06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
06.09.2015 19:24 #4471 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:46.135.3.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
06.09.2015 19:32 #4472 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:83.240.12.xxx
Offline 0/503
06.09.2015 21:08 #4473 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Hanz3>Mulyšhuliš> A myslíš že by šel zadek udělat takto? nebo nějak podobně?
Podobně jako jsou vyrobeny ty přední tak navařit na silentblok nástavce k držákům a to samé u motoru. Nebo máš ty nějaký nápad na zadek?
Nebo máš ty nějaký nápad na zadek?
06.09.2015 21:35 #4474 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hanz3
Město: Chotětov
IP:213.168.181.xxx
Offline 0/94
Linhai 400 4x4
Mulyšhuliš> předek bych udělal na tyto silentbloky
a na zadní je dost místa. Zadní držáky na kolce bych uřízl a posunul dál od sebe, vyrobil prodloužení (neco jako je ve předu ty dva plechy a držáky bych přizpůsobil tomu na motoru ale teď nevim jestli by se tam vešlo přes kyvku
nějak takto a nebo třeba na dva menší aby to mělo více stabilitu. Promiň jestli mě nechápeš, ve vysvětlování jsem amatér =D
06.09.2015 23:43 #4476 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:80.243.102.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
07.09.2015 10:57 #4477 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:31.30.91.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
Dostal jsem takový nápad, co takhle sepsat seznam alternativních dílů pro výměny.
třeba ložiska, filtry, atd. včetně rozměrů a orientačních cen.
myslím, že by nám to hodně usnadnilo opravy.
přibližné rychlosti dle GPS po namontovýní rozet:
1. 46km/h
2. 63km/h
3. 84km/h
4. 95km/h na rovince (motor na polovinu otáček). při obecní 50 točí 3t otáček. Z kopečka 130 (se smrtí v očích)
na 4. maximálka je daná síloou motoru a nikoliv již převodama...
hlavní výhoda - dají se už lépe předjíždět auta díky delší 1,2,3 a vybrace šli dolu díky nižším cestovním otáčkám. mezi obcema není problém držet konstantní 90 a nebýt brzdou dopravy (je teď nějaká živější)
Pro tazatele na spotřebu - ve dvou lidech (cca 190kg zátěže) a courací rychlostí po lesních cestách (na 1 a 2 stupeň) byla průměrná spotřeba 5,89 l/100km.
07.09.2015 14:56 #4478 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hanz3
Město: Chotětov
IP:213.168.185.xxx
Offline 0/94
Linhai 400 4x4
07.09.2015 15:30 #4479 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:77.92.212.xxx
Offline 0/1738
Šašulo,když si to montoval,nebyl problém s rozteci na ty 10 šrouby,nebo to pasovalo??konstruktér když to kreslil,tak to okopíroval.jen říkal že mu nesedí ta roztec s nějakými tabulkami nebo co....
Já mám v předu zubů 12,jak dostavim plot tak tam lupnu 13 zubů.přidám na řetěz jen pulclanek.
Ty jsi s tím jel 130km/ hod?? ??
Nemáš těch 14 zubů ještě jedno kolo?
Ty čísla ložisek a gufer třeba do předních kol uz jsem psal.doma si píšu všechno na papírky ke kolce
07.09.2015 17:56 #4483 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:77.92.212.xxx
Offline 0/1738
Hanz3> mám taky v plánu to dat na silentbloky , předek i zadek,tu gumu tam ani dávat nebudu jak jsem teď onehdy psal,ale v nejbližší době asi ne,já na tom pořád jezdim,snad z jara,to není práce na na tři dny...stavím plot,potřebuji zavést 220 koleckama hlíny zasypat sklep a tu hlínu nemůže sehnat,dřevo na topení do toho...kua zlatý činžák
07.09.2015 18:50 #4486 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:83.240.12.xxx
Offline 0/503
07.09.2015 19:08 #4488 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:80.243.102.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
roxor> 14 Zubovou nemam... mam jeste 15 zubovou a s tou jsem to chtěl vyzkouset, ale deti si hrali v garazi a tak ji nemuzu najit, jak ji najdu tak ti ji poslu.jde tam taky bez problemu, jen jde retez uz hodne blizko dratu.
rozeta tam sedi lip jak origo - ta nebyla vycentrovana...
ale jak jsem se na to koukal tak by se tam dalo dat i nejake 22 zubove kolo, ale to spis pro nekoho kdo nema 130kg jako ja...
130 - prudkej rovnej kopec s peknym asfaltem, ale i tak by se ve me krve nedorezal.
mel jsem jen kratkou vyjizdku testovaci, byly u nas hrozny poryvy studenyho vetru a uz tak jsem byl zmrzlej na kost.
taky si rikam ze bych si mel nekam napsat ten seznam...
vim ze jsi mi to psal ale presne to je ten duvod. prosel jsem cca 50 str a nebylo to tam, a vyhledavani tady poradny taky neni. tak jsem to vzdal. preci jen tu mame 150 stranek tlachu.
jinak na prehrivani - zkontrolujte si olej, dal jsem si ho na max a vubec se nezapnul vetrak (taky bylo venku 13 stupnu, ale o to m ani slovo )
07.09.2015 20:02 #4489 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:77.92.212.xxx
Offline 0/1738
Sasula> ty jo,130km borec si,ale taky kaskadérjá na tom jel jednou 108,ale je fakt,že uz jsem pociťoval něco jako strach,a to mě doufám na začátku fungoval tachák.
Normálně na tom jezdím mezi obcama 80-85..15 zubů asi nechci,nevím,ještě počkej.kdyby mě to mělo chytnout dráty,to by bylo v pi..,to už bych nikdy nedal dohromady,víš kolik tam vede drátů do motoru
07.09.2015 20:10 #4490 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:77.92.212.xxx
Offline 0/1738
Šašulo,22 zubů????o každý zub,se ti zmenší průměr rozety.Teď máme 24.Ale můžu poprosit konstruktéra,aby nakreslil rozetu s 22 zuby a pak si na tom rozbijes svoje zuby .
Je to výzva ,a díky tobě teď poprosim konstruktéra v práci,ať to hodí na papír,jestli je to reálnéjde jen vlastně o ty šrouby na chycení.
07.09.2015 20:17 #4491 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:83.240.12.xxx
Offline 0/503
07.09.2015 21:22 #4492 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:80.243.102.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
i u 24 je tam celkem velka mezera... a kdyz by se vymenily srouby za jine s mensi hlavou tak usetris jeste zub.
roxor> 130 to je podle GPS. co si zaznemenava maximalni rychlost. tachometr me od te chvile ukazuje rychlost dle pridavani plynu... :D
z toho kopce na tachaci bylo i 150 ale to uz se to hodilo do hausnumer.
se 14 vepredu je normalni cestovka i tech 90
08.09.2015 07:24 #4493 Téma: Jinling 250 JLA-21B
mirco2209
Město: Snina
IP:66.249.93.xxx
Offline 0/118
08.09.2015 09:51 #4495 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:83.208.255.xxx
Offline 0/1738
08.09.2015 10:29 #4496 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hanz3
Město: Chotětov
IP:213.168.181.xxx
Offline 0/94
Linhai 400 4x4
08.09.2015 10:34 #4497 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hanz3
Město: Chotětov
IP:213.168.181.xxx
Offline 0/94
Linhai 400 4x4
08.09.2015 11:10 #4498 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:83.240.12.xxx
Offline 0/503
08.09.2015 11:46 #4499 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:212.96.182.xxx
Offline 0/1738
Tak jsem na to teď čuměl,a 22 zubů ani náhodou,mezi řetězem a šrouby je ted 5mm.když tam šlahnu imbusaky,tak usetrim další milimetr.vidím to na 23 zubů,a to je podle mě strop,ale pro sichr,nechám nakreslit výkres na 22 i 23 zubů.
To by byl mazec,ve předu 14 zubů,vzadu 23...úspora benzínu každopádně
08.09.2015 11:49 #4500 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hanz3
Město: Chotětov
IP:213.168.181.xxx
Offline 0/94
Linhai 400 4x4
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.20s