asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

04.06.2014   17:45   #691 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

michalnero> co se stane? stane se to, že to schválí na náš trh :D
Přesné činnosti katalyzátorů řízených i neřázených najdeš na netu.



Naposledy editováno 04.06.2014 17:46:08

Citace | Odpovědět

04.06.2014   18:10   #692 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250



Naposledy editováno 05.06.2014 22:40:38

Citace | Odpovědět

04.06.2014   18:40   #693 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Otas43>michalnero>
kolego prosím, neláduj nám sem bláboly. spíš něco konstruktivního, co víš a znáš, nějakou vychytávku atd... ju ?Tvá slova? dodatečné spalovaní....? kde ? v katalyzátorusna :D ? Ju ?Piš sem tvé nápady ale tak nějak relizovatelné. Vlastní zkušenosti atd...



Já jsem se kolego pouze vyjádřil k položené otázce, zrovna tak, jako ty a jiní, s rozdílem, že já ostatní lidi nezačal osočovat jen proto, že mají jiný názor, než já. Nikoho jsem neurážel, neosočoval ..tak jako ty

Citace | Odpovědět

04.06.2014   18:46   #694 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

michalnero> Ano, máš pravdu, obvzláště když se ani kolem kaťáku nesmíš pohybovat s autogenem, stejně tak i teplota nad X stupňů mu drsně škodí. Tolik k tematu. Ju ? Zdá se mi, že jsi chodící knihovna. Někd něco ošlehneš a hned to tak je. pozor na dezinformace a praxi !!

Citace | Odpovědět

04.06.2014   18:48   #695 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Pánové, nemá někdo nápad k napínáku ? Právě jsem napínal a rup a uletěla mi ta blbina liníková. takže asi budu muset použít starou rozetu a nacpat ji na ložisko před zadní ozubené a přes pružinu a šroub udělat napínák externí. A budu mít kolku s přehazovačkou :D

Citace | Odpovědět

04.06.2014   18:50   #696 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250



Naposledy editováno 05.06.2014 22:38:34

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:15   #697 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

michalnero>Otas43> ..a co se tím stane ???



Stane se to že odhoří plyn, nikoliv směs. Pokud by dohořívala smě, špatně by to jelo a lehce černě pokuřovalo a taky trochen střílelo. Správnou směs obsluhuje karburace.

Jinak s tím rychlejším sáním:

Ano pokud tomu víc nakrmíš karbec s větším sáním, tudíž dostaneš do válce více směsi (to ale limituje průměr sacího kanálu a zdvihu ventilu) tak zvýšíš výkon. To že nacpeš přez směšovač vzduch do výfuku nezmění na sání jak si představuješ nic, protože v té době je uzavřený výfukový ventil, takže není jak propojit sání a výfuk. Pokud by to šlo, neměl by jsi tlak ve válci na zapálení směsy, takže by to co? Prostě by to nechytlo. Tak jen zjednosušený princip proč to vrčí a proč vzduch za ventil do výfuku.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:19   #698 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Sobol>michalnero> dobra ja jen aby si z toho nekdo nemyslel ze to ma neco spolecnyho z akceleraci.



..dneska jste mě tady nasrali a dal jsem si tu práci a našel jsem si to

Má to co do činění s akcelerací, i když ne zcela zjevně

..našel jsem zapojení

Jsou tam tři hadičky. Ta s tím tubusem, co máme na čtyřkolce i my, je přívod sekundárního vzduchu do výfuku. Ta hadička s přírubou jde na zde Maxxem zmiňovanou přírubu. A poslední třetí hadička jde na karburátor, na sání vzduchu. Na karburátor toho silnějšího motoru.

Takže předpokládám, že to má co do činění zvýšení výkonu. Jak jsem psal, jsou tam zapotřebí tři věci. Ten "lepší" karburátor, který má větší průměr sání. Kolínko sání za karburátorem s větším průměrem a k tomu tento akcelerační set, jak to oni nazývají

Teď nemám chuť se přít o detaily co je co...ale podstatou je, že konečně víme k čemu to je

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:27   #699 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

michalnero> Oběvil jsi ameriku příteli. Ta hliníková věcička je podtlakový ventil "Podtlakový". Proto tam musíš dát jiné sání který má přirubu na tu hadičku. Protže mezi karbecem a hlavou válce je už jen podtlak, tak to prostě při zvýšení otáček zavře, případně otevře ten ventyl a tím se dostává vzduch do výfuku. Hele motory jsou můj koníček od mala, stavíme závodní auta, jezdíme aktivně, vím o čem píšu a hlavně vím jak jedinou cestou se dá zvětšovat výkon. EGR ventilem né, ten to bohužel většinou lece posere I když tady to je míň destrukční varianta pro motor jak snížit emise, než znovu přepouštět spaliny do sání. Klidně se ještě zeptej, zkusím ti to dovysvětlit. Myšleno v dobrým.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:39   #700 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

[quote]Sobol>michalnero>Otas43> ..a co se tím stane ???

Stane se to že odhoří plyn, nikoliv směs. Pokud by dohořívala smě, špatně by to jelo a lehce černě pokuřovalo a taky trochen střílelo. Správnou směs obsluhuje karburace.

..Jasně, máš pravdu. Odhoří ply. Nebudem se přít o detaily. Jen k tomu řeknu co znám z výuky, z čeho jsem maturoval

Ideální hoření je KULOVITÉ ..zapálit ve středu kulového prostoru a prohoří veškerá směs. Ale takové podmínky v motoru nemáme. Proto se tvůrci motoru snaží dělat různé polokruhovité výlisky ve válci, aby se co nejvíce přiblížili ke kulovitému hoření.

Když to přeženu, a bude li průřez spalovacím prostorem krychle, obdelníku, směs při zapálení odhoří kulovitě a v každém z rohů spalovacího prostoru zbyde nespálená směs.

Díky tomuto jevu byli dříve vysoké emise, motor zvonil a nejen proto se vymyslel sekundární přívod vzduchu, který naředil zplodiny ..a dál to prohoření raději nebudu rozebírat ..ať tu nepobuřuji

Další důvod toho sekundárního vzduchu je výplach splodin právě ze spalovacího prostoru. Dochází k podtlaku ve výfuku a ve chvíli otevření výfukového ventilu dochází k rychlejšímu vyprázdnění, doslova vysátí zplodin ze spalovacího prostoru.

Jestli se se mnou chcete někdo přít, klidně...pokud je tam dle vašeho něco zásadně špatně

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:41   #701 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Sobol>michalnero> Oběvil jsi ameriku příteli. Ta hliníková věcička je podtlakový ventil "Podtlakový". Proto tam musíš dát jiné sání který má přirubu na tu hadičku. Protže mezi karbecem a hlavou válce je už jen podtlak, tak to prostě při zvýšení otáček zavře, případně otevře ten ventyl a tím se dostává vzduch do výfuku. Hele motory jsou můj koníček od mala, stavíme závodní auta, jezdíme aktivně, vím o čem píšu a hlavně vím jak jedinou cestou se dá zvětšovat výkon. EGR ventilem né, ten to bohužel většinou lece posere I když tady to je míň destrukční varianta pro motor jak snížit emise, než znovu přepouštět spaliny do sání. Klidně se ještě zeptej, zkusím ti to dovysvětlit. Myšleno v dobrým.



..naprosto souhlasím ..šlo jen o to, že jsme laborovali jak zvýšit výkon u tohoto motoru.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:43   #702 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

michalnero>Sobol>michalnero>Otas43> ..a co se tím stane ???

Stane se to že odhoří plyn, nikoliv směs. Pokud by dohořívala smě, špatně by to jelo a lehce černě pokuřovalo a taky trochen střílelo. Správnou směs obsluhuje karburace.

..Jasně, máš pravdu. Odhoří ply. Nebudem se přít o detaily. Jen k tomu řeknu co znám z výuky, z čeho jsem maturoval

Ideální hoření je KULOVITÉ ..zapálit ve středu kulového prostoru a prohoří veškerá směs. Ale takové podmínky v motoru nemáme. Proto se tvůrci motoru snaží dělat různé polokruhovité výlisky ve válci, aby se co nejvíce přiblížili ke kulovitému hoření.

Když to přeženu, a bude li průřez spalovacím prostorem krychle, obdelníku, směs při zapálení odhoří kulovitě a v každém z rohů spalovacího prostoru zbyde nespálená směs.

Díky tomuto jevu byli dříve vysoké emise, motor zvonil a nejen proto se vymyslel sekundární přívod vzduchu, který naředil zplodiny ..a dál to prohoření raději nebudu rozebírat ..ať tu nepobuřuji

Další důvod toho sekundárního vzduchu je výplach splodin právě ze spalovacího prostoru. Dochází k podtlaku ve výfuku a ve chvíli otevření výfukového ventilu dochází k rychlejšímu vyprázdnění, doslova vysátí zplodin ze spalovacího prostoru.

Jestli se se mnou chcete někdo přít, klidně...pokud je tam dle vašeho něco zásadně špatně



..opravuji ...výlisky v pístu

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:46   #703 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

Detailisto Taky tenkrát jak se píše měli motory tlak ve válci jen asi 6 atmosfér, stačilo to na zapálení směsy, ale muselo jí být poměrně dost a ideálně, spíš málo dohořívala, proto je dnes technologie trošku dál, větší tlaky, větší kompresní poměr, lepší příprava směsy atd atd. Všechno musí být akorát, protože když se moc rychle vyplachuje spalovací prostor a okysličuje splodiny hned za ventilem, dochází k nadměrnému ohřívání vetilů a sedel a ty jdou rychle do pr... Proto moderní motory mají tento prostor chlazený vodou. Hau končím, případně hodně zdaru při tunění.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:47   #704 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

EGR ventil pouze jakýmsi způsobem vrací část výfukových plynů zpět do sání, což má za následek snížení emíií, proto ta hadička ke karburátoru. Pojďme diskutovat, co dalšího by mohlo zvýšit výkon a ne si tu dokazovat, kdo má pravdu.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:49   #705 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

imarektomas> Tady se nic nevrací!!!! Tady je to naopak, do výfuku se vpouští vzduch z atmosféry, přez sání jde jen podtlak k otevření ventilu!

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:50   #706 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Sobol> tady ne, ale s hadičkou ke karbci to tak funguje.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:51   #707 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

vrací se část zplodin zpět do sání

Citace | Odpovědět

04.06.2014   20:58   #708 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

zapomněl jsem říct, že je tam ještě jedna, kterou se vrací ty zplodiny, ta první to ovládá.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:02   #709 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

imarektomas>vrací se část zplodin zpět do sání



..nevím, nejsem si jistý, ale přikláním se k názoru, že tady to nebude tak jednoznačné.

SOBOL má pravdu v tom, že fungování klasického EGR ventilu ti spíš snižuje výkon. Místo čistého vzduchu je tam část výfukových plynů ..čistě ekologická záležitost, emise atd.

Naše verze motoru má 19 koní ..asi. Druhý motor Loncin 250ccm má kolem 30 koní, nepamatuji si to přesně teď ..19,7 Kw či tak něco. A viditelný rozdíl je jiný karburátor, větší sání a ta hliníková pičovina kvůli které jsme se tu dohadovali. Soudím, že tam bude asi i jiné vrtání válce, větší kompresní poměr. Samozřejmě, jiné CDI.

Kdyby to tady přepouštělo splodiny, šel by zas výkon asi dolu.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:05   #710 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

michalnero> Postup zvýšení výkonu tet chválím, ale přez to bych tech 30 koní u 250 vidět, moc tomu nevěřím.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:10   #711 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Sobol>michalnero> Postup zvýšení výkonu tet chválím, ale přez to bych tech 30 koní u 250 vidět, moc tomu nevěřím.



..tohle jsou udaje od prodejce: ..co je na tom pravdy samozřejmě nevím, ale i kdyby, něco podobného by to mohlo být.

Loncin 250cc Engine,
Type: Four-Stroke, Single Cylinder, Water Cooled, Electric Start
Displacement: 243ml (250cc) Bore x Stroke 69 x 65mm
Compression Ratio: 10.5:1
Max Power: 19.5kw / 9000rpm (1 ± 5%) (26.15HP)
Ignition: CDI
Transmission: 5 Speed, Revers
Shift Pattern: R-N-1-2-3-4

Fitment:
Spy 250cc F1-A Quad Bike
Jinling 250cc JLA 21B Quad Bike
Haili 250cc Quad Bike
XS Do55 250cc Quad Bike
Zhenhua 250cc Quad Bike
Loncin 250cc Quad Bike

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:14   #712 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

U výkonnějšího motoru ta hliníková blbost výkonu tedy nepomůže, na tom se asi už shodneme. Stálo by za to zkusit jiné CDI. Je pravda, že ten karburátor, co máme na čtyřkolkách je shodný s tím, který se dává i na slabší motory, je možné, že nedodá dostatek paliva, aby se využil potenciál motoru. S tím bude nejspíš souviset i jiné sání. Někdy pomůže jen vyměnit trysku za větší, což není ani tak strašná investice. Těžko říct co opravdu pomůže. Jaký kompresní poměr je u našeho motoru?

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:23   #713 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Už jsem to našel.

1. Engine type:250cc, 4 strokes, water cooled
2. Bore and stroke:72x 69
3. Compression rating: 9.2:1
4. Max. torque:17.5N.m / 5000rpm
5. Max. power:10.7kW /6500rpm
6. Ignition type: CDI

je to zřejmě jiný motor, který stejně vypadá.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:27   #714 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

imarektomas>U výkonnějšího motoru ta hliníková blbost výkonu tedy nepomůže, na tom se asi už shodneme. Stálo by za to zkusit jiné CDI. Je pravda, že ten karburátor, co máme na čtyřkolkách je shodný s tím, který se dává i na slabší motory, je možné, že nedodá dostatek paliva, aby se využil potenciál motoru. S tím bude nejspíš souviset i jiné sání. Někdy pomůže jen vyměnit trysku za větší, což není ani tak strašná investice. Těžko říct co opravdu pomůže. Jaký kompresní poměr je u našeho motoru?



..to je to, kompresní poměr našeho motoru nikdo neví, ani dovozce Auto Kelly. Psal jsem jim email, odepsali mi, ale tohle nevědí.

s tou tryskou ...to bych neviděl jako vhodně. Dostaneš tam více benzínu, to ano ..ale potřebuješ i adekvátně více vzduchu. Možná to něco víc udělá, ale ne tak, abys to poznal. Zvýší se spotřeba. Může to i blbnout, špatný chod moru ..to je můj názor, a nikomu to nevnucuji

A ta hliníková pičovina ...myslím, že i to bude potřeba. Jedno s druhým dává dohromady celek.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:28   #715 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

imarektomas>Už jsem to našel.

1. Engine type:250cc, 4 strokes, water cooled
2. Bore and stroke:72x 69
3. Compression rating: 9.2:1
4. Max. torque:17.5N.m / 5000rpm
5. Max. power:10.7kW /6500rpm
6. Ignition type: CDI

je to zřejmě jiný motor, který stejně vypadá.



..klobouk dolů, kde jsi to našel ???

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:35   #716 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

imarektomas>Už jsem to našel.

1. Engine type:250cc, 4 strokes, water cooled
2. Bore and stroke:72x 69
3. Compression rating: 9.2:1
4. Max. torque:17.5N.m / 5000rpm
5. Max. power:10.7kW /6500rpm
6. Ignition type: CDI

je to zřejmě jiný motor, který stejně vypadá.



..tohle je důležitý údaj

Teď s jistotou víme, že je tam jiné vrtání a zdvih, tudíž jiná komprese. Takže naprosto přesná cesta ke zvýšení výkonu motoru, aby to bylo znát je jiný motor

Něco by možná bylo znát, kdyby se dal napasovat ten karburátor a sání na náš motor a ten podtlakový ventil + CDI ale to odhaduji na cenu kolem 250 +/- liber/euro a za 540 liber je ten origo silný motor ..

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:38   #717 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

zadej "jinling 250 bore" do googlu, 3. odkaz. Je to sice jiná kolka, ale se stejným motorem. Co se týče té trysky, bylo by nejlepší to vyzkoušet. Třeba tam jde vzduchu dostatečně, jen paliva málo. Až se mi podaří zjistit, jaká tam je tryska, tak koupím několik větších a s radostí to zkusím.

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:52   #718 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

imarektomas>zadej "jinling 250 bore" do googlu, 3. odkaz. Je to sice jiná kolka, ale se stejným motorem. Co se týče té trysky, bylo by nejlepší to vyzkoušet. Třeba tam jde vzduchu dostatečně, jen paliva málo. Až se mi podaří zjistit, jaká tam je tryska, tak koupím několik větších a s radostí to zkusím.



..jasný, za zkoušku to stojí, proč ne. Ta ivestice do trysky bude asi minimální

Každopádně, co mě se týká, rád bych v první řadě vyřešil "zklidnění, ovladatelnost" čtyřkolky. K čemu nám bude pomalu dvojnásobný výkon a rychlost dosti převyšující 100 km/h, když to už teď máme starosti udržet to na silnici

Osobně přes zimu udělám přestavbu. Jiné gumy ..vyšší, měkčí, půjdou i lépe vyvážit. Nějaké lepší tlumiče, možná i ramena přední nápravy. Vyrábějí se ještě buď hliníková, nebo ocelová. Obojí asi budou lepší než co tam máme my.
Pokud tu mrchu zklidním, pak bez váhání půjdu do silnějšího motoru

Citace | Odpovědět

04.06.2014   21:54   #719 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

imarektomas>zadej "jinling 250 bore" do googlu, 3. odkaz.



..v jednoduchosti je někdy krása Já tam psal furt nějaký píčoviny ale tohle mě nenapadlo

Citace | Odpovědět

04.06.2014   22:27   #720 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Mám velmi pozitivní zkušenosti se stabilitou poté, co jsem cca o 8 cm zvedl celou přední část. Udělal jsem tam takovou jednoduchou konstrukci pod tlumiče. Tím, jak se zvýšila jen přední část, ramena dostala větší sklon směrem dozadu a tím ztuhlo řízení a nerovnosti se přenáší více do tlumičů, než do řízení. Stabilita v zatáčkách zůstala téměř stejná. Vcelku jednoduché, ve dvou už si nikde neškrtám a je to opravdu znát. S pneu je to horší :D

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 ... 330

Novinky





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.18s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce