asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Tuningový válec na X5

28.03.2011   19:40 Journeyman Gladiator X5

lovec lovec Město: Tábor 1
IP:90.177.94.xxx
Offline 2/46

Někde na netu jsem viděl tuningový válec pro glada X5 o objemu 680ccm a nepamatuji si přesně ale výkon měl být asi 44 koní nevíte někdo kde by se to dalo najít myslim ze to byly svédský stránky ale nevim to jistě a už si přesně nepamatuju adresu kdyby ste někdo něco viděli napište mi prosim. Možná zkusim zavolat do JM.

Naposledy editováno 21.02.2014 15:24:31

Zákaz diskuze pro: ziky16

Odpovědi: Tuningový válec na X5

21.02.2014   15:27   #31 Téma: Tuningový válec na X5

lovec lovec Město: Tábor 1
IP:90.179.197.xxx
Offline 2/46

lovec>Cpt.> zatim s tim jezdim tejden a dobrý


a jezdim pořad maka to jak ma

Citace | Odpovědět

21.02.2014   22:54   #32 Téma: Tuningový válec na X5

KRTEČEK KRTEČEK Město: Hůry
IP:188.120.197.xxx
Offline 0/1030
Can-Am Renegade 800R, Kawasaki KVF 750

větvičkář_Rox>lovec> počkej a kde je ten válec? Nad klikou je ojnice a píst. Promiň, školy nemám, ale co se timhle navýkonuje? Rychlejší převod? To se řeší jak?

Nebo to nějak vložkovali? 15tis za výměnu válce, kliky atd. se mi zdá dost málo. Dyk to na Glada snad nestojí ani standard


Válec se možná ani mněnit nemusí,stačí klika s větším zdvihem a píst...změní i oběm válce a i výkon..
už je to hodně dlouho nevím jestly to napíšu správně,ale pro příklad...když sem do škody 100 dal kliku s ojnicema a pístama ze stodesítky,vrtání zůstalo stejný a oběm byl rázem o 10%větší díky zdvihu ale 15tis se mi zdá taky dost málo...

Citace | Odpovědět

22.02.2014   08:29   #33 Téma: Tuningový válec na X5

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

KRTEČEK> A kam by se ti ten píst v horní úvrati vlezl a co komprese? Delší zdvih se rovná i delší válec. A když si do stovky dal vložky a písty ze stodesky tak jsi měl stodesku. Vetší vrtání stejnej zdvih. Proto byla tak točivá.

Citace | Odpovědět

22.02.2014   16:27   #34 Téma: Tuningový válec na X5

montecristo montecristo Město: Most
IP:93.91.156.xxx
Offline 1/2481
Goes 520 Max, Linhai Hytrack 310 4x4

Sobol>KRTEČEK> A kam by se ti ten píst v horní úvrati vlezl a co komprese? Delší zdvih se rovná i delší válec. A když si do stovky dal vložky a písty ze stodesky tak jsi měl stodesku. Vetší vrtání stejnej zdvih. Proto byla tak točivá.

já měl ve 100 motor z erka ta byla teprve točivá ale i hrabavá

Citace | Odpovědět

22.02.2014   21:36   #35 Téma: Tuningový válec na X5

KRTEČEK KRTEČEK Město: Hůry
IP:188.120.197.xxx
Offline 0/1030
Can-Am Renegade 800R, Kawasaki KVF 750

Sobol>KRTEČEK> A kam by se ti ten píst v horní úvrati vlezl a co komprese? Delší zdvih se rovná i delší válec. A když si do stovky dal vložky a písty ze stodesky tak jsi měl stodesku. Vetší vrtání stejnej zdvih. Proto byla tak točivá.


Oprava,mněl sem těch strojů víc a trochu se mi to už plete...dělal sem to v erku to je origo 1100cm/3 vrtání mněla jako stodvacítka,ale menší zdvih,takže se dávala klika,ojnice a písty ze stodvacítky a objem byl pak 1200cm/3. Písty mněly čep víc posazenej nahoru,takže nenaráželi do hlavy a byli celkově nižší ,válce zůstaly stejný,jen se touhle úpravou změnil kompresní poměr,prostě jako by si snížil hlavu. Tlaky ve válcích šli o dost nahoru a na výkonu to snadno udělalo rapida nebo favorita Točilo to 8 500 otáček a motor to snášel v pohodě,najezdil sem s nim 60 000 km.. ale těch úprav tam ke komci bylo víc,jako lehkej setrvák,ještě ostřejší vačka,vejfuk,pružiny na ventilech,a ventily věčí myslím ze dvanácet trojky, ten co erečko odemně koupil,tam sehnal kabec webr a to byl teprv masakr pak mu prdla klika a bylo po srandě

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.16s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce