06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
28.04.2014 19:34 #421 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
03.05.2014 00:57 #424 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
03.05.2014 15:21 #425 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Zdravím čtyřkolkáře
Tak jsem se přidal mezi vás. Po zahlédnutí Jinlinga kdesi na netu jsem začal pátrat, zda se to dá u nás koupit a za krátko byla volba jasná Opravdu se mi zamlouvá tahle silniční úprava Mám ji doma 14 dní, nalítal jsem 400 km a asi 5x mě oslovili lidé s vytřeštěným zrakem, co že to mám za skvost pod prdelí
Zatím jezdím bez úprav, pouze vychytávám mouchy, sem tam masařky z výroby, které jak jsem četl zde všichni dobře znáte, jakou jsou nadměrné vybrace, atd.
K vybracím, pokusil jsem se kola vyvážit, ale je to fuška. Na všech kolech bylo zapotřebí až 180 gramú, takže jsem vybral dvě nejlepší kola a ty vyvážil do nuly, kola dal na předek a vybrace se minimálně o 50% zlepšily. Zrovna tak geometrie přední nápravy. Bylo to asi smontované od oka, byla tam totiž 3 CENTIMETRY rozbíhavost dal jsem to opět na nulu a světe div se, o poznání lepší stopa a ovladatelnost po těchto úpravách se zvýšila maximální rychlost o 10 km/h
Po přečtení zdejších příspěvků jsem dospěl k výměně rozet a řetězu, tak jsem na to vážně zvědav, snad to bude dobrý.
Ale jedna otázka. Celkem se mi líbí i verze s blatníky, které se dají dokoupit na netu, ale nikde jsem nenašel, k čemu a jak jsou uchycené. Nevíte někdo ?
03.05.2014 20:03 #426 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82
o tom vyvážení také uvažuji protože nad 70 to pochoduje nahoru dolu a ještě z prava doleva ale když jsem se díval na to jak ty kola choděj (pod kyvku zvedák 4ku navolnoběh) tak ikdyž osa a elektron jedou úplně rovně tak guma litá nahoru dolu možná i 1cm.. a tak nevim jestli by pomohlo vyvážit.
jedna věc mě znepokojuje a to po ujetí 200km už pozoruji vůli v PP kole měl jsem to rozdělaný a přetáhl jsem těhlu ale je to stejný asi bude operace za ložiska kvalitní.
03.05.2014 20:31 #427 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
To vyvážení má určitě nějaký význam, není to perfektní, ale rozhodně lepší. Teď už gumy dojezdím, ale jakmile dám nové, určitě vyvážím všechny kola. Co se kvality gum týká, asi to nebude velký zázrak, také jsem pozoroval velké odchylky na vyvažovačce přímo na gumě. Pokud se příště u nových přesvědčím, že příčinou budou gumy, poohlédnu se po jiných.
03.05.2014 20:49 #428 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
michalnero> zdravim...ja ji mam jiz rok, po vsech upravach, jako je vymena oleje, retezu, rozety, svicky....a najeti cca 2000km pohoda...jezdim bezne rychlosti okolo 100km/h a celkem pohoda...ale priznavam, ze na tu geometrii a vyvazeni kole chci preventivne jit...myslim, ze "par set gramu" na to vyvazeni asi padne....jinak otevreni vyfuku udela nejen super kraval, ale taky to jde lip do otacek..
03.05.2014 21:12 #429 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
03.05.2014 21:13 #430 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
03.05.2014 21:18 #431 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
03.05.2014 21:25 #432 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
03.05.2014 21:36 #433 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
03.05.2014 21:41 #434 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
JenndaArt> Ještě jsem zapoměl, mám objednaný alarm s dálkovým startem, i když ten asi zrovna nevyužiju, ale ten alarm tam bude dobrý Celý body kit jak jsou na fotkách, v různých barvách se dá koupit kolem 2000 tis. nebo pak třeba jen samotné blatníky. Právě ty mě tam lákaj.
Tyhle modely na fotkách jsou sice 350cm ale asi by neměl být problém to dát na 250cm
03.05.2014 21:50 #435 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
JenndaArt> ..jinak bych pak rád dal lepší tlumiče, dají se koupit na předek i lepší ramena, jak horní, tak dolní, bud hliníkové, nebo ocelové, zkusit tuhle kolku dostat co nejvíce pod kontrolu a pokud by se s ní pak dalo jezdit v klidu 100-120km/h a k tomu už tak atraktivní vzhled..budu maximálně spokojený
04.05.2014 03:34 #436 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
michalnero>Zdravím čtyřkolkáře
Ale jedna otázka. Celkem se mi líbí i verze s blatníky, které se dají dokoupit na netu, ale nikde jsem nenašel, k čemu a jak jsou uchycené. Nevíte někdo ?
04.05.2014 06:31 #437 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš>Otas43>Já k tomu výfuku :
Nyní to budu rozdělávat, jeden mám vysypaný. Ale k té dírce, ta je menší úmyslně aby se rovnoměrně rozložiuly výfukové plyny do obou tlumičů. Pokud ji zvětším, jedu na jeden výfuk skoro. To je jednoduchá fyzika.první odbočka na vedení musí být logicky menšío a zbytek jde do druhého výfuku. Tím se zajistí průchod spalin jakž takž rovnoměrnbě. pokud to zvětším, druhý výfuk mohu s klidem demontovat, je tam skoro jen pro parádu. Plyny půjdou cesou nejkratší. Tedy zvětšenou dírou. Mě se právě tento první výfuk zcvela rozsypal. Tkanina vylétla ven. poslechl jsem radu oddělat ty dusítka na koncích tlumičů. To je můj názor a zklušenosti potrubáře. Nezvětšovat. Ba naopak. Pak bude trpět jen jeden tlumič.
Na to musím reagovat Měl jsi to vůbec už rozhozený na stole!!.Nějak jsem nepochopil co to píšeš ta díra přece nemůže ovlivňovat jestli půjde do jednoho výfuku méně spalin a do druhého víc to by ten motor musel mít odvod spalin 2x a každý samostatný a jeden odvod delší a druhý kratší pak to význam třeba má.
Nezvětšovat. Ba naopak
Pokud ho ještě zmenšíš tak se to koleno za pár kilometrů propálí už takhle se to zahřejvalo do červena !!!
A můžeš mi tedy vysvětlit,když tedy zvětším tu ČERVENOU díru do kterého výfuku půjde méně spalin a do kterého půjde víc spalin ??? Který bude více zatěžován Levý nebo Pravý ???
Docela by mě to zajímalo třeba jsem něco přehlédl a někde dělám chybu
04.05.2014 06:37 #438 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
04.05.2014 06:46 #439 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Budu přidávat zázraky, které mi kolka po jedné sezóně nachystala. začnu s digiťákem.
Doporučuji jej preventivně rozdělat a dobře zalepit.
Je uložen dobře, nikoliv však chráněn před otřesy a není v něm žádné těsnění proti prachu a vlhkosdti.
U mé kolky je namontován druhý, který se také rozsypal.
Tak dříve, než vytáhnete asi 1500, stačí ho možná rozdělat a opravit doma. Nebo předem tavnou pistolí vše dokonale podlepit.
V mém případě se uklepal celý displej, včetně diody a jednoho kondíku.
Stačila pájka s ostrým hrotem a bylo hotovo..
Všechny nožičky jsem opatrně připájel na displej, osadil kondíkem a diodou, vše jsem pak dokonale zatavil a bude funkční skoro navždy :
04.05.2014 06:51 #440 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
04.05.2014 07:10 #441 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
04.05.2014 11:11 #442 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Otas43>Mulyšhuliš>Otas43>Já k tomu výfuku :
Namaloval jsi to krásně, ale stejně nás buď " jinlinguješ" nebo máš nějakou hold extra kolku, která lítá i s brutálním převodem a má zcela jinou konstrukci. Můj výfuk je zcela jiný a pod jiným úhlem. trochu jsem to namaloval od oka, ale s dodržením náklonů trubek. Pak je jasné, že výfukové plyny se více tlačí po modré, než po žluté, tedy nejkratší cestou, proto mi taky jeden tlumič odešel. Je tam také ta blbá přepážka, kterou jsi sám nafotil, čímž je cesta hještě více do druhé strany výfuku omezena :
04.05.2014 11:22 #443 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
04.05.2014 14:30 #444 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš> ..tak jsem si to myslel koukám dobře, ono tam totiž ani není více možností Předek bude v pohodě, jak se zdá, ale ten zadek. Tam to musí být natažené od středu, jak se napíná řetěz, vhodný profil, aby se to neprohýbalo, bude tam dlouhá páka.
Venku se to nějak vyčasilo, takže oblíknout a hurá na menší projížďku ..ať ten stroj provětrám
04.05.2014 20:07 #445 Téma: Jinling 250 JLA-21B
dolsen
Město: Benešov
IP:82.202.109.xxx
Offline 0/6
Čau kluci, nemáte někdo tip, na jine gumy?? Tyhle origo jsou fakt na ho... Asi by to chtělo ne nizkoprofily...
Mimochodem o víkendu jsem si dal 250 km v kuse a upřímně mi vibrují ruce ještě teď... Od 60 se začnou klepat řídítka a přes 80 jsem to už nedával, protože nejen že to vibrovalo, ale nedej bože když jsem trefil vyjeté koleje...
04.05.2014 20:17 #446 Téma: Jinling 250 JLA-21B
BB924
Město: Čáslav-Staré Město
IP:62.240.181.xxx
Offline 0/11
Jinling JLA 250
Čus všem.
Jo, taky se přimlouvám za tip na jiný nízkoprofilový gumy. Já - abych se zbavil těch vibrací od kol - před rokem sehnal silniční vysokoprofilový pneu (viz foto u mně) "značky" Zhongya a mám tam místy čtyři vrstvy lepících závaží taky. Teď se sice v té výšce ztrácí další % vibrací od silnice a myslím že jsem nahnal něco na rychlosti (že jsem nešel do rozet), ale ztrácím na designu, no ...
Jsem zvědav jestli se nízkoprofilovky dají sehnat za míň jak polovinu ceny Jinlinga .
04.05.2014 20:27 #447 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
..tak můj dnešní výlet na Vsetín skončil přetrženým řetězem Ještě, že jsem včera objednal novej, lepší za účelem výměn rozet ..ostrá točivá zatáčka, projížděl jsem jí celkem svižně ..a najednou cvak ..a nic
Takže mě manželka dotáhla na laně, ještě, že to bylo asi už jen 10km od baráku
04.05.2014 20:32 #448 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Ohledně gum ..také už jsem scháněl, ale dá se říct, že na poloměr r12 není moc možností, a že jsem výžně hledal, když najdeš, je to třeba jiný vzorek, ale stále nízkoprofilové 235/30.
Jedno řešení tu je, ale finančně náročnější. Jestli se nemýlím, v té samé rozteči 4 x 110 dělají uplně ty samé disky ale ve velikosti r14 ..a na to už se dají sehnat téměř libovolné gumy dle libosti
04.05.2014 20:49 #449 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82
michalnero>..tak můj dnešní výlet na Vsetín skončil přetrženým řetězem Ještě, že jsem včera objednal novej, lepší za účelem výměn rozet ..ostrá točivá zatáčka, projížděl jsem jí celkem svižně ..a najednou cvak ..a nic
Takže mě manželka dotáhla na laně, ještě, že to bylo asi už jen 10km od baráku
04.05.2014 21:07 #450 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.21s