> V bubne je díra ,tak tam navleč konec a myslím že je tam aj nejaký šrúb na poistení.
Šak ked sa podíváš musíš na to dojít. Nebuť lenivý

Citace | Odpovědět

23.08.2011   14:18   #1353 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

fernet fernet Město: Praha 9-Libeň
IP:83.208.213.xxx
Offline 9/306
New force 500 S FDL Hunter

větvičkář_Rox> konec lana uříznout nejlíp autogenem,aby se netřepilo,vyšroubovat šroubek co je tam jako pojistnej a navléct.Z jedný strany je díra konická kvůli lepšímu zasunutí do dirky

Mě se to stalo v noci a prdel byla,že jak jsem na to neviděl,tak jsem se snažil to lano narvat do dirky přez ten nevyšroubovanej šroubek. Až za světla jsem zjistil,že to byla mission impossible

Citace | Odpovědět

23.08.2011   16:36   #1354 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

bulda bulda Město: Mělník
IP:87.244.213.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

baterka je opravdu 18 ah a maj je ve stránčicích taky sem jí měnil už, cca před 14ti dny,

roxy: lano za tim roztřepením obtoč slabým drátem a u něj zařízni flexou, na cívce navijáku je otvor cca 6mm a příčně do něj je červík na šroubovák, nastavíš si to pootočením d optimální pozice abys zasunul a mohl i dotáhnout, pak už jen lano namotáš zpátky na naviják.

Citace | Odpovědět

23.08.2011   16:49   #1355 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Jo jo, baterka už je na cestě

Citace | Odpovědět

23.08.2011   22:41   #1356 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:85.70.16.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

díky chlapi, vzejtra to vočíhnu. Na letmej pohled sem tam žádnej šroubek neviděl. Stalo se mi to v lese, možný jsem ho ztratil.

Citace | Odpovědět

24.08.2011   06:47   #1357 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

MilanX6 MilanX6 Město: Čadca
IP:178.41.189.xxx
Offline 3/1506
Can-Am Outlander 1000 XT, Čína ATV 110

větvičkář_Rox> a ešte jedna rada aby sa ti to už 0,5m pred koncom si lano nastriekaj farbou a budeš vedieť že máš koniec

Citace | Odpovědět

24.08.2011   14:57   #1358 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:85.70.16.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

MilanX6> já ho nevytočil do konce. Navíjel sem (asi 2-3m venku) a najednou se začalo protáčet. Říkam si - fajn, převody v řiti a zatim jen vyskočilo lano z domečku.

Citace | Odpovědět

24.08.2011   15:40   #1359 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

MilanX6 MilanX6 Město: Čadca
IP:178.41.189.xxx
Offline 3/1506
Can-Am Outlander 1000 XT, Čína ATV 110

větvičkář_Rox>tak to je lepšia varianta

Citace | Odpovědět

24.08.2011   16:42   #1360 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

fesssoj fesssoj Město: Bruntál
IP:93.185.56.xxx
Offline 1/91
Honda NX 650 Dominator

Petr22> nemyslel jsem ložisko do náboje ale na poloosu(kloubové)

Citace | Odpovědět

24.08.2011   20:50   #1361 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

MilanX6 MilanX6 Město: Čadca
IP:178.41.189.xxx
Offline 3/1506
Can-Am Outlander 1000 XT, Čína ATV 110

Ahojte chlapi prosím o radu bliká mi za jazdy kontrolka riadiacej jednotky môže to byt tím že som prekročil 1000km a ešte nemám prehliadku

Citace | Odpovědět

24.08.2011   21:07   #1362 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

CROZ CROZ Město: Strážkovice
IP:188.120.194.xxx
Offline 0/139
Journeyman Gladiator X5 - A

xsob> mám týden tu to a zatím spokojenost, objednal druhý den doma http://www.elancar.c...12v-18ah-ytx20l-bs/1

Citace | Odpovědět

24.08.2011   21:18   #1363 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

CROZ> Už je namontovaná a jezdí, ale díky za info

Citace | Odpovědět

24.08.2011   21:20   #1364 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

MilanX6> Milane, myslím že to s tím nebude nic společného, to bude problém v elektronice, tudíž prodejce a na diagnostiku

Citace | Odpovědět

24.08.2011   21:26   #1365 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

MilanX6 MilanX6 Město: Čadca
IP:178.41.189.xxx
Offline 3/1506
Can-Am Outlander 1000 XT, Čína ATV 110

xsob> dik za radu zajtra mu volam a dohodnem prehliadku

Citace | Odpovědět

24.08.2011   21:32   #1366 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

vlk-cz vlk-cz Město: Olomouc
IP:85.70.169.xxx
Offline 1/1670
Journeyman Gladiator X6-A Efi, Čína ATV 110

MilanX6> Tak tak, jak říká xsob, s kilometrama to nemá nic společnýcho, ale zkusmo si projdi kontakty. Mě to blikalo taky, potom to nezhasínalo, pořád svítila, hrabal jsem hrabal a teď zase v pohodě.

Citace | Odpovědět

24.08.2011   21:33   #1367 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

MilanX6> Může to být cokoli i ta největší pitomost, lepší na to mrknout, protože to později může mít horší následky. Však máš záruku

Citace | Odpovědět

24.08.2011   21:43   #1368 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

MilanX6 MilanX6 Město: Čadca
IP:178.41.189.xxx
Offline 3/1506
Can-Am Outlander 1000 XT, Čína ATV 110

xsob> no to maš pravdu dnes som sa previezol po dlhej dobe som mal prochu času učím sa testy roširujem vodičak na skupinu E tak to bolo odreagovanie

Citace | Odpovědět

24.08.2011   21:47   #1369 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

vlk-cz vlk-cz Město: Olomouc
IP:85.70.169.xxx
Offline 1/1670
Journeyman Gladiator X6-A Efi, Čína ATV 110

MilanX6> B+E nebo C+E?

Citace | Odpovědět

24.08.2011   21:52   #1370 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

MilanX6 MilanX6 Město: Čadca
IP:178.41.189.xxx
Offline 3/1506
Can-Am Outlander 1000 XT, Čína ATV 110

vlk-cz> C+E

Citace | Odpovědět

24.08.2011   21:55   #1371 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

vlk-cz vlk-cz Město: Olomouc
IP:85.70.169.xxx
Offline 1/1670
Journeyman Gladiator X6-A Efi, Čína ATV 110

MilanX6> To dáš, neboj,

Citace | Odpovědět

24.08.2011   22:04   #1372 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

MilanX6 MilanX6 Město: Čadca
IP:178.41.189.xxx
Offline 3/1506
Can-Am Outlander 1000 XT, Čína ATV 110

vlk-cz>tak som si to trošku poistil

Citace | Odpovědět

28.08.2011   12:06   #1373 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

indián indián Město: Čáslavky
IP:90.179.90.xxx
Offline 0/19

čajda> ahoj mam najeto 20 000 a všechna ložiska mám původní,teď teprve měním ložisko za variátorem

Citace | Odpovědět

29.08.2011   10:01   #1374 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Drobek-Žižkov Drobek-Žižkov Město: Praha 3-Žižkov
IP:213.220.204.xxx
Offline 0/81

Výměna brzdového obložení parkovací brzdy X5(A)

Ahoj všichni po delší době!
Tak jsem se rozhodl vyměnit pakny ruční brzdy. Už nešla doladit, krátký závit na ukončení bovdenu. Když jsem sundal zadní kolo, posvítil si, povolil 2 matky držící třmen, první věta zněla "No to si snad dělají pr*el!!!" Abych si potvrdil svou doměnku, zavolal jsem do JM panu Císařovi. I když telefon obraz nepřenáší bylo mi sděleno s potutelným úsměvem i tónem, že to je skutečná lahůdka . To že firma CF MOTO špatně pochopila reklamní slogany typu "Vaše zážitky s tímto strojem budou nezapomenutelné" jsem již věděl . Přesvědčily mě o tom různé konstrukční vychytávky jako například výměna zadní brzdové/koncové žárovky, výměna serva přední rozvodovky, výměna vzduchového filtru a mnoho dalších. Člověk jemuž prošlo nejedno vozidlo rukama (pravda nikoliv profesionálně) by si řekl "No tak tam bude plech a 2 závlačky?". Prdlajz! Oni jsou tam na ségrovkách dvě tyčky co drží samotné pakny, ale i když je uvolníte detičky jdou ven nejdou, naráží na šrouby kardan-kotouč. Jedna se mi povedla vyndat, ale bylo mi jasné, že z5 ji nedostanu.
Tedy k věci.
Čeho potřebujeme dosáhnout: Uvolnit brzdový kotouč ve vodorovné ose. Jinak nevyndáme třmen.
Co k tomu potřebujeme (kromě obvyklého): Kvalitní, ale opravdu kvalitní imbus nástavce na GOLU. Budeme používat hrubou sílu! Sundat OBĚ zadní kola, první zadní díl krytu podvozku - povolit ty imbusy na kardanu lze v podstatě pouze zespoda. Povolit šrouby (imbus) na kardanu co drží brzdový kotouč. DOPORUČUJI druhou osobu, která bude stát na provozní brzdě, tím se kotouč zafixuje a teprve možná půjdou šrouby povolit. Chce to pár citlivých leč důrazných uderů kladívkem na šrouby. Pokud jsou šrouby povoleny a vyndány, lze posunout samotný kardan dopředu a tím uvolnit prostor pro další pohyb kotouče. Je třeba povolit a vyndat matky třmenu PARKOVACÍ brzdy a šrouby třmenu PROVOZNÍ brzdy. Zde je další lahůdka. Konstruktéři zde o5 projevili smysl pro humor, ke šroubům třmenu PROVOZNÍ brzdy se de facto nedá dostat. Vyřešil jsem to kouskem imbusu a plochým klíčem. Jakmile jsou oba třmeny volné, kotouč lze posunout ve vodorovné ose dopředu, spadne z osazení a lze spodem vyndat. Na PARKOVACÍM třmenu uvolníme 2 ségrovky, vytáhneme "tyčky", vyklopíme destičky. Doporučuji promazat kvalitním voděvzdorným mazadlem samotný excentr zevnitř, musí chodit volně a po 5000 km nese stopy koroze. Dáme nové destičky, vše nasadíme z5, nezapomenout na tyčky a ségrovky!!! . Usadíme společně s třmeny kotouč, a dotáhneme OBA třmeny. O5 hra s provozní brzdou a dotažení šroubů kardanu za pomoci někoho druhého co bude na té brzdě stát. DOPORUČUJI všechny šrouby a matky máznout nějakým kvalitním vodovzdorným mazadlem. Příště půjdou lépe povolit. Po pár km zkontrolovat zdali všechny šrouby a matky drží.
Závěr a zjištění:
Samotné destičky nebyly v podstatě moc sjeté (oproti novým tak o 1 mm možná ani to ne) a nastavovací matka na bovdenu byla na dorazu kvůli krátkému závitu. Tedy si myslím, že příště až narazím na konec závitu stačí samotnou matku podložit podložkou či podložkami. Nepřehnat to, nedá se to dělat do nekonečna!!!

Všem přeji pevné zdraví!!!

Roman Kubálek



Naposledy editováno 29.08.2011 13:34:46

Citace | Odpovědět

29.08.2011   15:24   #1375 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

fesssoj fesssoj Město: Bruntál
IP:93.185.56.xxx
Offline 1/91
Honda NX 650 Dominator

TVK KUBA>fesssoj> já vím lebo mi ho není dávno posílali ze Stránčic a to bez zlevy 756.-Kč+ poštovné.Ale máš Hondu nebo Glada?Nebo Rovnaké ložisko.Skus objednat podlá čísla-označení kdekoliv.

tak jsme si nerozuměly.to ložisko(kloubové)na poloose prej sehnat nejde,tak jedině novou poloosu.nevíte náhodou o nějaké levnější varijantě než dávat za 2 poloosy 18000???kvůli 2 ložiskům mě to přijde směšné

Citace | Odpovědět

29.08.2011   18:17   #1376 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

Drobek-Žižkov> je to tak jak píšeš, dělal jsem to před časem taky v rámci údržby a bylo to právě včas, ten šteluňk v tý brzdě byl přirezlej a brzda trochu přibržďovala, je to určitě dobrý rozebrat a máznout např. Á nulkou vazelínou nebo grafitkou, prostě něčim co tam chvíli vydrží a nepustí vodu, ručka se pak dá krásně seřídit a brzdí jak když to bylo nové.

Citace | Odpovědět

29.08.2011   22:29   #1377 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Michall Michall Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:89.203.161.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

Kolega měnil na 530rx gufera pod variátorem páč mu tam po ujetí cca 2500km začal tect olej z motoru a klouzat řemen.Gufera dal originál od JM a má trochu obavy že to zas vydrží takhle málo km.Už jste to někdo řešil?Má to model 08.

Citace | Odpovědět

29.08.2011   22:36   #1378 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

.KUBA .KUBA Město: Skalica
IP:77.48.69.xxx
Offline 0/3749
Can-Am Outlander 650 Max, Polaris Sportsman 800/EFI, Journeyman Gladiator 510 RX-A

Michall> Jo tam gufera jen origo a neboj vydrží když to dobre udelal.Mne to začalo slzit asi pri 8 000km a mám 10500km a je klid.

Citace | Odpovědět

30.08.2011   08:28   #1379 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

Michall> no ono na tom variu to nemusí téct jen guferama, na hřídeli od spojky je taková ocelová vložka na té hřídeli co jde tim guferem - dá se normálně rukou vytáhnout když máš řemenice dole, v ní je O-kroužek a ten může také pouštět. Doporučuji výměnu společně s guferem při jednom. Jo a dobře odmastit celý prostor variátoru.

Citace | Odpovědět

30.08.2011   08:40   #1380 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Michall Michall Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:46.135.100.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4

bulda> Jo, dal se i ten O kroužek novej ale je divný že to teklo docela brzy bych řekl.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 ... 98


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce