asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

27.05.2014   21:02   #631 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

fofrař>Mulyšhuliš- Můžu se zeptat co tam máš na tom tachometru ty tlustý čárky ?

Děkuji.



Těch 106 mne rozesmívá. Několikrát jsešm se nechal měřit, ukazovalo mi to 80 a jel jsem necelých 74. To chce jinej tacho. Udělat čítač a děličku.

Citace | Odpovědět

28.05.2014   10:48   #632 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

fofrař>Mulyšhuliš- Můžu se zeptat co tam máš na tom tachometru ty tlustý čárky ?

Děkuji.




Je úžasné čeho si nevšimnete.

Předpokládám,že otáčkoměr poznáš a proto usuzuju,že se ptáš na ty bílé čárky

Protože při jízdě za tmy nejsou šrafičky vidět tak jsem to pořešil aby byli šrafičky vidět a to pořádně



Naposledy editováno 28.05.2014 10:56:55

Citace | Odpovědět

28.05.2014   17:14   #633 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Možná už by neškodilo udělat jedno forum čistě čína s tématy. je toho tady moc a bordel.

Citace | Odpovědět

28.05.2014   22:11   #634 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Otas43>Koukal jsem na ta různá vylepšení. Docela mne zaujal diferák vzadu. Že bych místo řetězu pak dal kardanku ? Je to další třecí síla a nbaprosto zbytečná. Ale má předělané brzdy. Také jsem chtěl dát dozadu 2. A dost vcážně přemíšlím o ABS
Navbíc, a to nikde není, válií se mi tu několik turbodmychadel. Tak o tom přemíšlím .....ono to dá stejně tak jednu atmosféru, aqle při brutálním převodu to dost pomůže.
Budu kutit a kutit..a bude z toho raketoplán :)



diferák by byla dobrá věc, ani nemusí bejt kardanka, dělaj i na řetěz, ale bude to asi dost těžký sehnat... Turbo by bylo fajn, ale nevim, jestli by tam šlo dát s tímhle karburátorem. Každopádně hodně štěstí při překopávání :D

Citace | Odpovědět

29.05.2014   19:30   #635 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Doporučuji také vyměnit spínací skřínku. je to plast, kabely letované. Uklepou se, cín nevydrží. Také se sype vnitřek. Já koupil tuto : http://aukro.cz/spin...ice-i4275183836.html
Ale spíše tam dám něco třeba z favorita s tyčkou, takže to bude zamykat řídítka a startér bude součást klíčku.

Citace | Odpovědět

29.05.2014   20:24   #636 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Otas43>Doporučuji také vyměnit spínací skřínku. je to plast, kabely letované. Uklepou se, cín nevydrží. Také se sype vnitřek. Já koupil tuto : http://aukro.cz/spin...ice-i4275183836.html
Ale spíše tam dám něco třeba z favorita s tyčkou, takže to bude zamykat řídítka a startér bude součást klíčku.



asi co kus, to originál... já se spínačkou nemám problém... o spínačce z auta jsem taky uvažoval, bylo by to fajn, ale byla by to složitá implementace s tím zamykáním :D a startování ze spínačky bude dost neohrabaný... přece jen občas musíš trochu přidat plyn a když budeš chtít nastartovat se zařazenou rychlostí, tak jednou rukou budeš držet spojku, druhou rukou startovat a plyn už nepřidáš...

Citace | Odpovědět

29.05.2014   20:33   #637 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Dobrý den

Tak jsem se dočkal a dnes mi od Mulyše přišel chladič a hned jsem ho také namontoval.
Zatím je mizerné počasí,ale jak se oteplí tak to naplno otestuji a podám reference.



V pondělí jsem byl u automechanika s dotazem na spínání ventilátoru během jízdy a protože zde bylo psáno,že je to
zcela normální věc tak mi bylo řečeno,že pokud během jízdy sepíná ventilátor tak to je špatně !!!
Ventilátor má spínat jen při drobném popojíždění nebo stání,ale né při klasické jízdě.
Motor při špatném chlazení se může začít velice jemně zadírat aniž by to bylo poznat,ale postupen času dochází k opotřebování
kroužků,spatné těsnosti ke snižování komprese a následně k snížení výkonu

A také jsem tu četl,že teplota 105°C a víc je normální tak prý není optimum je 80°C - 90°C vše co jde nad hranici techto teplot
je velmi nepříznivé pro motor.
Takže se omlouvám,ale budu raději věřit mechanikovy¨,který v oboru dělá už 20let nerad bych si zničil motor.

Citace | Odpovědět

29.05.2014   21:10   #638 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

zajímaví je že například škoda fabia si jen tak zprdele přepíná do nějakýho režimu kdy nechává motor ohřívat na 103-107°C a na budíku stále ukazuje 90...

Citace | Odpovědět

30.05.2014   06:13   #639 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

fofrař>
Kolego, je to zcela normální. I u aut. Tady jde o to umístění chladiče. Zcela nevhodné. Proud vzduchu do něho je snížen vším možným. Ono stačí udělat jen náporový vzdušník - takový trychtýř- ze slabého plechu aby šlo do chladiče více vzduchu za jízdy. Motorka má poněkud více otáček, než automobil, a to hned o několik tisíc, což asi automechanikovi uniklo, tedy i vyšší teploty zde probíhají a velice rychle dochází k jejím změnám. Má velmi malé množství vody v motoru a maličký okruh chlazení.
Vem si, než ohřeješ auto na nějakou tu provozní teplotu a porovnej to s jinlingem.Ten ji má v podstatě ihned. Vyšší otáčky plus maličký chladič, nevhodné umístění a malá rychlost..zkus jezdit autem na jedničku ve vysokých otáčkách rychlostí 80km/hod a uvidíš i s automechanikem, jak poběží vrtule chladiče u auta. A nejen to, i vodu to vykope :D. Navíc dnes mnoho aut má předchladiče, intercooler, chladiče olejů atd...takže to zkus se škodovkou, které měly tento problém také. nejlépe škoda 120
Kupříkladu náklaďáky. Tam se točí vrtule neustále. Je to opět a rychlosti, zátěži, umístění chladiče a jeho velikosti a otáčkách.
Také dolévání obyčejné vody není moc dobré. Obsahuje příliš mnoho kamence a kyslíku, který zplynuje.
Tady pomůže jedině vyměnit místo a způsob chlazení a hlavně automechanika s praxí :D !.
Nebo zkus použít tot : http://cs.wikipedia....etrick%C3%A1_rovnice
Mě se třeba loňské horké léto zcela utavila vrtule od hřídele. Oprava pomocí plechu a je to.



Naposledy editováno 30.05.2014 07:32:15

Citace | Odpovědět

30.05.2014   06:19   #640 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>Otas43>Doporučuji také vyměnit spínací skřínku. je to plast, kabely letované. Uklepou se, cín nevydrží. Také se sype vnitřek. Já koupil tuto : http://aukro.cz/spin...ice-i4275183836.html
Ale spíše tam dám něco třeba z favorita s tyčkou, takže to bude zamykat řídítka a startér bude součást klíčku.

asi co kus, to originál... já se spínačkou nemám problém... o spínačce z auta jsem taky uvažoval, bylo by to fajn, ale byla by to složitá implementace s tím zamykáním :D a startování ze spínačky bude dost neohrabaný... přece jen občas musíš trochu přidat plyn a když budeš chtít nastartovat se zařazenou rychlostí, tak jednou rukou budeš držet spojku, druhou rukou startovat a plyn už nepřidáš...



Nic jednoduššího . Jen kolem řídítek udělat "děrovaný" věnec aby zaskočila hřídelka zámku.
To samo nemůže být v originálním místě, ale u řídítek.
A to startování může být a bude paralelní.buď klíček, nebo knoflík. půjde oboje. Mě se už stalo, že mi zaskočilo špínou tlačítko starteru.
Jestli jsi viděl tu elektriku, čeká tě to taky to její pálení. nevhodné řešení průměru kabelů. proto se hřejí. a stačí drobný zkrat a jde to do háje.

Citace | Odpovědět

30.05.2014   06:21   #641 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx>zajímaví je že například škoda fabia si jen tak zprdele přepíná do nějakýho režimu kdy nechává motor ohřívat na 103-107°C a na budíku stále ukazuje 90...



Pánové, chladiče fungují jako Papiňák. Jsou to tlakové nádoby. Teploty jsou vyšší, než normální. Aby se nevařila voda. Aby byla tekutá a bod varu aby byl znatelně vyšší. Proto jen na vlasní rizikop opaŘENÍ SE PO JÍZDĚ DÁ ODDĚLAT VÍČKO CHLADIČE. kDO TO NEZKOUŠEL, VŘELE DOPORUČUJI. a DÍVAT SE PĚKNĚ ZBLÍZKA :d .



Naposledy editováno 30.05.2014 07:10:39

Citace | Odpovědět

30.05.2014   11:25   #642 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>zajímaví je že například škoda fabia si jen tak zprdele přepíná do nějakýho režimu kdy nechává motor ohřívat na 103-107°C a na budíku stále ukazuje 90...



Tak co jsem vyčet Novější vozy to dělají,ale není to "zprdele" ale je to používáno třeba při startu aby se celý systém dostal co nejrychleji do provozní teploty a výkon vozu byl v co nejkratší době na 100%.Třeba u škody120 ta než začala pořádně topit tak člověk už byl skoro doma
A to že to pořát ukazuje 90 tak to bude nejspíš aby ze strany řidiče nedocházelo k zbytečné panice,že leze ručička do červeného pole.
K tomuhle zvyšování teploty může docházet i opakovaně pokud teplota klesne příliš nízko a mohla by hrozit stráta výkonu.
Jenže Jinling není "škoda fabia "a dochází k přehřívání.Už jak jsem zde četl,že po zahřátí dochází ke strátě výkonu a po schladnutí se výkon opět vrátí

Otas43
Tady jde o to umístění chladiče. Zcela nevhodné. Proud vzduchu do něho je snížen vším možným.



Přesně tak ten chladič je tak blbě umístěn,že jestli je jeho kapacita chlazení využita na 75% tak jsem optimista Jóóóó kdyby byl umístěn na předním nárazníku to by bylo jiné tóčo,ale bohužel není !!!

Citace | Odpovědět

30.05.2014   13:36   #643 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Mulyšhuliš> no to kolego přidej s těmi procenty. stačí se podívat na foto, kde je. K tomu odpočítej vrtuli s lopatkama atd, takže co do něho jde, je fakt minimum. opravdu stačí udělat náporový vzdušník, hezky do barvy a tvaru a vše se rapidně zlepší. Přehřívání není problém jen Jinlingů. S tím si láme hlavu celý svět. Proto jsou chladiče na motorky, jako máš ty. Na motorkářských forech jich je. Jsou také k dispozici přídavné chladiče různých tipů http://www.tipmoto.c...idavny-chladic.html. I malé vodní. O něm jsem přemýšlel. 10 cm na šířku a asi 20 na délu. A maličký ventilátorek. Dá se také použít topení do auta někde z vrakáče. Ale myslím, že dostatečně stačí chladit ty hadice. Přemýšlel jsem, že kus té gumové nahradím kovovou tenkostěnou trubkou a použiji jen kousek gumy pro spojení. A pak tu trubku chladit. Dala by se použít měděněá topenářská s kolínkama. je lehká a dá se docela běžně spájet doma do tvaru. udělat pěkně pod chladič smyčku s tím chladičem, co máš ty. nebo před chladič to dát, ale udělat ten vzdušník..tedy pořádné nasávání vzduchu pro chladič. Takové esíčko a pak teprve by to šlo do chladiče. Jenže co na to vodní čerpadlo. Aby to pojmulo.



Naposledy editováno 30.05.2014 13:42:21

Citace | Odpovědět

30.05.2014   14:44   #644 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Otas43>Mulyšhuliš> no to kolego přidej s těmi procenty. stačí se podívat na foto, kde je. K tomu odpočítej vrtuli s lopatkama atd, takže co do něho jde, je fakt minimum..



No já jsem si říkal,že těch 75% učinosti chlazení asi bude hóóódně optimistické

Přemýšlel jsem, že kus té gumové nahradím kovovou tenkostěnou trubkou a použiji jen kousek gumy pro spojení.



Pořád je to lepší než nechat jen hadici která jak horkou tekutinu pojme takovou zase odešle a ani 1°c dolů takže každej stupínek dolů je a i obyč trubka se zapojí do chlazení !!

Citace | Odpovědět

30.05.2014   15:14   #645 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Mulyšhuliš>
Prdlačky. Optimista je ten borec, co má automechanika s praxí a nedokáže mu poradit co a jak .
Ale těch 75% je faskt úlet . Možná, že právě tolik procent je odporu pro vzduch. Nemělo to být tak ?

Stále nemohu přijít na to, jak tomu udělat tvat. Kvůli bltníkům. kolka má hrany ostré, žádné zaobliny. Trochu jako V zepředu. tak to dodržet. Onu přísnost. Ostatně blatníky se nemusí otáčet za koly, mohou být pevné. Něco jako okopírovat původní "čumák, jen ho dát dolů, rozšířit nad kola.

