06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
07.06.2014 18:27 #751 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
07.06.2014 18:47 #752 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
07.06.2014 19:37 #753 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
07.06.2014 20:07 #754 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
07.06.2014 23:24 #756 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
08.06.2014 01:13 #757 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Maxxx>Mulyšhuliš nebo aspoň nahoď čeho se to týká... beztak jsi vytál trysku a provrtal 1mm vrtákem..
08.06.2014 07:54 #758 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš>Maxxx>Mulyšhuliš nebo aspoň nahoď čeho se to týká... beztak jsi vytál trysku a provrtal 1mm vrtákem..
Tak teď jsi mě odhalil Takže už je zbytečné abych dál zde něco prozrazoval o zvýšení výkonu
Maxxx jako jasnovidec mě na dálku prokouk takže se řidte jeho odhalením a vrtejte a vrtejte a vrtejte a vrt.........
08.06.2014 09:56 #759 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Nejde a nejede. Nechce za studena chytit, volnoběh blbne a po přidání plynu nechtějí spadnout otáčky - dlouho držéí zvednuté než klesnou. podle mne tam jde moc paliva. Svíčka mokrá po kontrole startování za studena. Chlapi, jaká má být výška benálu v karbci ? A ten šroubek fakt nevím k čemu je, protože jsem s ním točil a točil a otáčky stále stejné, jen rozdíl v tom, že po zdechnutí jsem to už nenatočil a jen si popálil ruce o výfuk :(.
Pokusím se to vyndat a znova pročistit.
Je nějaká vzácná rada ? Děkuji.
08.06.2014 10:27 #760 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82
zkus to bez sitiče.. to asi děláš, pokud si se neryl v přetryskování a v jehle? a ani v zaplavování ? když vyndáš šoupě s jehlou nesmí být vidět hladina benzínu v té díře pro trysku. skuz to roztáhnout při jízdě ti to poví víc.. jestli se to chytne při vyšších otáčkách nebo to kouří černě jestli to přeskakuje ve dvou režimech...
sundej filtr a koukni jestli si neposkládal blbě ten sytič že je furt ta klapka zavřená..
08.06.2014 16:35 #761 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
08.06.2014 16:48 #762 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
09.06.2014 05:29 #764 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Maxxx> Nene. Za studena vůbec nenatočím a neudržím volnoběh. Ono na tom karbci není co seřizovat. Je to jen princip karburátoru stejně jako na fichtlech :D. Tedy jen výšku jehly a pak je tam ten jeden šrouzbek. zjistil jsem, že to někdy chytne, když je téměř zašroubovaný. A jehla nadoraz v sedle. Takže jediné musí být to, že je to svíčka se studenou jisktou. Ta je totiž originál celou dobu a má nějaký ten tisíc nalítáno. Jak se zahřeje, tak jakž takž otáčky už drží, Ale nesmí se snížit moc. Po přidání klesají otáčky jen pozvolna, zastaví se v jisté výši a pak klesnou na volnoběh, který je ale neklidný. Takže jedině svíčka, nebo moc paliva tam jde. Jenže palivo neseřídím. A i za tepla někdy nechytne. Opět musím vyšroubovat šroubek trysky, pak startuju starter a cukání jehlou. nahoru dolu. Jen se karbec čistil, nic víc. nechápu to.
09.06.2014 13:40 #765 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
09.06.2014 13:57 #766 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
Otas43> Našel jsem nějakou fotku, snad to pomůže. Pod šroubkem má být pružinka.
Zkoušel jsi tu svíčku vyčistit? Nebo nesaje ti to někde falešný vzduch? Je to fakt zvláštní. Zkoušel jsi dát jehlu na prostřední rysku a volnoběžný šroub téměř vyšroubovat, aby šoupátko naráželo na dno a pak to nastartovat se sytičem a trochu přidat plyn? Rozebíral jsi jen karburátor? Nešteloval jsi hladinku v komoře?
09.06.2014 16:19 #767 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
imarektomas>
Hladinu ne. Vy ten šroubek máte skro zašroubován. pokud mluvíme o tom samém, co je od spoda nahoru. Je zakončen jehlou, vede to dvou komůrek. Zkouším vše možné. Nchytne a nechytne. Když seřídím volnoběh, tak po zdechnutí už nechytí. Jsem z toho fakt jelen. Kdyby to byl aspoň karburátor. Na hladinu jsem nesahal. Na podzim jsem to chcípl a teď po velkých opravách nejede. Hajzl čínskej :D
Ještě k tomu šroubku..když tam dám perko, které odněkud jaksi vypadlo, nedošroubuju ten šroubeče-trysku. Ale zase by to hrkáním vypadlo bez perka.
Se sytičem to nechytí a ani to nemá snahu. Jen bez paliva a co nejvíce vzduchu.
09.06.2014 17:01 #768 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
Otas43> To je divný. Ten zespoda nahoru upravuje bohatost směsi při volnoběhu. Jestli ho máš vyšroubovanej, tak nejspíš jde do motoru bohatší směs, než by měla a nechce to naskočit. Zkus ho zašroubovat a pak vyšroubovat cca o 1,5 otáčky. Tam někde je optimální nastavení. Ten šroubeček s pružinkou naopak vyšroubuj, aby šoupátko spadlo dolů a pak to zkus nastartovat se sytičem a trochu při tom přidávat trochu plyn a musí to naskočit.
09.06.2014 17:48 #769 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
imarektomas> JJ. Díky tvému fotu jsem pružinku zpod šroubku vyšrouboval, utáhl ho a povolil asi o půl otáčky. Bez sytiče a jen tak to chytlo, ručně jsem držel otáčky. Pak jsem po chvilce šroubek ještě kousek povolil a zvedl jeghlu o stupeň a pak si pohrál s výškou. Jsem zvědav jak to chytne za studena. Teď jen škrtnu o starter a běží a volnoběh drží.
Díky tobě a fotce a radám !!
Svíčku ale stejně vyměním.
09.06.2014 17:53 #770 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
10.06.2014 10:55 #771 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
10.06.2014 15:19 #772 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
10.06.2014 16:23 #773 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
10.06.2014 18:26 #774 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Tak dnešní teploty jsou opravdová zátěž pro Jinlinga a kámošovi se zátěž včera opravdu povedla!!!
V tomhle horku,který ted panuje se mu povedlo přidřít motor a asi mu musel prasknout pístní kroužek,protože mu to začalo nasávat olej
po 5km jizdy má svíčku obalenou sazema jak faguli.
Stalo se mu to v 80km/h jel vše v pohodě a najednou jak když mu došel benzín začlo to cukat tak zastavil a startér už s tím nehnul.
Po odtahu domů to startér opět nastartoval,ale válec a kroužky budou asi kaput.A to jsem ho po předčtení zdejšího fóra varoval,že může dojít
k přehřátí nevěřil a tady to má.
Tak letošní letní sezónu asi dojezdil.
10.06.2014 19:03 #775 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
Otas43>imarektomas>
Svíčka vyměněna a poznatek..za studena nenatočím.Je hodně cítit benál. A ani ťuk. Kde má být ta hladina paliva ? Jestli nebude vysoko. Ale nikdo s tím nehýbal.
10.06.2014 20:49 #777 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
10.06.2014 22:13 #778 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
11.06.2014 06:38 #779 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
JenndaArt>
vyšroubuješ vršek karburátoru, vytáhneš to. Po stisku perka vyndáš lanko. Uvidíš tam pak další pružinku, která jistí jehlu ve své poloze. Vytáhneš perko, pak jehlu a na ní je segrovka. jen ji dáš do max polohy a zase zajistíš tím perem. Tím myslím-je tam několik drážek, zvol poslední tedy. Změní se ti volnoběh, ten pak stáhneš.
11.06.2014 06:40 #780 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
imarektomas>Otas43>imarektomas>
Svíčka vyměněna a poznatek..za studena nenatočím.Je hodně cítit benál. A ani ťuk. Kde má být ta hladina paliva ? Jestli nebude vysoko. Ale nikdo s tím nehýbal.
Pokud to před tím jezdilo a nic jsi s hladinkou nedělal, tak bych s ní ani nehýbal. Se starou svíčkou to chytí v pohodě?
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.19s