asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

04.05.2014   21:13   #451 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

..tahat na laně nesmí ..ale když tam není řetěz ..nic kromě kol se netočí ...vše v motoru stojí ..i spojka ..jooo, kdyby tam byl řetěz, to je jiná

Citace | Odpovědět

04.05.2014   21:15   #452 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

po třech letech co stála v garáži jsem se rozhodl že na ní začnu jezdit

nová baterka

porovnání rozet

namontováno

celková cena výměna rozet a řetězu 1500 + batarka 700.



Naposledy editováno 04.05.2014 21:16:05

Citace | Odpovědět

04.05.2014   21:21   #453 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Maxxx> ..ta rozeta je mazec docela se těším na tu mou, až to tam bude

Citace | Odpovědět

05.05.2014   08:32   #454 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

michalnero>

Já už nakoupil laminát a maluju si to aby to zachovávalo i ty krásné úhly. To křídlo vzadu.....co jsem zahlédl na fotkách....děsný. spíše přítlačné dopředu pro ty co mají zázraky se kterými dokážou jet 120 a snad i více bez ztráty výkonu .

Citace | Odpovědět

05.05.2014   08:38   #455 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Já to mám taky zešikma,ale to nemění nic na situaci,že ta černá ucpávka co tam máš neovlivňuje kam půjdou spaliny to bys tu ucpávku musel mít jak jsou šipky.

[/quote]

Aha. Teď jsi mne přesvědčil o znalostech. Nevím, co jsi studoval. Odpoj rouru a dej tam hadici, pusť vodu a poznáš to hned sám. To, co jsi domaloval by tam mělo být, abvy spaliny šly i do ostrého úhlu, tedy do další roury. Chápeš? Je to přesně tak, jak jsem namaloval. Ta ucpávka ještě více směruje spaliny právě jen do jednoho kolena (modrá). Do druhého jde až co na něj "zbude" (žlutá). To, co jsi domaloval by pomohlo k rovnoměrnějšímu odvodu spalin. Mě to dokonale vypálilo jeden lauf. Jak říkám. Chrom je z toho v..... Pak mi to došlo proč to tak je.

Citace | Odpovědět

05.05.2014   11:11   #456 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Otas43>Já to mám taky zešikma,ale to nemění nic na situaci,že ta černá ucpávka co tam máš neovlivňuje kam půjdou spaliny to bys tu ucpávku musel mít jak jsou šipky.



Aha. Teď jsi mne přesvědčil o znalostech. Nevím, co jsi studoval. Odpoj rouru a dej tam hadici, pusť vodu a poznáš to hned sám. To, co jsi domaloval by tam mělo být, abvy spaliny šly i do ostrého úhlu, tedy do další roury. Chápeš? Je to přesně tak, jak jsem namaloval. Ta ucpávka ještě více směruje spaliny právě jen do jednoho kolena (modrá). Do druhého jde až co na něj "zbude" (žlutá). To, co jsi domaloval by pomohlo k rovnoměrnějšímu odvodu spalin. Mě to dokonale vypálilo jeden lauf. Jak říkám. Chrom je z toho v..... Pak mi to došlo proč to tak je.



Posledně jsi psal,že je lepší tu díru naopak "zmenšit" tak dělej jak umíš klidně ten výchuk i ucpi úplně mě je to jedno

pro ty co mají zázraky se kterými dokážou jet 120 a snad i více bez ztráty výkonu



No jo pak se nediv a nevěř,když je ve výfuku dírka tak na malíček a díky tomu se blokuje výkon,ale když myslíš,že je to takhle v pořádku tak to tak nech



Naposledy editováno 05.05.2014 11:14:12

Citace | Odpovědět

05.05.2014   13:09   #457 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:90.183.164.xxx
Offline 0/82

a já bych naopak chtěl jen to křídlo... jasný spolujezdec přijde o komfort ale mě se to líbí ale 100 eur za to nedám

Citace | Odpovědět

05.05.2014   20:43   #458 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

tak jsem dnes zamluvil vyvažování zdělal kola na nachystal jen letmo jsem kouknul na geošku.. no hnus, je to fest rozbíhavý a levý kolo má dost velký odklon. na geošku to zatím dávat nebudu udělám to doma podle pravítka a úhelníku... sbíhavost i odklon dáváte na nulu v zatíženým stavu?

řešil někdo z vás vychýlenou zadní osu? když jsem zdělal snímač rychlosti z osy viděl jsem otvorem že ty výstupky jsou tak 5mm doprava. to se povolí ty kontra matky na ose a těma druhýma matkama se to šteluje v pravo a vlevo nebo se tam musej přelisovat ložiska ??

Citace | Odpovědět

05.05.2014   21:03   #459 Téma: Jinling 250 JLA-21B

pecer pecer Město: Tábor 1
IP:85.70.41.xxx
Offline 1/398

http://mylyda.npage....n-selbst-gebaut.html
vypadá to jako docela dobrá vychytávka na geometrii

Citace | Odpovědět

06.05.2014   01:06   #460 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>

řešil někdo z vás vychýlenou zadní osu? když jsem zdělal snímač rychlosti z osy viděl jsem otvorem že ty výstupky jsou tak 5mm doprava. to se povolí ty kontra matky na ose a těma druhýma matkama se to šteluje v pravo a vlevo nebo se tam musej přelisovat ložiska ??



Zadní osa se nedá nijak štelovat (doleva,doprava)tam je pozice daná.
Matky u rozety drží jen rozetu ty nemají s držením osy na místě nic společného(i když je vyšroubuješ tak osa bude v náboji pořát držet)
Matky u brzdového kotouče v podstatě drží osu na místě,ale všechno je to železo na železo žádnej
štelung

Citace | Odpovědět

06.05.2014   02:14   #461 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

!!! POKUS !!!

Citace | Odpovědět

06.05.2014   07:58   #462 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> ..no mě se zamlouvá verze s blatníky

Citace | Odpovědět

06.05.2014   08:19   #463 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Maxxx>

Jsem zvědav, jak dopadneš s vyvážením kol A co se geometrie týká, dal jsem sbíhavost na 0 Ale setkal jsem se s názorem, pokud je poháněná zadní náprava, měla by být mírná rozbíhavost 1-2mm, že prý v záběru vlivem přenosů tlaků se to dorovná na nulu. Ale tohle by mělo platit u aut, tak nevím, Ať nula, či 1-2mm rozbíhavost je furt lepší než jsem měl 3 cm rozbíhavost.
Odklon kola by měl být kladný do písmene "A" ale kolik nevím. Osobně si myslím, že ani nula nebude špatně.

Citace | Odpovědět

06.05.2014   12:36   #464 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Nevím jak vám,ale mě se to v letě,když bylo kolem 28°c a 4kolka byla v zápřahu dostala teplota až k 85°c - 90°c a 2x-3x jsem musel i zastavit aby se motor schladil
a nezadřel se (kdybych tam neměl budík na teplotu tak už jsem možná dávno dojezdil).

A protože na netu jsou přídavné chladiče 5cm šidítka tak jsem si nechal udělat pořádnej "chlaďák"

Eloxo - dvojtá difuzní drážka na každé lamele - dvojité spirálové profrézování pro lepší obtok vzduchu kolem chladiče.

Když mi to zkrouhne teplotu o 10°c dolů budu spokojenej každý další °c dolů bude bonus navíc.
Chtěl jsem ho nechat udělat ještě delší,ale už bych se tam dedostal mezi chladič a čerpadlo,už takhle je to na fest





///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

A když jsem viděl tohle,že to zkrouhne teplotu až o 5°c tak to si budu muset u mě dát pozor aby mi chl.kapalina nezmrzla

http://www.2hmoto.cz...ooler-prumer-19.html



Naposledy editováno 06.05.2014 13:08:45

Citace | Odpovědět

06.05.2014   17:36   #465 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

Mulyšhuliš> Prosím tě a jaká je teda provozní teplota toho motoru že máš při 90 strach?????

Citace | Odpovědět

06.05.2014   19:00   #466 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

vyvažování ze známosti 200,-



Citace | Odpovědět

06.05.2014   20:20   #467 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Maxxx>

Tak to zas nebylo tak zlé s tím vyvážením. Tedy za předpokladu, že máš 5 gramů na závaží. Já dvě kola ani nevyvažoval, vycházelo to přes 200g = 40 ks záváží na kolo.

Citace | Odpovědět

06.05.2014   20:55   #468 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

jsou to pásky závaží kde se střídá 5 a 10g je to krásně vidět ten užší má 5 a ten širší má 10 tzn to poslední kolo má 180g všechny kola jsme nejdřív převážili a zdělali gumy potočili na ráfku nafoukly na 3,5 (to mě bylo blbě) aby si to sedlo upustili na 2 prodryblovaly po zemy a na některých to pomohlo víc na některých míň ale v průměru 50g jsme srazili vždy.

co se týká chlazení tak 105°C by to mělo úplně v pohodě zvládat ne??? tak proč se stresovat 90kou vždyť 90 je základní pracovní teplota motoru u osobáku a 88 u náklaďáku jinak libí se mi zpracování fakt pěkný akorád to chtělo ty drážky ve směru jízdy



Naposledy editováno 06.05.2014 21:26:50

Citace | Odpovědět

07.05.2014   03:00   #469 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>

co se týká chlazení tak 105°C by to mělo úplně v pohodě zvládat ne??? tak proč se stresovat 90kou vždyť 90 je základní pracovní teplota motoru u osobáku a 88 u náklaďáku jinak libí se mi zpracování fakt pěkný akorád to chtělo ty drážky ve směru jízdy



Ty drážky nejdou natočit ve směru jízdy,protože tam hadice nevedou tak aby se chladič dal tak nastavit a ten vzduch,už si svoje najde Tak proč nechat nejdelší hadici jen tak vodit kapalinu a nějak toho nevyužít

co se týká chlazení tak 105°C by to mělo úplně v pohodě zvládat ne???



No mě to při 95-98°c zapínalo větrák a to asi tak v pohodě moc není
A jsou tu další problémy při té teplotě přes 98°c mi to naplnilo skoro celou expanzní nádobku kapalinou

105°C tak to bych se nechtěl na tu teplotu přiblížit,když to vyleze na 105°c tak kdo mi zaručí,že to nestoupne na 110°c protože větrák tomu zas až tak moc nepomůže.

Ne né raději se stresovat pří 90-95°c než to házet za hlavu a při teplotě 105°c mít vystresovanej motor vedle sebe.
A jestli se letos zadaří a budou teploty 35°c tak to si teprve motor užije.
Alespoň může být člověk klidnější,že sem se na to nevykašlal a,že když chci od 4kolky maximum tak jí taky na oplátku maximum poskytnu



Naposledy editováno 07.05.2014 03:11:34

Citace | Odpovědět

07.05.2014   06:50   #470 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Co se teplot motoru týká, ideální teploty pro motor by bylo vše nad 100 stupňů 100-110. Problém je chladící médium, což je v našem případě voda, která má bod varu 100 a přes 100 nedokáže dál chladit, pak už se odpařuje, nechladí. 105 je "pojistka" v podobě víčka chladiče, či expanzky, který posunuje bod varu. Takže vše pro ideální teploty motoru se odvíjí od účinosti chlazení. Těch variant je více, počínaje výškovými rozdíly hladin expanzní nádoby od termostatu, délkou chladících okruhů, každý výrobce motorů vyvýjí svou alchimii.

Otázkou je, jak to vychytali u Jinlingu Koukal jsem na to víčko u chladiče a nepříjde mi moc funkční nota bene víčko na expanzní nádobce drží silou vůle. Jsem si jistý, jakmile by došlo k varu, natlakování okruhu, tam mi to uletí jako první. Každopádně to chlazení "zatím" funguje, větrák občas sepne, což je důkaz správné funkčnosti a že se teploty pohybují blízko 95-98C, (záleží v kolika spíná čidlo)což je pro motor ideál. Pravdou je jedna věc, zatím ty teploty venku jsou jarní a jsem zvědav, co to bude dělat v létě.

Jedno je jisté, ten motor není vyvýjen Jinlingem, určitě ho převzali od někoho. Nejsem si jistý, ale mam pocit, že jsem někde četl, že je to licence od Hondy. Pokud tomu tak je, trochu by mi to přidalo na klidu. Druhá věc je, jak to soudruzi z Číny zpracovali

Citace | Odpovědět

07.05.2014   22:00   #471 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> Ahoj, fakt super chladic...muzes mi prosim poradit kde mam nejaky sehnat kde se da objednat a hlavne jaky prumer te priruby....diky moc....

Citace | Odpovědět

07.05.2014   22:45   #472 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Co se tyce teploty, nenapadlo vas co zkusit vymenit teplotni cidlo, co je na chladici a spina ventilátor? Co se tyce chladici kapaliny, ja vypustil to, co tam bylo a nalil tam cistou ruzovou chladici smes, uz na podzim. Tak snad jsem to nepo... spekuloval jsem, co s tim a nakonec jsem to udelal.

Citace | Odpovědět

08.05.2014   00:27   #473 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

JenndaArt>Mulyšhuliš> Ahoj, fakt super chladic...muzes mi prosim poradit kde mam nejaky sehnat kde se da objednat a hlavne jaky prumer te priruby....diky moc....



Vše potřebné máš ve zprávě

Citace | Odpovědět

08.05.2014   08:21   #474 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

JenndaArt>

V zásadě je jedno, jakou barvu tam dáš, ale pokud přecházíš na růžovou, z jaké koliv jiné barvy, je zapotřebí udělat důkladný proplach okruhu. Růžová kapalina byla nově vyvinuta na jiné chemické bázi, než všechny ostatní barevné verze (modrá, zelená, čirá), má prodloužen interval výměny na 5 let, přičemž všechny ostatní mají 3 roky. Růžová obsahuje více antikorozních složek, měla by lépe ochránit součástky motoru.

V žádném případě nemíchat růžovou chladící kapalinu s jakou koliv jinou barvou, nebo dojde ke "sražení". Všechny ostatní barvy se míchat můžou, mohli by, jsou vyrobeny na stejném, podobném chemickém základu, ale i tak pro jistotu, držel bych se nemíchání barev.

Problém těhlech přechodů jedné na druhou, nebo míchání je prostý. Když se po x letech podíváš do útrob motoru, kde koluje voda, je to celé zrezlé, dost pórovité, oslabené vlivem působení vody a její korozivních účinků : proto by se měla případně dolévat destilovaná voda, která je zbavena korozivních prvků. Dokud do toho nezasahuješ, drží to a nic se neděje v rámci možností. Jakmile soustavu vypustíš, veškerá povrchová rez popraská, opadá, uvolní se kousky rzi. Notabene, máš li starý motor a naleješ růžovou směs, která zprvu reaguje a ještě víc naruší rez, uvolní se spoustu bordelu a v místech, kde jsou malé styčné plochy (těsnění pod hlavou, příruby hadic atd) kde to musí těsnit to začne prolínat, téct atd.

Závěr naše čtyřkolky jsou 2-3 roky staré a tyhle problémy by zatím neměly nastat

Citace | Odpovědět

08.05.2014   09:05   #475 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

Mulyšhuliš> Neřeš vyřešné, si tam dej kvalitní kapalinu a je po problému s plněním expanzky. Pracovní teplota motoru je 80 - 110. Vše pod a nad je špatně. Ventilátor je od toho aby držel správnou teplotu. U většiny pracovek jede takřka nepřetržitě, protože není počítáno s náporem vzduchu při malé rychlosti.

Citace | Odpovědět

08.05.2014   09:48   #476 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Sobol>Mulyšhuliš> Neřeš vyřešné, si tam dej kvalitní kapalinu a je po problému s plněním expanzky. Pracovní teplota motoru je 80 - 110. Vše pod a nad je špatně. Ventilátor je od toho aby držel správnou teplotu. U většiny pracovek jede takřka nepřetržitě, protože není počítáno s náporem vzduchu při malé rychlosti.



Sorry,že se tě zeptám ty si majitel JINLINGA jezdíš na něm pravidelně nebo je to tak,že (kámoš má Jinlinga)??? Jel jsi s Jinlingem delší trasu v 35°C ?

Jinak bys nemohl napsat tohle..

Neřeš vyřešné



Jako dlouhodobý majitel bys věděl,že U JINLINGA NENÍ NIKDY NIC VYŘEŠENO !!!

Kval.chladící kap. tam mám,ale to nemá vliv natom,že při teplotě 110°c si místo expanzky budu muset namontovat petflašku.Možná jinde to funguje,ale 110°c to nehodlám riskovat a proto jsem to musel řešit.

Ventilátor je od toho aby držel správnou teplotu



S tím samo.souhlasím,ale né při klasické jízdě na asfaltu

Kdybych neřešil vyřešené tak mám dneska jinlinga někde na zahradě zarostlého kopřivama s vyhořelou el.a pochutnávala by si na něm koroze



Naposledy editováno 08.05.2014 10:05:49

Citace | Odpovědět

08.05.2014   13:42   #477 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

Jinglinga nemám zaplať pánbůh ale deně se hrabu ve všech možných kolkách i nechtěně v těchto. S posledním odstavcem souhlasím, je to pravé SAMODOMO

Citace | Odpovědět

09.05.2014   19:48   #478 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

200 km od novýho a problém ze startováním po namontování kol jsem to chtěl protočit a zmačknu tlačítko startéru a cvak a nic tak ještě jednou a poslouchám že to cvaká pod sedačkou.. nj výkoný startovací relé tak jsem pohejbal kabelama koukám jeden má potečenou trochu izolaci a už to jde.. každopádně se potvrdili informace o problematice v elektroinstalaci tohoto stroje

Citace | Odpovědět

09.05.2014   20:13   #479 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>200 km od novýho a problém ze startováním po namontování kol jsem to chtěl protočit a zmačknu tlačítko startéru a cvak a nic tak ještě jednou a poslouchám že to cvaká pod sedačkou.. nj výkoný startovací relé tak jsem pohejbal kabelama koukám jeden má potečenou trochu izolaci a už to jde.. každopádně se potvrdili informace o problematice v elektroinstalaci tohoto stroje



Tak to si ještě dopadl dobře jsou případy kdy 4kolka začla hořet za jízdy .

!!!Sundat kapotu a všechnu el.přeizolovat a véééélmi důkladně všechno zkontrolovat!!!Bez toho vyjede jen kaskadér nebo pyroman.

Každý náznak problému s el.hned řešit zahrát si na kontrolóra a snažit se za každou cenu něco najít !!!
A určitě něco najdete

Jinak to vyvážení kol jak to pomohlo co stabilita,vibrace atd. - poděl se

Citace | Odpovědět

09.05.2014   21:09   #480 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

vůbec nevím protože jsem nevyjel ale můžu říct tolik že když jsem dal pod kyvku zvedák a roztočil na 100 tak to třepalo pravá levá až jsem myslel že to spadne ze zvedáku a jak jsem to vyvážil tak jsem nejlepší kola dal dopředu a to nejhorší (co bylo před tím vepředu) jsem dal dozadu a znova na heveru na 150 a jakože nebylo to že by se to ani nehlo ale proti tomu co to bylo.... 95% zlepšení
ještě bych potřeboval dořešit geometrii.. to asi zítra ale mám problém se zadním kotoučem jak jsem to protáčel na heveru tak jsem si všiml jak lítá ale jako LÍTÁ!pravá levá a pochopitelně stím chodí i třmen a vůbec se mi to nelíbí přemejšlel jsem že by možná pomohlo dát mezi matku osy a náboj kotouče měděný kroužek který by se rozmačknul v místě největšího stiku a že by to bylo opřený všude a ne jen v jednom bodě s matkou... nevim ale něco zkusim.

taky jsem se díval na osu z katalogu a na ní vůbec nejsou nálitky na tachometr tak jsem pochopil že to je součástí náboje osy a asi to opravdu nejde posunout tak aby to bylo přesně .. jedině vyvrtat novou díru udělat závit atd.. ale nezdál se moc metricky

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.24s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce