asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

04.06.2014   23:41   #721 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

dnes se toho tu odehrálo hodně nebudu se k tomu vracet at si každej myslí co chce svuj názor jsem vyjádřil již dříve... k tomu motoru.. parametry jsem hledal 2 dny toto vypadá dobře výhodou je že oba motory jsou podčtvercové takže pokud by teoreticky pokračoval v hlavě válec bylo by potřeba ho snížit o 0,826mm aby to bylo 10,5 ale to není takže hlavu snížit o 1mm...... stále platí nabídka pro MICHALNERO až budeš mít ten lepší motor rád bych se tvého starého ujal a pokusil se ho nezkurvit

jo a jen tak mimochodem CDI jednotka nebude součástí nového výkonějšího motoru..
a CDI má i jiné zápojnice...



Naposledy editováno 04.06.2014 23:44:40

Citace | Odpovědět

05.06.2014   00:18   #722 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>dnes se toho tu odehrálo hodně nebudu se k tomu vracet at si každej myslí co chce svuj názor jsem vyjádřil již dříve...



Já jenom zírám co se to tu za pár hodin stalo vzájemné napadání je tu nahozeno určité
téma k prodiskutování a div že zakladatel není slovně "POPRAVEN" že si dovolil
Místo toho aby se to pořádně probralo a došlo se společnýma silama k zdárnému závěru a k vyřešení tak ....

Že jsem sem dneska vůbec lezl

Citace | Odpovědět

05.06.2014   06:35   #723 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Tak jestli jste se už navzájem dosti pozuráželi tak bych taky chtěl napsat něco já.

Před pár dny jsem vás prosil o vyjádření o zkušenostech a zážitcích s rozetama 17z-27z a protože se nikdo nechtěl asi
obtěžovat tak jsem se názoru nedočkal.Nebýt tu pár vyjímek,kteří poradí nebo alespon odpoví na dotaz tak to tu stojí za kulový.

A tak jsem se na vlastní triko rozhodl,že se taky připojím k vybrané skupině "Ranařů" kteří radikálně změníli rozety a řetěz a že jich podle všeho není málo.
Jen místo 17zubé mi byla doporučena 16zubá,ale jinak vše zůstává stejné řetěz 428 a rozeta 27zubů.

Tak a ted se můžete zase začít hádat a urážet prosím.

Citace | Odpovědět

05.06.2014   09:01   #724 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

michalnero> Není to vůbec k ničemu. Pánové, jak dosáhnete na výfukovém potrubí podtlak ? Každý výfuk tamn má pouze přetlak.
navíc něco o klatalíkách najdete zde. A to vysvětluje, proč to tam je a vůbec to nic nedělá, nezvýší výkon, vůbec nioc. Jen jde o emise a spalinjy. :
http://cs.autolexico...rticles/katalyzator/

Citace | Odpovědět

05.06.2014   09:16   #725 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Sobol> Správně. A směs nedohořívá, jen se nedokonale spaluje, což má za následek nikoliv benzín ve výfuku, ale zvýšené jedovaté plyny z nedokonalého spalování. Natož aby to dohořívalo a ještě k tomu asi v katalyzátoru :D. Ani jsem netušil, že katík jew vlastně něco jako bufík v náklaďáku :D. Tady se jeden dozví novinky, hlavně od těch, co o ničem nemají ani šajn. :D

Citace | Odpovědět

05.06.2014   09:20   #726 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

michalnero> Měl by jsi vědět, že neexistují zbytky benzínu, shoří vždy, ale jde o jeho nedokonalé spálení, zvýšený karbon, co2 atd. Ale ne benzín. Ju ?

Citace | Odpovědět

05.06.2014   09:27   #727 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

michalnero>
Michale, ty tu máš ten diplom asi jediný zde, nenapsal by jsi přímo výrobci aby nám poskytl o našich motorech nějaká data, instruktáž k nastavená motoru a doporučení atd ? Prodejce není schopen nám nic poskytnout Stačí mailem na jejich stránkách, jistě rádi odpoví. To by bylo nesmírně pro všechny tady užitečné. Co ty na to? klidně i technický výkres by mohli připojit.

Citace | Odpovědět

05.06.2014   10:20   #728 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

Mulyšhuliš>Maxxx>dnes se toho tu odehrálo hodně nebudu se k tomu vracet at si každej myslí co chce svuj názor jsem vyjádřil již dříve...

Já jenom zírám co se to tu za pár hodin stalo vzájemné napadání je tu nahozeno určité
téma k prodiskutování a div že zakladatel není slovně "POPRAVEN" že si dovolil
Místo toho aby se to pořádně probralo a došlo se společnýma silama k zdárnému závěru a k vyřešení tak ....

Že jsem sem dneska vůbec lezl



všichni jsou totiž nervozní a přešlapujou nad výkonem ale nikomu se nechce dát 10TKč za jednotku karburátor sání a tu "blbinu co k tomu dodávají nikdo nechce ani snižovat palici, nikdo nechce vyříznout kaťák a nevím jak ostatní ale já tedy čekám na tebe až konečně prozradíš co jste vykoumali se soustřužníkem... nebo se naseru ukopnu tu proradnou palici nechám jí stáhnout uříznu ten kat soustruhem upravím vnitřek karburátoru dám tam větší trysku a pak.. děj se vůle boží

serou mě všichni prodejci.. když tam napíšu at mě odpoví proč mě ani z heléé koukeej jaá jsem z praahy nejsou schopni odpovědět! a z anglie jo to je čecháček na to serem...

Citace | Odpovědět

05.06.2014   12:55   #729 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx>
Já třeba nejsem nervozní. Naopak jsem jeden z mála, kerý už víkam co vede. Už dělám poslední práce před létem. kompletní GO a tisíce oprav. Proto mne nadzvednou chytráci, kteří nevědí, kde je svíčka:D. Někde jsem se dočetl ptákovinu, že ten přetlak vede zpět do karbce. Zase znalec. Nevede to nikam :D.
po smontování :



Naposledy editováno 05.06.2014 12:57:05

Citace | Odpovědět

05.06.2014   12:58   #730 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Jenom nechápu, proč mi zbylo tolik šroubů, podložek a volovin :D. Jako vždy.

Citace | Odpovědět

05.06.2014   13:10   #731 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>

všichni jsou totiž nervozní a přešlapujou nad výkonem ale nikomu se nechce dát 10TKč za jednotku karburátor sání a tu "blbinu co k tomu dodávají nikdo nechce ani snižovat palici, nikdo nechce vyříznout kaťák

serou mě všichni prodejci.. když tam napíšu at mě odpoví proč mě ani z heléé koukeej jaá jsem z praahy nejsou schopni odpovědět! a z anglie jo to je čecháček na to serem...



Tak ona to není prdel nový karbec nový CDI nový tohle není to zrovna zadarmo a vyhodit pár tisícovek a pak zjistit že to nefunguje nebo to naopak ještě výkon sníží NO komu by se do toho chtělo.
To stejné snížit hlavu: Jen ta práce kolem a prásk po snížení hlavy dojde třeba k prasknutí a jsou starosti PLNÁ PRKENICE dej 10 000 kč jen tak na vyzkoušení
Mám takovýho tucha,že na konec stejně všichni zůstanou u stávajícího provedení +-nějaké drobné úpravy,ale ten základ zůstane tak jak to je teď.

praahy nejsou schopni odpovědět! a z anglie jo to je čecháček na to serem...[/


Jestli oni taky o tom vědí tak max. velký kulový jen co se sami někde dočetli vždyť ani v kelly o motoru neví víc než co je psáno na netu

ale já tedy čekám na tebe


Ještě vydrž zatím nic nesnižuj ani neukopávej



Naposledy editováno 05.06.2014 13:22:04

Citace | Odpovědět

05.06.2014   17:19   #732 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Mulyšhuliš>
Svatá slova. Já myslím, že co máme, tak to plně stačí. S tím jsme to kupúovali. Není to závoďák a vše je z bláta udělané.
Snížením hlavy můžeš oddělat co jen jde. Pokud snížíš málo, je to k ničemu, pokud moc, pak to bude záběr nejen na válec samotný, ale síla do kliky , píst se bude propalovat atd. Odejde spoustra věcí.
Ostatnbě tyhle pokusy jsme dělali přeci na fichtlech. Jezdilo to i 80. Někomu chvilku, jinému déle, ale vždy to končilo blbě. Rozdíl je ale v ceně u takového pokusu, jak říká Myškul.
Jediné řešení je tam kopnout motor stejného tvaru, ale 500ccm .
Poldové jsou pitomci, prd poznaj.

Citace | Odpovědět

05.06.2014   18:58   #733 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Myškuliš, nezkoušel jsi oddělat ty 4 imbusy na řidítkách ? já už je oddělal tedajako zničila zlomil jeden vytahovák. A stále to neoddělím ty kostky. co to je zač ?



Naposledy editováno 05.06.2014 18:59:35

Citace | Odpovědět

05.06.2014   19:21   #734 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

V tom jsou zafixovany riditka.

Citace | Odpovědět

05.06.2014   19:42   #735 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>
BRAVO !!
FORUM, KDE SE ZATMÍVÁ ROZUM.
Neptám se na co to je přeci.To je fakt na první pohled znát a má tokaždá motorka. Ptám se jestli se někdo pokoušel odděělat ty imbusy. Už jsem to konečně odvrtal, tváří se to jako imbus, vše je hliník, šroub to ale není. je to lisovaný.

Citace | Odpovědět

05.06.2014   19:43   #736 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>
Aha omlouvám se, před tím jsem to blbě podal. myslel jsem co to je zač ty imbusy. Ne ta kostka.

Citace | Odpovědět

05.06.2014   19:56   #737 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Tak prdlačka. po hrubém násilí jsem se ujistil, že to skutečně imbus je. Ale dalo mi to den práce to oddělat. nedoporučuji.

Citace | Odpovědět

05.06.2014   20:11   #738 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

V pohode :) mne to slo povolit dobre. Ja to mel normalni sroub na imbus. Ani se nezvejknul ten sestihran. Daval jsem sirsi riditka s hrazdou.

Citace | Odpovědět

05.06.2014   20:21   #739 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>V pohode :) mne to slo povolit dobre. Ja to mel normalni sroub na imbus. Ani se nezvejknul ten sestihran. Daval jsem sirsi riditka s hrazdou.



Prostě já mám takovýho humpoláka. Taky budu dávat jiná řidítka, teď konstrukčně řeším celé řízení i hřídel k řidítkám. chci to ještě odpružit více. Ale místa je málo.

Mě se žvejklo vše co má imbus. Vytahováky nic, naopak jeden minus :D . takže vrtačka a durch odvrtat. Dám tam ale pak šestihran s podložkou.
Ještě řeším "kšilt" pře řidítka. Zlepší to odpor vzduchu a nebude pršet na přístrojovku, která tam bude jiná.

Nekoukal chlapi někdo na ten zadní náboj ?
Díky tomu, že se to urvalo, jsem zjistil, že čidlo pro tacho je blbě řešené, proto to ukazuje vše možné. udělám to jinam a jinak. čidlo ponechám. I kdyby to bylo z plechovky od leča :D
Ten náboj není šikovný z hliníku. Chtělo by to ocel a jiný způsob napínání řetězu. Ne takto otáčet celým excentrickým nábojem. I postup je pak zbytečně složitý.



Naposledy editováno 05.06.2014 20:25:01

Citace | Odpovědět

05.06.2014   20:29   #740 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Myslis, aby to bylo mekci vepredu? O ksiltu jsem taky premyslel, jeste mam nekde nacrtek, jak bych si to predstavoval. Me se zvejkly imbusy v prednich kocoucich a taky jsem odvrtaval no :D ty doporucuju vymenit. Me kotouce zvonily na nerovnostech, protoze byly volny ty srouby a nesly dotahnout, tak jsem je vymenil za lepsi.

Citace | Odpovědět

05.06.2014   20:36   #741 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Princip toho napinani se mi zda chytrej. Co chytry neni, je umisteni toho cidla. Ty tusis, jak poresit to cidlo jinak? Mam dojem, ze tam jsou 4 magnety, co se otaci na ose uvnitr naboje. Mas nejaky napad, jak to predelat?

Citace | Odpovědět

05.06.2014   21:58   #742 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Otas43>michalnero>
Michale, ty tu máš ten diplom asi jediný zde, nenapsal by jsi přímo výrobci aby nám poskytl o našich motorech nějaká data, instruktáž k nastavená motoru a doporučení atd ? Prodejce není schopen nám nic poskytnout Stačí mailem na jejich stránkách, jistě rádi odpoví. To by bylo nesmírně pro všechny tady užitečné. Co ty na to? klidně i technický výkres by mohli připojit.



Nehodlám se snižovat ke tvé úrovni. Mysli si co chceš, piš si co chceš, jen tě slušně žádám, již mě tím neotravuj prosím
Ty máš své názory, já mam své. Děkuji ti

Citace | Odpovědět

06.06.2014   05:25   #743 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

michalnero>Otas43>michalnero>
Michale, ty tu máš ten diplom asi jediný zde, nenapsal by jsi přímo výrobci aby nám poskytl o našich motorech nějaká data, instruktáž k nastavená motoru a doporučení atd ? Prodejce není schopen nám nic poskytnout Stačí mailem na jejich stránkách, jistě rádi odpoví. To by bylo nesmírně pro všechny tady užitečné. Co ty na to? klidně i technický výkres by mohli připojit.

Nehodlám se snižovat ke tvé úrovni. Mysli si co chceš, piš si co chceš, jen tě slušně žádám, již mě tím neotravuj prosím
Ty máš své názory, já mam své. Děkuji ti



No vidíš. Buď píšeš chujoviny, nebo ještě větší.
Ty ale nepíšeš názory :D. Jen jsi něco někde přečetl a podáváš to dál i když je to zcela zcestné a silně mylné. Ale protože jsi to přečetl, musí to být pravda.
Nyní jsem tě za všechny požádal o něco opravdu užitečného, pak reaguješ jak jsi předvedl.
To by totiž bylo skutečným přínosem pro všechny kolkaře.
Tomu říkáš snížení se ? Asi mnáš pravdu. Udělat opravdu něco bombastického, užitečného a potřebného pro všechny kolegy je pro tebe snížení !
Teď jsi se panáčku pěkně vybarvil.

Citace | Odpovědět

06.06.2014   05:47   #744 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>
Ten princip by mohl být chytrý, ale dokud se něco neulomí. Musí se přetáčet odpor ložisek a nápravy. Je to slitina hliníku a velmi křehká jak jsem zjistil. Navíc jinde se to řeší jedním jediným klíčem a šroubem s npojistnou maticí, tady musíš povolit kde co, přístup špatníný.

Zkus hodit návrh toho štítu sem. Třeba to někoho zaujme. I mě :D

To čidlo..nevím, kolik je tam magnetů.Je to jen senzor a funguje to jako čítač (tady zjevně na bázi hallového efektu), to se dá udělat i opticky (dioda-fotoodpor..infra)a lze pro přerušování paprsku využít všeho možného. Brzdového kotouče vzadu, nebo mezi matice zadní nápravy udělat děrovaný kotouč a upnout mezi matky, nebo na disk zezadu namalovat jen černobílé šrafování a využít odrazu paprsku..atd atd...Výhoda je pak taková, že to můžeš cejchovat sám posunem. i v garáži. Spočítáš si obvod kola - pneumatiky tedy, na špalcích roztočíš a sleduješ tacho. Porovnáš kolik otáček kola je potřeba na vzdálenost X a už jen porovnáváš s tacho. Jednoduché. Jen podotýkám, je lepší měřit kilometr nebo víc, než jen 100 metrů. Je to pak přesnější.
Protože to mám zdemolované, je tu někdo, kdo by změřil výstupní napětí toho impulzu z čidla ? Ručičkovým měřákečkem nejlépe. Na něm se to lépe odečte, je tam patrená max výchylka ručičky. To napětí se musí zachovat, netuším totiž jakou toleranci v číně tomu dali a dám tam o 2V více a shoří to všechno, protože silně pochybuji, že by to bylo něčím oddělono v tachografu. Měl jsem ho sice venku, ale je dokonale zalepen a nekoukal jsem se. I když se to dá oddělit pouhým kondíkem, je lepúší vědět více, než méně.

oba principy :



Naposledy editováno 06.06.2014 06:03:14

Citace | Odpovědět

06.06.2014   10:13   #745 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:212.24.137.xxx
Offline 0/892

Teda pokud snimac funguje na bázi indukce pak ho stačí umístit jinam a místo magnetu nalepit třeba na brzdovy kotouč samolepicí magnetove pásky a je to.

Citace | Odpovědět

06.06.2014   14:05   #746 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>
Co se týká těch řídítek, chtěl jsem trubku uříznout a dát tam brejle a dál to přitlumit něco jako na motorce v menším provedení. těžko se ale něco shání v miniprovedení.

Citace | Odpovědět

06.06.2014   22:14   #747 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Zdravim vsechny,

Dneska jsem sundal cele predni brzdy, abych mohl sundat cely predni naboj, respl.zkontrolovat loziska, ,nevim zda jste to jiz nekdo delal, ale s hruzou jsem zjistil, ze ta loziska jsou temer sucha... proto doporucuji sundat a namazat vazelinou....kola se pak toci uplne jinak..nehlede na namahani lozisek.

Dale jsem dneska nechal vyvazit kola, coz se podarilo dokonale, ale ty gumy, to je hruza, disky jsou naprosto rovne, ale na gumach jsou takove boule, krivosti...fakt sila... nicméně vysledek, upustil jsem tlak v gumach na 1, 7 a projel se, do cca 85km/h paráda, nic nehazi, neklepe, da se to udržet na silnici, ale nad 90km/h je to stale nic moc...premyslim o pokusu, koupit v kelly vsechny 4 plaste, nechat je fakt poctive nazout, znovu vyvazit a pak by se videlo, ale uprimne si myslim , ze to asi budou vyhozeny penize...

Citace | Odpovědět

07.06.2014   01:16   #748 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

JenndaArt> Díky za tip, kouknu na ložiska. Nekoukal jsi na ramenba, jestli nemají vůli? u mne docelka dost.

Citace | Odpovědět

07.06.2014   08:41   #749 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

chlapi, pod karbcem téměř na výstupu je odspoda maličký šroubek. Kdopak ví, k čemu je? Myslel jsem, že je to bohatost, ale netuším.

Citace | Odpovědět

07.06.2014   12:59   #750 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Otas43> Tady je ten můj návrh masky :)


Otas43> Do toho čidla vedou 3 dráty a mezi dvěma z nich je vstupní napětí 12V, pokud si to dobře pamatuju. Výstupní nevím, už jsem koupil novou hallovu sondu, ale ještě jsem se k tomu nedostal. Ten nápad s magnetama na kotouč, nebo mezi matky zní dobře :)

JenndaArt> Ty přední ložiska jsem taky promazával.

Otas43> Ten šroubek zespoda na karbci je, jak říkáš, na bohatost :)

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.37s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce