29.11.2011 14:32 Linhai 520 EFI
MiraKawa
Město: Kozlovice
IP:85.160.223.xxx
Offline 2/8
Zdravim koupil jsem Linhaie 520 EFI má jen 15 kw pro homologaci nevíte kde sehnat offroud verzi cdi 28.7 kw dík za odpověd.
04.12.2011 19:41 #91 Téma: Zvyšení výkonu
Toman.-.Jeep
Město: Česká Bělá
IP:213.226.254.xxx
Offline 4/463
Journeyman Gladiátor 510
04.12.2011 20:18 #92 Téma: Zvyšení výkonu
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Origo nejde u glada řemen vepředu až na okraj řemenice, vzadu je zas vůle k ose. Pokud tudíž dáte větší válečky - mněl jsem přesně změřeno o kolik, tak jste schopní slačit tyto řemenice více k sobě. Žádný doraz vám to nezamezí. Velkou nevýhodou je ale počáteční sevření talířů, které pak mění rozjezdový převod. Vše jsem osobně odzkoušel a kamarád kterému jsem glada prodal bude mít asi schované válečky (jiný průměr, stejná váha).
04.12.2011 20:21 #93 Téma: Zvyšení výkonu
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
04.12.2011 20:33 #94 Téma: Zvyšení výkonu
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
dick> Tím narážíš na to, že sem psal že nejde zvíšit max změnou váhy válečků? To nejde. Změní se jen poměr otáček verzus rychlost, ale né max dosažená. Tím že jsi použil větší průměr po předchozím proměření je dobrá vychytávka. Jen po zkušenostech vím že to není univerzálně proveditělný každým uživatelem. Nějaký zničený vario sem už po různejch pokusech viděl, nebo spíš opravoval. Pořád se to dokola opakuje, stačí tady jen hledat.
04.12.2011 20:41 #95 Téma: Zvyšení výkonu
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
Velké nepochopení. My jsme se rozepsali právě o velikosti válečků - ne o váže. Čímž docházíme k závěru = změnou průměru válečků lze ovlivnit max rychlost, ale není příliš vhodné, změnou váhy válečků se ovlivní začátek odstředivého pohybu válečků, a tudíž oddálení přeřazování při rozjezdu = ne max. rychlost. Vše toto vhodné pro ladiče se stopkami. A pro úplné profíky = úprava zakřivení dráhy válečků.
A super závěr = obraťte se na JM, kteří to mají již vyzkoušené a teď již i v nabídce (když jsem to chtěl, tak nebyl kit varia ještě v nabídce).
04.12.2011 20:43 #96 Téma: Zvyšení výkonu
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
04.12.2011 22:26 #97 Téma: Zvyšení výkonu
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
dick>Velké nepochopení. My jsme se rozepsali právě o velikosti válečků - ne o váže. Čímž docházíme k závěru = změnou průměru válečků lze ovlivnit max rychlost, ale není příliš vhodné, změnou váhy válečků se ovlivní začátek odstředivého pohybu válečků, a tudíž oddálení přeřazování při rozjezdu = ne max. rychlost. Vše toto vhodné pro ladiče se stopkami. A pro úplné profíky = úprava zakřivení dráhy válečků.
A super závěr = obraťte se na JM, kteří to mají již vyzkoušené a teď již i v nabídce (když jsem to chtěl, tak nebyl kit varia ještě v nabídce).
xsob>Toman> Pokud je variátor v pořádku, změnou válečků max rychlost nemůžeš změnit!!! Tím nikdy nezměníš průměr řemenc. Pokud ti to jede pomalu, máš buď opotřebovaný části vyria (válečky, řemen, řemenice atd), nebo je tam bordel a řemenice nechodí do max rozsahu.
čtyřkolkySS-Toman> S fotky nejde soudit vůbec nic. Jen to že vario nikdy nevidělo očistu. Jinak Glad jezdí tochometrově cca 90 Km/h, kolik je to ve zkutečnosti nevím. Bez rozdělání a proměření dílů nic nepoznáš. Kolik má řemen šířku, stav válečků a vodítek, plocha řemenic, stav drážek zadní řemenice. To všechno má vliv na max.
04.12.2011 22:32 #98 Téma: Zvyšení výkonu
Gargamel
Město: Kocourov
IP:81.200.57.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4
04.12.2011 22:37 #99 Téma: Zvyšení výkonu
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
05.12.2011 11:45 #100 Téma: Zvyšení výkonu
dick
Město: Milíkov
IP:90.182.34.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
05.12.2011 15:09 #101 Téma: Zvyšení výkonu
Zrzoun
Město: Praha
IP:86.49.84.xxx
Offline 1/954
Access Motor Max 250
dick> Ano, ale nikdy nevíš co to kdy dostalo za kuřbu (bláto, voda, tahání, atd...) při níž došlo k napálení řemene a tím se jeho životnost nepochybně snižuje.
Ani zatím Toman neneuvedl momentální (aktuální) šíři řemene, která je nepochybně jedním z nejdůležitějších faktorů k dosažení maximálky.
Jinak ze svých zkušeností bych opravdu zůstal ve váriu u origo gramáže, nebo pro zlepšení tahu lehce snížil gramáž, tak o 1g - (max.2g)
06.12.2011 19:00 #102 Téma: Zvyšení výkonu
Toman.-.Jeep
Město: Česká Bělá
IP:213.226.254.xxx
Offline 4/463
Journeyman Gladiátor 510
09.12.2011 21:25 #104 Téma: Zvyšení výkonu
Toman.-.Jeep
Město: Česká Bělá
IP:213.226.254.xxx
Offline 4/463
Journeyman Gladiátor 510
Chlapi tak jsem se pustil do spinave prace sundal jsem komplet vyfuk a kucham ty vymozenosti vnem.. v koleni je cca 10cm dlouha trubka ktera ma husty alu syto po cele delce (vyrizl navaril novou), v tlumici z predni casti od motoru narustek a vnem to same (rozrizl vykuchal zavaril) udal jsem dobre?? pojede lip??..
09.12.2011 22:22 #105 Téma: Zvyšení výkonu
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
09.12.2011 22:25 #106 Téma: Zvyšení výkonu
Toman.-.Jeep
Město: Česká Bělá
IP:213.226.254.xxx
Offline 4/463
Journeyman Gladiátor 510
10.12.2011 12:20 #107 Téma: Zvyšení výkonu
dick
Město: Milíkov
IP:80.250.18.xxx
Offline 2/779
Kawasaki KVF 650
10.12.2011 15:23 #108 Téma: Zvyšení výkonu
Toman.-.Jeep
Město: Česká Bělá
IP:213.226.254.xxx
Offline 4/463
Journeyman Gladiátor 510
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s