06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
14.06.2014 10:29 #811 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
14.06.2014 11:08 #812 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:88.100.226.xxx
Offline 0/82
Mulyšhuliš>Maxxx>Mulyšhuliš.... já čekááááááááááááááááám
Já myslel,že už sis trisku začal vrtat 1mm vrtákem,když je to tak jednoduché tak to můžeš zkusit.
14.06.2014 15:29 #813 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Naprázdno to jde krásně do otáček. Jen při zatížení - jízdě to nemaká. Nemyslím, že to bude kolem zapalování, protože podržím plyn naplno v klidu, celé se to klepe ale motor nevynechá. Ale jen co nasednu, zaberu, rozjezd ještě OK a pak prostě jako když dochází palivo.Po ubrání plynu pak motor drží, ale ne volnoběh. Divné. Zkusím zvednout hladinu v karbci.
14.06.2014 16:47 #814 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Tak už taky patřím mezi "RANAŘE" a provedl jsem výměnu rozet na řetez 428 za ty příšerný originálky !!!
Výměna mě vyšla na necelých 1200kč když nepočítám poštovné.
Převážná část Jinligářů co udělali tuhle změnu mají 17z-27z,ale bylo mi doporučeno pro větší akceleraci na 4 stupni abych místo předního kolečka 17z zkusil
16z takže nevím jak to jezdí s 17 zubou,ale z 16 zubým kolečkem jsem to byl už řádně projed.
Řetez jsem nechal tak abych do budoucna mohl popřípadě nahodit 17z kolečko.
A pocity:
Na úvod musím zdělit,že mi tacho ukazuje dobře změřeno podle auta přes mobil !!
A jsem velmi překvapen co taková změna rozet může z obyčejným Jinlingem udělat Upozorňuju,že na ní jezdím sám.
Stupně 1-2-3 jsou naprosto úžasné , skvělá akcelerace jednotlivé stupně jdou několikanásobně delší dobu vytáčet než u origo nebojím se řict,že u 1-2-3 při plném vytočení
motoru hrozí,že pokud se špatně držíte řidítek tak máte problém být na čtyřkolce sedačka tak vás to do ní pěkně zamáčkne.
Na každém stupni se max rychlost zvýšila o 20-25 km/h.U origo rozet byla už zařazená /3/ a u rozet 428 může být stále ještě "1"
Čekal jsem zlepšení,ale že to bude taková změna k lepšímu tak to ani zdaleka.
Někteří tu psali,že je to blbost to měnit výkon motoru atd.blablabla,ale kdo nevyžkoušel neví o co přichází. 1/2/3 SUPER.
A pak je tu ta proklínaná "4" mezera mezi 3 a 4 je ohromná při přeřazení z 3 na 4 vás realita opět vrátí ze stíhačkového kokpitu zpět na zem.
Akcelerace u /4/ sice je také,ale bohužel už to není takové torpédo jako 1/2/3 ,ale pokud se "3"vytočí až 6000-6500 ot/m tak docela dobře
naváže na "4" ale nesmí se ta "3" ošidit.
U "4" je zrychlování pozvojnější,ale z mé strany jsem spokojený dokonce "4" zvládne i silnice do mírnějšího kopce.
Na rovince není problém dosáhnout rychlosti 110km/h což jsem se dostal do úplně jiné kategorie rychlostí něž jsem byl doposud zvyklí a věřím tomu,že s kolečkem 17z se rychlost může dostat přes 115km/h jako nic
Při téhle rychlosti už je potřeba se bedlivěji věnovat řízení je to docela mazec to zkrotit.
Jediné negativum co bych asi tak mohl napsat je že zlenivěla zpátečka je potřeba více plynu aby to nechcípalo.
Zatím mám najeto asi 150km tak uvidím jak to zvládne řetěz 428 o proti originálu je poměrně menší,ale zatím bez problémů.
