13.06.2011 12:14 Journeyman Gladiator X8
Fany1000
Město: Zbožíčko
IP:46.16.121.xxx
Offline 6/404
Can-Am Outlander 800R Max XT-P
Tak mazec
Ahohoj panove
takze jsem se vratil ze Strancic jezdil jsem tu cervenou pac byla otevrena vykonem ,ale ne na maximum jeste tam rezerva je.
Co se tyce zpracovani kolky je to proste bomba , super robusni ramena ,pekne oplechovani ,dalsi mechanicke veci jsou podobne jako u X6 , plasty dost mekke i v tomto mrazu coz zaslouzi gratulaci
jelikoz byli cerstve vybalene nebyl jsete nastelovany podvozek takže pro me byl prilis tvrdy ,ale to se doladi , nastaveni tuhosti tlumicu kolecke hned a bez problemu
Jako minus snad jedina vec tazne je sice hezky vytazene ven aby se dal prkne priprahnout vozejk ,ale na vetsim kopecku se s nim hned drhne .-) Kazdopadne uprava je jednoducha drzi to 4 srouby
Co me prekvapilo je že ja zvyklý na posilovač can-am jsem zprvu myslel ze tam je namontovany , velmi lehce se ovlada takze budi dojem posilovace. Co se tyce o vratkosti ,sedi jak pribita vubec nema tendenci se prevracet na bok, ale kazdopadne to se musi vyzkouset hlavne v terenu. Mam slibeno ze hned po vystave bude stroj zapujcen abych ho mohl poradne vyzkouset
Co se tyce motoru je to nad ocekavani dobre ,zvuk pekny a zatah i syroveho nezajeteho motoru je vic nez luxusni kazdopadne can-am ma navrh ,ale je to opravdu jen trochu a doufam ze nikdo necekal ze reknu ze to jezdi stejne . Mozna az se motor zajede a usadi bude to temer srovnatelne Rozhodne za ty penize nema smysl o tom premyslet !
Takze kdo chce vykonou kolku dost vybavenou a pekne zpracovanou , s tim ze kdyz to hodite ze svahu nebude oprava stat nesmysl je to naprosto spravna volba.
Skoda jen ze nebyla driv mohl jsem mit za ty prachy dve
Fany
Uzavřeno 11.02.2012 v 21:04 uživatelem Lupíno
Otevřeno 11.02.2012 v 21:18 uživatelem Lupíno
Uzavřeno 11.02.2012 v 21:44 uživatelem Lupíno
Otevřeno 11.02.2012 v 21:56 uživatelem Fany1000
Uzavřeno 14.02.2012 v 20:59 uživatelem Lupíno
Otevřeno 14.02.2012 v 21:14 uživatelem Lupíno
Uzavřeno 17.04.2012 v 22:27 uživatelem Fany1000
Otevřeno 17.04.2012 v 22:59 uživatelem Fany1000
Naposledy editováno 11.02.2012 22:21:37
21.12.2012 19:32 #4051 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Bimbajs
Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700
23.12.2012 22:05 #4052 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
koncak
Město: Strančice
IP:46.135.20.xxx
Offline 1/3965
jeden podrobny test X8.
http://www.cfmoto-cl...c9f5ed371712c661f5a1
23.12.2012 22:14 #4053 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Hymas
Město: Semily
IP:31.41.203.xxx
Offline 0/2433
23.12.2012 22:19 #4054 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
koncak
Město: Strančice
IP:46.135.20.xxx
Offline 1/3965
23.12.2012 22:21 #4055 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
koncak
Město: Strančice
IP:46.135.20.xxx
Offline 1/3965
23.12.2012 22:22 #4056 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
koncak
Město: Strančice
IP:46.135.20.xxx
Offline 1/3965
odkaz na denik s cest.
http://www.cfmoto-cl...topic.php?f=9&t=6653
23.12.2012 22:23 #4057 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Yamaha-Quadrace
Město: Praha
IP:85.71.238.xxx
Offline 3/723
23.12.2012 22:40 #4058 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
R.78
Město: Panská Habrová
IP:88.102.122.xxx
Offline 1/2518
CF Moto 530 RX - A
Technická analýza ATV - rally účastníci "Východní marky"
na podzim 2012, s podporou týmu CFMOTO výhradním distributorem zařízení CFMOTO v Rusku byla provedena mnoha kilometrů expedici do Íránu a na Kavkaze, pod názvem "East Trek."Podrobnosti, cestovní deník, foto a video materiály, otázky a diskuze o týmu travel - v samostatném tématu: http://www.cfmoto-c...p?f=4&t=6653 doplňkyk rozvoji sportu cestovního ruchu, organizátoři honila další důležitý cíl - Vytrvalostní zkoušky ATV CF800-X8. Ve skutečnosti mohou být tyto rozsahy v krátké kilometrů termínu zesílení nezbytné pro analýzu bezpečnosti, jako jednotlivé prvky nebo celého výrobku jako celku. Samozřejmě, že podmínky cesty poněkud odlišné od toho ve většině případů průměrné ruské ovládané motocykl uživatelé. Současně, tento formát umožňuje snížit vliv "chybou pilota", a současně, získat spolehlivé údaje o životnosti motoru. Po skončení expedice, ATV, kteří se podíleli na tom, byly pečlivě přezkoumány, a dva z nich jsou kompletně rozebrat a podrobně zkoumán. Výsledky výzkumu, předkládáme vaší pozornosti. podmínky, za nichž byla zkouška provedená najeto: Vizuální kontrola všech čtyř čtyřkolky, která se konala po skončení běhu neodhalila kritické chyby. Technika je plně funkční a je schopen pokračovat v pohybu. Nicméně, tam je nějaký opotřebení a díly, popis, který je uveden níže. ČÁST PRVNÍ: MOTOR - TRANSMISSION - CVT hladina oleje je normální. Současně, při běhu, a to je - více než 8000 km, motorový olej nejen mě, ale ne přidat, vzhledem k tomu, že nebyl žádný významný pokles v úrovni. Externě vypustit olej vypadá úplně fungovat. Barva, vůně a textury zápas oleje, používají srovnatelné najeto v dobrém motoru. Olej tmavě hnědá, poměrně jasné. Ve spodní části klikové skříně kalu a bahna byly nalezeny. skutečný stav použitého oleje bude testovat v chemické laboratoři, která plánujeme uspořádat v polovině prosince 2012. Před otevřením motoru, jsme provedli měření komprese a tlaku oleje. (Měřeno na třech ze čtyř účastníků motory rally) výraz * Provozní teplota - chápeme motoru teplotu, při které je zakopl chladicí ventilátor. ** Studený motor - v tomto případě, poté, co se stát dva dny v garáži, s teplotou vzduchu kolem 16 až 18 stupňů Celsia. *** motoru číslo 3 v průběhu expedice přežil utopení v gruzínském Alazani řece, a zdá se, že mírný pokles komprese v prvním válci - k účinkům této smutné události. Přečtěte si více o tom, jak byl utopen kvadroutsikl a řídil jeho "resuscitaci" - přečtěte si "Deník východní kampaně." Měření tlaku oleje:Průměrné údaje o výsledcích měření provedených na tři motory. provedených měření ukazují 100% z olejového čerpadla všechny tři "perličky" motory. Chci zdůraznit, že všechny z následujících obrazů dílů demontovaného motoru vylíčit svůj skutečný stav. Nijak konkrétně pral a ne čištění. Motor byl pouze mimo dřez. Jak můžeme vidět, kroužky a písty mají vlastnosti prakticky shodné s parametry nových dílů. Písty a pístní čepy se nezmění barvu, ne hrát, žádné známky průlomu plynů. Vnitřní povrch lahve nevytváří jasně viditelného rastru Khon žádnou škodu. Všechny láhve jsme analyzovali oba motory vypadají zhruba stejný. Stopy práce tam, ale žádné významné opotřebení válců pístové skupiny byly nalezeny. Klikové hřídele oba motory jsou neporušené a nejsou tam žádné známky opotřebení. Množství nečistot v rámci přechodu cap oleje klikových nesprávné běh srovnatelné s naší doby. bez vůle, radikální volně ve výborném stavu. Členění podle typu - vynikající run-in, ale oblečení ještě naplánováno. V místech, pracovní plochy stopami částic proklouznout kolem filtru. Nicméně, radikální volné není "zabit", a má právo zůstat bez náhrady. Podobně vypadá státní ojniční ložiska. Žádné kritické opotřebení a mezery jsou minimální. Nicméně, jsme se rozhodli nahradit ojniční vložky s novým, standardní velikosti (ne opravy) a radikální volně na motoru Maxim. Současně, pomocí případ - kontrola kvality příchozích dílů od výrobce. Vloží Originální velikost, vše v jiných částí, než do sebe zapadalo. časování ventilů mají barvu orientační své běžné práci. Sání (chladič) - tmavší. Po odstranění hlavy válců, jsme provedli zkoušky těsnosti ventilů. S ventil uzavřen, byl nádrž naplněna benzín. Únik je nalezen, pak - jejich integritu v normální a nahrazení nebo mletí nutné. Mezery v načasování -. Uvnitř regulačních, klepání ventilů nepřítomnosti . třecí plochy na načasování žádné známky opotřebení Pravda, existují některé detaily mělké a nemají vliv na účinnost nuly. nosí řetězy Timing - nízký. Můžete si to ověřit tím, že provádí tradiční test "visí na": Olejová čerpadla jsou neporušené a funkční, i když s mramorováním podepisuje spadající mezi "mlýnský kámen". redukční ventil v olejovém čerpadle funguje správně. Jaro v hýřil stavu má délku, která odpovídá standardu.
Zapalovací svíčky
zapalovací podmínku -. pracovní, barva elektrod je správné, pro plně provozuschopné motor běží na kvalitě paliva AIR FILTER a Systém odvětrávání klikové skříně v přípravě na expedici, jsme provedli revizi návrhu vzduchových filtrů všechny čtyři čtyřkolky. Jsme přesvědčeni, že původní návrh není dostatečně chráněn proti vniknutí vody a nečistot do systému větrání klikové skříně. Nachází se v přední části standardního "vstup" na bydlení je hermeticky uzavřen. Vzduchu je nahoře, který je vložen do těla kus vlnitého instalatérských trubky vyčnívající nad povrch těla o 22 mm. falshbaka mezi čelem a filtr pouzdro má dostatečný prostor (o 4 až 5 cm). To vám umožní "skrýt" vstup do vzduchového filtru pod obklad, aniž by narušil vzhled ATV. Odvětrávání klikové skříně trubice, přestěhovali jsme se až na boční stěně filtru, aby se zabránilo jeho pronikání do vody a bahna při překonávání hluboké brody. Vzduchový filtr je třeba vyměnit po běhu, nebo možná velmi vážné čištění. Přesto, pro 9.000 mil, musel pumpovat přes něj značné množství prachu vzduch s obsahem.CVT variátor kladky jsou správné, mechanismus pracuje volně, bez lepení. Wear není kritická. Pracovní plochy kladek je pozorována vyvinout v oblasti odpovídající pohybu při vysoké rychlosti (80-85 km / h). Ale jejich produkce není kritická a výměna řemenic nemá smysl. Frekvenční pásy (to - druhá sada pro běh), je plně funkční a nemůže být nahrazen.Zbytková tloušťka - 35 mm. Najetých kilometrů pás, je znázorněno na fotografii -. Asi 2500 km Na jednom z ATV během byl běh zničen axiálního ložiska na hnací hřídel variátoru. Jakmile je kompletně rozpadla, quad jízdy dalších 500 km. To má za následek poškození hlavního uložení hřídele (pouzdra), a volnoběh, ale bez ztráty jejich funkčnosti. ATV bezpečně dostat na cílové čáře (jiný 2,500 km). Na zbytku překročení se spojky a spojky jsou v dobrém stavu a bez opotřebení.
PŘENOS
Převodovka bez vad. Gears nejsou opotřebované. Tam jsou jen stopy normální vloupání. Přesná spínací mechanismus k zajištění integrity. FRAME Frame SF800-X8 má významný bezpečnostní rezervu. Navzdory skutečnosti, že svary často vypadají nedbale, vařit všechny "na svědomí." Přinejmenším, dokonce i rámy "tuning" ATV zapojit do kampaně, nemají významné škody, ačkoli rozšířené páka suspenze se převede do rámu mnohem větší torzní zatížení. Nemenov Mezitím, jsme provedli práci na posílení jednotlivé prvky konstrukce čtyřkolky - Členové "Východní marky". Montáž zadní nápravy vyztužené. V laděným verzi, přidal horní opěrný bod redukční, navržený jako držák přivařené k rámu. katabatic Ve verzi jsme pracovali na programu doporučeného distributorem, nastavení držák s dalším bodem podpory na přední držák ramene: V obou případech, kterým se zařízení obstáli . Žádné další tahání závitové spoje byly provedeny. přední kufr sílu stížností. Přes značné břemeno, přední regály, bez jakýchkoliv úprav na straně týmu, stál celý běh. Navíc, omezit utkání ATV nosiče zatížení není překročen, a ladění bylo něco vyšší. Provedli jsme zisk spojovacích prvků zadní kufr. Provozní zkušenosti CF800-X8, obdržela ostatní uživatelé ukazuje, že montují zadní kufr je velmi nespolehlivá, a nemůže odolat zatížení ještě menší, než ten, který je omezen - od výrobce. Před začátkem výpravy, jsme se rozhodli posílit všechny regály, včetně dřezu. Naše verze zisk opěrné body - na obrázku níže (před a po barvení): Kromě toho, jsme další vertikální nerezové zábradlí, posílení držák zadní kufr: Přes zametání činnosti v oblasti posílení rámu členy, jeden z aftermarket ATV (se zatížením 85 kg na zadní kufru) byly poškozeny přední spojovací. Jako dočasné opatření, podrobnosti o rámu svázal nákladní popruhy. Jsme přesvědčeni, že je vhodné posílit jednotky, a to i v řadě ATV, a to může být provedeno pomocí box-tvaru držák, jak tomu bylo u nás v průběhu oprav provedených po skončení expedice : Cestou, nabízíme Vám naši verzi lehkého přívěsu pro CF800-X8: ŠACHTY Hnací hřídele jsou dobré, bez vůle. Významný rozdíl pouze jeden zadní křížový zadní vrtuli "doladění" quad. náprava zařízení Vznik vibrací od zadního křížového zadní hnací hřídel, ložiska a těsnění poškozené stopky zadní zařízení na jednom z ATV. V tomto případě, je jehla axiální ložisko neporušený. Tři ostatní. Čtyřkolek jako porucha přední převodovky tři čtyřkolek jsou v pořádku, čtvrtý - včetně režimů porucha motoru a 4x4 blok. (Porucha se odkazuje na "elektrický").
Hnací hřídele a homokinetických kloubů
jsou normální. Backlash přítomen, ale menší. Zadní závěs mezera je o něco větší, než v přední části. Jeďte na "trh s náhradními díly", jsou protáhlé hřídele vyznačují nápadným odporu, než je standardní. To může být vysvětleno tím, těžší zatížení, nestandardní, šachet "farma". Podle našich prognóz, může pohon sloužit mnoho dalších. Kryty jsou neporušené, a během běhu slzu. ložisek kol hrát v ložiskách kol jsou k dispozici na všech čtyřech čtyřkolky. Uzel nevyžaduje zásah. Kola a pneumatiky z fotografií níže - můžete posoudit opotřebení pneumatik, s počtem ujetých kilometrů 9100 kilometrů, včetně silnic potažených - o 6500 km. Za účelem snížení opotřebení pneumatik na zpevněných silnicích, jsme zvýšil tlak na 1,5 MPa. Off-road, včetně písku, je tlak není snížen. Samozřejmě, protože se výrazně zvýšila zátěž na díly zavěšení a rám, ale naštěstí - bez vážnějších následků. Používejte zadní kola jsou mnohem méně výrazné než přední. Všechny čtyři kola ATV neporušené a nepoškozené. Podrobnosti o pracovních pák, pouzdra a klouby jsou v pořádku na všech čtyřech čtyřkolky. Je třeba pochválit, že pracovníci ovládací rameno mají obrovskou rezervu a jen zřídka je třeba vyměnit. I v "ladění" verze, s prodloužen o 70 mm zbraní, všechny pouzdra jsou neporušené. Posuvné zadní náboj kulaky (držáky) plně neporušené. Podélný axiální pohyb chybí. (Vysvětlení pro to může být jen jeden: absolutně suchý run). Pro celou sérii mazání kluzných pouzder byly provedeny. BRAKES na skladě ATV používá standardní systém pro ladění - rozdělit obvod (páka na volantu je zodpovědný za inhibici předních kol, šlapadel, pod pravou nohou - zadní). V naladěné verzi instalovaných třmenu přední brzdy z vozu Oka. Skladem: standardní přední a zadní brzdové destičky opotřebované a musí být zcela nahrazeny. Jsme však přesvědčeni, že vytvoření rekordu na obložení brzd běhu. Za normálních podmínek, zejména v bažinách Leningrad, podložky zřídka přežít více než několika set kilometrů. Tuning:přední brzdové destičky opotřebení - ne více než 30% z zadních destiček nosit zcela bezvýznamné, a ne více než 10 - 15%. Vzhledem k tomu, že řidiči aftermarket verze nemají často používat brzdu zadního kola, a to i po 9000 mil, kapalina v nádrži smyčce zadní vypadá jako nový. BYDLENÍ bydlení obecně dosti odolné. Nicméně, tam je pocit, že černé plastové stupačky a popruhy křídla CF625-X6 - silnější a pružnější. Pokud jste se v loňském multi-kilometr expedice CF625-X6 zadní s intaktními plastových prvků, černý plast-X8 je ještě několik trhlin. byla ztracena spojovacích prvků. To může být užitečné použít samosvorné matice, alespoň ve většině "naložený" místa. výfukový systém potrubí a výfukové rezonátory jsou neporušené na všech čtyřech čtyřkolky. Stopy pálení byly nalezeny. Nicméně, v průběhu kampaně, s počtem ujetých kilometrů asi 8000 km, zničil těsnění. (S CF800-X8 jsou dva.)Přední byly nahrazeny i na cestách, a bez zadní, jak se ukázalo, můžete jít. V každém případě, absence zadních těsnění nalezeno námi pouze pro odstranění motory!
ELEKTRICKÉ A OSVĚTLENÍ
Celkové - vše správně, všechny čtyři čtyřkolky. Během cesty odhalily pouze jedna chyba: chybné práce servo diferenciálu řízení přední nápravy. Přesná příčina nebyla dosud stanovena. Jeho otevření bude servo, které budeme později. Jinak, problémy se ztrátou kontaktu nebyl dokonce na pobřeží Perského zálivu, kde se každé ráno vypadl hojné slanou rosu. Osvětlení pracoval bez problémů. Hlavně proto, že bylo sucho. Déšť padal po celou cestu pouze jednou za dvě hodiny. čepice koncová světla umístěna na straně výfuku, prohrál tři ze čtyř čtyřkolky. Je zřejmé, že toto je způsobeno skutečností, že působení tepla z výfukových plynů, materiál, z něhož vyrobené svíčky, které zjemní a vypadne. Je vhodné vložit, nebo použít jiný, více odolný materiál. Světlo na výkonu a integrity nedostatku reflektorů čepice nebyla ovlivněna. záporný kabel , který se připojuje k motoru "váhu", neotírala systému potrubí chlazení. Během jeho běhu, na všech čtyřech čtyřkolky, drát podařilo opustit fitinky dost hluboké stopy. Aby se zabránilo "tření", stačí přesunout terminál motoru pro jeden nebo dva šrouby nahoře.PŘÍSLUŠENSTVÍ ALUMINIUM OCHRANA «STORM» Ochrana si jistě zaslouží svou vlastní kapitolu. Toto - není první výlet, ve kterém jdeme tím, že vybaví naše čtyřkolek soupravy ochranu této značky Petersburg. Jeden může argumentovat donekonečna o tom, zda konkrétní bezpečnostní je lepší: pevná, nebo kompozitní. Obě tyto možnosti mají své výhody a nevýhody. To tak se stane, že se pomocí kompozitu. Navzdory složitosti životního prostředí a úplný nedostatek času pro údržbu během dlouhých běhů, obrana STORM vždy nás přivádí zpět do kompletním stavu. V předložené fotografii ukazuje četné značky na skalách, které měly zaútočit v horách Kavkazu. Náš tým má špatný zvyk hledat místo na spaní po setmění. V horách se často změní v tvrdé kamenné soudu. Domnívám se, že ochrana «STORM» zaslouženou štítek s nápisem: "Testováno Nite Kavkaz" Tentokrát, na základě naší žádosti, stanoví obran byly vyrobeny z plechu - 5 mm. Jsme přesvědčeni, že toto je tloušťka plechu odpovídá jeho hmotnosti ATV CF800-X8, a dokonce i nejtěžší situace může vyjít bez úhony. Byli jsme chybí několik upevňovací šrouby. Zbytek -. Vše na svém místě ZÁVĚRY A DOPORUČENÍ ATV CF800-X8 ukázal velmi vhodné pro dálkové mise. Obecně lze říci, dokonce i na cestách můžete použít sériové X8, bez jakékoliv modifikace. Nicméně, jejich design je poměrně jednoduché, a umožňuje provádět změny na posílení rám, upravit pozastavení a instalovat další zařízení. Čtyřkolky tým jako sériové a rafinované, byly velké, mnoho kilometrů tras bez významných ztrát. Samozřejmě, že problém je do značné míry zjednodušila suchu, mokřady, a zkušenosti řidičů. Každý den jsme zjistili hladinu oleje, chladící kapaliny a brzdové kapaliny brzdy. Před opuštěním kontrolovat stav natažení CV, kola a tlumiče. Vždy začala s motorem je teplá. I přes poměrně agresivní jízdu v horách a pouštích písku, neporušili jsme nic. Z mechanického hlediska, technika se ukázala být dostatečně silné. Bohužel, ne vždy mají možnost vybrat si čerpací stanici, a pokud jde o kvalitu paliva, můžeme říci, že jsme byli jen štěstí. Použití vysoce kvalitního motorového oleje, získané z důvěryhodných zdrojů - také jeden z faktorů úspěchu. Samozřejmě musí být oleje se provádí častěji, než tomu bylo. Domnívám se, že při běžném použití, a s tím, že motor byl v dobrém stavu a systému mazání nedostal žádné cizí kapaliny stačí provést výměnu oleje jednou za rok. To je vše, "tajemství" úspor ATV: • prestart kontrola • kapaliny Používejte kvalitní a kvalita paliva • sledování zvuky při jízdě, • důkladné zahřátí před zahájením
23.12.2012 22:59 #4059 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
R.78
Město: Panská Habrová
IP:88.102.122.xxx
Offline 1/2518
CF Moto 530 RX - A
23.12.2012 23:02 #4060 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Bimbajs
Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700
23.12.2012 23:36 #4061 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
koncak
Město: Strančice
IP:46.135.20.xxx
Offline 1/3965
25.12.2012 22:13 #4062 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
petiss
Město: Kateřinice
IP:188.175.23.xxx
Offline 0/94
Journeyman Gladiator X8
25.12.2012 22:17 #4063 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
25.12.2012 22:28 #4064 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
driverquad
Město: Levice
IP:95.103.244.xxx
Offline 1/178
26.12.2012 17:02 #4065 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Jocker07
Město: Litovel
IP:85.71.25.xxx
Offline 0/1751
Can-Am Renegade 500, Journeyman Gladiator X8
driverquad> Jezdci na čínskych strojich nic obhajovat nemusi.Kazdy vi ze jezděj na číně.Ja si ji uzivam plnymi doušky a nemam potrebu neco nekomu cpát do hlavy jak nekterí stale se opakujicí uživatelé rádoby kvalitních stroju Nechapu lidi co si daj tu praci sem a jinde tři dny v kuse psat jak je to na pi.u a pritom na tom nejezdej Je to k smíchu
26.12.2012 17:08 #4066 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Bimbajs
Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700
26.12.2012 17:27 #4067 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
Jocker07>driverquad> Jezdci na čínskych strojich nic obhajovat nemusi.Kazdy vi ze jezděj na číně.Ja si ji uzivam plnymi doušky a nemam potrebu neco nekomu cpát do hlavy jak nekterí stale se opakujicí uživatelé rádoby kvalitních stroju Nechapu lidi co si daj tu praci sem a jinde tři dny v kuse psat jak je to na pi.u a pritom na tom nejezdej Je to k smíchu
je úplně jedno kdo na čem jezdí Důležitý je že nám to frčí a to je to hlavní26.12.2012 18:23 #4068 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
panX5
Město: Ružomberok
IP:178.41.202.xxx
Offline 0/390
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X5-A
26.12.2012 18:28 #4069 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Bimbajs
Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700
26.12.2012 18:30 #4070 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
driverquad
Město: Levice
IP:178.40.136.xxx
Offline 1/178
26.12.2012 18:38 #4071 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
otas007dinli
Město: Praha
IP:86.49.46.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT
Tak pozoruji jak z vlákna které se mělo týkat zkušeností a poznatků majitelů X8 stalo smetiště kde si uleví kdekdo.Dovolte pár slov.Já chtěl kolku už v roce tuším 95 tedy před 17 lety.To tady ještě někteří říkali hovnu papu.Skončil jsem v prodejně Yamaha v Praze 4.Měli jenom Gryzlinu bratru za cca 300.000Kč.To byly tenkrát jiný peníze.Byla jenom pro jednoho a ani nevím jak to tenkrát bylo s ježděním po silnici.I když jsem mezitím vystřídal 3 motorky tak po kolce jsem pokukoval pořád.A tak jsem v roce 09 zakoupil Dinli 700.Pro někoho čínská jebka.Byla pro dva nestála 300 ani 200 ale 160 tisíc.Taky to není málo ale nějak jsem to poskládal.Dostal jsem SPZ a mohl si to konečně užívat.Bez problémů se servisem za zadkem.Nakonec jsem vystřídal dvě na obou najel po 13.000 km.Pravda s tou první byly občas problémy ale do druhé jsem akorát tankoval a měnil olej.Byl jsem s nima po celé Evropě.Nikdy mně nikde nenechala.Potom ti zlý číňani přišli s X8mou.Chvíli jsem dumal a pak koupil.Jsem spokojenej a myslím,že nejsem sám.Všichni nechtějí nebo nemají na kolku za cenu auta jako Canam a podobně.Víte kolik je lidí který by taky chtěli jakoukoliv čtyrkolku ale prostě nemůžou.Chybí tady trochu pokory.Každý kdo má tu svou a je jedno jakou by měl být rád,že měl tu možnost si dopřát tuhle ne zrovna levnou zálibu.A to nemyslím jenom pořizovací cenu ale i další náklady které nejsou zanedbatelné.Nikdo nemá právo se nad níkým vyvyšovat nebo ho zešměšňovat.Spousta z nás má kolku právě díky číňanům.Místo abyste byly rádi,že patříte do tý velký party tak se tu napadáte,osočujete,pomlouváte a podobně.tak o tom zkuste v Novém roce uvažovat a hodně bezpečných kilometů.PF 2013
26.12.2012 18:45 #4072 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:217.115.248.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
26.12.2012 18:50 #4073 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Jocker07
Město: Litovel
IP:85.71.25.xxx
Offline 0/1751
Can-Am Renegade 500, Journeyman Gladiator X8
26.12.2012 18:52 #4074 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
mined
Město: Chřibská
IP:90.180.119.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
26.12.2012 18:53 #4075 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
PK-WELD
Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8
26.12.2012 19:18 #4076 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Jocker07
Město: Litovel
IP:85.71.25.xxx
Offline 0/1751
Can-Am Renegade 500, Journeyman Gladiator X8
26.12.2012 19:26 #4077 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
header009
Město: Železný Brod
IP:95.85.240.xxx
Offline 0/198
Journeyman Gladiator X8
26.12.2012 19:37 #4078 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
PK-WELD
Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8
header009>PK-WELD>otas007dinli> popravdě jsem na tebe tady čekal až to sem napíšeš ale nechtěl jsem tě tlačit, je dobře vědět že i čína něco vydrží a dá se na ní jezdit, dnes už zkušenosti jsou
neboj ta tvoje čína taky jezdí jak drak :) zrovna jsem po servisu...
26.12.2012 19:46 #4079 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
pirda
Město: Děčín I-Děčín
IP:89.24.12.xxx
Offline 9/8173
Can-Am Renegade 800, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
26.12.2012 19:50 #4080 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy
Yamaha-Quadrace
Město: Praha
IP:85.71.238.xxx
Offline 3/723
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.44s