asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

13.06.2011   12:14 Journeyman Gladiator X8

Fany1000 Fany1000 Město: Zbožíčko
IP:46.16.121.xxx
Offline 6/404
Can-Am Outlander 800R Max XT-P

Tak mazec



Ahohoj panove

takze jsem se vratil ze Strancic jezdil jsem tu cervenou pac byla otevrena vykonem ,ale ne na maximum jeste tam rezerva je.

Co se tyce zpracovani kolky je to proste bomba , super robusni ramena ,pekne oplechovani ,dalsi mechanicke veci jsou podobne jako u X6 , plasty dost mekke i v tomto mrazu coz zaslouzi gratulaci

jelikoz byli cerstve vybalene nebyl jsete nastelovany podvozek takže pro me byl prilis tvrdy ,ale to se doladi , nastaveni tuhosti tlumicu kolecke hned a bez problemu

Jako minus snad jedina vec tazne je sice hezky vytazene ven aby se dal prkne priprahnout vozejk ,ale na vetsim kopecku se s nim hned drhne .-) Kazdopadne uprava je jednoducha drzi to 4 srouby

Co me prekvapilo je že ja zvyklý na posilovač can-am jsem zprvu myslel ze tam je namontovany , velmi lehce se ovlada takze budi dojem posilovace. Co se tyce o vratkosti ,sedi jak pribita vubec nema tendenci se prevracet na bok, ale kazdopadne to se musi vyzkouset hlavne v terenu. Mam slibeno ze hned po vystave bude stroj zapujcen abych ho mohl poradne vyzkouset

Co se tyce motoru je to nad ocekavani dobre ,zvuk pekny a zatah i syroveho nezajeteho motoru je vic nez luxusni kazdopadne can-am ma navrh ,ale je to opravdu jen trochu a doufam ze nikdo necekal ze reknu ze to jezdi stejne . Mozna az se motor zajede a usadi bude to temer srovnatelne Rozhodne za ty penize nema smysl o tom premyslet !

Takze kdo chce vykonou kolku dost vybavenou a pekne zpracovanou , s tim ze kdyz to hodite ze svahu nebude oprava stat nesmysl je to naprosto spravna volba.

Skoda jen ze nebyla driv mohl jsem mit za ty prachy dve

Fany

Uzavřeno 11.02.2012 v 21:04 uživatelem Lupíno

Otevřeno 11.02.2012 v 21:18 uživatelem Lupíno

Uzavřeno 11.02.2012 v 21:44 uživatelem Lupíno

Otevřeno 11.02.2012 v 21:56 uživatelem Fany1000

Uzavřeno 14.02.2012 v 20:59 uživatelem Lupíno

Otevřeno 14.02.2012 v 21:14 uživatelem Lupíno

Uzavřeno 17.04.2012 v 22:27 uživatelem Fany1000

Otevřeno 17.04.2012 v 22:59 uživatelem Fany1000

Naposledy editováno 11.02.2012 22:21:37

Zákaz diskuze pro: Zákazník, mirazmiraz, vcistic, Jindřiška

Odpovědi: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

04.03.2013   22:51   #5011 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Miki77 Miki77 Město: Senec
IP:93.174.180.xxx
Offline 1/208
Arctic Cat 700 PS EFI 4x4

Jocker07> neni to ufonec?

Citace | Odpovědět

05.03.2013   20:05   #5012 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

otas007dinli otas007dinli Město: Praha
IP:86.49.110.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT

xdodox82> Chválím tématu se týkající příspěvek.Na to,že se to bude zasírat jsem přišel hned ale nějak jsem na to pozapoměl.Bylo za 5 minut 12.Musel jsem tlumiče vyndat a docela jsem měl dost práce to rozhýbat.Vychytávku jsem vymyslel.Podmínkou je tlumiče vyndat.To zase není tolik práce.Vyčistil jsem a pak jsem ustřihl dva ukazováky z gumových rukavic.Ty jsem na ono inkriminované místo navlékl.V případě potřeby lze guma shrnout.Vzhledem k tomu,že se to nedělá tak často tak ok.Navíc je to ůplně sterilní.Další vychytávka bylo odstranění staniolu kterým byla obalena nádrž za výfukem.Odlepil se a byla za ním spousta bordelu.Po svěsení výfuku a jeho krytu se objeví dva kosodelníky.Udělal jsem šablony které tento prostor vykrývají včetně výřezů na držáčky krytu.Z osinkocementových jsem podle šablony vyřízl dva kryty.Mezi nádrž a desky jsem dal kousek pěny aby se desky po zpětném namontování krytu stabilizovaly a neklepali se.Výsledek je super mám to tam už delší dobu a krytí nádrže před teplem od výfuku je 100%.Dále jsem pořídil přední kufr.Ztrácející krytky zadních svítilen jsem zali tavkou a kryt světla na straně výfuku jsem pomocí oboustranné pásky a tavné pistole potáhl alobalem.Žárovky se nemění dvakrát do měsíce a když tak stačí povolit 4 šrouky a jste u žárovek.Tak to je zatím asi vše.Pokusím se přidat pár fotek.



Naposledy editováno 05.03.2013 20:06:51

Citace | Odpovědět

05.03.2013   20:07   #5013 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

otas007dinli otas007dinli Město: Praha
IP:86.49.110.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT

05.03.2013   20:09   #5014 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

otas007dinli otas007dinli Město: Praha
IP:86.49.110.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT

Na tlumiče pochopitelně návleky jinak jdou rychle do kopru.

Citace | Odpovědět

05.03.2013   20:10   #5015 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

otas007dinli otas007dinli Město: Praha
IP:86.49.110.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT

05.03.2013   20:47   #5016 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

xdodox82 xdodox82 Město: Rokycany (Střed)
IP:85.207.17.xxx
Offline 2/277

otas007dinli>Na tlumiče pochopitelně návleky jinak jdou rychle do kopru.


Muzes mi vysvetlit co se stane s tima tlumicema?

Citace | Odpovědět

05.03.2013   20:49   #5017 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

xdodox82 xdodox82 Město: Rokycany (Střed)
IP:85.207.17.xxx
Offline 2/277

otas007dinli>xdodox82> Chválím tématu se týkající příspěvek.Na to,že se to bude zasírat jsem přišel hned ale nějak jsem na to pozapoměl.Bylo za 5 minut 12.Musel jsem tlumiče vyndat a docela jsem měl dost práce to rozhýbat.Vychytávku jsem vymyslel.Podmínkou je tlumiče vyndat.To zase není tolik práce.Vyčistil jsem a pak jsem ustřihl dva ukazováky z gumových rukavic.Ty jsem na ono inkriminované místo navlékl.V případě potřeby lze guma shrnout.Vzhledem k tomu,že se to nedělá tak často tak ok.Navíc je to ůplně sterilní.Další vychytávka bylo odstranění staniolu kterým byla obalena nádrž za výfukem.Odlepil se a byla za ním spousta bordelu.Po svěsení výfuku a jeho krytu se objeví dva kosodelníky.Udělal jsem šablony které tento prostor vykrývají včetně výřezů na držáčky krytu.Z osinkocementových jsem podle šablony vyřízl dva kryty.Mezi nádrž a desky jsem dal kousek pěny aby se desky po zpětném namontování krytu stabilizovaly a neklepali se.Výsledek je super mám to tam už delší dobu a krytí nádrže před teplem od výfuku je 100%.Dále jsem pořídil přední kufr.Ztrácející krytky zadních svítilen jsem zali tavkou a kryt světla na straně výfuku jsem pomocí oboustranné pásky a tavné pistole potáhl alobalem.Žárovky se nemění dvakrát do měsíce a když tak stačí povolit 4 šrouky a jste u žárovek.Tak to je zatím asi vše.Pokusím se přidat pár fotek.

Ahoj, tak ja te chvalim za tvoje napady, jednoduche reseni. Budu to muset taky tak nejak poresit. Nechce se mi to porad cistit

Citace | Odpovědět

05.03.2013   21:04   #5018 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

otas007dinli otas007dinli Město: Praha
IP:86.49.110.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT

xdodox82> Měl jsem problém na Dinlině.Tam byly trochu jiné.Začli skřípat a vrzat.Tady si myslím,že trvalý styk s vlchkem ale hlavně bordelem odnesou pístnice.Při každém propérování se usazená nečistota zatahuje do těsnění.Kryty stojí pár korun a sundal jsem je asi po půl roce a super.Navíc krejí štelování na předních tlumičích kde je dole a tak návlek na něm leží.Koupil jsem je myslím RWD jsou origo na X8.Doporučuji.A to i přesto,že nejsem Béda Trávníček.

Citace | Odpovědět

05.03.2013   21:15   #5019 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

leos2 leos2 Město: Moravské Budějovice
IP:217.64.15.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI

kryty tlumičů je pěkná kravina už jsem to tady psal na QM . Já je kdysi měl na Polárce, a když jsem je sundal tak jsem zjistil jak jsem si pěkně zkurvil péra, všechno rezavý vlhký, všude jemnej píseček kterej se vždy dostane dovnitř s vodou , ale nikdy se nedostane ven a šmirgluje a šmurgkluje všecno i ty tvoje písty tlumičů , vapkou to neumejš protože je to pod návlekama a nikdy to nevyschne protože je to pod návlekama.



Naposledy editováno 05.03.2013 21:15:31

Citace | Odpovědět

05.03.2013   21:18   #5020 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Bimbajs Bimbajs Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700

leos2> myslim si to samý, je to podle mýho, jen chvilková záležitost, funguje to jen do doby, než projedeš první bahno, ať je to na X8 nebo na čemkoliv jinym, když budeš jezdit jen silnici, asi to pomůže, ale do terénu bych to já osobně nedával.

Citace | Odpovědět

05.03.2013   21:22   #5021 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Miki77 Miki77 Město: Senec
IP:93.174.180.xxx
Offline 1/208
Arctic Cat 700 PS EFI 4x4

leos2>kryty tlumičů je pěkná kravina už jsem to tady psal na QM . Já je kdysi měl na Polárce, a když jsem je sundal tak jsem zjistil jak jsem si pěkně zkurvil péra, všechno rezavý vlhký, všude jemnej píseček kterej se vždy dostane dovnitř s vodou , ale nikdy se nedostane ven a šmirgluje a šmurgkluje všecno i ty tvoje písty tlumičů , vapkou to neumejš protože je to pod návlekama a nikdy to nevyschne protože je to pod návlekama.


uplne presne. mal by to napisat do letaku kazdy predajca navlekov. fakt nevidim vyuzitie, kedy je to vhodne. a na silnici? naco uz by boli vtedy navleky? fakt je to dobre, aby to len zadrziavalo spinu a vlhko.

Citace | Odpovědět

05.03.2013   21:39   #5022 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

otas007dinli otas007dinli Město: Praha
IP:86.49.110.xxx
Offline 1/365
Can-Am Outlander 800 Max XT

Rozhodně se s Vámi nechci hádat ale byl jsem v bahně.Několikrát jsem myl kolku Wapkou a to včetně návleků.Tak jak jsou tlumiče na fotce tak vypadaly po sejmutí krytu.Naprostý sucho akorát trochu prachu ale ten byl jenom na potahu.Oni totiž dobře sedí a nepustí nic dovnitř.Tolik moje raději ještě jednou opakuji moje zkušenost.

Citace | Odpovědět

05.03.2013   21:40   #5023 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Bimbajs Bimbajs Město: Brdy
IP:5.102.48.xxx
Offline 19/5509
Can-Am Outlander 800R X xc, Polaris Sportsman XP 850/EPS, Kawasaki KVF 700

otas007dinli> OK, já ti to neberu, každej má svůj názor

Citace | Odpovědět

05.03.2013   21:45   #5024 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Aligator.avs Město: Zlín
IP:217.115.248.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Zdar chlapi já osobně pro návleky nejsem drží se tam vlhko a to není moc fajn

Citace | Odpovědět

05.03.2013   22:23   #5025 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

panX5 panX5 Město: Ružomberok
IP:178.41.238.xxx
Offline 0/390
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X5-A

Na X5 som mal návleky 3roky a tlmičom som nijak neublížil

Citace | Odpovědět

05.03.2013   23:58   #5026 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

viki viki Město: Hodonín
IP:212.96.165.xxx
Offline 8/2987
Kawasaki KVF 750, Kawasaki KVF 650, Polaris Sportsman X2 500 EFI, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Kawasaki KVF 750, Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring, Kawasaki KVF 750

tak aby bylo jasno v návlecích- zacali se používat pro čtyřkolky na motokrose-odlétávající kamení od druhého závodníka dokázalo nejen zničit pružiny(barvu) ale i pístnice a pak ti vytekl tlumič- jenže po závodě se to sundalo okamžitě vymilo a do dalšího závodu se to tam nedávalo!!!! na pracáka je to k hovnu pokud nejste ochotní ihned po dojetí sundat návlek vymít a nechat vyschnout!!! já pro návleky su ale ty se suchým zipsem- dám na vyjíž%dku a po ní ssundají a vymyje se to!!!! jinak to vlhne rezne a šmirgluje se mikro prachem

Citace | Odpovědět

06.03.2013   14:05   #5027 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

panX5 panX5 Město: Ružomberok
IP:178.41.238.xxx
Offline 0/390
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X5-A

viki robil som to presne tak ako si popísal a tlmiče v poho.

Citace | Odpovědět

06.03.2013   17:55   #5028 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.56.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

No já na návleky na tlumiče nedám dopustit jo odře to pružinu to je pravda, ale to je vše. Sundáni návleku zabere 2vteřiny jak myju mašinu tak to vždy sundám vystříkám vodou jak tlumič tak návlek nechám uschnout a dam zpátky a krom odřené pružiny jsou tlumiče jak nové.

Citace | Odpovědět

06.03.2013   18:56   #5029 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Aligator.avs Město: Zlín
IP:217.115.248.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Tak jsem si dnes pohrál a udělal couváky samo sebou se zapínají při zařazení R


Citace | Odpovědět

06.03.2013   19:14   #5030 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.56.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

Pěkné máš to zapojené přez relé ? nebo jak jsi to vykutil.
Dělal jsem to na AC a zapojoval jsem to přez relátko

Citace | Odpovědět

06.03.2013   19:20   #5031 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Aligator.avs Město: Zlín
IP:217.115.248.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

r.w.d> Ty letky berou 00 prd takže relé je zbytečnost

Citace | Odpovědět

06.03.2013   19:28   #5032 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.56.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

Na AC to bylo troch na nic vtom že to funguje přesně naopak v drátu která je od zpátečky je proud akorát tehdy jak ji nemáš zařazenou, ale jak zařadíš zpátečku (R) tak zmizí proto proto jsem dával relé.

Citace | Odpovědět

06.03.2013   19:29   #5033 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

r.w.d Město: Třinec (Staré Město)
IP:81.200.56.xxx
Offline 3/526
Access Motor Tomahawk 250

Malá ochutnávka

Citace | Odpovědět

06.03.2013   22:18   #5034 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

GiantMount GiantMount Město: Špindlerův Mlýn
IP:85.207.218.xxx
Offline 0/44

malá reklamička



Naposledy editováno 06.03.2013 22:21:32

Citace | Odpovědět

06.03.2013   22:37   #5035 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Fik Fik Město: Zell am See
IP:77.78.117.xxx
Offline 1/2726
Journeyman Gladiator X8

GiantMount> na osmu se muze dělat ,-)

Citace | Odpovědět

06.03.2013   22:43   #5036 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Beli Město: Šardice
IP:89.190.63.xxx
Offline 0/2009

Aligator.avs>Tak jsem si dnes pohrál a udělal couváky samo sebou se zapínají při zařazení R




Aldo tobě umřela převodovka že sis ty denní světla přehodil na zadek? Nebo s toho začínáš dělat japonca

Citace | Odpovědět

06.03.2013   22:56   #5037 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Aligator.avs Město: Zlín
IP:217.115.248.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Beli> šikmé jak šikmé myslím oči jinak na nočních toulkách už jsem párkrát jebl prdelou o něco bo šlo hovno vidět ale včil je po problému no a upozorní to i ty co jsou za mnou což někdy není na škodu

Citace | Odpovědět

07.03.2013   10:00   #5038 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

oldgreen oldgreen Město: Olomouc
IP:94.199.40.xxx
Offline 5/6173
Journeyman Gladiator X8, Access Motor Tomahawk 300

Aligator.avs>

Citace | Odpovědět

07.03.2013   18:20   #5039 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

4kolky 4kolky Město: Poprad
IP:78.99.1.xxx
Offline 1/854

Na tomto vlákne je ozaj kopec zbytočných kecov, zbalte sa a chodte jazdiť, je jedno kam a úplne jedno na akom stroji - chodte jazdiť!

Mongolia-Sweden / 12.000km / 6 krajín / 60 dní

Citace | Odpovědět

07.03.2013   18:27   #5040 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

driverquad driverquad Město: Levice
IP:91.127.83.xxx
Offline 1/178

4kolky>

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.32s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce