asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

11.06.2014   06:45   #781 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

fofrař>
Mazalo to vůbec? podle mne ne, nebo špatně. jinak po zastavení by se nic nedělo. pokud nemaže, zadře se.
Mě se to občas stalo u auta, když byla kontrolka out. Pak jsem stříkl malinko oleje do válců a rozhýbalk přes kvalt. Jemně. Nic mnoc, ale nepoškodilo se skoro nic.
Asi jste to po přidření roztahovali, že. Pak to nemusí být kroužek, ale celý válec v řiti.
Na druhou stranu uděláš výbrus a budeš mít větší kubaturu.

Citace | Odpovědět

11.06.2014   07:02   #782 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx>v podstatě co jsem tak zjistil..každýmu bych doporučil zvednout jehlu na maximum protože to bylo první co jsem udělal a svíčku mám stále bílou takže chudý... při extrémně chudé směsi se motor přehřívá! a může dojít k zadření



Maxi, nějak to nechápu. jezdí se na natural, takže benál nepřimázává olejem jako to je u dvoutaktů. Teplota motoru vzniká přeci hořením paliva. moc paliva--uchlastává se, musí se přidat vzduch. chudá směs--moc vzduchu a musí se přidat palivo. Pak ani nejede. Jak to myslíš, že více paliva nezpůsobí přehřívání, nebo zadření ? Nějak to nepobírám.



Naposledy editováno 11.06.2014 07:05:14

Citace | Odpovědět

11.06.2014   16:11   #783 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Otas43>fofrař>
Mazalo to vůbec? podle mne ne, nebo špatně. jinak po zastavení by se nic nedělo. pokud nemaže, zadře se.
Mě se to občas stalo u auta, když byla kontrolka out. Pak jsem stříkl malinko oleje do válců a rozhýbalk přes kvalt. Jemně. Nic mnoc, ale nepoškodilo se skoro nic.
Asi jste to po přidření roztahovali, že. Pak to nemusí být kroužek, ale celý válec v řiti.
Na druhou stranu uděláš výbrus a budeš mít větší kubaturu.



Mazalo mu to dobře protože před těmi horky co jsou teď jezdil v pohodě sice mu to po delším držení plynu v otáčkách začlo strácet na výkonu
(což už tady někde bylo napsáno,že po zahřátí se výkon sníží) ale vždy v pohodě dojel.Je to prosté prostě se to špatně v horku chladí a jak jsi sám psal,že
chladič je na špatném místě a je tam hodně překážek aby byl funkční na 100%.

Asi jste to po přidření roztahovali


Nic neroztahovali sundali řetěz aby se to dalo odtáhnout a nezničila se spojka.

zastavení by se nic nedělo



Ten motor a válec musel být pěkně rozpálený,protože po schladnutí to povolilo a píst se zase pohyboval.
Jak píšu bohužel,už tam došlo ke změnám,které neumožnují další jízdy na plno.
A to jsem mu radil aby si tam dal taky nějaký chladič navíc nechtěl škudlil pár stovek a ted ho to bude stát pár tisícovek.Ona hranice mezi zadření a nezadření
může být několik stupňů.

Otas43
Oni v Jinlingu ten chladič opravdu umístili blbě a správně jsi podotknul,že je tam mnoho překážek na to aby šel vzduch plně přes originální chladič.

Citace | Odpovědět

11.06.2014   16:19   #784 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

nevím jak to lépe popsat ale teoreticky by to mohlo být jako švajc.. plyn je benzín a kyslík je vzduch když dáš víc kyslíku do směsi máš podstatně teplejší plamen než když dáš kyslíku méně plamen je studenější.. viz řezání nebo svařování švajcem. prostě když je směs ve válci bohatá na vzduch tak hoří tepleji než když je bohatá na benzín. když je tam mnoho vzduchu hrozí podlálení ventilu až zadření vlivem vysoké teploty roztažnosti ablablabla... častějšímu spínání vrtule a spálení výfuku v lepším případě...



Naposledy editováno 11.06.2014 16:22:35

Citace | Odpovědět

11.06.2014   19:14   #785 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx> Na tom něco bude

Citace | Odpovědět

11.06.2014   19:17   #786 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

fofrař> Stačí mu vhodnou kapsou přivádět dost vzduchu. Je téměř celý zakrytý. Ale i tak je to málo, ale při svižnější jízdě to dooost pomůže. Předchlazení je také velice výborná věc.

Citace | Odpovědět

11.06.2014   19:18   #787 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Něco o našich karburátorech a jejich seřízení :
http://www.keihincarbs.com/home.html#

Citace | Odpovědět

11.06.2014   19:31   #788 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

JenndaArt>Muzete sem nekdo prosim dat fotky, jak se nastavuje ta jehla? Rad bych to udelal, i s pridavnym chladicem se obcas i pri jizde sepne...tak pokud je toto jedna z moznosti, jak to poresit, rad to udelam, ale nevim, jak....



Tady něco o našich karburátorech. Pro laiky naprosto genioální.

https://www.youtube.com/watch?v=-2NIDcqv59I

Všiml jsem si, že mu tam vypadla ta pružinka, stejně jako mě, ale na videu již není ten záběr, že ji vrací. Dal jsem ji tam, je tam jen proto aby se tento šroubek nevyklal a nevypadl.
já osobně přemýšlím o změně karburátoru. Četl jsem to na foru o skutrech a je tam i doporučení.
Nebo tam vynechám karbec a udělám jednobodové vstřikování do sacího hrdla. Tedy nepřímé. Asi to nej co se dá vymyslet a ještě se ušetří palivo.



Naposledy editováno 11.06.2014 19:42:54

Citace | Odpovědět

12.06.2014   06:33   #789 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Otas43> Předchlazení je také velice výborná věc.



Přesně tak Já jsem si do okruhu přidal chladič a nemůžu si stěžovat i když se v tomhle vedru občas sepne větrák stejně hlavní je,že mi už neklesá výkon
a jsem tak nějak klidnější,že jsem pro to něco udělal

Pak ať lidi nebrečí,že se jim to zahřívá a viz. včerejší případ dokonce zadře.

Otas43 si tady psal,že aspoň tam strčit jako mezikus kovovou trubku i to je řešení komu je líto dát pár stovek za klasický chladič,ale aspoň něco!!
Pokud chladící kapalina běhá jen v černých hadicích tak tam je dokonale odizolovaná a chráněná,před jakým koliv případným snížením teploty.

Citace | Odpovědět

12.06.2014   19:50   #790 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Tak po dokonalém vyčištění, seřízení hladiny dle tabulky a nastavení trysky, jehla stupeň číslo 2 to chytlo ihne. Jenže....se zasekl a spálil magnet starteru :(. Fakt se na to už....

Citace | Odpovědět

12.06.2014   20:10   #791 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

co tedy přesně dělá ten šroubek? to je přes volnoběžnou trysku nebo je to nějaký primární vzduch když je šoupě dole.. já jsem sním schválně dnes hýbal a at jsem to dotáh na doraz nebo povolil o 3,5 otáčky žádná změna.. tak jsem to vrátil z5 na 2,5 otáčky.. jak to má tedy být čím víc je to utažený tím vic nebo mín benzinu nebo vzduchu?

Citace | Odpovědět

12.06.2014   20:18   #792 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

Maxxx> Bohatost směsy na volnoběh. Utačeno dohatá, povelením ochuzuješ

Citace | Odpovědět

12.06.2014   20:43   #793 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mařák Mařák Město: Diváky
IP:90.178.78.xxx
Offline 2/349
Gamax AX 430 Luxury

Sobol> draku kolik to máš v sobě ?

Citace | Odpovědět

12.06.2014   20:57   #794 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Je to obráceně, dotažením ochuzuješ, povolením obohacuješ. Aspoň u našich karburátorů.

Citace | Odpovědět

12.06.2014   22:01   #795 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

Mařák> To je tak když píšeš rychleji než přemýšlíš Jasně že naopak.

Citace | Odpovědět

12.06.2014   22:23   #796 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mařák Mařák Město: Diváky
IP:90.178.78.xxx
Offline 2/349
Gamax AX 430 Luxury

Sobol> tak to potom jo, já se lek že když nemůžeš jezdit tak doma chlastáš a pak píšeš blbosti.U mě bych to pochopil minulej týden se nám narodila dcera tak to furt zapíjím a dopadlo to tak že mám naražené žebra a při každým kychnutí uchcávám bolestí.

Citace | Odpovědět

13.06.2014   06:52   #797 Téma: Jinling 250 JLA-21B

MarcelloZ MarcelloZ Město: Hustopeče
IP:213.168.161.xxx
Offline 2/79
Goes 625i Max

Mařák> tos upadl při chůzi nebo jízdě

Citace | Odpovědět

13.06.2014   07:59   #798 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839

Mařák> Tak to gratuluju kamaráde Za chvilu se jedu ukázat di špitálu, tak kdybych se dýl neozval tak se ve mě vrtaj

Citace | Odpovědět

13.06.2014   08:10   #799 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mařák Mařák Město: Diváky
IP:90.178.78.xxx
Offline 2/349
Gamax AX 430 Luxury

Sobol> tak se drž kamaráde a hlavně se brzy uzdrav

Citace | Odpovědět

13.06.2014   09:51   #800 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Tak hlavně ,že jste se po vědecké diskuzi na téma "ŠROUBEK povolit nebo utáhnout a chlast " dopracovali ke zdárnému konci už jsem to tu viděl,že budeme bez šroubku



Naposledy editováno 13.06.2014 09:56:44

Citace | Odpovědět

13.06.2014   12:50   #801 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:90.183.164.xxx
Offline 0/82

Mulyšhuliš.... já čekááááááááááááááááám

Citace | Odpovědět

13.06.2014   15:02   #802 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx> Mám velmíi vážné obavy, že to je přívod vzduchu při uzavření klapky sytiče. Proto to při volnoběhu nedělá nic. Jak jsou vepředu ty malé trubičky v karbci - vede to totiž přímo k tomu šroubku. jinak jinou funkci to mít logicky nemůže.

Jinak jsem dnes byl koupit relé. Samo, že ne jejich relé za drobných 600,- Kč !!
Ale byl jsem v elektře, koupil autorelé 12V/80A přepínací a musím říct, že je to prima.
Origo má rozbustní magnet, ten sám má dost odběr z baterky a to klenutí je minimální. Doporučuji včas všem vyměnit.
Jo a náklady ? 79,- Kč
A navíc je rozměrově poloviční a výrazně lehčí.



Naposledy editováno 13.06.2014 15:05:04

Citace | Odpovědět

13.06.2014   15:10   #803 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:37.188.238.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Kdepak, je to šroubek, který reguluje kolik benzínu tam na volnoběh půjde. Nahoře když se podíváš do karbce ze strany, kde není klapka na sytič, dole je malá dírka, kterou právě ten benzín prochází. Tamtudy by se moc vzduchu nedostalo.

Citace | Odpovědět

13.06.2014   15:11   #804 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Jo a ještě jsem koupil maličký axiální ventilátorek na 12V - 4000 otáček, nemá žádnou spotřebu (0,15 A), nechám ho před chladičem motat stále. To by mělo dostatečně stačit i když není tak velký. V nouzi se pak sepne ještě velký ventilátor. No ne?

Ještě si změřím, kolik bere velký ventilátor. To tam pak dám radši 2 malé.



Naposledy editováno 13.06.2014 15:15:35

Citace | Odpovědět

13.06.2014   15:13   #805 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas> Nop já to měl teď venku mockrát. Použil jsem tenký drátek a vylezl mi z každé strany právě nad šroubkem. Ale z boku. Ten šroubek má jehlu směrem nahoru, musí být tedy kanálek nějaký ve výlisku již. A ten tam buď má málokdo, proto to nic nedělá, nebo to má kde kdo ucpané a proto to nic nedělá :D

Citace | Odpovědět

13.06.2014   15:22   #806 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:37.188.229.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Ono to dělá, musí být zahřátý motor a pak je to znát. Ucpané to samozřejmě být může. To by pak nedělalo nic a nedrželo by to volnoběh, tak jak by mělo. Kanálek vede zepředu přes trysku k tomuto šroubků, který pak reguluje, kolik toho půjde nahoru a následně do motoru.

Citace | Odpovědět

13.06.2014   17:29   #807 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Tak jsem to projel. A ....hovno práce.
Rozjezd ok, pak prdí, občas střílí do výfuku, škube, nejde za plynem a když se už rozhodne, zaprdí, dusí se a musím povolit. To může být spousta věcí. Málo paliva i opačně málo vzduchu a uchcává se (to bych řekl), jiskra vynechává - to také pravděpodobně . A že by jen v otáčkách. když to začne škubat a chcípat, musím povolit plyn, pak neudrží volnoběh ani. Jehla stupeň 3, svíčka nová, karbec 4x čištěn.
A teď babo raď. ?

Citace | Odpovědět

13.06.2014   17:29   #808 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>
Ani po zahřátí to nic neudlá.

Citace | Odpovědět

13.06.2014   17:47   #809 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Ted jsem zvedav kdo mi co poradí. Předstih se telovat nedá, takže...

Citace | Odpovědět

13.06.2014   19:04   #810 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:90.180.97.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Můžu ti říct, jaký nastavení mám já jestli chceš. Možná ti to někde přisává falešnej vzduch. Pokud jsi neměnil trysku, tak se to u prechlastávat podle mě nemůže. Mam jehlu nastavenou nejvýš co to jde a jede to krásně. Ještě mě napadá, že vibracema by se někde mohl klepat nějakej kontakt a proto by mohla vynechávat jiskra.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.26s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce