06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
29.02.2012 17:18 #31 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Dzejar
Město: Miličín
IP:84.242.101.xxx
Offline 1/931
15.03.2012 19:02 #32 Téma: Jinling 250 JLA-21B
tomassva
Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10
1elias> koupil jsem na podzim tuto čtyřkolku lehce ojetou, měla najeto 320km za 21tis, co se týče vzhledu, je velice pěkná, jinak po stránce zkušeností sem byl na první garančce za 2500Kč(olej, seřízení vetilů, namazání všeho prý cca 4-6hod práce) + si vzali 350Kč za doplnění chladící kapaliny na mé přání, což je docela pálka, na garančce mi měnili jeden ze zadních blinkrů - nefungovali všechny LED(když bych ho šel kupovat zvlášť taky docela pálka vuz ND autokelly) a hned po garančce odešlo čidlo rychlosti, naštěstí mám čtyřkolku ještě přes rok v záruce, takže to vzali na záruční servis a budu ještě vyvažovat pneu - snad mi to vezmou v normálním pneuservisu. Mám ty původní silniční, u kterých mě překvapil již jako u nových-zánovních poměrně malý vzorek. Co se týče spolehlivosti nedokážu zatím posoudit, moc jsem s tím nenajel od podzimu, ale zajímalo by mě, jestli je lepší jezdit s těma silničníma nebo terénníma pneu? Samozřejmě chci čtyřkolku užívat převážně po silnici, ale ty terénní by třeba nemusely tolik házet...a i ta spotřeba by mě zajímala, máte někdo představu kolik si to bere? slyšel jsem něco prý mezi 3-4l/100km
16.03.2012 11:14 #34 Téma: Jinling 250 JLA-21B
tomassva
Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10
Primitiv> tak to už je docela velká spotřeba a to i s jízdou na 1/2 plynu, jak by se při zajíždění mělo?...za to umí jezdit i automobily s větším obsahem, než je těchle 250ccm a 10,7Kw výkonu, bohužel na tu garančku sem musel a chodit na ně kvůli záruce musím, jinak až doběhne záruka, vykašlu se na ní a budu dělat jen běžné úkony, protože dávat každých 1000Km přes 2000tis za garančku je docela dost... než jsem kupoval čtyřkolku, neměl sem tušení, že je to takhle nákladný, jinak sem ještě měnil v záruce spínač brzdovýho světla, což je vlastně taky elektrická záležitost navíc ještě k tý garančce - dělám ji v Příbrami a celkem dlouho mi trvalo, než jsem se s tím chlápkem vůbec domluvil...
18.03.2012 08:28 #36 Téma: Jinling 250 JLA-21B
tomassva
Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10
Primitiv> je to psáno v uživatelské příručce cituji : záběh je prvních 20 motohodin - čtyřkolku přiliš nezatěžujte.
0-10 motohodin jezděte max na 1/2 plynu a po každé hodině zastavte a vypněte motor na 5-10min, čas od času změňte rychlost jízdy
11-20 motohodin nejezděte na plný plyn
nad 20 motohodin je možno využívat plný výkon
je to trošku vez kratce, ale takhle to tam je...takže ze svý hlavy to nemám
18.03.2012 18:27 #37 Téma: Jinling 250 JLA-21B
pumix
Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844
tomassva>Primitiv> tak to už je docela velká spotřeba a to i s jízdou na 1/2 plynu, jak by se při zajíždění mělo?...za to umí jezdit i automobily s větším obsahem, než je těchle 250ccm a 10,7Kw výkonu,
18.03.2012 18:48 #38 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sytič
Město: Znojmo 2
IP:193.165.147.xxx
Offline 0/20
Access Motor Tomahawk 300
20.03.2012 15:16 #39 Téma: Jinling 250 JLA-21B
tomassva
Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10
20.03.2012 15:18 #40 Téma: Jinling 250 JLA-21B
tomassva
Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10
20.03.2012 19:08 #41 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xsob
Město: Hostěradice
IP:109.81.254.xxx
Offline 2/7928
20.03.2012 22:14 #42 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Kovboy
Město: Cítov
IP:193.84.186.xxx
Offline 11/582
Hmm zvlášť převodový a zvlášť motorový olej? Rád se něčemu přiučím. Jen mi uniká smysl výroby olejů pro sdruženou převodovku s motorem a mokrou spojkou (JASO MA) Ale třeba tento číňan vyrobil jiný motor než ostatní číňani. Pokud tato čtyřkolka má rozdělené náplně, tak to někdo nafoťte a dejte to sem, abychom to viděli. Nebo se tu bavíte o jiné čtyřkolce, naž je na fotkách?
21.03.2012 11:47 #43 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:46.135.14.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
Kovboy>Hmm zvlášť převodový a zvlášť motorový olej? Rád se něčemu přiučím. Jen mi uniká smysl výroby olejů pro sdruženou převodovku s motorem a mokrou spojkou (JASO MA) Ale třeba tento číňan vyrobil jiný motor než ostatní číňani. Pokud tato čtyřkolka má rozdělené náplně, tak to někdo nafoťte a dejte to sem, abychom to viděli. Nebo se tu bavíte o jiné čtyřkolce, naž je na fotkách?
21.03.2012 11:50 #44 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Lupíno
Město: Čestlice
IP:193.86.226.xxx
Offline 19/4881
CF Moto Gladiator X520
21.03.2012 11:55 #45 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Elimen69
Město: Ústí nad Labem-centrum
IP:90.181.184.xxx
Offline 2/1976
Yamaha YFM 700 Raptor
24.03.2012 09:20 #47 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:82.144.130.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
24.03.2012 15:29 #48 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sytič
Město: Znojmo 2
IP:193.165.147.xxx
Offline 0/20
Access Motor Tomahawk 300
Pro zajimavost dávám screen z "přiručky" aby jste neřekly že sem na to přišel buhví kde
http://2i.cz/20a8a78d5e
26.03.2012 09:00 #49 Téma: Jinling 250 JLA-21B
tomassva
Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10
26.03.2012 21:46 #50 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sytič
Město: Znojmo 2
IP:193.165.147.xxx
Offline 0/20
Access Motor Tomahawk 300
29.03.2012 20:21 #51 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ctyrkolak
Město: Kralupy nad Vltavou
IP:89.102.86.xxx
Offline 0/6
30.03.2012 12:00 #53 Téma: Jinling 250 JLA-21B
tomassva
Město: Buková u Příbramě
IP:109.72.12.xxx
Offline 0/10
30.03.2012 12:48 #54 Téma: Jinling 250 JLA-21B
RomanPatrol
Město: Praha
IP:80.188.97.xxx
Offline 0/784
Can-Am Commander 1000/XT
30.03.2012 12:50 #55 Téma: Jinling 250 JLA-21B
RomanPatrol
Město: Praha
IP:80.188.97.xxx
Offline 0/784
Can-Am Commander 1000/XT
RomanPatrol>tomassva>Kovboy> Chtěl bych se zeptat, neprodáváte nebo nemáte přístup k nějakým ND na tuto čtyřkolku? případně bych měl eventuelně zájem o nějaké pneu nejlépe silniční díky za odpověď
Zkus AutoKelly, ty je prodávali a díly by měli mít.
30.03.2012 14:27 #56 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Kovboy
Město: Cítov
IP:193.84.186.xxx
Offline 11/582
tomassva>Kovboy> Chtěl bych se zeptat, neprodáváte nebo nemáte přístup k nějakým ND na tuto čtyřkolku? případně bych měl eventuelně zájem o nějaké pneu nejlépe silniční díky za odpověď
30.03.2012 18:14 #57 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ctyrkolak
Město: Kralupy nad Vltavou
IP:89.102.86.xxx
Offline 0/6
Kovboy> A jses si tim jisty? Spinaci skrinka mi zacla blbnout (nekdo predemnou se v ni uz hrabal), tak jsem ji rozebral a spojil dratkem pouze zeleny a ten cerny s bilym prouzkem (nebo cely cerny, ted si nejsem jisty) a prislo mi, ze otacky jsou bez omezeni (a taky jela bez cukani - max. 90 km/hod). Ctyrkolku jsem koupil uz z druhe ruky a 2 z techto dratu ve spinacce byly odpojeny, nevedel jsem proc a tak jsem je jeste pred 1. vyjetim zapojil. Ted teda jiz zrejme tusim, proc byly odpojeny...
Pokud tomu tak neni z jakeho duvodu jsou ve spinacce 4 draty. A existuje tedy nejaky jiny zpusob, jak omezovac vyradit?
Diky
30.03.2012 21:06 #58 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Kovboy
Město: Cítov
IP:193.84.186.xxx
Offline 11/582
Pokud je nekdo prase a sprasí elektriku na kolce, tak s tím se dá dělat jen jedno - pěkně mu poděkovat. Já ti jen řeknu: ANO JSEM SI JISTÝ. Ke spínačce vedou 4 dráty
1. červený = (+) od baterie
2. černý = (+) rozvod do svazku a k jednotlivým spínačům a zařízení
Tyto dva otočením klíčku propojíš a ten proud z baterky pustíš do čtyřkolky a u DCCDI (TCI) zapalování i do CDIčka
3. zelaný = (-) kostra
4. černý s bílým proužkem = (-) propojka na CDI pro vybití a tím i vypnutí motoru
Pokud vypneš klíček tyto dva propojíš a dojde k následnému vybití CDIčka do kostry a tím přestane jít jiskra. POZOR !!! U DCCDI (TCI) to je propojené maličko jinak, ale systém zhruba stejný.
Tož asi tak.
31.03.2012 08:19 #59 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ctyrkolak
Město: Kralupy nad Vltavou
IP:89.102.86.xxx
Offline 0/6
Kovboy> Hmm, no zni to celkem presvedcive. Evidentne tam mam ty draty nejake prehazene. Jen by me jeste zajimalo, proc by pro vypnuti ctyrkolky nestacilo pouhe rozpojeni cervenho a cerhe dratu (proc musi dojit ke spojeni zel. a cern. s prouzkem).
A jak je to tedy prosim s tim omezovacem. Jakym zpusobem ho deaktivovat? (Omezovac by mel pracovat prave na principu "ukostrovani" a tim padem prestava jit jiskra pri danych otackach takze by to s tim mohlo mit neco spolecneho).
Predem diky.
31.03.2012 08:51 #60 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Kovboy
Město: Cítov
IP:193.84.186.xxx
Offline 11/582
U zapalování typu DCCDI (TCI) stačí jen přerušit proud, protože jednotka je napájená z baterky. Proto jsem napsal, že je to zapojené trošku jinak. U systému CDI je toto napájeno z cívek magneta a rozpojením elektriky docílíš pouze toho, že přestanou jít světla a pod - pokud jsou tato tažena také z cívek magneta, tak i ty budou dál fungovat i po rozpojení. Hele a nemám čas ani moc chuti tady popisovat určité věci - jsem firma a chci si nechávat platit za to co vím a znám. Tady jsem na to téma dal článek, tak si to přečti:
http://motochina.cz/...sloclanku=2012020002
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.23s