Citace | Odpovědět

30.05.2014   15:42   #646 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

to co jsem psal byla hrubá nadsázka samozřejmě že vím o co jde.... a jenom k náklaďákům tam se sice vrtule točí furt ale ona je bežne jen unášena a až se motor začne přehřívat spíná se ventilátor na plno

Citace | Odpovědět

30.05.2014   16:48   #647 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Otas43>Nic jednoduššího . Jen kolem řídítek udělat "děrovaný" věnec aby zaskočila hřídelka zámku.
To samo nemůže být v originálním místě, ale u řídítek.
A to startování může být a bude paralelní.buď klíček, nebo knoflík. půjde oboje. Mě se už stalo, že mi zaskočilo špínou tlačítko starteru.
Jestli jsi viděl tu elektriku, čeká tě to taky to její pálení. nevhodné řešení průměru kabelů. proto se hřejí. a stačí drobný zkrat a jde to do háje.



ale musíš nějak uchytit tu spínačku, udělat nějakou konstrukci, bude to otrava :D Jinak s elektrikou jsem zatím neměl problém, ale je pravda, že ty drátky jsou občas srandovní :D

Citace | Odpovědět

31.05.2014   19:36   #648 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Dobrý den

Tak dnes bylo už hezky tak jsem vyrazil na delší jízdu a musím zdělit,že ten chladič je parádní věc
Po celou dobu jízdy mi ani jednou nesepnul větrák což v minulích jízdách bylo právě naopak větrák po určité době jízdy
běžel skoro pořát.
Doporučuji všem si okruh o přídavný chladič obohatit je to velmi užitečné udělatko né nadarmo je to na netu doporučováno.
Nemusí to být chladič zrovna od Mulyše stačí třeba ty krátké co jsou na netu,ale chce to alespoň 3 kousky aby chladící efekt
byl co největší.
Mulyši ještě jednou děkuji !!

Citace | Odpovědět

31.05.2014   20:54   #649 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

taky jsem byl jezdit s mojí polovičkou bylo na výběr trasa A Držovice-Lutín-Olomouc-sv.kopeček(olomocká ZOO)- šantovka-a zpět. trasa B Držovice Kroměříž a zpět na super dobrou zmrzku. Nakonec jsem vybral ZOO je to trochu blíž a takovou dálku jsem v tahu ještě nejel tak pro jistotu. Vyvrbyl se z toho krásný den za který doufám bude moje polovička zase chvilku štastná

Včera si mi v práci pod ruku dostal filtr na vodu do ostřikovačů konstrukčně je trochu větší a hlavně je to jen strašně jemné sítko takže filtruje hůř ale průtok lepší ale už při výměně (odpojení hadičky za původním fitrem) jsem podle proudu benzinu tušil že to asi nebude ono...

jelo to pěkně dokonce se mi konečně povedlo umístit řetez (přemístil jsem lekarničku z prostoru nad baterkou úplně dozadu pod sedlo a řetěz jsem dal na baterku )takže ho moje nemusela mít v batůžku.. za cestu tam furt jsem kontroloval filtr a dobrý.... ani žádný pokles výkonu až jsem zastavil u zoo a nechal jsem to klapat aby vyfoukal větrák najednou koukám že hladina ve filtru klesá a klesá (měl jsem teorii že jak to klapalo na volnoběh vzduch se nehýbal a sálá na to teplo že se v tom filtru odpařuje benzín a proto tam vzniká ta bublina) pak jsem to neřešil absolvoval zoo před odjezdem jsem opravoval vyvlíklou stupačkovou hadru (a filtr byl víc jak z 3/4 plnej) a cesta zpět dobrý v Lutíně už se tomu nechtělo přes 100KM/H kouknu na filtr a sucho! za jízdy mě napadlo.. co když se dělá v nádrži podtlak tak jak jsem se tak šunul povolil jsem víčko od nadrže kouknu na filtr a hned tam byla 1/4 a zachvilku 114km/h takže jsem na to asi přišel zítra odvdušním filtr a s povolenou nadrží to otestuju pokud to bude tak jak říkám tak vyměním zpět origo filtr a budu řešit tu nádrž..

BTW: koumal nějdo čeho je to záslepka vedle výfuku?

BTW2: Mulyšhuliš kolik vyjde chladič... řekněme v černé? a jak jsi daleko se soustružníkem co se zvýšení výkonu týká??



Naposledy editováno 31.05.2014 22:47:23

Citace | Odpovědět

01.06.2014   01:49   #650 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>

BTW2: Mulyšhuliš kolik vyjde chladič... řekněme v černé?



Info máš ve zprávě

a jak jsi daleko se soustružníkem co se zvýšení výkonu týká??



No asi takhle změnu jsme u 4kolky už provedli,ale chci zkusit najet alespoň 300-400km
abych věděl na tuti,že je 4kolka ochotná tuhle změnu příjmout
Nerad bych tu chtěl hlásat zvýšení výkonu a nakonec se to někde podělá
Až si budu na 100% jistý,že to může fungovat tak dám vědět
Ale pokud to klapne tak to bude co platné jen těm co si udělali změnu na řetez 428
u původního řetězu 520 je i po možných změnách rozet nadále síla natolik dostačující,že není důvod
navyšovat výkon motoru.Pořád to bude rychlej traktor



Naposledy editováno 01.06.2014 01:59:19

Citace | Odpovědět

01.06.2014   10:59   #651 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

takže mě se to týká to je super.... jéééééžiš tak pojď jezdit v kolik se mám stavit? nn zachvilku jedu okouknout úrodu třešní sice letos nebudu dělat asi žádnou ohnivou vodu ale i tak se to dá využít jako příjemná projížďka

Citace | Odpovědět

02.06.2014   05:11   #652 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>
Udělám totiž horní panel. bude jiný. Tedy i spínačka v něm. udělal jsem si jen mustr z kartonu. Ta původní krabice, co tam je se mi nelíbí. současně to bude kryté proti dešti průhledným kšiltem. něco jako na mnotorkách.

Citace | Odpovědět

02.06.2014   05:16   #653 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx>
Jakou záslepku myslíš ? mám to právě rozdělaný, tak se juknu.
Těch chladičů máš plný net, v různých bravách, velikostech, tvarech.
Třeba tady : www.tipmoto.com/dily-quad/chlazeni/chladic-vodni/92102-pridavny-chladic.html

Citace | Odpovědět

02.06.2014   05:24   #654 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Miškul, prosím tě, nemohl by jsi mi udělat bár detailních fotek motoru a jeho umístění ? Ze všech možných úhlů. A nějaký ty rozměry k tomu. třeba výšku od bodu A do bodu B atd...budu vařit držáky, aby to bylo OK. Moc dík, pošli mi to pak na mail: otas43@gmail.com
v životě jsem na ničem nedělal tolik oprav co na týhle hračce, ale vyplatí se to. stal se z ní mazel. :D

Citace | Odpovědět

02.06.2014   14:49   #655 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

po směru jízdy vpravo na motoru zepředu, vedle vstupu kolena výfuku do hlavy 2 zlatý malý šroubky taková skoro elipsová záslepka... buď tu bude voda nebo spíš výfuk



Naposledy editováno 02.06.2014 14:57:21

Citace | Odpovědět

02.06.2014   14:58   #656 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

03.06.2014   11:40   #657 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx>

Je to k výfuku. Nějaký zaslepený kanál. Ale v zimně to můžeš využít pro bufíka k topení. Z Trabanta.

Citace | Odpovědět

03.06.2014   11:42   #658 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Mám to vše rozebrané. Beru šupleru a co nezjišťuji. Šrouby oriinální jsou na prd. Vzadu doporučuji vyměnit a stejně tak i ve předu. Vibruje motor ? No bodejť ne, když jsou šrouby do průměru úzké. Kupuji právě potřebné ve Fabory, tvrdost 2 a ještě zalepím. Ale nepatrná vůle asi zůstane. chce to mosazné pouzdro přidat, al nemám.

Citace | Odpovědět

03.06.2014   12:05   #659 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:94.230.148.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Otas43> Vibrovat to bude i když vyměníš šrouby, jediný, co pomůže, je dát motor na silentbloky.

Citace | Odpovědět

03.06.2014   12:55   #660 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas> O tom jsem přemýšlšl dávno, ale ne-e. já jen, že šroub 8 v díře 10,5 nemá co dělat :D. Když povysuneš motor, tak tam silentblok je. původní. Chce to jen přepouzdřit.
Šrouby se zdají být originál, ale o pár milimetrů jsou menší. Takže moptor si tam může poskakovat podle svého. Pak ty držáky je jasné, že urazí.



Naposledy editováno 03.06.2014 12:59:39

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.19s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce