asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Nechuťák Nechuťák Město: Svádov
IP:90.177.96.xxx
Offline 1/463

Zakládám tedy toto vlákno zcela nově a doufám, že bude sloužit výhradně k tomu, aby se majitelé JM Gladiátor (zejména X5, X6) dozvěděli pár užitečných rad a poznatků k těmto strojům... Pokud se zde objeví OT nesouvisející s tématem nabo urážející vzakazy, mažu.

Časem se pokusim prokousat některými z předešlých témat a překopírovat sem některé užitečné rady a návody jak se postarat o ty naše číňánky Pokud uděláte to samé, nebudu se zlobit.

předchozínásledující 1 ... 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 ... 98

Odpovědi: JM Gladiátor - jen užitečné

28.12.2011   23:15   #1741 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

CROZ CROZ Město: Strážkovice
IP:188.120.194.xxx
Offline 0/139
Journeyman Gladiator X5 - A

bucho> myslím že dobije na 100%, i logikou, přeci když nastartuji sebere to proud z baterie a pokud ji nedobiju provozem zase mi to při dalším startu sebere, tím pádem budu za chvilku na nule a nebo je baterie pořád nedobitá.U auta když nechám něco puštěného a vytluču baterku, stačí přiměřená jízda k dobití na 100%.Měl jsem problém se startováním, cvakalo relé, po výměně baterky nemám problém, vůbec nedobíjim, mám už ji půl roku, teď jsem si hrál dost s navijákem, občas děti světla a pod. vše bez motoru.Přijdu cvrknu a jde, pokud připojim mikroprocesorovou nabíječku (umí všechny bat i gelové) tak ukáže 100%.Pokud je baterka zdravá a dobíjení ok musí držet 100%.Gelovku jsem nekoupil, je to mrcha na údržbu, mám teď obyč zalitou.

Ještě mě napadlo, u 120cítek když odešlo relé tak se baterka po vypnutí motoru sama přes obvody vybíjela, teď už je to řešeno elektronicky, ale třeba se muže dít něco podobného.Ještě vyzkoušet baterku nabouchat a odpojit, po čase připojit a nastartovat.



Naposledy editováno 29.12.2011 19:47:56

Citace | Odpovědět

29.12.2011   22:18   #1742 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

martin75 martin75 Město: Bystřice nad Pernštejnem
IP:86.61.168.xxx
Offline 0/1

CROZ> chtěl jsem se zeptat co jsi tam dal za baterii mě se tam taky nechce davat gelovku mam stejne problemy jako bucho myslím si že je to baterkou

Citace | Odpovědět

29.12.2011   22:37   #1743 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Toman.-.Jeep Toman.-.Jeep Město: Česká Bělá
IP:213.226.254.xxx
Offline 4/463
Journeyman Gladiátor 510

bucho>Čau chlapi mám gladiatora X6-A a mám problém se startováním, baterku jsem přoměřil na zátěžku to bylo OK dobíjení a odběr je taky v pořádku. Pokud čtyřkola nejde nastartovat tak cvaká pouze startovací relátko pod sedadlem nebo se startér pootáčí o pul otáčky ale čtyřkola nenaskočí,nedělá to pravidelně. Dělá to i při nabité baterce, např. baterku nabiju nastartuju jednou a po 5 minutách už čtyřkola nenaskočí.Pokud čtyřkola nejde nastartovat tak potáhnu za ruční startování a zmáčknu startovací tlačítko když naskočí startovací šnura se navine zpět pokud nenaskočí tak šnura zůstane viset tolik kolik jsem jí výtáhl.Nedávno jsem jí měl v servisu a když jsem jim tento problém nahlásil odpověd zněla že na těchto typech čtyřkolek baterky trpí proto je nutno baterku co 2 dny nabíjet (respektive neustále ji mít na nabíječce) což mi příjde jako blbost. Má s tímto problémem někdo nějakou zkušenost.

Předem děkuji za rady.

Typuji startovaci rele, nebo uhliky ve starteru zkus propojit kontakty na startovacim relatku zeleznou tribkou nebo stejne silnym bo silnejsim kabelem pokud to pujde a bude startovat je v haji startovaci rele pokud ne vyndej starter vycisti popripadne vymen uhliky

Citace | Odpovědět

29.12.2011   22:45   #1744 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Toman.-.Jeep Toman.-.Jeep Město: Česká Bělá
IP:213.226.254.xxx
Offline 4/463
Journeyman Gladiátor 510

bucho> A jinak startovaci rele tam muzes dat klidne i z motorky

Citace | Odpovědět

29.12.2011   23:19   #1745 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Qwerty-HE Qwerty-HE Město: Humenné
IP:95.103.199.xxx
Offline 4/735

No tak mne to štartovacie relé cvaká o život iba ked štartujem s vybitou alebo veľmi slabou batériou.
Štartérom to určite nebude



Naposledy editováno 30.12.2011 01:55:23

Citace | Odpovědět

30.12.2011   09:31   #1746 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Toman.-.Jeep Toman.-.Jeep Město: Česká Bělá
IP:213.226.254.xxx
Offline 4/463
Journeyman Gladiátor 510

Qwerty-HE> Jo kdyz mas slabou baterii tak to rele nema dostatek sily pro sepnuti.. a v pripade Bufa kdy baterii plne nabiji a pote stejne nestartuje tak to muze byt rele nebo uhliky ve starteru jakmile sou uhliky opotrebovane neprenesou dostatek stavy proto aby roztocily rotor ve starteru

Citace | Odpovědět

30.12.2011   19:28   #1747 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

semby semby Město: Bystřice
IP:85.162.118.xxx
Offline 5/131

Ahoj všichni

prosím vás můžete se mi podívat jestli vám jde páčka plynu až na doraz tedy myslím jestli se dotýká nálitku na ovladači ?

Moc díky

Tom

Citace | Odpovědět

30.12.2011   19:33   #1748 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Kartkarel Kartkarel Město: Tišnov
IP:90.178.17.xxx
Offline 14/3924
Can-Am Outlander 650, Can-Am Outlander 1000 XT, Can-Am Outlander 500 XT

semby> no to se nemusí dotýkat toho nálitku, napak - většinou tam zbývá kousek před tím nálitkem. Je lépe trochu zašroubovat ten dorazový šroub, aby se páčka o něj opřela a nedocházelo tak k namáhání lanka nebo dorazu na klapce...

Citace | Odpovědět

30.12.2011   19:41   #1749 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

semby semby Město: Bystřice
IP:85.162.118.xxx
Offline 5/131

Ahoj

Díky to mě nenapadlo. Budu muset vypátrat v okolí někoho se zajetým Gladiatorem X6 aby jsem to porovnal nějak mi to nesouhlasí s tím co tady někteří píšou o max rychlosti atd.

Díky
Tom

Citace | Odpovědět

30.12.2011   19:54   #1750 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Qwerty-HE Qwerty-HE Město: Humenné
IP:95.103.199.xxx
Offline 4/735

A akú máš tú maximálku ?

Citace | Odpovědět

30.12.2011   20:17   #1751 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

semby semby Město: Bystřice
IP:85.162.118.xxx
Offline 5/131

no jen zlehka přes 80 tak 84 cca nevím jestli je to u X6 normální.

Citace | Odpovědět

30.12.2011   21:05   #1752 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Qwerty-HE Qwerty-HE Město: Humenné
IP:95.103.199.xxx
Offline 4/735

semby> No tak neviem ako X6tka ale já na 510tke mám 75/80

Citace | Odpovědět

31.12.2011   07:29   #1753 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Cirda Cirda Město: Trutnov
IP:82.202.65.xxx
Offline 3/15450
CF Moto Gladiator X1000, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X6-A EFI, Kazuma Jaguar 500 4x4

semby>no jen zlehka přes 80 tak 84 cca nevím jestli je to u X6 normální.

Jo to tak odpovídá, taky jsem počítal s tím že to udělá alespoň do kyla nejvíc jsem jel zatím 90 po rovině, ale podle mě to zase nemá cenu takto trápit

Citace | Odpovědět

31.12.2011   09:26   #1754 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Toman.-.Jeep Toman.-.Jeep Město: Česká Bělá
IP:213.226.254.xxx
Offline 4/463
Journeyman Gladiátor 510

Cirda> Me 530tka jede take kolem 80km/H Ale jak ma frcet x6 to netusim musis se obratit na nekoho kdo ji ma..

Citace | Odpovědět

31.12.2011   11:15   #1755 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

Jelikož je vše stejně zpřevodovaný, tak max je stejná +-

Citace | Odpovědět

31.12.2011   12:18   #1756 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

CROZ CROZ Město: Strážkovice
IP:188.120.194.xxx
Offline 0/139
Journeyman Gladiator X5 - A

já mám X5-A a s větrem v zádech(jako opravdu) 95Km ale je to hukot, jinak příjemná cestovní rychlost je 70Km, obojí dle tachomertu, musel bych to ještě změřit GPSkou, protože tachometr ukazuje cca -5%

Citace | Odpovědět

31.12.2011   13:52   #1757 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

semby semby Město: Bystřice
IP:85.161.199.xxx
Offline 5/131

Tak to je asi tak jak to má být. Někde jsem vyčetl že s tím lidi jezděj i 100km/hod. já jezdím jen kratší přejezdy tak mi to ani tak nevadí ale jen mě to zajímalo. jinak díky všem.

Citace | Odpovědět

31.12.2011   14:02   #1758 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

bulda bulda Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A

k tý rychlosti- záleží jak máte nafoukaný kola, někdy si je zkuste fouknout hodně natvrdo,1,5 až 2 at a uvidíte jak to pojede rychlejc. já když dělal napodzim dříví a měl sem do lesa nafoukáno 0,4 (běžně jezdim 1,2) a jel sem s tim po silnici tak jsem si říkal, že je snad přidřenej motor jak to mělo velkej odpor a malej průměr.

Citace | Odpovědět

31.12.2011   14:08   #1759 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

DUBO DUBO Město: Velké Meziříčí
IP:109.80.90.xxx
Offline 0/63
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Outlander L 500, Journeyman Gladiator X5

bulda> má pravdu chlapec

Citace | Odpovědět

31.12.2011   15:55   #1760 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Qwerty-HE Qwerty-HE Město: Humenné
IP:95.103.199.xxx
Offline 4/735

bulda> no tak skúsim aj ja,nahodím to na 1>.
Doteraz jazdím tak 0,3 > 0,5.
Na poli nedam viac ako 60/65 ale na rovine / polnej ceste cez 70-75
Pri 80tke je to hotový masaker tak jazdím maximálne 70

Citace | Odpovědět

01.01.2012   17:07   #1761 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

bucho bucho Město: Loučka
IP:83.208.66.xxx
Offline 0/15

Toman - Jeep>bucho>Čau chlapi mám gladiatora X6-A a mám problém se startováním, baterku jsem přoměřil na zátěžku to bylo OK dobíjení a odběr je taky v pořádku. Pokud čtyřkola nejde nastartovat tak cvaká pouze startovací relátko pod sedadlem nebo se startér pootáčí o pul otáčky ale čtyřkola nenaskočí,nedělá to pravidelně. Dělá to i při nabité baterce, např. baterku nabiju nastartuju jednou a po 5 minutách už čtyřkola nenaskočí.Pokud čtyřkola nejde nastartovat tak potáhnu za ruční startování a zmáčknu startovací tlačítko když naskočí startovací šnura se navine zpět pokud nenaskočí tak šnura zůstane viset tolik kolik jsem jí výtáhl.Nedávno jsem jí měl v servisu a když jsem jim tento problém nahlásil odpověd zněla že na těchto typech čtyřkolek baterky trpí proto je nutno baterku co 2 dny nabíjet (respektive neustále ji mít na nabíječce) což mi příjde jako blbost. Má s tímto problémem někdo nějakou zkušenost.

Předem děkuji za rady.Typuji startovaci rele, nebo uhliky ve starteru zkus propojit kontakty na startovacim relatku zeleznou tribkou nebo stejne silnym bo silnejsim kabelem pokud to pujde a bude startovat je v haji startovaci rele pokud ne vyndej starter vycisti popripadne vymen uhliky



noo prostě to nebude startovat jakoby přes relátko ale připojím to napřímo to můžu ty dva plusové kontakty zdemontovat z toho relátka a spojím je. Je to tak?

Citace | Odpovědět

01.01.2012   17:38   #1762 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928

bucho> Ve chvíli kdy je propojíš bude startér točit pořád. Proto je tam relé, který je ovládaný tlačítkem na řidítkách. Takže ty dva kabely jen zkus propojit dotykem. Pokud to bude točit normálně a pokaždý, je to v relátku.

Citace | Odpovědět

01.01.2012   18:03   #1763 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

bucho bucho Město: Loučka
IP:83.208.66.xxx
Offline 0/15

xsob>bucho> Ve chvíli kdy je propojíš bude startér točit pořád. Proto je tam relé, který je ovládaný tlačítkem na řidítkách. Takže ty dva kabely jen zkus propojit dotykem. Pokud to bude točit normálně a pokaždý, je to v relátku.



dobrá vyzkouším ale ještě mám jednu možnost známy má gladiatora myslím že 530 tak s ním zkusím prohodit to startovací relé.

Citace | Odpovědět

01.01.2012   19:51   #1764 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Toman.-.Jeep Toman.-.Jeep Město: Česká Bělá
IP:213.226.254.xxx
Offline 4/463
Journeyman Gladiátor 510

bucho> Tim ztratite akorat cas rele nech tak jak mas.. propoji ty kabely natvrdo a musi staertovat kdyz bude startovat je problem v relatku pokud jen svaka.. Pokud startovat nebude tak uhliky ve starteru.. Ale vsadim boty ze to bude relatko muzes ho klidne rozdelat a zkusit vycisttyt najdes vnem medene pacicky ktere budou vypalene poradne je ocisty smirglem odmasti elektromagnet a zkus ho .. pokud nepujde kup nove nebo od zname kdyz sezenes z napriklad z motorky apod.. Ve stroji ve kterem je alespon podobna hodnota baterie (amper)

Citace | Odpovědět

05.01.2012   15:02   #1765 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

mufiček mufiček Město: Kutná Hora
IP:82.99.180.xxx
Offline 3/143
Journeyman Gladiator X8

Toman - Jeep> Dnes jsem měnil startovací relé, je skoro stejný jak na skutra v levo je glad v pravo skutr je to z Auto Kelly snad něco vydrží.Stálo 130 kč.

Citace | Odpovědět

05.01.2012   15:04   #1766 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

mufiček mufiček Město: Kutná Hora
IP:82.99.180.xxx
Offline 3/143
Journeyman Gladiator X8

mufiček>

Citace | Odpovědět

05.01.2012   15:21   #1767 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

mufiček mufiček Město: Kutná Hora
IP:82.99.180.xxx
Offline 3/143
Journeyman Gladiator X8

06.01.2012   19:45   #1768 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Laky Laky Město: Nepřevázka
IP:95.85.253.xxx
Offline 0/93

větvičkář_Rox> me to taky zaskripe ale jen kdyz to prudce zastavim a pak rozjizdim nestihne nabehnout remen a kvikne to tady popisuje vic lidi.dneska jsem menil pruzinky ve spojce a povolyt ty matice na variatoru to je lahoda

Citace | Odpovědět

06.01.2012   19:47   #1769 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

hesin1 hesin1 Město: Česká Třebová
IP:90.177.155.xxx
Offline 4/2263
Can-am Outlander 800R MAX LTD

Možná se budete smát,ale nechce se mi to hledat,jsem totiž línej...
Kde se na X5 nastavujou hodiny? Dík

Citace | Odpovědět

06.01.2012   19:50   #1770 Téma: JM Gladiátor - jen užitečné

Laky Laky Město: Nepřevázka
IP:95.85.253.xxx
Offline 0/93

dick> me to ten diferak udal taky a strhli se mi zuby na vydlicce co to presouva je za tou cernou krabickou na diferaku ted zas maka jak ma

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 ... 98


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce