asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

21.06.2014   06:01   #901 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Na otázku kolik to asi tlačí odpovídám a jestli toto je turbo: turbo je jen dmýchadlo vzduchu. U auta to roztáčí výfukové plyny a spíná se obvykle podtlaqkem. Kolik myslíte, že tlačí průměrné turbo u cestovního auta ? To je do jedné atmosféry. A jaké jsou to divy. Toto tlačí podle výkon motorku. Je to od asi 50W ..do. já jsemmax jsem našel 250W, ale to se mi zdá moc.
V našem případě není potřeba tolik tlačit pro jeden hrnek.
Navíc je to zapojeno přes elektromagnet, netočí se to stále. Proto si nemyslím, že to bude mít vliv na karbec. A pokud ano, vlítne do hrnku o něco bohatší směs pod tlakem, takže výkon vyskočí. Také není potřeba mazání, podtlak atd jako u běžného turba.
Lepší by to bylo samozřejmě mezi motor a karbec, to je bez debat. Jsou i různé typy těchle turbofoukadel, ale mezikus jak bychom chtěli my, není. Leda předělat, ale kdo ví, jak by to dopadlo při kontaktu s palivem..
A v nouzi se s tím nafoukne guma, nebo nafoukne panna :D :D
pokusím se najít v technických datech, kolik to tlačí

Ceny jsou myslím od 20 ti doláčů, což není moc zase.

Našel jsem toto, které není z plastu a možná by to za karbec šlo.
Dává 3/4 atmosfery, což i strhne ten motor, nebo spojku.


ALE DOCELA URČITRĚ BYCH TO NEŘEŠIL TAKTO



Naposledy editováno 21.06.2014 06:40:49

Citace | Odpovědět

21.06.2014   09:15   #902 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Turbo se bude významně hodit při systému jednobodu. Už si kreslím řídící logiku. bude to založené jen na logických hradlech plus navíc jen čítač otáček a měření úhlu klapky.Kvůlu el. spotřebě budou použity pokud možno hradla CMOS, tranzistory FET (nepotřebuje se přesné ref. 5V napětí a cmos i FET mají mizivou spotřebu a úbytky).
Celá elktronika by šla udělat naprogramováním PIC procesoru, ale takto to bude jednoduššeí a levnější.
Protože je jen jeden válec, nebude to náročné.

Myškul, dokázal by soustružník tvůj vytvarovat přírubui do motřoru na místo té tvrzené gumy za karbcem? Byla by delší o kousek a do ní ještě pod úhlem sedlo pro trysku.
Cože ?

Citace | Odpovědět

21.06.2014   20:33   #903 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

když jsme u spojky.. kolik na ní tak najezdíte? mam celkem najeto 500 z toho 400 s rozetou 17/27 většinou s přítelkyní takže dostane a podle charakteru páčky tipuju že tak 200km a je po ní..

BTW.... kolik má lamel? koukám že to není laciná záležitost pokud by jich tam bylo 5...



Naposledy editováno 21.06.2014 20:36:33

Citace | Odpovědět

22.06.2014   00:31   #904 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Kobliha Kobliha Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/184

Otas43>A co použiješ jako A/D převodník pro snímání polohy škrtící klapky ? FET pro ovládání vstřiku OK , Logika CMOS proč ne ( i když to bude možná trochu složitější )

Citace | Odpovědět

22.06.2014   07:32   #905 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx>
Já mám stále origo spojku a to mi věř, že za sezonu s tím několik tisíc (v loni denně asi 300km) nalítám. Ještě jsem nemusel povolovat ani táhlo.

Chci to vyzkoušet taky s tou rozetou jak máš, jestli to Myškul teda pošle. Já mám jen strach ze slabého řetězu a těch svárů. Ale to se poddá :D

Jinak po dobrém seřízení karbce a svíčky, odpálením toho akcelerátoru a zaslepenm, opravou výfuků již konečně mohu potvrdit, že to takovou spotřebu nemá a je to dost živé se zásobou síly v sobě.

Citace | Odpovědět

22.06.2014   08:26   #906 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Kobliha>Otas43>A co použiješ jako A/D převodník pro snímání polohy škrtící klapky ? FET pro ovládání vstřiku OK , Logika CMOS proč ne ( i když to bude možná trochu složitější )



Moc složité to nebude, neřídíme 4 válce se spoustou dalších kontrol. Jen jeden hrnek s jedním vsřikem za 4 otočky.
Ten převodník ještě nevím a ten samotný bude poněkud složitější a ani ho ještě nemám na papíře.
pokud máš návrh, sem s ním.
Původně jsem uvažoval o obyčejných komparátorech, kde se porovnává vstupní napětí a to v několka stupních, s výstupem logických nul a jedniček do logické části.
Díka AD a logice lze pak měřit i okamžitou spotřebu. Jde pak udělat téměř cokoliv.

Ostatně i šikovně to jde řešit analogovým postupem bez nutnosti AD a logiky,
protože se bude jen regulovat doba sepnutí vstřiku v závislosti na poloze klapky.
Takže analagově to lze řešit méně složitě. půjde jen o generátor impulsů, třeba s NE555. jde řídit jejich déka i počet a je to. Vyrábí se také v Cmosu, spotřeba mizivá.

ono by to šlo i řešit tak, že klapka bude taky na servo a po startu do zahřátí to bude držet nějaký třeba 1000ot a pak to poklaesne na nastavenou mez, kterou bude udržovat. To už bych ale koupil z vrakáče celej karbec, kterej pak vyjde na pár stovek, ale je velký konstrukčně.
Tomu se ale doposud vyhýbám.

Aby to bylo jednoduché.

Ostatní řídící logika a výstupy jsou už jednoduché.



Naposledy editováno 22.06.2014 08:40:54

Citace | Odpovědět

22.06.2014   22:30   #907 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Maxxx>když jsme u spojky.. kolik na ní tak najezdíte? mam celkem najeto 500 z toho 400 s rozetou 17/27 většinou s přítelkyní takže dostane a podle charakteru páčky tipuju že tak 200km a je po ní..

BTW.... kolik má lamel? koukám že to není laciná záležitost pokud by jich tam bylo 5...



Ta spojka vydrží dost, myslim, že se nemusíš bát. Jinak lamel je tam 7, ale na Autokelly to mají předražený.

Citace | Odpovědět

25.06.2014   17:44   #908 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Bizon1888 Bizon1888 Město: Český Krumlov
IP:217.194.173.xxx
Offline 0/1
Jinling JLA 250

Zdravím všechny, díky tomudle tématu jsem také zakoupil Jinling. Po třech dnech používání jsem roztrhl kolečko v převodovce takže mám již zkušenost s půlením motoru, po opravě jsem nahodil 24 zubovou rozetu kterou jsem pálil z nerezu na laseru, takže uvidím co vydrží, jinak jsem trošku poladil design kolky, později dám pár foto, jede to super a já jsem spokojen,jen mě štve to plavání po silnici a určitě za to můžou ty silentbloky co jsou v ramenech, nevím zda jsou takhle měkké v originálu, nebo jsou vybehane,takže mám na někoho z vás otázku,jaké jsou rozměry silentbloků v ramenech a na kivce ? nechal bych to udělat ze silonu, ale nechce se mi to kvůli tomu rozebírat když to někdo z vás určitě ví, díky...

Citace | Odpovědět

26.06.2014   13:39   #909 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43



Tak jsem nakonec stejně jako odstatní nasadil to přední kolečko 17 zubů ta 16 má sice lepší tah,ale 17 jede rychlejš a
a kdyby se tam vešla 18 zubá tak jí tam snad dám taky

Na úvod bych chtěl jen upozornit,že tu nikomu nedohazuju kšefty !!!To jen tak abych nebyl zase osočován.

A můžu potvrdit,že to s 17 kolečkem opravdu po rovince udělá 120km/h je to fofr ta aerodinamika na helmu je tedy mazec
Bylo tady psáno,že to nemá výkon a že je to líné o 1/2/3 psat už nebudu tam je to OK,ale čtyřka nemůžu si pomoc,ale taky je OK.
To že trvá delší dobu než se vytočí do max ot.tak to je jasné jenže také je rychlost úplně někde jinde.
Dokonce při rychlosti 40km/h dokáže Jinling s tímto kolečkem jet no spíše se "šourat" žadné cukání motoru nic takového přidáte plyn a čtyřkolka jde za plynem.
Jsem 100% spokojený,že jsem to riskl a předělal to na 428 řetěz nechápu že to někteří drží pořát na origo rozložení.

Jinak dnes jsem poslal dotaz k Mulyši ohledně údajného zvýšení výkonu čtyřkolky tak uvidím co to obnáší jestli to nebude nějak komplikované
na změnu (snižování hlavy atd.) tak bych do to rád šel,protože jestli se u Jinlingu s těmito rozetami ještě zvedne výkon tak to si nedokážu představit jak se to bude dát ukočírovat

Citace | Odpovědět

26.06.2014   22:40   #910 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

fofrař>
Při té konstrukci té kolky je to asi risk takové rychlosti.
Ale zase je lepší jet 80 za mírného brblání motoru, než za klepání a řevu.
Zkoušel jsi 2 lidi ? Jak to táhne potom ? A v kopcích třeba. Moje kolka je skoro na konci sil a takový převod nemám. To jsem již kdysi psal, protivítr a padá rychlost. To je právě o výkonu.



Naposledy editováno 26.06.2014 22:41:55

Citace | Odpovědět

27.06.2014   05:39   #911 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

fofrař>

Já teď koukám více na ta tvá kolečka, já stále čekám na to větší 13 zubů, vzadu mám 24.
Jaké ty máš průměry ? jaký je to průměrz adní rozety ? Ne od zubu k zubu, ale v drážkách.
Mě se totiž zdá, že jsou téměř stejně velké s tím 24 zubů. Dopředu kolečko stejně nedáme větší, než nám prostor dovolí. Ty 17, já 13, ale průměrově to bude stejné, takže jestli vepředu 1000 zubů, nebo jen 13, větší se tam nedá dát.
Podle mne máš asi velice podobné průměry, jen na jiný řetěz. Tedy tenčí.
Asi ale platí to, že tenčí řetěz - menší zub a mírně větší průměr. Ale o tolik to nebude zase.

Citace | Odpovědět

27.06.2014   06:20   #912 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Dva lidi jsem nezkoušel,jako nouzovka by to asi šlo,ale na standartní ježdění ve dvou by byl převod asi potřeba upravit do síly.
Ano je umění na Jinlingu jezdit sám natož ve dvouch.
Pro jednoho Super,ale dva to už nevím jestli by byl z jízdy takový požitek.

Citace | Odpovědět

27.06.2014   10:23   #913 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

fofrař>
Změřil by jsi ten průměr toho zadního kola ? To by mne zajímalo jak je velký rozdíl.
Jedu teď na dovču. Mezi tím by mělo přijít to turbo a začnu dělat na tom vstřikování.
i když turbo v tomto převodu zatím nebude moc pklatné, dokud nebude to 13ti kolečko.
Myškul se mi neozývá koukám rošťák. Potřeboval bych udělat tu přírubu. Matroš mám.



Naposledy editováno 27.06.2014 10:25:31

Citace | Odpovědět

27.06.2014   11:16   #914 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

v jednom to víc lítá to je jasný.. takový splašený trubky zkrátka ve dvou je to stabilnější moc to netřepe takže pro delší jízdy ideální je jasný že do táhlího kopce padám za 3 ale na vytočenou 3ku to jede jako s původníma rozetama na 4ku.

k rozetám.. nerejpejte se furt v průměrech! stačí poměr jako u diferáku 27/17=1.588(řetěz 428) 24/13=1,846(řetěz origo) tvému převodu 24/13 je nejblíže když nechám zadní rozetu 27..27/15=1,8

řetěz 428 není tak širokej a vysokej jak origo.

tohle už jsem dávno všechno psal!

ps aby jsi se přiblížil k 27/17(428) ta bys musel dát 24/15(origo)



Naposledy editováno 27.06.2014 11:21:39

Citace | Odpovědět

27.06.2014   11:46   #915 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Maxxx>
Jenže v našem případě je průměr dost důležitý, protože jde o jiný typ řetězu.
nemůžeš tedy počítat poměrem :
i= z2/z1

i= převodový poměr
z= počet zubů na kole

Ale i = D2/D1

To by jsi si tam jinak mohl dát řetěz z koloběžky a počítal by jsi zase jiné výsledky.
Nebo rovnou řemenici a kladky :D.
Protože máme každý řetěz jiný, je tu i jistě někdo, kdo má 530, 525, je počet možných zubů také jiný.
Proto je více důležitý poměr průměrů ozubeného kola. Chápeš? Jedno kolo o daném průměru může mít X zubů a to jen podle typu řetězu. Ale průměr kola může být stejný.

Správně předpokládám, že při použití slabého řetězu, lze vepředu použít v podstatě větší kolečko, díky menšímu ozubení a obráceně i dozadu.



Naposledy editováno 27.06.2014 11:49:36

Citace | Odpovědět

27.06.2014   12:17   #916 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

ne, ne...... je úplně jedno jaký má kolo průměr vždy je důležitý poměr! mužeš mít i metr průměr prvního kola o počtu 1000 zubů pokud budeš mět druhý kolo v pomeru 1,588 tak to bude sejný jako 27/17

motor se otočí jednou dokola at už má rozetu jakou chce....
s převodem 27/17 po jednom otočení motoru vynese rozsudek o 17 zubu jedním smerem pokud se dá jedna otáčka zadního kola uznat jako 100% znamená to že se otočí o 63%
a tím i obráceně aby se zadní kolo otočilo o 100% (jednou) musí se přední kolečko na motoru otočit 1,588ktrát a je uplně jedno jestli je tam řetěz z kola nebo jakýkoliv...

průměry by jsi potřeboval právě u zmiňovaných řemenic a řemenech ale i tak by jsi musel vypočítat nejdřív obvody a pak je porovnávat protože samotný průměr je ti k ho.nu

Citace | Odpovědět

27.06.2014   12:28   #917 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

já chápu přesně jak to myslíš a věř mi že i já jsem v tokovém stádiu byl... ale musíš si uvědomit že vždy měníš komplet a pokud dám 428 řetěz menší jak 27 kolo do zadu nedáš ale při origo řetězu v pohodě 24...prototu musíš dát do předu 17 na 428 aby jdi to dorovnal prtože na origo by ti stačilo dát 15z jenže .......to už se tam nevejde!!!!

Citace | Odpovědět

27.06.2014   12:34   #918 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:37.188.237.xxx
Offline 0/892

Máš recht. V podstatě by byl výsledek podobný. Píšeme o tom samém.

Citace | Odpovědět

29.06.2014   12:25   #919 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

včera proběhl test na E85 bez uprvy karburátoru...

Citace | Odpovědět

29.06.2014   18:14   #920 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

neví někdo rozměr hlavní a volnoběžný trysky na origo karburátoru?? nejlépe i jestli je tam M5 nebo M6 závit.. atd.. díky

Citace | Odpovědět

30.06.2014   15:11   #921 Téma: Jinling 250 JLA-21B

sir.dlodl sir.dlodl Město: Hazlov
IP:176.12.115.xxx
Offline 3/6

Zdarec borci nevíte kde se daj sehnat nahradní díly na jinling 250 dik

Citace | Odpovědět

30.06.2014   18:17   #922 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

sir.dlodl>Zdarec borci nevíte kde se daj sehnat nahradní díly na jinling 250 dik



Auto kelly

http://www.autokelly...0vtw1cGbRheWZpklDw==

Citace | Odpovědět

30.06.2014   18:22   #923 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

trysky jsem si dnes zjistil sám.... u toho jsem našel fatální chybu v přípravě směsi po opravě se volnoběh zvednul o 500 ot. je tam ještě jedna dost hrubá chyba ale budu muset řešit až někdy jindy...

Citace | Odpovědět

30.06.2014   18:35   #924 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

A jaké jsou teda prosimtě ty rozměry a co za chyby jsi objevil?



Naposledy editováno 30.06.2014 18:36:34

Citace | Odpovědět

30.06.2014   18:55   #925 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

rozměry 108 hlavní a 34 volnoběžná

Citace | Odpovědět

30.06.2014   19:02   #926 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

první chyba .. způsobená montáži kdesi v čině


druhá chyba.. že jsem se tam koukal.. věděl jsem že to nebude ono ale až tak to ne-e

Citace | Odpovědět

30.06.2014   19:06   #927 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Díky, kde jsi to zjistil? Já ty rozměry nikde nenašel. O tý druhý chybě vím, tý první jsem si buď nevšiml, nebo ji tam nemám.

Citace | Odpovědět

30.06.2014   19:11   #928 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:85.70.55.xxx
Offline 0/82

jsou vyražené přímo na tryskách jo a nemají metrický závit!!

Citace | Odpovědět

01.07.2014   13:00   #929 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Maxxx>první chyba .. způsobená montáži kdesi v čině


druhá chyba.. že jsem se tam koukal.. věděl jsem že to nebude ono ale až tak to ne-e



Tak jsem se schválně taky kouknul a u mě dobrý to je další možný způsob,proč to některým táhne na výkonu
a někdo je zase s výkonem zklamaný.
Jo a také jsem o víkendu probrousil tu dírku ve spoji výfuku byla opravdu malá jestli měla něco přes 1cm tak se moc nepletu.
Výkon se zkutečně zvýšil není to nic razantního,ale je to znát to máte tady drobnost támhle něco a najednou vidíte,že výkon
je úplně někde jinde Jen když si zpomenu jak jezdil Pionýr s výfukem a jak bez výfuku bez výfuku to bylo jak když je tam jeden válec navíc
tak jsem to průbnul i u Jinlinga a taky to funguje (zvetšení díry) !!

Citace | Odpovědět

01.07.2014   13:22   #930 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Pawlas Pawlas Město: Seč
IP:37.221.241.xxx
Offline 0/1

Zdravím, nemáte někdo prosím nějaký tip na to když nejde elektrika ale vůbec ?:D Vyměnil sem plynové lanko a od té doby je mrtva . Díky za připadnou pomoc .

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 ... 330

Novinky





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.21s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce