asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

13.06.2011   12:14 Journeyman Gladiator X8

Fany1000 Fany1000 Město: Zbožíčko
IP:46.16.121.xxx
Offline 6/404
Can-Am Outlander 800R Max XT-P

Tak mazec



Ahohoj panove

takze jsem se vratil ze Strancic jezdil jsem tu cervenou pac byla otevrena vykonem ,ale ne na maximum jeste tam rezerva je.

Co se tyce zpracovani kolky je to proste bomba , super robusni ramena ,pekne oplechovani ,dalsi mechanicke veci jsou podobne jako u X6 , plasty dost mekke i v tomto mrazu coz zaslouzi gratulaci

jelikoz byli cerstve vybalene nebyl jsete nastelovany podvozek takže pro me byl prilis tvrdy ,ale to se doladi , nastaveni tuhosti tlumicu kolecke hned a bez problemu

Jako minus snad jedina vec tazne je sice hezky vytazene ven aby se dal prkne priprahnout vozejk ,ale na vetsim kopecku se s nim hned drhne .-) Kazdopadne uprava je jednoducha drzi to 4 srouby

Co me prekvapilo je že ja zvyklý na posilovač can-am jsem zprvu myslel ze tam je namontovany , velmi lehce se ovlada takze budi dojem posilovace. Co se tyce o vratkosti ,sedi jak pribita vubec nema tendenci se prevracet na bok, ale kazdopadne to se musi vyzkouset hlavne v terenu. Mam slibeno ze hned po vystave bude stroj zapujcen abych ho mohl poradne vyzkouset

Co se tyce motoru je to nad ocekavani dobre ,zvuk pekny a zatah i syroveho nezajeteho motoru je vic nez luxusni kazdopadne can-am ma navrh ,ale je to opravdu jen trochu a doufam ze nikdo necekal ze reknu ze to jezdi stejne . Mozna az se motor zajede a usadi bude to temer srovnatelne Rozhodne za ty penize nema smysl o tom premyslet !

Takze kdo chce vykonou kolku dost vybavenou a pekne zpracovanou , s tim ze kdyz to hodite ze svahu nebude oprava stat nesmysl je to naprosto spravna volba.

Skoda jen ze nebyla driv mohl jsem mit za ty prachy dve

Fany

Uzavřeno 11.02.2012 v 21:04 uživatelem Lupíno

Otevřeno 11.02.2012 v 21:18 uživatelem Lupíno

Uzavřeno 11.02.2012 v 21:44 uživatelem Lupíno

Otevřeno 11.02.2012 v 21:56 uživatelem Fany1000

Uzavřeno 14.02.2012 v 20:59 uživatelem Lupíno

Otevřeno 14.02.2012 v 21:14 uživatelem Lupíno

Uzavřeno 17.04.2012 v 22:27 uživatelem Fany1000

Otevřeno 17.04.2012 v 22:59 uživatelem Fany1000

Naposledy editováno 11.02.2012 22:21:37

Zákaz diskuze pro: Zákazník, mirazmiraz, vcistic, Jindřiška
předchozínásledující 1 ... 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 ... 312

Odpovědi: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

26.02.2012   16:39   #1051 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

PK-WELD PK-WELD Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8

až bude kolka mezi lidma tak se vlákno opraví a nebude jen samé tlachání, pokaždé tomu tak je, jelikož zkušenosti s X8 nejsou není vpodstaě co psát Další vlákno o X8 je kravina

Citace | Odpovědět

27.02.2012   18:58   #1052 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:85.70.33.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

X8 na sněhu
Gladiator X8 EFI V-Twin. Vzbuzuje už pěkně dlouho emoce. Všechny druhy emocí. Už půl roku před samotnou produkcí se o tomto, v dané kategorii přelomovém, stroji hodně mluvilo a psalo. Z pohledu potenciálního zájemce se bezpochyby jedná o hodně zajímavý stroj s moderním designem, precizním zpracováním a hlavně s výkonem srovnatelným se stroji americko-japonské produkce. Když se k tomu přidá cenovka pod dvě stě tisíc, absolutně plná výbava v ceně, tříletá záruka a zázemí stabilní firmy, je možné, že se jedná o horkého kandidáta na prodejní hit. O X osmičce už se toho napsalo celkem dost, nicméně zatím nikdo nenajezdil více, než pár km v rámci seznámení se se strojem. Ostré testy se plánují na březen, po výstavě Motocykl, kde bude novinka samozřejmě k vidění. I když…trošku jsem porušil „zákaz“ drcení první X osmičky a nakonec jí jednu zkoušku odvahy uštědřil :) . Ti, kdo znají mé články, mohou znovu čekat spíše obvyklé povídání a postřehy jezdce, nikoliv test jako takový, na to jsou jiní borci ;) .

Málokdy se stane, že novinka, navíc takto dlouho očekávaná, by byla hned zkraje postavena na něco jiného než kola :) . My jsme se však rozhodli jít tentokrát opravdu jinou cestou a Gladiatora X8 jsme po letmém zajetí motoru hodili na pásy Tatou 4S a vyrazili na dvoudenní trip do Krušných hor. Proč zrovna tam a proč znovu na stejné místo, to zmíním v jiném článku, nicméně máme tam osvědčená místa a možnosti de facto neomezeného testování a projížděk.

Gladiator X8 na pásech vypadá opravdu majestátně, ostatně i na kolech je Gladík pěkný kousek. Pásy přidávají agresivnější vzhled a slibují velkou průjezdnost. Po loňských zkušenostech, kdy jsme testovali tehdejší novinku Jumbo 720R, jsme byli přesvědčení o absolutní průjezdnosti pásákem skrze vše. Ale ouha, kdeže loňské sněhy s prašanem jsou :) . I s pásy Vás může potkat velká „zábava“ a dopolední rozcvička :) . O tom ale později.

Předpověď byla letos bohužel značně nepříznivá a do puntíku se také vyplnila. Přes noc napadlo sice pěkných 10 cm nového sněhu, ale od rána se zvedla teplota až na + 5°C a asi si dovede představit, co takové rapidní oteplení udělá s čerstvým sněhem a firnovatým podkladem. V několikametrových barierách tekly potoky vody, sníh se měnil v pěknou břečku, nicméně to nás nijak zvlášť netrápilo, neboť touha vyzkoušet nejsilnějšího Glada byla veliká :) . Jako obvykle jsme vyrazili ve dvou, jeden dlouhej a hubenej, druhej mrňavej a ne úplně hubenej :) . Zajímavá kombinace, na vyzkoušení jízdních vlastností se ale tyto rozdíly dost hodí a i kvůli otestování pohodlí spolujezdce má tato „kombinace“ smysl :) .

X osmičku jsme stáhli z vozíku, zkontrolovali stav nádrže, do batohu vzali rezervičku (nikdy nevíte, kde skončíte, tak aspoň pětilitráček s sebou doporučuji ;) ). Nehledě na to, že je všeobecně známo, že na pásech to papá trochu více :) . Tady zase trošku předběhnu – toto také nemusí platit úplně vždy, hlavně v přímém srovnání s jednoválcovou pětistovkou na pásech…Hodně zajímavé hodnoty jsme naměřili. Tak už ale jedem :) .

Naším dobrovolným úkolem byl převoz záchranářů a psovodů na místa se zakopanými figuranty, kteří simulovali závaly v lavinách (o tomto cvičení bude samostatný článek, myslím, že je opět čas připomenout nečtyřkolkářům, že i 4kolky mohou být prospěšné a zachraňovat životy…). To obnášelo vzít spolujezdce, někdy i dva, a pokud záchranářský pes byl pošuk, co skákal pod pásy, tak i psa za řidiče spolujezdci na klín :) . Hodně zajímavá sestavička, jen co je pravda. No, a teď si k tomu připočtěte dané podmínky, váhu stroje na pásech a váhu pasažérů. To už je nějakých pár metráků…Nastartujete, 63 kobylek si hezky zařechtá a po přidání plynu jedete jak nic. Žádná prodleva, žádný prokluz, žádné skřípání, žádné trápení. X osmička jede jak po másle, i v hodně těžkém sněhu si prokousává cestu bez sebemenšího zaváhání. Akorát při zatáčení se objevuje jeden zásadní rozdíl oproti prašanu, či zmrzlému sněhu. Zatočení. To chce opravdu trochu síly. Naložená kolka jede jak tank, nicméně když máte pásy zabořené až 30 cm v totálně mokrém sněhu, tak zatáčení se chvílemi stává silovým sportem. Při větší rychlosti je to lepší, ale i tak dost těžké. Kdo by však nyní, asi logicky argumentoval posilovačem, toho asi zklamu. Tady v tom vám nepomůže ani posilovač. Spíš bych se o něj bál, že takový nápor nemusí vydržet. Podmínky na jízdu ve volném terénu byly opravdu značně těžké, skútry do tohoto marastu nevyjely vůbec… Tady se dostávám k avizované rozcvičce. Když někdy pojedete v takovýchto podmínkách třeba podél vysokého plotu, který je cca do 2,5 metru zafoukán závějemi, počítejte, že bez lopaty tam necháte kolku do jara :) :):). Myslel jsem, že s pásy se dá projet opravdu vše, i přesto, že samozřejmě znám lidi, co i pásáky zahrabali až po řidítka :) . Ono si hezky jedete, jedete a najednou lup, zadní pásy se propadnou o půl metru, kolka se nakloní, pravý přední pás se taky kousne a propadne a vy klesnete směrem k neznámému dnu jak ta jedna rudá hérečka v Králi Šumavy…:). Neprozíravě seskočíte z kolky a zahučíte po prsa do několikametrové závěje :) . Ale pozor změna – nezapadl jsem já !!! :) . Takže bacha na tyhle „kapsy“, to pak je tak minimálně na hodinku s lopatou a ideálně druhou kolkou, aby vás někdo vytáhnul. Ono totiž jak odhrabujete, tak kolka si vždycky ještě o pár cm zase sedne. Takže ve výsledku se zakopete třeba víc jak půl metru pod původní „zapadnutí“ :) . Hustá rozcvička, ale dobrá zkušenost a ujištění, že takovéto zimní výpravy bez lopaty, navijáku, tažného, a nejlépe bez druhého sparingpartnera na další kolce raději nepokoušet ;) .

Velká škoda, že nebylo pod nulou, hodně by mě zajímalo, jak by dopadlo srovnání ovladatelnosti na prašanu, či jakémkoliv jiném druhu sněhu, než byl tento hnus…Ale není všem dnům konec, zima snad také ještě chvilku bude, tak to třeba ještě klapne ;) . Po vyjetí kolejí si ovšem Gladiator X8 dělal na sněhu už co chtěl. Výkonu má na rozdávání, při přejezdech po silnici není sebemenší problém i ve dvou se dostat tachometrově přes 115 km/h, tzn. kolem 70 reálně. Jede i víc, ale zase na druhou stranu proč :) . Důležité je, že jede pořád. Motor se nepřetáčí, zabírá v celém spektru otáček. Díky velmi příjemné trakci pásů Tatou 4S v kombinaci s velmi dobrým ovládáním X osmičky je ovládání na silnici či utaženém povrchu velmi snadné, zatáčet lze i jednou rukou a do zatáčky jsem si hodil i jeden slide :) .

Na Gladiatoru X8 jsme najezdili za dva dny tachometrových více jak 200 km, reálně tedy něco přes sto. Druhý den bylo počasí už de facto minutu před koncem světa, totální mlha, liják, mrholení, sníh s deštěm, vichřice, no prostě samé krásy hor nás poctily :) . I tak jsme stále vozili záchranáře, tahali stopovač, finišerem upravovali běžkařská kolečka…Pro záchranáře jsme nakonec byli v podstatě jediné spojení, protože na místa, kde měli figuranty, se nedostalo už vůbec nic. Na nohou museli být sněžnice, jinak jste zapadali až po krk do sněhu, který svou konzistencí spíš připomínal lehce zatuhlý beton…Btw. klobouk dolů před záchranáři.

Ale pojďme udělat takový sumář dvoudenního ježdění - Gladiator X8 na pásech:
- bezproblémový chod motoru
- okamžitý zátah motoru a stálý průběh v celém spektru otáček
- okamžité starty v jakémkoliv druhu počasí
- dostatek místa pro všechny
- perfektní zakrytování kolky – téměř vůbec na vás ani spolujezdce nelítá sníh
- absolutní komfort a pohodlí spolujezdce na vyvýšené sedačce, velký přehled a příjemný posez bez jakéhokoliv „nakopávání“
- velmi dobré zdvihy, díky kterým nedrhnou pásy o podběhy ani při více lidech!
- kombinace nitrogenových tlumičů DNM s pásy Tatou 4S způsobují výborné jízdní vlastnosti, velmi dobré odpružení, bezproblémový chod, Gladiator na pásech příjemně plave a v žádném případě ani při tvrdším doskoku „nekopne“ (nastavení tlumičů by Quadpoint, dobrá práce hoši ;)
- dobrý výhled na displej a výborná čitelnost i v extrémních podmínkách
- i kolega, co má bez pár cm dva metry, se na kolku vejde bez jakýkoliv problémů, nikde nic nevadí, nepřekáží, vše je ergonomicky velmi dobře umístěné
No a na konec…spotřeba :) – jak jsem avizoval, celkem příjemné zjištění. Měli jsme možnost vyzkoušet de facto přesnou spotřebu. Dolili jsme plnou nádrž, 23 litrů a testovali motohodiny. Kilometry na pásech jsou značně zkreslující, hodiny jsou rozhodně přesnějším ukazatelem. Gladiator X8 vrčel na jednu nádrž více jak šest hodin, což je hodně příjemné číslo. Pětistovka by za tu dobu dolévala minimálně jeden a půlkrát…Rozdíl je samozřejmě hlavně v tom, že u dvouválu prostě frčíte na čtvrt, na půl plynu. Pětikilo musíte chtě nechtě drtit na plno, takže tady je ten hlavní rozdíl. A to znovu opakuji, že se jezdilo s poměrně velkou zátěží, skoro 2 hodiny pak Glad tahal téměř půltunový stopovač na úpravu běžkařských stop. Ve výsledku je tedy dvouvál na pásech možná výhodnější ;) .

Berte tohle povídání jako takové netradiční seznámení s novým strojem. Gladiatora X8 teprve těžké zkoušky v hardcore terénu čekají, ale už teď můžu směle prohlásit, že je to stroj, který se žádného terénu bát nemusí a nemusí se bát ani porovnání s věhlasnějšími značkami. Výkonově i jízdními vlastnostmi na to rozhodně má. Po výstavě si ho vezmeme do parády nejen my, ale i novináři a pár cvoků, co už se něco na kolkách najezdili ;) . Každopádně během prvních pár set ostrých km Gladiator X8 rozhodně nezklamal, spíš naopak, stále příjemně překvapuje. Zatím vše drží, závady žádné. Tak uvidíme, jak to bude pokračovat ;) .

P.S. Video snad do týdne bude, nedělám ho já, tak by to mohlo klapnout ;) .

zkopírováno se souhlasem autora



Naposledy editováno 27.02.2012 18:59:09

Citace | Odpovědět

27.02.2012   18:59   #1053 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

PK-WELD PK-WELD Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8

ses do toho nějak pustil, teda Edo

Citace | Odpovědět

27.02.2012   19:02   #1054 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Lupíno> hezky se to čte

Citace | Odpovědět

27.02.2012   19:04   #1055 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:85.70.33.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

Gargamel> já to nepsal já to jenom zkopíroval se svolením Edy od sousedů ale tam je to i s obrázkama

Citace | Odpovědět

27.02.2012   19:10   #1056 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

strakous strakous Město: Kounice
IP:89.24.230.xxx
Offline 4/414
Can-am Outlander 500, Journeyman Gladiator 530 RX

nazdárek .
Tak jsem se dneska byl svézt na X8 ve Stránčicích a najel jsem cca 500 metrů po panelce, takže žádnej terének a opravdu málo metrů. X8 měla najeto asi 440 km, takže tak nějak zajeto .
Opravdu musím pochválit celkové zpracování kolky jak slícování plastů tak vlastně cekově je to povedený ( ty plasty jsou ve slícování lepší jak na mým CA). Po usednutí na kolku , je to trochu jinak než u nás na CA , brzdy klasika dvě páčky ,řazení na druhý straně , ale jinak pak pohled na kolku je podobný nosič a kryt řidítek to je jak u nás doma . Již probíraná řadička je dle mého opravdu nešťasně nízko a bez chráničů na kolena bych s tím do terénu nejel, je to přesně na koleno(ne páka ta bude vepředu, ale ta kaplička na ní). Nožní páka brzdy kazí celkově můj dobrej dojem, je opravdu fórová. Řízení je lahůdka de to opravdu lehoučce (skoro jako by měla posilovač), ale já bych musel rozšiřovat,(na mě je to moc vratký) což samozřejmě změní páky a pude to asi hůř. Kapitola jak jde motor: jede to fak dobře, zátah odspoda je fakt výbornej na to kolik to váží(asi jako tank) tak to má tendenci se i bez tahání za řidítka se zvedat na zadní. Jede a jede opravdu hodně dobře, ale kolem sedmdesátky mi to připadalo jakoby to trochu povadlo (ale jde jenom o můj pocit a ta rovinka není až tak dlouhá) . u mýho 500 je to trochu obráceně, začátek je fakt vlažnej na zadní ani náhodou, ale pak se ta malá bestie rozohní a do 90 jede jako kráva a pak až povadá a do toho kila je to vlažnější. L je na můj vkus zase moc pomalá , ale asi zase utáhne i tank je to fakt zpřevodovaný na sílu.
Kolka se povedla a když bude i kvalita použitých materiálů tak dobrá, jak vypadá kolka, bude to za ty prach super stroj. Kdybych se měl rozhodovat v týhle cenovce tak určitě X8. KQ a KAWA a Grizlina jsou za ty peníze jenom holátka a určitě tak nejedou. A podvozek si myslím je povedenej i když na panelce toho moc nepoznám
Za mě pocitově 90% a přeju hezkej start do prodeje

Citace | Odpovědět

27.02.2012   19:12   #1057 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Lupíno>Gargamel> já to nepsal já to jenom zkopíroval se svolením Edy od sousedů ale tam je to i s obrázkama

lezu jen na Quadmanii tak sem hod i foto děkuji

Citace | Odpovědět

27.02.2012   19:13   #1058 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

PK-WELD PK-WELD Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8

strakous:skvělý pohled na věc ze sedla kolky

Citace | Odpovědět

27.02.2012   19:13   #1059 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:85.70.33.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

Gargamel> zkus quadmania.cz bez mania

Citace | Odpovědět

27.02.2012   19:17   #1060 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:85.70.33.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

27.02.2012   19:21   #1061 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Lupíno> na fotkách to ani tak nevypadá že je to ta dlouhá verze

Citace | Odpovědět

27.02.2012   19:22   #1062 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:85.70.33.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

a video bude prý brzo, protože to bude dělat někdo jiný než Eda
na jedno video už čekáme skoro rok

Citace | Odpovědět

27.02.2012   19:24   #1063 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:85.70.33.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

Gargamel> nevypadá, dneska jsem na tom jel a vodí se to suprově, ale počkám až bude po výstavě a pak šup s ní do lesa

Citace | Odpovědět

27.02.2012   19:52   #1064 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

PK-WELD PK-WELD Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8

tak pánové probíhá čistka, jinak se nám to tu celý zasviní od OT, ale nebojte budu obezřetný

Citace | Odpovědět

27.02.2012   20:03   #1065 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

SilverX5 SilverX5 Město: Zbečno
IP:213.195.224.xxx
Offline 0/270
Journeyman Gladiator X5

....nejvíc keců má malej muž na velkém stroji v -17ti bez rukavic

Citace | Odpovědět

28.02.2012   07:38   #1066 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

strakous> Pěkně jsi to napsal jen co je pravda ale po 500 metrech se názor udělat vážně nedá

Citace | Odpovědět

28.02.2012   21:53   #1067 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Lupíno Lupíno Město: Čestlice
IP:85.162.116.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520

a jinak jsme dnesla vymejsleli jak ji zkratit na zavody
a asi to pujde, jen bude mensi nadrz

Citace | Odpovědět

28.02.2012   22:40   #1068 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

QUADPOINT Město: Praha 9-Újezd nad Lesy
IP:81.0.253.xxx
Offline 0/383
Journeyman Gladiator X8

Aligator.avs>strakous> Pěkně jsi to napsal jen co je pravda ale po 500 metrech se názor udělat vážně nedá



koukam ze se tu maze vse i postrehy
strakous>
Tak jsem se dneska byl svézt na X8 ve Stránčicích a najel jsem cca 500 metrů po panelce, takže žádnej terének a opravdu málo metrů. X8 měla najeto asi 440 km, takže tak nějak zajeto .
Opravdu musím pochválit celkové zpracování kolky jak slícování plastů tak vlastně cekově je to povedený ( ty plasty jsou ve slícování lepší jak na mým CA). Po usednutí na kolku , je to trochu jinak než u nás na CA , brzdy klasika dvě páčky ,řazení na druhý straně , ale jinak pak pohled na kolku je podobný nosič a kryt řidítek to je jak u nás doma . Již probíraná řadička je dle mého opravdu nešťasně nízko a bez chráničů na kolena bych s tím do terénu nejel, je to přesně na koleno(ne páka ta bude vepředu, ale ta kaplička na ní). Nožní páka brzdy kazí celkově můj dobrej dojem, je opravdu fórová. Řízení je lahůdka de to opravdu lehoučce (skoro jako by měla posilovač), ale já bych musel rozšiřovat,(na mě je to moc vratký) což samozřejmě změní páky a pude to asi hůř. Kapitola jak jde motor: jede to fak dobře, zátah odspoda je fakt výbornej na to kolik to váží(asi jako tank) tak to má tendenci se i bez tahání za řidítka se zvedat na zadní. Jede a jede opravdu hodně dobře, ale kolem sedmdesátky mi to připadalo jakoby to trochu povadlo (ale jde jenom o můj pocit a ta rovinka není až tak dlouhá) . u mýho 500 je to trochu obráceně, začátek je fakt vlažnej na zadní ani náhodou, ale pak se ta malá bestie rozohní a do 90 jede jako kráva a pak až povadá a do toho kila je to vlažnější. L je na můj vkus zase moc pomalá , ale asi zase utáhne i tank je to fakt zpřevodovaný na sílu.
Kolka se povedla a když bude i kvalita použitých materiálů tak dobrá, jak vypadá kolka, bude to za ty prach super stroj. Kdybych se měl rozhodovat v týhle cenovce tak určitě X8. KQ a KAWA a Grizlina jsou za ty peníze jenom holátka a určitě tak nejedou. A podvozek si myslím je povedenej i když na panelce toho moc nepoznám
Za mě pocitově 90% a přeju hezkej start do prodeje

Citace | Odpovědět

28.02.2012   23:38   #1069 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:90.177.140.xxx
Offline 11/7924

29.02.2012   06:49   #1070 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

PK-WELD PK-WELD Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8

MUDBOAR:asi omylem ujela ruka, ono v té hromadě bordelu co tu je

Citace | Odpovědět

29.02.2012   13:56   #1071 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

PK-WELD PK-WELD Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8

konečně příjemná zpráva pro všechny nedočkavce jako jsem já, Gladiátor X8 je již skladem ve Stránčicích u Journeymana. Hurááá jede se pro něj.

Citace | Odpovědět

29.02.2012   14:47   #1072 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

Hrošík2 Hrošík2 Město: Klečůvka
IP:217.112.174.xxx
Offline 3/819

PK-WELD> titan-to je ta dvoubarevná šedá?

Citace | Odpovědět

29.02.2012   15:34   #1073 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

QUADPOINT Město: Praha 9-Újezd nad Lesy
IP:93.99.128.xxx
Offline 0/383
Journeyman Gladiator X8

PK-WELD>konečně příjemná zpráva pro všechny nedočkavce jako jsem já, Gladiátor X8 je již skladem ve Stránčicích u Journeymana. Hurááá jede se pro něj.



tak nejenom ve Stránčicích ;)

tady je přehled barev

Citace | Odpovědět

29.02.2012   18:14   #1074 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

banndit banndit Město: Dolní Sedlo
IP:90.177.6.xxx
Offline 1/1682
Can-am Renegade 800 X

chci se zeptat,prosím odpovědi jen lidí kteří už seděli na X8..
Má kolka taky nějaký negativa nebo je prostě dokonalá...



Naposledy editováno 29.02.2012 18:14:55

Citace | Odpovědět

29.02.2012   18:21   #1075 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.254.xxx
Offline 2/7928

banndit> Negativa? Co čekáš za odpověď. Co mě vadilo byla levá páčka klasika Cf Moto. Lanem spojená s nožní brzdou. Prej to má být do příště přez hydrauliku, ale co tet přišli ještě nevím. Druhá je pro velký lidi kolem 2metrů blízkost kulisy řazení ke kolenu. Já měřím 180 a když sem se přirazil kulema na nádrž tak sem něl od kolena 10cm místa. 3 je jen o zviku. Sem zviklej na jednodušší přepínání 4x4 a uzávěrky, tady sou tradiční dva čudlíky a kolíbka. Taky sem zviklej na daleko víc informací z displeje, ale to nikdo jinej než Jumbo nenabízí. Vše čeho sem si všiml za 2hodinový střídání 3 lidí na X8.

Citace | Odpovědět

29.02.2012   18:31   #1076 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

PK-WELD PK-WELD Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8

Hrošík2>PK-WELD> titan-to je ta dvoubarevná šedá?

ano je

Citace | Odpovědět

29.02.2012   18:48   #1077 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.254.xxx
Offline 2/7928

banndit> Aji vím proč na to nedochází. Když más jakýhkoliv dlada, seš na tohle ovládání brzdy a 4x4 zviklej. Mě u Outladnra taky vadí že nejsou rozdělený brzdy na řidítkách, první zátočina zvikem beru za brzdu a smykem sem projel rovně. Sem zviklej že levou mám zadek a pravou předek, noha všechny 4. Sou to prkotiny který sou o zviku a když je máš u předchozí kolky tak ti to nepříjde.

Citace | Odpovědět

29.02.2012   18:52   #1078 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

PK-WELD PK-WELD Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8

banndit> jak chceš hledat negativa když na tom každý seděl jen pár minut, zítra jí budu celou rozebírat tak sem i něco nafotím aby jste měli možnost nahlédnout pod sukně

Citace | Odpovědět

29.02.2012   19:09   #1079 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

PK-WELD PK-WELD Město: Žáry
IP:90.177.113.xxx
Offline 3/2434
Journeyman Gladiator X8

banndit> není problém to dodělat, na jednom Gladovi jsme to již dělali, ten nyní brzdí jako hodně fest, takhle jsem čínu brzdit ještě neviděl

Citace | Odpovědět

29.02.2012   19:10   #1080 Téma: Journeyman Gladiátor X8 -postrehy,testy,problemy

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.254.xxx
Offline 2/7928

banndit> Zadní brzda i přední je hydraulika, jen levá páčka je spojená s nožní lanem, to tahá za nožní která je na všechny 4 přez hydrauliku. Jedná se jen o spojení páčky s hydraulickým válcem nožní brzdy

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 ... 312

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.23s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce