06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
21.05.2014 16:46 #571 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
21.05.2014 17:07 #572 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
..montáž jsem svěřil raději odborníkovi ..auto elektrikář to zvládl za dvě hodiny i s kávou. Jediný zádrhel byl, když jsme hledali "zapalování (ACC) na spínací skříňce " jak bylo uvedeno v návodu.
..asi nezkušenost, nevím, motorky to mají asi jinak ..ale ono to vlastně na té čtyřkolce funguje uplně obráceně naž na autě. Měl jsem zato, že když otočím klíčkem ve spínačce do polohy 1 ...což se normálně udává právě to ACC propojím okruh a pustím proud přes spínačku. Tady je to přesně obráceně ...při vypnutém stavu bez klíčku je okruh POD PROUDEM ..a když otočíš klíčkem do polohy 1 obvod se přeruší a je to mrtvé ..takže jsme nad tím chvíli laborovali ale po 10 min jsme to rozlouskli
Kontakty jsme pájeli a trpělivost asi taky zapotřebí ..vzdálenost jsem zatím moc nezkoušel 10m v pohodě.
21.05.2014 18:33 #573 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Dobrý den pánové a koukal jsem i dámy jsem tu nový tak budu asi trochu otravný na dotazy.
Tak jsem se prokousal tématem na Jinlinga a protože Jinlinga vlastním asi 3 roky tak jsem si s ním užil své.
Skoro všechny problémy co tu jsou napsány tak to je jak přes kopírák.
Problém s elektrikou blbá někde !!ŽÁDNÁ!! izolace drátů,koroze rámu a to skoro všude kam šplouchla voda.
Nevyvážená kola,vibrace hlavně řidítek,blbý zpřevodování,světla za tmy se nedá jezdit a další a další průsery.
Byl jsem z toho docela v rozpacích,že na mě přišla čtyřkolka né zrovna povedená,ale docela se mi ulevilo,že nejsem sám kdo má podobné nedostatky.
Postupně to dávám jakštakš do stavu kdy budu mít z jízdy radost a né trauma.!!
Jak to tady čtu,tak tu jsou majitelé,kteří se do toho zakousli opravdu naplno,ale to je nad moje schopnosti zas takový expert nejsem.
Někde jsem tu četl,že se to může nedostatečně chladit , mám udělanou výměnu chladící kapaliny(Castrol) a zdá se mi,že to moc nepomohlo.
Když je tak 25°C tak to je v pořádku,ale loni když byli ty vedra to,už nebylo ono.
Vyrazil jsem z chaty na výlet,prvních 10 km v pohodě,ale po 10 km to přestalo táhnout bylo to čím dál tím línější (a už mě polévalo horko co se zase děje)
Znám jen ty základní věci kolem Jinlinga tak jsem zastavil vyčistil svíčku (jestli třeba není zanešená) ale byla v pořádku,vyfoukal jsem vzduchový filtr co kdyby...
Zapálil jsem si cígo a vyrazil a hle ono to zase "frčelo" tak si říkám to byl ten filtr, byl asi ucpaný a špatně to nasávalo vzduch,ale ujel jsem asi 5km a znova
výkon dolů větrák se točil skoro stále během jízdy.
A po zdejším přečtení se mi to potvrdilo v horku se to asi špatně chladí když je 25 tak dobrý,ale jak to je nad 30 tak to stojí za ...!!
Nejvíc mě trápí ta rychlost uspořádání převodovky ten kdo ji sestavoval, nejraději bych mu "zpřerážel pazoury" motor se velice vytáčí do otáček
motor řve čtyřkolka se klepe jak zbíječka a na konec vás předjede maník na skůtru "takový plivátko to bylo a on mě předjel" to vám na důležitosti na silnici moc nepřidá.
Jediné co mě na téhle čtyřkolce drží nad vodou je její design ten je opravdu povedený hlavní vzhledovou devízou jsou kola ty tomu dávají šmrnc.
Skoro každý se otočí.Já když jsem jí poprvé viděl,před lety na silnici tak jsem taky valil kukadla a měl jsem pocit,že cena bude hodně přes 100000 kč.
A hle já ji také vlastním.
Tak už ted se předem omlouvám za své budoucí dotazy na vás.
21.05.2014 19:16 #574 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
fofrař>Dobrý den
mám udělanou výměnu chladící kapaliny(Castrol) a zdá se mi,že to moc nepomohlo.
Když je tak 25°C tak to je v pořádku,ale loni když byli ty vedra to,už nebylo ono.
.
michalnero
..montáž jsem svěřil raději odborníkovi ..auto elektrikář to zvládl za dvě hodiny i s kávou. Jediný zádrhel byl, když jsme hledali "zapalování (ACC) na spínací skříňce " jak bylo uvedeno v návodu.
21.05.2014 20:55 #575 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš>
..tak ono se to dá udělat i "na prasáka" ..nemusíš to pájet, důkladne spojit a zaizolovat, bez pájení
..každopádně, nechtěl jsem nadělat víc škody než užitku ..když něco neumím, tak to přiznám ..a v tomhle jsem fakt 100%tní nebyl, proto jsem se obrátil na profíka a udělal jsem dobře, teď vím, že bych to sám s tím jedním kabelem nevyřešil. A když už jsem za to utratil 800,- ..ty 3 stovky za práci už nebylo moc a mám klid, že je to jak má být a netrnout hrůzou, kdy a kde mě to nechá na cestě ...na to si vystačí čtyřkolka sama, nebudu jí v tom napomáhat
21.05.2014 22:32 #576 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš> taky jsem si tam dal něco podobnýho, akorát bez alarmu, mam tam 4 kanálový dálkový ovládání, funguje to třeba i na 200+ metrů, je pak celkem zábavný pozorovat lidi z dálky, jak na to koukaj, že to samo startuje a troubí :D dá se to koupit za 200kč a napojíš na to cokoliv, jsou to jen relátka.
22.05.2014 07:10 #577 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Mulyšhuliš>
22.05.2014 13:26 #578 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
fofrař>Mulyšhuliš>
Prosím tě můžeš mi povědět o kolik se sníží teplota a kde si ho koupil ?
Já to tady z hrůzou študuji a ten tam má tohle upravené,jeden světla další alarm ,nový řetěz jiné zubaté kolo,upravené hliníkové nášlapy,upravené výfuky pro lepší zvuk atd.jde mi hlava kolem
to nemůžu udělat ani za 5 let.!§?
kde si ho koupil ?
to nemůžu udělat ani za 5 let.!§?[/
22.05.2014 14:27 #579 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Mulyšhuliš>
Ten se nedá koupit ten se musí nechat udělat na míru
22.05.2014 15:42 #580 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
fofrař>Mulyšhuliš>
Ten se nedá koupit ten se musí nechat udělat na míru
A bylo by možno to s tvé strany nějak zařídit potřeboval bych 2 kousky i pro souseda ten má taky Jinlinga ?
A ještě se zeptám barevné provedení je modré nebo i jiné barvy a kolik stojí 1 chladič ?
Sorry,že pořát otravuju.
22.05.2014 18:22 #581 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
...zdarec ve spolek druzi čtyřkolkáři
Dnes jsem naimplantoval nový snímač rychlosti a ejhle ..apgrejduji maximální rychlost
V tuto chvíli max na speedmetru 113 km/h ...což je blbost Dle silničního radaru mi to proměřuje v rychlostech kolem 60-70 mezi 12-15 km/h ..NAVÍC Pravdou je, že ani ty silniční radary nebudou asi jistota, takže příště beru s sebou navigaci pro kontrolu max rychlosti
Závěr č.1: výměna rozet se mi nakonec zamlouvá ..pokud budu maximálku atakovat na hranici 100 km/h jsem max spokojen A do dalšího zrychlování se "asi" pouštět nebudu
Závěr č.2: ty dohady tady kolem max speed bude hodně ovlivňovat samotný snímač rychlosti jako takový ..popřípadě seřízení šnímače
Dnes byl fakt pařák, ohledně mého chlazení to vypadá, že problémy nemám. Za jízdy větrák neběží řekl bych vůbec. Při zastavení, když je to zahřátý, nebo jedu delší chvíli pomaleji, tak se větrák sepne na cca 1 min.
22.05.2014 19:02 #582 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
22.05.2014 20:24 #583 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
michalnero>...zdarec ve spolek druzi čtyřkolkáři
Pravdou je, že ani ty silniční radary nebudou asi jistota,
Závěr č.1: výměna rozet se mi nakonec zamlouvá .
22.05.2014 20:34 #584 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
imarektomas>
....kalibrovat to nejde..ale je tam dlouhý závit, kontra matka, tudíž není dána pevná pozice. Pokud nasadíš snímač a začneš šroubovat, zašroubuje se to asi tak centimetr a narazíš na druhý snímač na ose. Pak povolíš o "půl" závitu zpět, utvoříš mezeru, aby se to nepotkalo a utáhneš kontra matku.
Myslím si, že pokud bude minimální mezera, bude to měření ..nechci říct přesnější, ale jiné, než když tam bude mezera půl centimetru. Tím by "mohli" vznikat ty rozdíly, že jednomu to jede sotva 80 a druhýmu 120.
Radar na silnici mi ukazoval, že jedu 62 a na tachu jsem měl 74 ..atd. Takže tacho mi ukazuje sice 113 max ..ale i dle odhadu to tam zdaleka nemám. Otázka je, zkusit udělat na radaru max ..ale kde ..ve městě je to o držku. No uvidím, kolik mi ukáže na navigaci.
22.05.2014 20:39 #585 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
..byl jsem si pošudlat kolku a říkám si, že tu smrdí benzín ..kouknu pod kolku ..a co nevidím...benzín si to vesele teče pod kolku
..uzavřel jsem nádrž, přetýkal mi přepad na karburátoru ..tak jsem to rozebral, a bordel na jehle plováku ..bastard ..tak jsem aspoň hned pošteloval volnoběh a hned je to lepší
22.05.2014 20:46 #586 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš>
..to jo, být tam ještě mezi 3-4 bylo by to super..s tím souhlasím ..bohužel, co se dá dělat. S rychlostí bych už asi nelaboroval, ale spíš to troch vyhnat s výkonem ..4-5 koní navíc by se šikly ..nevím, možná to jiné CDI, nebo karburátor s větším sáním ..to by možná něco přidalo, ne ???
22.05.2014 20:52 #587 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
22.05.2014 20:54 #588 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
22.05.2014 20:55 #589 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
22.05.2014 21:12 #590 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
michalnero>Mulyšhuliš>
..to jo, být tam ještě mezi 3-4 bylo by to super..s tím souhlasím ..bohužel, co se dá dělat. S rychlostí bych už asi nelaboroval, ale spíš to troch vyhnat s výkonem ..4-5 koní navíc by se šikly ..nevím, možná to jiné CDI, nebo karburátor s větším sáním ..to by možná něco přidalo, ne ???
22.05.2014 21:37 #591 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
imarektomas>
..tryska ? ..že by to bylo tak jednoduché
..teď vážně ..upřímě, nejsem si vůbec jistý, s motorkama mam minimální zkušenosti.
Změnou trysky zvýším dávku paliva ..ale co vzduch? Co se zvýší určitě bude spotřeba, možná i něco málo výkonu ..ale kolik? Mám dojem, aby to bylo fakt znát jen tou tryskou to nijak zásadně nezměním ...ale jak říkám, v tomto jsem diletant ...
Co vy ostatní odborníci, máte s tím nějaké zkušenosti ??? Váš názor?
22.05.2014 21:51 #592 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
22.05.2014 22:01 #593 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
michalnero> tryska by mohla mit podle me docela velkej vliv na vykon... kdyz vymenis karbec za vetsi, pravdepodobne tam bude i vetsi tryska... otazka je, jak je na tom velikost saciho kanalku za karburatorem, jaky to zvladne prutok vzduchu... muze to byt omezeny tim. Je pravda, ze ve vysokych otackach uz to rapidne ztraci vykon, coz muze byt zpusobeno prave tim, ze tam jde malo smesi... to samy vyfuk, nekdo tu psal, ze v rozdvojeni svodu je mala dira a ze to po zvetseni jelo lip...
22.05.2014 22:05 #594 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
23.05.2014 06:52 #595 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
michalnero>...zdarec ve spolek druzi čtyřkolkáři
Dnes byl fakt pařák, ohledně mého chlazení to vypadá, že problémy nemám. Za jízdy větrák neběží řekl bych vůbec. Při zastavení, když je to zahřátý, nebo jedu delší chvíli pomaleji, tak se větrák sepne na cca 1 min.
23.05.2014 09:02 #596 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Lanparties
Město: Plzeň 2-Božkov
IP:195.250.139.xxx
Offline 0/5
Zdravím všechny jinlingáře:)
Už dlouho jsem pročítal tuto diskuzi a teď jsem se rozhodl také přidat. Kolku vlastním už tři roky, ale až teď jsem našel v životě čas a přílězitost k častému používání a vyjížďkám.
Podělím se o nějaké ty postřehy.
1) Jak tu bylo psáno, šrouby šrouby a šrouby. Téměř všechny jsem podložil pérovkami a velké množství úplně vyměnil, protože strhnutá hlava nebyla při povolováni a dotahování výjimkou. Jakmile už jen trochu žvejknete klíčem ten šroub, lepší vyměnit, protože z vlastní zkušenosti ho budete chtít příště rychle a na tom vaše práce padne nebo se zastaví. Menší šroubky jsem zalil lakem, taky drží!
2) Chladící kapalina. Celej okruh jsem vypustil nejen v chladiči, ale povolil jsem i hadice. Jelikož jsem bral kolku s jen trochou vody v nádobce, domníval jsem se, že doleju chladíci a ono se to doředí a vtáhne i ta chladící kap. do okruhu. Bylo pro mě velkým překvapením, když jsem povolil hadici a tekly decilitry modré kapaliny a já měl v nádobce jen červenou. Vy to asi víte, ale já ne, ta nádobka je tam je nejspíš jen pro přicucnutí nebo naopak odfouknutí si, když to chladící okruh potřebuje. Valil jsem bulvy, že mi to za tři roky tu nádobku nenaředilo víc do modra, nevím, jak si to vysvětlit...
3) Když už budete dělat s chladící, vyměnit tu hadičku. V hornbachu jsem koupil pěknou hadičku zahradní a pomocí kousku té původní jsem ji tam připevnil. To brčko má tendence se lámat a pak to přisává vzduch, takže to nemůže fungovat dobře, možná to je důvod nepochopení mé 2)
4) Mezichladič, doporučuju ten na webu steelpro, pokud se nedostanete k tomu na zakázku od kolegy hulyše (který je pro mě naprostý jinling borec). Mám ho doma a funguje to parádně, i na místě mi spínal větrák o něco později. Jezdím ve městě a červená nebo zácpa bejvá pro Linga zkouška odvahy. Zlepšilo se to:)
5) Stupačky nebo jak to nazvat. Ty kšandy urvat, uřiznout sváry flexou, zabrousit, provrtat a přes prostrčený šroub instalovat řetězy s nosností kolem 90kg. Broušení samo očistit a zalakovat kovářskou černí - funguje mnohem lépe a pohodlněji než originál a vypadá to dobře:)
Teď už mě nanapadá, co jsem tam měnil, ale ještě by se něco našlo. Není to sice yamaha, ale účel splní, když se člověk stroji věnuje.
Jelikož jezdím často ve dvou s přítlekyní musím vyřešit pár věcí do budoucna. Kolka strašně vibruje a to i díky tomu, že při 2 lidech se na 4 stupeň musí jet o něco víc otáček. Mrzí mi pak, že slečna slejzá s odporem, musí to bejt nepřijemný. Proto bych rád řešil prodloužení sedačky, sedí se tam na hraně a je to hnus i pro mě, když se tam při jízdě šoupnu. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Dál jsem sehnal nějaká kolečka na řetěz 520, tak zkusím tu čtyrku trochu prodloužit, aby byla v nižších otáčkách. Světla asi vyhodím, v noci jsem s tím jel domů a viděl jsem houbeles. Velký projekt o víkendu bude instalace kousků tvrdší gumy do uložení motoru a pod řidítka, aby to tolik nesbíjelo.
Tak jsem se vypsal, sorry za tu dýlku. Jsem rád, že to tu furt žije.
Venca:)
23.05.2014 11:10 #597 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Lanparties>Zdravím všechny jinlingáře:)
Mrzí mi pak, že slečna slejzá s odporem, musí to bejt nepřijemný. Proto bych rád řešil prodloužení sedačky, sedí se tam na hraně a je to hnus i pro mě, když se tam při jízdě šoupnu. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Venca:)
24.05.2014 14:02 #599 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Lanparties
Město: Plzeň 2-Božkov
IP:195.250.139.xxx
Offline 0/5
Zdarec ve spolek,
tak jsem včera podnikl delší vyjížďku po úpravách.
1) Mezichladič ze stránek steelpro mohu doporučit, společně s výměnou chladící kapaliny včera nedošlo k zapnutí větráku na každých světlech, taky se po delším stání a odpalu z místa nedusila, jak to stroje dělaj, když jsou přehřátý. Po jízdě asi 8-10 km, konst. otáčky a rychlost kolem 70 jsem zastavil a větrák stále nejel, což se před instalací mezichladiče a výměny kapaliny nestávalo - větrák jel skoro furt.
2) Objednal jsem dvě řetězový kolečka na řetěz 520 - 13 a 14, abych prodloužil trochu 4 př.st., protože se to strašně třáslo při jízdě nad 60km/h, jelikož byl motor v otáčkách. No, obě kolečka tam sednou, jen řetěz je moc krátkej na 14 a ještě nevim, jestli by už nedrhnul řetěz o kryt...zjistím časem. Chci se vás ale zeptat, kolečko suprově zapadne do řetězu a po směru tahu není žádná vůle, stejně tak kolečko sedí perfektně na hřídeli. Problém je, že je o něco užší než to původní, tak o 2 mm. Koukal jsem, že i původní kolečko bylo v řetězu trochu volnější. Je to problém? Může to moje kolečku způsobit nějakou neplechu?? Samozřejme chápu ze strojařskýho hlediska menší plochu na přenášenou sílu přes zuby, tudíž rychlejší opotřebení. Pravdou je, že ale já na tomhle stroji moc neakceleruju, spíš odřadim rychle do 4 a pak už to šolíchám mezi 50-70 km/h.
Jinak to s tou 14 funguje, řetěz nepřeskakuje, trochu jsem ho došponoval a ačkoliv by se to nezdálo, jeden zub prodloužil stupně přesně o tolik, aby se dalo jet využitelnou rychlosti v daným stupni a nervalo vám to nehty z prstů.
Jo, včera jsem zjistil, že od výroby je na stroji ohlej zadní brzdovej kotouč, takže už vím, proč to při brzdění tak háže.
A perlička, samozřejmě stroj v půlce vyjížďky chcípnul, najednou prostě ztrácel tah a hotovo. Tak jsem zastavil a asi došel benzín, tak jsem přepnul na rezervu, zaplnil se palivovej filtr, takže benzín tekl, ale stejně to nešlo nastartovat. Naštěstí mi to zrovna chcíplo u muzea vyřazenejch vojenskejch letadel, tak jsme se pokochali a za 10 min to najelo a už to do konce projíždky jelo jak má. Nevím, proč to nechtělo najet, kabely a vše kolem startování ok. Asi to přisuzuju tomu, že to bylo teplý a nějak to nechtělo natéct do karboše potažmo do motoru, protože je divný, že to pak na nějaký pátý zapáleni najelo.
No, přeju pěknou sobotu a jeďte někam na projížďku! Počasí supr:)
Venca
24.05.2014 19:20 #600 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.18s