06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
30.07.2015 20:28 #3512 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:37.48.52.xxx
Offline 0/892
30.07.2015 20:32 #3514 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:37.48.52.xxx
Offline 0/892
30.07.2015 20:34 #3515 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:80.243.102.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
30.07.2015 20:34 #3516 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:37.48.52.xxx
Offline 0/892
30.07.2015 20:35 #3517 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:37.48.52.xxx
Offline 0/892
30.07.2015 21:28 #3521 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:80.243.102.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
roxor> tou pajkou se davaj do kupy i narazniky na auta... jinak pokud mas kus jineho plastu a mas doma horkovzdusnou pistoli tak tou se svaruje plast, sice na to je normalne jeste nastavec ale kdyz si to vyzkousis na nejakym jinym plastu tak se toho bat nebudes.
nytovat fakt ne - pest na oko.
Otas>to uz by bylo mozna jednoduzsi si sundat ty plasty a udelat je z lamina cely nanovo. ale i tak kombinace plast a lamino je prasarna - sorry ale za tohle jsem na soutezich auta vyhazoval.
30.07.2015 21:33 #3522 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:80.243.102.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
30.07.2015 22:19 #3523 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ELektro
Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323
30.07.2015 22:28 #3524 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Takhle potahal auto mý starý soused. Plast (nárazník)se svářel, dávala se výztuha do sváru a...udrželo to až 5 vrstev laminátu a drží ji to stále. Proto ho používám. Není potřeba elktrika a svár je prostě svár. Tu prasklinu jsem dělal loni laminátem, je tu někde taky fotka předx stranami a je to tam dodnes. ne ta fotka, ale to lamino :). Proto se laminování zastávám. Je to rychlá a málopracná oprava. Jedna vrstva udrží prd. To je jasný. Musí se dát 2-3 na sebe. A pak to zlomíš leda kleštěma :)
30.07.2015 22:29 #3525 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
31.07.2015 01:15 #3526 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Koukám,že vy tři si tady bohatě vystačíte tak zdovolením !! trochu jsem pořešil brzdy Brzdové okruhy zadní a přední brzdy jsou rozdělené .Při nutnosti brzdit v zatáčkách a vynechání předních brzd si perfektně 4kolka drží stopu a odpadla ta nepříjemnost při brždění v zatáčkách i předními brzdami,že kolka měla tendenci jed rovně.Účinek brzd se zvýšil,protože teď netahá celý okruh jak přední tak zadní jeden hydraul.píst,ale dva a je to znát.Další "poznatky" není potřeba zdělovat stejně by vás asi nezajímali
To jenom pro inspiračku nebudu vás rušit v rozsáhlé diskuzi .Zvyšujte chlapci zvyšujte
31.07.2015 06:07 #3527 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:80.243.102.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
31.07.2015 08:25 #3528 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Pěkný Huliš. Před rokem jste mě s tímhle nápadem poslali někam. Ale nápad se hodí a máš to dobře vykoumaný. Jak zatahuješ ručku ? Tu jsem já tenkrát vůbec neřešil.Na to jste mě upozornili a já si to ani neuvěmil. Ale chtěl jsem dát jiný válec rovnou na dva okruhy a kapalinovou páčkou pak použít jen na zadní okruh. Nevím jak to máš, nožní máš na předek? nakresli nám to. Tu ručku (kolikrát ze zvyku to jeden mačká a zbytečně :)) jsem chtěl zachovat jen na zadek, je tam jen jeden kotouč a tím to méně brzdí.
31.07.2015 10:52 #3529 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Sasula>Pekny... To je ta predni packa pro hydro okruhy. Jinak brzdy ala Brembo me dostali. Libi se mi to
To je ta predni packa pro hydro okruhy.
31.07.2015 10:58 #3530 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
31.07.2015 11:00 #3531 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
31.07.2015 11:09 #3532 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Otas43>Jeden zadní kotouček několik setkilovou kolku... hmmm to ten zadek půjde asi často do háje.
31.07.2015 11:23 #3533 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Určitě to má spoustu výhod. Jen se budou sjíždět brzdy jinak. Rukou nedosáhneš takového tlaku jako nohou. I když to brzdí. Na síly a tlak v kapalinách jsem Hulíšku nepřišel já, ale myslím, že nějaké Archimedes. Stejný tlak na brzdu (kapalinu)vzadu je pak stejný jako vpředu a účinnost je tedy 3násobná. Ale to je každýho věc. Já třeba na mašině brzdil zadní a přední jen dotahoval (hodně borců si tak namlátilo huby), ale to je motorka a ne čtyřkolka, navíc Jinling :). Tady jsem rád, že mám ruku k dispozici pro řidítka, plyn atd. na mašině se jezdí naprosto jinak než na kolce a navíc na naší milované hrkačce. Ale přiznám se, občas při brždění automaticky zmáčknu i přední. To je zvyk.
31.07.2015 11:27 #3534 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
31.07.2015 12:50 #3535 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Richard.cz
Město: Kamenný Újezdec
IP:193.228.234.xxx
Offline 0/2911
Can-am Outlander Max 800R H.O. EFI LTD.
31.07.2015 14:14 #3536 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Richard.cz>
No jo, měsenelíbí. Mohli udělat i jiný tvary. Je to jen věc vkusu. Jeden je na blond, druhý na brunet....znáš to. Je zase ta tvoje výkonnější, pohodlnější...Tahat Jinlinga do Alp---by chcípl na úpatí :) Myslím, že by to zdoll a nahoře někde hned GOmotoru :). Já jsem tady psal, že to chtělo udělat nějakou drsnou jízdu. Na pár dnů. Ne za kopec, ale daleko. Jenže kdo by jel.
31.07.2015 14:16 #3537 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
31.07.2015 14:30 #3539 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:46.135.40.xxx
Offline 0/1738
Jinak dnes jsem jel do kaufu a zdálo se mi že mi kolka začíná plavat po silnici,už sem začínal kurwowat co se mě zas kde povolilo a hledal jsem příčinu.vše sedělo,nic ne nehlo....pak zajedu pro benzín,kontroluji tlak v pneu a bylo me to jasné,všude tlak 1,4.dofoukal jsem na 2,6 a teď se to ani nehne,jízda jak podle pravitka.
SIBE mám pro tebe tu kozenku,máš štěstí,vyjde to ještě na jedno sedlo
A ten plast dám dohromady tak,že použijí obě dvě rady.první to prejedu pajkou a pak to zalaminuji zespodu
31.07.2015 17:37 #3540 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:83.240.12.xxx
Offline 0/503
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.17s