25.10.2011 14:25 Journeyman Gladiator X6 EFI
Cpt.
Město: Sudoměřice u Tábora
IP:89.235.0.xxx
Offline 1/14
Mám takovej problém, mladej si hrál v dílně s vrtačkou a navrtal mi fungl novej píst na kolku. Myslíte si, že nebude vadit, když si ho nechám někde zavařit? Protože za novej chtěji moc.. Dík za radu
Naposledy editováno 25.10.2011 14:25:48
05.11.2011 22:14 #61 Téma: Oprava pístu na X6
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
05.11.2011 22:19 #62 Téma: Oprava pístu na X6
SilverX5
Město: Zbečno
IP:213.195.224.xxx
Offline 0/270
Journeyman Gladiator X5
05.11.2011 22:21 #63 Téma: Oprava pístu na X6
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.254.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
bulda>canamrenegade> Jo, to byly časy... zlatá Mototechna, a to když jsem kolem roku 86-87 získal cca půl pitle pístů co měl kámoš udělaný do závodní motokáry, včetně několika 4kanálovejch vložek a neopracovaných odlitků pístů na fichtla to pak byly časy.
05.11.2011 22:22 #64 Téma: Oprava pístu na X6
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
SilverX5>...asi budu plakat jednou jsem za den dvakrát půlil Stadiona S11,na stromečku zbylo z 11ti zubů 2 a nestálo to nic jen čas ....cca 1987
05.11.2011 22:26 #65 Téma: Oprava pístu na X6
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
zmizík_zaks> písty shořeli v 92 ve stodole, ty vložky jsem použil jako mustry, podle kterých jsem udělal motor s 4 kanálovým válcem a dalšíma úpravama, vložky jsem někomu v 90. letech dal, motor co jsem udělal a měl ho v postaveným enduru točil 10 500 rpm ale musel se živit karbcem z ČZ150 s tryskou 0,8, přez to s rozetou 75 zubú a 11ti zubým kolečkem na sekundáru jel 70/h
05.11.2011 22:29 #66 Téma: Oprava pístu na X6
-LTCar-
Město: Vodňany I
IP:92.62.224.xxx
Offline 0/62
Je to tady samej dedek. v 87 roce me byly 4roky... Ale eru fichtlu, stadionu jsem taky zazil. Dneska uz se shani do sbirky. Pred dvema mesici jsem vyhodil pytlik krouzku na tyhle jawy. Uz jsem si rekl ze to asi nevyuziju. Skoda ze dneska nemam pytel pistu na Can-am byl bych za vodou...
05.11.2011 22:30 #67 Téma: Oprava pístu na X6
SilverX5
Město: Zbečno
IP:213.195.224.xxx
Offline 0/270
Journeyman Gladiator X5
bulda>SilverX5>...asi budu plakat jednou jsem za den dvakrát půlil Stadiona S11,na stromečku zbylo z 11ti zubů 2 a nestálo to nic jen čas ....cca 1987
a půl deci Hermosalu= Hermetiku, pamatuješ jak voněl??? Jo když jsme na těsnění sehnalu Lukopren to pak bylo žrádlo... nebo když jsi na fichtlovi přehodil dvojkový kolečka?
05.11.2011 22:31 #68 Téma: Oprava pístu na X6
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.254.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
05.11.2011 22:32 #69 Téma: Oprava pístu na X6
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.254.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
05.11.2011 22:40 #70 Téma: Oprava pístu na X6
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
canamrenegade> koukej si vyplnit profil mlaďochu
SiverX5. lukopren jsme chodili somrovat v Čáslavi na motorárnu, děsně se o něj škrtili, ale byla to super věc, a hlavně zadarmo a nic nesáklo. nedávno jsem vyklepával, a díry přez kuličku, klasika, taky se dřív velký těsnění vypalovaly, namazal jsi hermetikem plochu, přilepil papír a zapálil, co nebylo přilepený tak shořelo, popel se pak vyfoukal. Dělali jsme takhle např. těsnění převodky šnekového řízení na Š706RTO
Zmizík. bezkontakt na fichtla neni třeba, stačí dobrý kladívko, malej odtrh a pro větší vatáž přemotaná cívka aby to víc budilo, a s tim vystačíš, kdo ale v tý době sehnal Motoplat tak ten se měl, ale to stálo nehorázný prachy a spíš to kluci dávali do motokrosů Čz 250 typ 513 a Čz514 typ 380.
05.11.2011 22:43 #71 Téma: Oprava pístu na X6
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.254.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
05.11.2011 23:26 #72 Téma: Oprava pístu na X6
-LTCar-
Město: Vodňany I
IP:92.62.224.xxx
Offline 0/62
bulda> Profil vyplnit nemuzu. Jsem jeden z tech zatracencu co mame ban. Nesmim sem psat a vlastne ani nechci. Jen nekdy neudrzim to nutkani, kdyz vidim ty v uvozovkach zajimavosti co tu nekdo pise.
Zitra jedu na cely den na kolku s kamosema, berem burty,chleba, horcici, zapalovac, noze, jeden kdyz jede bere i suchy drevo, dobra nalada samozrejmosti. No a otom to je.
Tem co to vrta v hlave tak jsem LTCar.
05.11.2011 23:29 #73 Téma: Oprava pístu na X6
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
05.11.2011 23:32 #74 Téma: Oprava pístu na X6
-LTCar-
Město: Vodňany I
IP:92.62.224.xxx
Offline 0/62
05.11.2011 23:50 #75 Téma: Oprava pístu na X6
koncak
Město: Strančice
IP:188.175.113.xxx
Offline 1/3965
06.11.2011 03:27 #76 Téma: Oprava pístu na X6
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
07.11.2011 10:10 #77 Téma: Oprava pístu na X6
bulda
Město: Mělník
IP:217.168.216.xxx
Offline 2/1909
Journeyman Gladiator X850, Journeyman Gladiator X5-A
20.01.2012 18:20 #78 Téma: Oprava pístu na X6
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:90.177.241.xxx
Offline 11/7924
24.07.2016 17:52 #80 Téma: Oprava pístu na X6
Jarda83
Město: Pelhřimov
IP:89.203.217.xxx
Offline 2/222
24.07.2016 18:45 #81 Téma: Oprava pístu na X6
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s