asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

07.06.2014   18:27   #751 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

chlapi potřebuku radu. kolik otáček má být ten šroub na karbci vyšroubován ? POMOOOC

Citace | Odpovědět

07.06.2014   18:47   #752 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Otas43>chlapi potřebuku radu. kolik otáček má být ten šroub na karbci vyšroubován ? POMOOOC


Tak, aby měl zahřátý motor nejvyšší otáčky. Někde mezi 1 a 2 otáčkami.

Citace | Odpovědět

07.06.2014   19:37   #753 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>

JJ. Moc dík. nemá se pít, když se něco dělá :D

Citace | Odpovědět

07.06.2014   20:07   #754 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Nejde mi to natočit potvora jedna. Uchlastává se

Citace | Odpovědět

07.06.2014   22:24   #755 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

Mulyšhuliš... má být i zítra pěkně tak doufám že už těch 400km budeš mět po neděli najetých a konečně se dočkáme... nebo aspoň nahoď čeho se to týká... beztak jsi vytál trysku a provrtal 1mm vrtákem..

Citace | Odpovědět

07.06.2014   23:24   #756 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx>

Citace | Odpovědět

08.06.2014   01:13   #757 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Maxxx>Mulyšhuliš nebo aspoň nahoď čeho se to týká... beztak jsi vytál trysku a provrtal 1mm vrtákem..



Tak teď jsi mě odhalil Takže už je zbytečné abych dál zde něco prozrazoval o zvýšení výkonu
Maxxx jako jasnovidec mě na dálku prokouk takže se řidte jeho odhalením a vrtejte a vrtejte a vrtejte a vrt.........

Citace | Odpovědět

08.06.2014   07:54   #758 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Mulyšhuliš>Maxxx>Mulyšhuliš nebo aspoň nahoď čeho se to týká... beztak jsi vytál trysku a provrtal 1mm vrtákem..

Tak teď jsi mě odhalil Takže už je zbytečné abych dál zde něco prozrazoval o zvýšení výkonu
Maxxx jako jasnovidec mě na dálku prokouk takže se řidte jeho odhalením a vrtejte a vrtejte a vrtejte a vrt.........



Navrhuju rovnou 4kou vrtákem. Nač pokusy. když už, tak už... :D

Citace | Odpovědět

08.06.2014   09:56   #759 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Nejde a nejede. Nechce za studena chytit, volnoběh blbne a po přidání plynu nechtějí spadnout otáčky - dlouho držéí zvednuté než klesnou. podle mne tam jde moc paliva. Svíčka mokrá po kontrole startování za studena. Chlapi, jaká má být výška benálu v karbci ? A ten šroubek fakt nevím k čemu je, protože jsem s ním točil a točil a otáčky stále stejné, jen rozdíl v tom, že po zdechnutí jsem to už nenatočil a jen si popálil ruce o výfuk :(.
Pokusím se to vyndat a znova pročistit.
Je nějaká vzácná rada ? Děkuji.

Citace | Odpovědět

08.06.2014   10:27   #760 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

zkus to bez sitiče.. to asi děláš, pokud si se neryl v přetryskování a v jehle? a ani v zaplavování ? když vyndáš šoupě s jehlou nesmí být vidět hladina benzínu v té díře pro trysku. skuz to roztáhnout při jízdě ti to poví víc.. jestli se to chytne při vyšších otáčkách nebo to kouří černě jestli to přeskakuje ve dvou režimech...

sundej filtr a koukni jestli si neposkládal blbě ten sytič že je furt ta klapka zavřená..



Naposledy editováno 08.06.2014 10:29:55

Citace | Odpovědět

08.06.2014   16:35   #761 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx>
Vše jsem prolezl, vše OK. Myslím, že fígl je v nastavení toho šroubkečku.Jak myslíš ve dvou řrežimech? Je to analoie, to snad ani nejde.

Citace | Odpovědět

08.06.2014   16:48   #762 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Zítra zkusím koupit novou svíčku. Může tato být na prd už.

Citace | Odpovědět

08.06.2014   20:53   #763 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

myslel jsem to jako že třeba do 5T ot to zlobí a pak nad 5 je to dobrý.

Citace | Odpovědět

09.06.2014   05:29   #764 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx> Nene. Za studena vůbec nenatočím a neudržím volnoběh. Ono na tom karbci není co seřizovat. Je to jen princip karburátoru stejně jako na fichtlech :D. Tedy jen výšku jehly a pak je tam ten jeden šrouzbek. zjistil jsem, že to někdy chytne, když je téměř zašroubovaný. A jehla nadoraz v sedle. Takže jediné musí být to, že je to svíčka se studenou jisktou. Ta je totiž originál celou dobu a má nějaký ten tisíc nalítáno. Jak se zahřeje, tak jakž takž otáčky už drží, Ale nesmí se snížit moc. Po přidání klesají otáčky jen pozvolna, zastaví se v jisté výši a pak klesnou na volnoběh, který je ale neklidný. Takže jedině svíčka, nebo moc paliva tam jde. Jenže palivo neseřídím. A i za tepla někdy nechytne. Opět musím vyšroubovat šroubek trysky, pak startuju starter a cukání jehlou. nahoru dolu. Jen se karbec čistil, nic víc. nechápu to.

Citace | Odpovědět

09.06.2014   13:40   #765 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

nemohl by mi někdo z detailu ofotit ten šroubek na karbci ? V kelly foto je, ale obráceně :(
moc díky. Má být pod šroubkem pružinka ?

Citace | Odpovědět

09.06.2014   13:57   #766 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Otas43> Našel jsem nějakou fotku, snad to pomůže. Pod šroubkem má být pružinka.

Zkoušel jsi tu svíčku vyčistit? Nebo nesaje ti to někde falešný vzduch? Je to fakt zvláštní. Zkoušel jsi dát jehlu na prostřední rysku a volnoběžný šroub téměř vyšroubovat, aby šoupátko naráželo na dno a pak to nastartovat se sytičem a trochu přidat plyn? Rozebíral jsi jen karburátor? Nešteloval jsi hladinku v komoře?

Citace | Odpovědět

09.06.2014   16:19   #767 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>
Hladinu ne. Vy ten šroubek máte skro zašroubován. pokud mluvíme o tom samém, co je od spoda nahoru. Je zakončen jehlou, vede to dvou komůrek. Zkouším vše možné. Nchytne a nechytne. Když seřídím volnoběh, tak po zdechnutí už nechytí. Jsem z toho fakt jelen. Kdyby to byl aspoň karburátor. Na hladinu jsem nesahal. Na podzim jsem to chcípl a teď po velkých opravách nejede. Hajzl čínskej :D
Ještě k tomu šroubku..když tam dám perko, které odněkud jaksi vypadlo, nedošroubuju ten šroubeče-trysku. Ale zase by to hrkáním vypadlo bez perka.
Se sytičem to nechytí a ani to nemá snahu. Jen bez paliva a co nejvíce vzduchu.



Naposledy editováno 09.06.2014 16:22:23

Citace | Odpovědět

09.06.2014   17:01   #768 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Otas43> To je divný. Ten zespoda nahoru upravuje bohatost směsi při volnoběhu. Jestli ho máš vyšroubovanej, tak nejspíš jde do motoru bohatší směs, než by měla a nechce to naskočit. Zkus ho zašroubovat a pak vyšroubovat cca o 1,5 otáčky. Tam někde je optimální nastavení. Ten šroubeček s pružinkou naopak vyšroubuj, aby šoupátko spadlo dolů a pak to zkus nastartovat se sytičem a trochu při tom přidávat trochu plyn a musí to naskočit.

Citace | Odpovědět

09.06.2014   17:48   #769 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas> JJ. Díky tvému fotu jsem pružinku zpod šroubku vyšrouboval, utáhl ho a povolil asi o půl otáčky. Bez sytiče a jen tak to chytlo, ručně jsem držel otáčky. Pak jsem po chvilce šroubek ještě kousek povolil a zvedl jeghlu o stupeň a pak si pohrál s výškou. Jsem zvědav jak to chytne za studena. Teď jen škrtnu o starter a běží a volnoběh drží.
Díky tobě a fotce a radám !!
Svíčku ale stejně vyměním.

Citace | Odpovědět

09.06.2014   17:53   #770 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Otas43> Není za co :) svíčku vyměň.

Citace | Odpovědět

10.06.2014   10:55   #771 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>
Svíčka vyměněna a poznatek..za studena nenatočím.Je hodně cítit benál. A ani ťuk. Kde má být ta hladina paliva ? Jestli nebude vysoko. Ale nikdo s tím nehýbal.

Citace | Odpovědět

10.06.2014   15:19   #772 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Volal jsem doservisu. Ten šroubek má být přesně 2,5 otáčky vyšroubován.

Citace | Odpovědět

10.06.2014   16:23   #773 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Jinak i když jsem koupil svíčku, tak čínskou v kelly, servisák nedoporučuje, doporučuje do jinlingů brisk, nebo denso.

Citace | Odpovědět

10.06.2014   18:26   #774 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Tak dnešní teploty jsou opravdová zátěž pro Jinlinga a kámošovi se zátěž včera opravdu povedla!!!
V tomhle horku,který ted panuje se mu povedlo přidřít motor a asi mu musel prasknout pístní kroužek,protože mu to začalo nasávat olej
po 5km jizdy má svíčku obalenou sazema jak faguli.
Stalo se mu to v 80km/h jel vše v pohodě a najednou jak když mu došel benzín začlo to cukat tak zastavil a startér už s tím nehnul.
Po odtahu domů to startér opět nastartoval,ale válec a kroužky budou asi kaput.A to jsem ho po předčtení zdejšího fóra varoval,že může dojít
k přehřátí nevěřil a tady to má.


Tak letošní letní sezónu asi dojezdil.

Citace | Odpovědět

10.06.2014   19:03   #775 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Otas43>imarektomas>
Svíčka vyměněna a poznatek..za studena nenatočím.Je hodně cítit benál. A ani ťuk. Kde má být ta hladina paliva ? Jestli nebude vysoko. Ale nikdo s tím nehýbal.



Pokud to před tím jezdilo a nic jsi s hladinkou nedělal, tak bych s ní ani nehýbal. Se starou svíčkou to chytí v pohodě?

Citace | Odpovědět

10.06.2014   20:08   #776 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

v podstatě co jsem tak zjistil..každýmu bych doporučil zvednout jehlu na maximum protože to bylo první co jsem udělal a svíčku mám stále bílou takže chudý... při extrémně chudé směsi se motor přehřívá! a může dojít k zadření

Citace | Odpovědět

10.06.2014   20:49   #777 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Taky ji mam úplně nahoře, svíčku jsem nekontroloval.

Citace | Odpovědět

10.06.2014   22:13   #778 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Muzete sem nekdo prosim dat fotky, jak se nastavuje ta jehla? Rad bych to udelal, i s pridavnym chladicem se obcas i pri jizde sepne...tak pokud je toto jedna z moznosti, jak to poresit, rad to udelam, ale nevim, jak....

Citace | Odpovědět

11.06.2014   06:38   #779 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

JenndaArt>
vyšroubuješ vršek karburátoru, vytáhneš to. Po stisku perka vyndáš lanko. Uvidíš tam pak další pružinku, která jistí jehlu ve své poloze. Vytáhneš perko, pak jehlu a na ní je segrovka. jen ji dáš do max polohy a zase zajistíš tím perem. Tím myslím-je tam několik drážek, zvol poslední tedy. Změní se ti volnoběh, ten pak stáhneš.

Citace | Odpovědět

11.06.2014   06:40   #780 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>Otas43>imarektomas>
Svíčka vyměněna a poznatek..za studena nenatočím.Je hodně cítit benál. A ani ťuk. Kde má být ta hladina paliva ? Jestli nebude vysoko. Ale nikdo s tím nehýbal.

Pokud to před tím jezdilo a nic jsi s hladinkou nedělal, tak bych s ní ani nehýbal. Se starou svíčkou to chytí v pohodě?



Ani náhodou. Nechytne. Ještě vyměním na doporučení baterii. Ta jde nabít jen na 50%, je tedy vadná a proto může být i slabá jiskra.
Nemá tady někdo doporučení kde co levně koupit?

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.19s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce