06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
11.07.2014 05:48 #961 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
imarektomas>
Tak takhle mne to nenapadlo to udělat. je to šikovný a výborný nápad. Já chtěl ten předek uřezat, ale takto to je daleko lepší co jsi udělal a jdu do toho. Volil jsi bloky měkčí ? A v zadní části motoru to máš napevno? Nebo jsi nechal jen mírně volnější šrouby ? Ty bloky by bylo potřeba asi udělat kolem celého držáku. Tím by se ty rezonance docela změnily.
Já udělal ty gumy pod řídítka, jak tady poradil Mulyšhuliš, dobrá věc i nápad, ale asi bych to celé koncipoval taky na blocích a včetně pružného podložení , protože ty šrouby ještě dost chvění do rukou přenášejí. Ale kol řídítek se toho moc udělat nedá.
11.07.2014 05:59 #962 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Jinak makám na tom vstřiku. Nakonec hradlově je to dost složité, takže je jednodušší si naprogramovat jeden PIC. Takže už vymýšlím programek. A když už bude, nevidím důvod, proč by nepočítal i spotřebu, průměrnou rychlost, dojezd podle stavu nádrže atd...
Mělo by to chodit hned po zapojení, je to jen jednoválec. Bude se to dát ladit i za chodu motoru, něco, jako byste vyměňovali trysky apod., jen bez nutnosti jejich pořizování. Konečně jsem dostal mail, že to elektrické turbo budou odesílat. S tím musím počítat do toho prográmku, který ho sepne. A současně po jeho sepnutí přidá na okamžik i palivo. Jeden by řekl, jak jednoduché to bude a ono prd .
Ono ale asi vše skončí na tom, že tu není nikdo, kdo by vyrobil přírubu pro klapku a vstřikovací jehlu.
Takže tím se to protáhne. Vlastně by to byl jen váleček o stejném průměru, jako je hrdlo původního karbce a jedna klapka a dírka pro vstřik.
11.07.2014 06:30 #964 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Maxxx
toto forum bohužel už nefunguje tak jak forum má
je tady od jisté doby nastaven individualismus a ignorace
11.07.2014 10:45 #965 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:90.183.164.xxx
Offline 0/82
11.07.2014 10:59 #966 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:212.24.137.xxx
Offline 0/892
11.07.2014 11:57 #967 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Maxxx
Město: Držovice
IP:90.183.164.xxx
Offline 0/82
otas43
včera jsem psal že se odmlčím..... protože mě to tady fakt sere!
nevím kterou přírubu myslíš ale jsou 2 fotky na fotce první je vidět že při montáži v čině otočili těsnění o 180° a tím nahoře vzniká výklenek který dole je ten sám a brzdí sání.
druhá fotka je pohled skrz přírubu na kanál hlavy a to světlý místo je čelní hrana hlavy tedy dalo by se to nazvat jako brutální neslícování hlavy se sací přírubou opět brždění sání..
11.07.2014 12:24 #968 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
imarektomas
Silentbloky:
11.07.2014 12:26 #969 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Maxxx
fofrař... zrovna u tebe mi visí žluté PM a věř že ty jsi to neodskákal ani z polovina jako já.
11.07.2014 13:37 #970 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:212.24.137.xxx
Offline 0/892
A to je ono, o čem se tu píše. Někdo něco ví, poradil by jiným, ale musí držet hubu. Copak jsme to za lidi.
Jeden plive na druhého. Ze vzteku ? Jsem i na jiných forech, mám více dopravních prostředků, ale intriky a nadutost se dají shlédnoíut pouze zde. Možná je to i vychcanost. To fakt jinde není. A když jinde něco napíšu, že mám problém ten a ten, hned je smršť odpovědí. Stejně tak poklud něco vím a znám, hned napíšu také ostatním.
Ale tady je to "jinlingovské".
Maxi díky za vysvětlenbí. Toho jsem si fakt nevšiml. Já to sundal, včetně té gumové příruby a nic jsem tam špatně nenašel totiž.
Fofraři...taky se divím, proto jsem se ho ptal, jestli ty zadníé šrouby nepatrně povolil. jistě to půjde udělat i vzadu na bloky, chvění pak zmizne docela. Teda skoro. O ostatní vibrace se stará samotná konstrukce, tlumiče a šišky kola. A máš pravdu, vychytat poslední mouchy a pak jen zdokonalovat.
Na nějaké držení huby se vykašli. Jestli ti to někdo radí, pak on sám je falešný zmetek a stojí za hovno.
Omlouvám se za výrazy.
11.07.2014 13:41 #971 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:212.24.137.xxx
Offline 0/892
11.07.2014 16:00 #972 Téma: Jinling 250 JLA-21B
fofrař
Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43
Otas43
Na nějaké držení huby se vykašli. Jestli ti to někdo radí, pak on sám je falešný zmetek a stojí za hovno.
včera jsem psal že se odmlčím..... protože mě to tady fakt sere!
11.07.2014 17:13 #973 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:37.188.130.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
Zadní jsem řešil tak, že jsem vytáhl jednu část silentbloku v tom oku motoru, dal jsem tam 2mm podložku a vrátil zpět. Ten silentblok je kovová dvoudílná rozpěrka v gumě. Fór je v tom, že předtim ty držáky motoru seděly ne na té rozpěrce, ale přímo na bloku motoru a ten silentblok tam byl na nic. Takhle to bylo u všech 4 držáků. S tou podložkou už to sedí na té kovové rozpěrce a mezi rozpěrkou a motorem je guma, která má tlumit ty vibrace. Už ten držák nesedí na bloku, ale cca 1mm od něj. Přední část jsem nechal sedět na tom bloku, tam to nevadí, proto tam jsou ty velký silentbloky. Je to tušim rozměr R50/40, už přesně nevím. Všechno jsem to pevně dotáhl a vibrace jsou tak o 50% nižší. Při 5000 otáčkách to nevibruje skoro vůbev, pak do 8000 to vibruje, že se to dá přežít i na delší vzdálenost a 8000 a více už nevibruje vůbec, to ty silentbloky pohltí tak 95% vibrací. Asi ty zadní držáky budou trochu víc namáhaný, ale už je mam vyztužený, takže to snad vydrží.
11.07.2014 18:41 #974 Téma: Jinling 250 JLA-21B
mirco2209
Město: Snina
IP:91.237.168.xxx
Offline 0/118
11.07.2014 19:06 #975 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
11.07.2014 20:54 #976 Téma: Jinling 250 JLA-21B
mirco2209
Město: Snina
IP:91.237.168.xxx
Offline 0/118
12.07.2014 04:28 #977 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
12.07.2014 05:43 #978 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Delphinee
Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44
12.07.2014 06:12 #979 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Delphinee
Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44
12.07.2014 06:46 #980 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Delphinee> já jsem si dal malou rozbíhavost. Seřizuje se to blbě, protože většina kolek je různě pokroucených , kola šišatá, ramena volná...trochu trpělivosti stačí.
Rozety koupíš jak prohlédnutím inzerce, kde tam někdo prodává 24 zubů na silný řetěz, nebo je tady kolega vyrábí na slabé řetězy. Jen asi budeš muset splnit jeho podmínky . Je to tajnůstkář, rozhodně však ne kolega jinlingář.Takže musíš tančit jak píská a budeš mít. Ale rozety prodává. Tak mu napiš, koukni na pár stránek zpět.
12.07.2014 07:36 #981 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Delphinee
Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44
12.07.2014 07:41 #982 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Delphinee
Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44
Otas43> Koukám koukám a nic nemohu najít,nebo kontakt na někoho. Pak taky,zdali vyměnit jen zadní rozetu,na origo řetěz a nebo i přední kolečko i s řetězem. Kolku mám měsíc a opravdu neznám lepší relax. Celé jsem to vychytal apod. Jen ten kravál je zbytečný,tak ty otáčky snížit. Jinak hezké ráno. Daniel
12.07.2014 08:54 #983 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Delphinee>Otas43> Co tím myslíš axiálek? Napadlo mě,co třeba hodit ventilátor na vypínač,ať se točí pořád a nečeká až na čidlo. Se mi zdá,že v těch vedrech to moc nechladí.
12.07.2014 09:00 #984 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Delphinee>Otas43> Koukám koukám a nic nemohu najít,nebo kontakt na někoho. Pak taky,zdali vyměnit jen zadní rozetu,na origo řetěz a nebo i přední kolečko i s řetězem. Kolku mám měsíc a opravdu neznám lepší relax. Celé jsem to vychytal apod. Jen ten kravál je zbytečný,tak ty otáčky snížit. Jinak hezké ráno. Daniel
12.07.2014 16:12 #985 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Delphinee
Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44
Otas43> Ahoj Oťásku. Jo to máš zcela pravdu. To by ten přídavný chladič měl býtve předu, někde pod tím chromem, nebo tak. Je pravda, že když je vedro tak to teplo na nohy je dosti silné, když jedeš delší trasu až nepřijemné. Když sepne ventilátor, tak navíc k tomu teplu ještě od chladiče fouká teplej vzduch. Takže to spíše ještě by ten hliník na té hadici ohříval. Tomu jsem se trochu usmál. Kde ve výprodeji to kupuješ? Mám nějaké ventilátorky s počítače, ty jsem použil na zesilovač k hudbě do auta. Protože u hudby se ty zesilovače podstatně taky přehřívají a tím stráci na výkonu, až ke spálení. Ale tohle asi tam na kolce až tak využít bude asi nepodstatné. To je dost malé. Uvažuji, že ten hlavní ventilátor předělám na vypínač i s tím, že ho nechám, ať se spíná sám, kdybych zapoměl jej zapnout fyzicky. Ale trochu obavy z toho, že se spálí. Přece jen i toto nemá jet vkuse, protože ten motorek se zahřívá elektrikou, tím, že běží a ještě i teplem nasávaného přez chladič, tak nevím.
12.07.2014 16:15 #986 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Delphinee
Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44
13.07.2014 02:28 #987 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Delphinee
Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44
13.07.2014 02:32 #988 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Delphinee
Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44
13.07.2014 13:45 #989 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:90.180.97.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
13.07.2014 13:46 #990 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:90.180.97.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.19s