06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
17.06.2014 20:42 #871 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Já se tak dívám na ten obrázek té domácí roury kdo ví za kolik. Velice špatně umístěné, účinnost sice nějakou má, ale skoro žádnou. Proud vzduchu vlastně není. A co se týče velikosti, pak to, co jsem sem dával je zjevně i větší a množná levnější.
Když už trubku koupíte, nedávejte ji, jak ji dal někdo tady, protože to je náporové chlazení a je to pak jen na pendrek. Navíc má jít ne na výstupu motoru (tady chybí logika), ale na vstupu do motoru, tředy od chladiče, ne do chladiče. Tam má většá účinnost. O motor jde. Ne o chladič a také dojde k výraznější výměně tepla, protože je daleko nižší teplota vody, než od motoru do chladiče.
Uvědomte si, že je to náporové chlazení. Ne aktivní. potřebuje tedy také co nejvíce vzduchu, ne ho skovat.
Logické. Ne? Vlažný čaj stydne rychleji, než právě vařený.
Takže ne takto, kde je účinnost mizivá :
Ale tak, jak se má, jak radí odborníci.
Tedy na přímý nápor vzduchu a ne vodorovně, protože není co by vzduch chladil, ale právě podle obrázků Nenebyl jsem líný pátrat a ptát se a volat :
17.06.2014 20:54 #872 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Myškul, já měl tady v HK autoservis. motorek jsem měl celou řadu a jako skoro každý jsem začínal na 21cítkách. Ale prostě jsem si nevěděl rady. Přitom rozdělám a sladím karbec škodovky i po tmě. Tady ale nebylo co ladit. chápeš? fígl byl jen v hladině a svíčce, která vynechávala. originál na jinling z Kelly a nová :D
jinak s tím kolečkem se po roce omlouvat nemusíš. A vymloouvat taky ne. Mám vše komplet nové z kelly a je to 525. Asi dávají na různéí kolky různé díly. No ani bych se nedivil.
jinak kdo co udělal ?
Udělal jsi tu pro někoho co ?
Za peníze...vidíš. Já třeba zadara sehněl všem cenovou nabídku trubek. A stálo mne to elektrickou energii atd..
Pro někoho něco udělat je něco jiného, než děláš ty.
Mě třeba v Náchodě dělá cizej kluk 13ti kolečko a...víš co ? jen tak. Z nudy. A když mi udělá 2, tak to tady nabídnu. Za flašku. Naopak. Pokud je příznivá, proč ne. Jenže háček je také v materiálu.
Hliník je výborný a ne zrovna levný matroš.
Myslím, že podávání informací, které běžně nemáme a je denně hledám je velice záslužná věc. Nebo ty přesně víš tip svého karbce a jak má být správně výška hladiny ? Informace--to je moc.
Neznáš?
17.06.2014 20:57 #873 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
17.06.2014 20:57 #874 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
17.06.2014 20:58 #875 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
17.06.2014 21:03 #876 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
imarektomas> Ještě ho nemám. Čekám. Dělá jen jedno, ale určo jich udělá i víc. Přední kolečko musí být tvrdé, narozdíl od měkkého zadku. Za zadní jsem nedal nic.
Mimo mísu :
Povolují se mi šrouby na zadních kolech. vždy o kousek víc a víc dotahuji. dělá to všem? Nenéí nevvhodně řešený doraz toho tisícihranu a jak to dotahuji, tak zalejzá a zalejzá ? Matky jsem už vypodložil abych mohl dát závlačky.
Pak k řetězu.
Loni jsem kupoval za nehezkou korunu na radu kvalitní řetěz. Kluci, co ho mají ho párkrát -2x-3x dotáhli a mají klid. Já ho přitáhnu, ale po několika jízdách dotahuji znovu. Mám podezření, že v záběru se snad pootáčí ta excentrická ložiska napínáku. Máte někdo takový poznatek ?
17.06.2014 21:04 #877 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
17.06.2014 21:12 #878 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Ale asi to vyzkouším s tím slabším řetězem. I když mi bude zadnice cvakat. při nejlepším se sruluje na silnici, jako se mi už stalo. Ale když ne .. nejezdím s chrániči.
Řetěz to ale bude chtít pro jistotu sakra kvalitní. Minimálně s ˇočkama, protože to budou točky a záběr.
Hlavně nesmí být poblíž pomáhající a chránící VB.
17.06.2014 21:12 #879 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
Otas43> Originál kolečko vepředu je teda 12 jo? Já bych tu 13 bral.
Já pod ty šrouby dal velký podložky, který jsem zbrousil na požadovanou tloušťku, aby to bylo fest stažený a zároveň to vyšlo na tu závlačku. Zatím je to OK.
Na řetěz jsem udělal dva jednoduchý napínáky, aby to nemlátilo o kyvku a rám. Je to provizorní, ale funguje to. To spodní je kolečko ze skateboardu :D Ložiska jsou normální, excentrický je jen ten náboj a ten se těžko protočí.
17.06.2014 21:19 #880 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
imarektomas>
Jo něco takovýho mám v plánu udělat. překlopné esíčko tak, aby řetěz byl stále napnutý. Jen jsem to chtěl dát před zadek kola. tím by to ani nemlátilo. velice šikovná práce kolego. Ještě dobrý přidat mazničku někam. neuškodí to.
pokud tu 13tku udělá, má dlouhé dodací lhůty. Holt mladej kůň :D. už čekám mněsíc.
17.06.2014 21:20 #881 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
17.06.2014 21:26 #882 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
17.06.2014 21:36 #883 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Maxxx>
Mulyšhuliš čekám
18.06.2014 05:09 #884 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Mulyšhuliš>
Jsi snižoval hlavu ? Nemusel jsi nastavit i časování ?
Mulyš v klidku. Nikdo tady nepovídá že je podvod dělat úpravy na převodech, motorech atd....
Jinak smíšku vidím, že o motorech víš kulový, jinak by jsi se nevysmíval. Vstřikování u motorek se řeší už dávno. Jestli ano nebo ne.
Ale výkon vstřikování nezvýší. Pouze starty a chod motoru a spotřeba (u nepřímého vstřiku asi spotřebu neovlivní). Nic jiného.
Asi neznáš karbceš se vstřikem. Už před 30ti lety to měl třeba Renault 21.
Karbec je blbuvzdorný, oprava na koleni ..má prostě své výhody.
názory jiných :
"....karbec má hrubší reakci na plyn.je to prostě takový syrovější...stříkačka má dosti hladkej průběh bez větších kopanců výhoda stříkačky je bezporblémovej start i po dlouhym stání,zavrčí čerpadlo a chytne na brnk"
"...karbec je orgáč u kterého nevíš jaký bude mít průběh "
Probírá se to všude možně.
Já jsem zastánce stříkačky. I když karbec má jistě své kouzlo a kvůli poruše ho pak raději budu vozit s sebou :D. Myšleno ironicky.
Úprav ale musí být víc. Třeba karbec přidělat napřímo k motoru aby byl od něho vyhřívaný atd...
Ale prodávat to nebudu. Jen sem dám foto a návod. to zmákne každý kutil sám.
Ostatně je stejně potřba udělat jiné forum. Když tu jeden něco shání, je tu zmatek a listovat je zdlouhavé. Myslím, že si jinling své forum zaslouží a ne jen vlákno v jiném foru.
no ne ? Asi o víkendu ho udělám. Nebo to někdo zvládne?
A bude tam i sekce prodám , takže se nikdo nemusí obávat uveřejnit cenu a spekulovat
18.06.2014 05:46 #886 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
imarektomas>
Ta kolečka, nemrší to řetěz ? Při tření o to spodní, nesmrdí to ? Když řetěz po něm klouže tedy.
Ono aby to nškrtalo, tak tam mohla být kolečka hned za rámem ntvrdo a pak udělat napínák vzadu u rozety. Zbytečně složité ale. Víš, jako překlopný napínák, kdy jedna strana řetězu ovlivňuje druhou stranu. Nevím, jestli mi rozumíš, mám to v hlavě ale napsat to neumím :D
Tedy čím bude volnější, tím víc se překlopením sám dotáhne.
Já už ten zadní náboj odrovnal.
Budu taky vyměňovat páčku brzdy kde na místo lanka bude kapalina. Bude to napojené na celou soustavu, ne jen na zadek kolky. Nebo vhodným mechanismem to propojím s nožní brzdou.
Kapalinovka se mi ale zdá vhodnější.
18.06.2014 05:49 #887 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
fofrař>
Prosím kdo s tímto souhlasíte tak dejte citaci a napište souhlasím nebo nesouhlasím.
18.06.2014 06:17 #888 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
18.06.2014 10:02 #889 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
fofrař>
Prosím kdo s tímto souhlasíte tak dejte citaci a napište souhlasím nebo nesouhlasím.
Opar43> Ale evidentně jsi vytočen od doby, kdy tu kazím kšefty
Opar43>Budu taky vyměňovat páčku brzdy kde na místo lanka bude kapalina. Bude to napojené na celou soustavu, ne jen na zadek kolky. Nebo vhodným mechanismem to propojím s nožní brzdou.
Kapalinovka se mi ale zdá vhodnější.
Opar43>Logické. Ne? Vlažný čaj stydne rychleji, než právě vařený.
18.06.2014 11:10 #890 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:37.48.33.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
fofrař>Michall>Hmmm,zajímavá debata.vemte si infra teploměr ,změřte teplotu na začátku toho rádoby chladiče a na konci (za chodu motoru)a zjistíte že jsou to vyhozený peníze
To mi chceš říct,že jako celosvětový prodej těchto druhů chladičů je celosvětový podvod a že to nefunguje Tak to si asi odhalil
celosvětový podvod a měl by si to nahlásit na vyšší místa ať to zatrhnou.
Michall>změřte teplotu na začátku toho rádoby chladiče a na konci (za chodu motoru)
Podle fotky vidím,že jsi honóra která přišla sem mezi nás prosté Jinlingáře ,ale teplota je samozřejmně stejná jak najedné tak nadruhé straně i když motor běží !!!!!
K chlazení dochází až při jízdě a čím rychlejší jízda tím větší chlazení
A teď se tě zeptám ty jsi při jízdě na Jinlingu v 80km/h rychlosti měřil infra-laserem-rengenem teploměrem teplotu ??? předpokládám,že určitě ne !
to už bys tu nebyl.
Určite s Can-Am Outlander problém s chlazením není,ale mi ho máme tak ho řešíme !! Tak navrhni ty dobré řešení,které bude fungovat.
Hlavně prosím tě né řešení snobského typu co se tu občas objeví "JINLINGA VYHODIT A KOUPIT JAPONCE" a máte problém vyřešený.
Tak prosím čekáme
18.06.2014 12:33 #891 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:212.24.137.xxx
Offline 0/892
Michale neres ho. Je to chudacek zebracek co si nasetril na jinlinga asi. Já jsem taky honorace. Mám v garáži dvě hondicky. Mně tady nějakej Tydyt poučuje obrzdach a sám namontuje na moto kde co. Neschvaleny, neotestovany, nehomologovany ..možná tím i nebezpečný. Zasahuje přitom do konstrukce a max.konstrukční rychlosti. Viděl probůh někdy někdo většího....to asi nejde. Mít takovou hlavu tak si to hodím radši. Ať se ani nevyjadřuje když nemá nic k jinlingu. Ne ?
18.06.2014 12:53 #892 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Ty Přažáku,to ty asi budeš nějaká ....honóra .Jseš tady už měsíc ale vypádá to že jsi forum zakládal. Já seděl na víc Jinlingách než ty jsi viděl na fotkách tak si machruj na někoho jinýho.
Ale k věci,tobě z toho lítá voda že řešíš přídavný(rádoby)chladiče?
Jo a místo aby jsi si profil doplňoval tak ho mažeš !!!!Proč?
18.06.2014 13:27 #893 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Michall
Město: Ústí nad Orlicí 1
IP:37.48.33.xxx
Offline 12/2712
Can-Am Renegade 850, Can-Am Renegade 570, Can-Am Outlander 800R X xc, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
18.06.2014 15:17 #894 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Michall>fofrař> Tvl,co sem porád taháš mýho Outlandera.tohle je vlákno Jinling
Ale k věci,....Jinak před tím mi to chcalo při horku vodu do expanzky.
Pro tvoji info,voda se při ohřátem motoru tlačí do expanzky a naopak když
vychladne, systém si ji nasaje zpět víš!!!
18.06.2014 17:30 #895 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Hele, jestlio ti to vyhazovalo vodu, nebude vše OK. Mě to udělalo jen jednou. To byl v tahu ventilátor. A zrovna pěkně v Praze a cukal jsem po Evropský. Jak tam rvou ty koleje a dělají metro. Takže na nahoru na červeňák od dejvický komplet uvařeno. Ale ne na tvrdo. Doma jsem to prošel a zjistil jsem, že má ventilátor podivné otáčky (zpomalování, zrychlování). Po vyndání jsem zjistil, že je částečně vyběhaný. Opravil jsem to kouskem plíšku, lepidlem, šroubečky a už se to nestalo. Tak se podívej na ventilátor, jestli je OK. (Otáčky nepočítej :D ) A koukni do měrky oleje, jestli tam nemáš vodu.
Já se dnes bavil s klukama, mladá sorta, o tomto chladiči ví, ale neznají nikoho, kdo by ho chtěl. Jsou to fakt výjimky, co ho potřebují.
Kluci dávejte to opravdu ne kolmo a ani ne vodorovně, ale opravdu šikmo.
Takhle to má nepatrnou účinnost a ta se zvedne o dost právě náporem vzduchu. Ta drážka není špatná věc, dalo by se laicky říci, že krom parády vede i vzduch. Viděl jsem i děrované žebroví právě kvůli tomu.
A ničemu pak neuškodí dát ty chladiče rovnou 2.
Já jsem dal ovšem přednost raději aktivnímu přichlazení, ne snad kvůli penězům, ale účinnosti.
Za jízdy to uchladí samo celkem OK, díky "vzdušníkům", co jsem tam dal, dostává chladič o pár litrů více vzduchu.
Teď řeším ten přídavný ventilátorek, aby spínal při pomalé jízdě. nevím od čeho se odpíchnout. Uvažuji o otáčkách, že se rozběhne, když poklesnou na 4000 třeba. Sám ventilátorek má průchod skoro 70cm3 vzduchu, což je docela síla na jeho rozměry a příkon.
Měl někdo rozdělané dobíjení ? Pokud ano, nebyla by fotka jak je to dělaný ?
Určitě se tam dá vymáčknout víc pro dobíjení a jiná zařízení.
18.06.2014 17:36 #896 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Jinak já za sebe si myslím, že je dobře se vyventilovat :D .
Třeba to, že jsem tu plakal nad karbcem, tedy snad karbcem se to nedá nazvat, pomůže i jiným Také se to stane jinému a bude to tady. A díky tomu se zjistila spousta věcí, které tu popsány doposud nebyly. A o tom to je.
Jsem pro udělat jinlingové forum. Jste pro ?
Aby tam byly odděleně náměty a nápady, rady atd..
tady je vše v jednom. hotovej kaufland :D
18.06.2014 22:43 #897 Téma: Jinling 250 JLA-21B
JenndaArt
Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250
20.06.2014 20:58 #898 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
20.06.2014 21:40 #899 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82
evidentně to slouží jen na chvilkový boost.. kdyby se to vsazovalo mezi motor a karburátor bylo by to lepší takhle to podle mě zachvilku zatlačí palivo do plovákovky a konec.
včera jsem dělal údržbu, olej + filtr kontrola svíčky, fitru sání karburátoru a seřízení V. vůlí .... olej ok, filtr směšně malej...svíčka překvapivě téměř cihlová vzduchový filtr ok.. trochu mě znepokojila jakási hnědá úsada na vstupu do karburátoru jak jsou ty dva kanále. ventilové vůle jsem sice chtěl seřídit ale byl jsem rád že jsem zdělal deklíky a vůlu zkusil v prstech saní měl jen minimální vůli a výfuk měl dost i bych řek víc než bych chtěl... ale.... jako seřídit to snad jde jen na vyndanym motoru.
20.06.2014 23:49 #900 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Kobliha
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/184
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s