Tady někdo psal,že "guru" tak že bych chtěl tímto poděkovat našemu GURU Tak a jdu zase řádit !!
14.06.2014 17:41 #815 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
14.06.2014 18:49 #817 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Protože se zvýšil zájem o chladiče tak aby se to nemuselo vyrábět po jednotlivých kusech tak jsem nechal udělat 6 kusů chladičů,protože se špatně schání matroš tak zatím jich je jen 6.
Zatím je to hliníkový základ potom se můžeme domluvit na konkrétním odstínu ELOXU který se dodatečné udělá před odesláním.
Tak kdo potřebujete můžete psát jir.kalvoda@seznam.cz
14.06.2014 18:51 #818 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
14.06.2014 20:19 #819 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
fofrař> To je skoro stejný poměr jako s řetězem 525 a 14/24 zubů. A to už to se mnou nejelo nic moc. Ale zase 14 zubů na tento řetěz a na Jinlinga se téměř u nás nedá sehnat, takže i tak je vhodnější volit řetěz 428 třeba s O kroužky, protože je na to více věcí k sehnání.
Takže asi letos ponechám, co mám, protože řetěz mám nový a na příštá rok udělám to, co ty.
Ostatně v takových rychlostech je kolka už snad i nebezpečná.
14.06.2014 23:08 #820 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
14.06.2014 23:11 #821 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
14.06.2014 23:35 #822 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:88.100.226.xxx
Offline 0/82
15.06.2014 06:38 #823 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
JenndaArt> super volba...jsi z prahy? Ja jsem kousek od prahy, co se nekdy jet projet spolu? Dva tyto pekelne stroje, to uz by byl mazec, ne?
Otas43> To je skoro stejný poměr jako s řetězem 525 a 14/24 zubů. A to už to se mnou nejelo nic moc. Ale zase 14 zubů na tento řetěz a na Jinlinga se téměř u nás nedá sehnat, takže i tak je vhodnější volit řetěz 428 třeba s O kroužky, protože je na to více věcí k sehnání.
.
15.06.2014 07:20 #824 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
15.06.2014 10:17 #825 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
[quote]Mulyšhuliš>Protože se zvýšil zájem o chladiče tak aby se to nemuselo vyrábět po jednotlivých kusech tak jsem nechal udělat 6 kusů chladičů,protože se špatně schání matroš tak zatím jich je jen 6.
Zatím je to hliníkový základ potom se můžeme domluvit na konkrétním odstínu ELOXU který se dodatečné udělá před odesláním.
Neuvádíš cenu. kolik ?
15.06.2014 12:05 #826 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Sláva ! Chytlo mi to napoprvé a po dalším seřizování to jelo jako z praku tak, že klidně mohu dát brutální převod jak jsem měl. Táhne to zase jako číňan. Teď mám 13/24 a klidně se moihu rozjet na trojku a čtyřka táhne, ne, že mne brzdí jako to bylo. Celé je to v nastvení směsy a svíčce. A to škubání ...jen svíčka. Velká vůle knotu a uplavovala se..zmenšil jsem na 0.5, byla černá, takže jsem ubral na palivu, výšce jehly, seřídil hladinu karbce, která má mít 19 mm. A šup a jak to lítá. Bouchám šáňo :D
Teď budu zase shánět dopředu 14 na řetěz 525. Nemáte někdo ?
15.06.2014 13:17 #827 Téma: Jinling 250 JLA-21B
BB924
Město: Čáslav-Staré Město
IP:62.240.181.xxx
Offline 0/11
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš> Já myslím, že se vůbec nemusíš obávat sem cenovku hodit. Nikdo by tu neměl brát, že si tu děláš reklamu a kšefty, když jde o o solidní věc za nepřemrštěnou cenu navíc s takovou poptávkou a věřím, že i užitnou hodnotou (tedy v zájmu věci). Pro ostatní - já jsem ten chladič taky koupil, odpoledne ho jdu montovat, vloni mi v létě totiž taky párkrát na výletech výrazně klesnul výkon a po pauze byl najednou zpátky v normálu.
15.06.2014 14:08 #828 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
BB924>Mulyšhuliš> Já myslím, že se vůbec nemusíš obávat sem cenovku hodit. Nikdo by tu neměl brát, že si tu děláš reklamu a kšefty, když jde o o solidní věc za nepřemrštěnou cenu navíc s takovou poptávkou a věřím, že i užitnou hodnotou (tedy v zájmu věci). Pro ostatní - já jsem ten chladič taky koupil, odpoledne ho jdu montovat, vloni mi v létě totiž taky párkrát na výletech výrazně klesnul výkon a po pauze byl najednou zpátky v normálu.
Já myslím, že se vůbec nemusíš obávat sem cenovku hodit když jde o solidní věc za nepřemrštěnou cenu
15.06.2014 16:00 #829 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš>
Neber to jako eschop. Ale jistě to každý uvítá, když napíšeš, za kolik to máš a je to udaj pro všechny najednou. Nemusí každý hned psát sz či maile a čekat na odpověď.
Já to asi pak vezmu taky, bude-li cena přijatelná.
Chodíš kolem toho jako kolem horké kaše
Kam to montujete ? Na místo té původní hadice ke chlaďáku ? Není to robustní nějak a nevadí to noze ?
15.06.2014 16:59 #830 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Otas43>Teď budu zase shánět dopředu 14 na řetěz 525. Nemáte někdo ?
15.06.2014 17:03 #832 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
15.06.2014 18:19 #833 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
fofrař>BB924> Já myslím, že se vůbec nemusíš obávat sem cenovku hodit.
Souhlasím já mám od tebe taky chladič a za tu cenu co máš ty bych ho nikde nesehnal
A ti co jim je líto dát pár stovek za chladič tak AŤ jejich chyba on jim to jinling vrátí i z úrokama
15.06.2014 21:33 #834 Téma: Jinling 250 JLA-21B
gunec
Město: Závada
IP:178.115.129.xxx
Offline 0/25
Jinling JLA 250
16.06.2014 09:56 #835 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:37.188.128.xxx
Offline 0/892
16.06.2014 10:02 #836 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:37.188.128.xxx
Offline 0/892
16.06.2014 17:01 #837 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Takže se k tomu nikdo nemá. Tak jsem jukl na netu na to nejvhodnější a je to tu s cenou.
Myškul, musím uznat, že tvůj soudtružník je velice šikovný.
Tak to dáme do porovnání. Je tu nejlevnější za 282,_ Kč značkový se zárukou 24 měsíců.
Já osobně dám přednost té úhledné kostce, možná dvěma, které umístím do vzduchových kapes pod přední blatníky, spolu s maličkým, axiálním ventilátorkem, případně je dám přesně vedle chladiče z obou stran.
Ale myslím, že to uchladí i jeden v té vzduchově náporové kapse.
Myslím si, že není asi vhodné nahrazovat hadici přímo vedle nohy tímto. I tak je tam dost tepla. Hrozí popáleniny akorát.
Tady jsem něco vyšťoural pro ostatní z netu, když je tu kolega takový tajnůstkář.
No a teď chybí kolegovo chlazení. Škoda.
Jistě bude za 200 Kč a to to hned koupím. Prodáš ?
jinak všem doporučuju chladit a chladit !
16.06.2014 21:41 #839 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Proto jsem psal tomu našemu kolegovi se státnicema, že by mohl položit rozumný dotaz výrobci. Abychom měli všechny možné dostupné informace, když je Kelly nemá. Jak by se to hodilo. Ale státnice asu nejsou. Napsal jsem sestřence, žije v Londýně a švagrovi, to je egypťan, aby mi to přelořili do Ang a Franc. a pošlu to výrobci sám. Snad odpoví. A pokud, rád to sem dám.
16.06.2014 21:43 #840 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.23s