asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

11.07.2014   05:48   #961 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

imarektomas>
Tak takhle mne to nenapadlo to udělat. je to šikovný a výborný nápad. Já chtěl ten předek uřezat, ale takto to je daleko lepší co jsi udělal a jdu do toho. Volil jsi bloky měkčí ? A v zadní části motoru to máš napevno? Nebo jsi nechal jen mírně volnější šrouby ? Ty bloky by bylo potřeba asi udělat kolem celého držáku. Tím by se ty rezonance docela změnily.
Já udělal ty gumy pod řídítka, jak tady poradil Mulyšhuliš, dobrá věc i nápad, ale asi bych to celé koncipoval taky na blocích a včetně pružného podložení , protože ty šrouby ještě dost chvění do rukou přenášejí. Ale kol řídítek se toho moc udělat nedá.

Citace | Odpovědět

11.07.2014   05:59   #962 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Jinak makám na tom vstřiku. Nakonec hradlově je to dost složité, takže je jednodušší si naprogramovat jeden PIC. Takže už vymýšlím programek. A když už bude, nevidím důvod, proč by nepočítal i spotřebu, průměrnou rychlost, dojezd podle stavu nádrže atd...
Mělo by to chodit hned po zapojení, je to jen jednoválec. Bude se to dát ladit i za chodu motoru, něco, jako byste vyměňovali trysky apod., jen bez nutnosti jejich pořizování. Konečně jsem dostal mail, že to elektrické turbo budou odesílat. S tím musím počítat do toho prográmku, který ho sepne. A současně po jeho sepnutí přidá na okamžik i palivo. Jeden by řekl, jak jednoduché to bude a ono prd .

Ono ale asi vše skončí na tom, že tu není nikdo, kdo by vyrobil přírubu pro klapku a vstřikovací jehlu.
Takže tím se to protáhne. Vlastně by to byl jen váleček o stejném průměru, jako je hrdlo původního karbce a jedna klapka a dírka pro vstřik.

Citace | Odpovědět

11.07.2014   06:28   #963 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

mirco2209

fofrař> kde sa dá zohnať ta 27 zubova rozeta na 428 reťaz



Já ho mám od "Mulyšhuliš"

Stačí si projed forum a najdeš tam email a napiš mu na email nevím jestli to tady ještě nějak funguje,ale na PM ti asi neodpoví.

Jinak email máš tady tak to zkus. "jir.kalvoda@seznam.cz"

Citace | Odpovědět

11.07.2014   06:30   #964 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Maxxx

toto forum bohužel už nefunguje tak jak forum má
je tady od jisté doby nastaven individualismus a ignorace



A nejhorší je,že to odskáčou ty který za to můžou nejmíň jako já potřebuju radu každou chvilku dřív stačilo napsat email a byl problém vyřešen
ted jsem rád,když dostanu odpověd tipu "Napiš si dotaz na forum tam ti určitě někdo pomůže" no jo,ale kdo.

Od doby co tu byl "vyštván"skončil "michalnero" tak to tu šlo z kopce docela mi tu chybí ty jeho fota Viper F1 atd...
Byl bych rád kdyby se to tu vrátilo do starých kolejí,ale to už asi není možné a já se ani nedivím radit-pomáhat a ještě si nechat
srát na hlavu to už je asi moc!

Maxxx podle psaní jsi asi pěkně !!nabublaný!!chtělo to asi víc bojovat a asi jsme bojovali málo a hlavně pozdě aby to tady nedošlo do fáze kdy
se tu každý vykašle na každýho.

Citace | Odpovědět

11.07.2014   10:45   #965 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:90.183.164.xxx
Offline 0/82

fofrař... zrovna u tebe mi visí žluté PM a věř že ty jsi to neodskákal ani z polovina jako já.

Citace | Odpovědět

11.07.2014   10:59   #966 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:212.24.137.xxx
Offline 0/892

Pánové, nelitujme se, pomáhejme si. Je tu spousta dotazů a nikdo nikdy neodpověděl. Třeba Maxe se ptám, co tam vidí špatně na té přírubě. Já třeba nic, nebo mi to uniká a bylo by potřeba to opravit. Možná to "něco" mají špastně i jiní.



Naposledy editováno 11.07.2014 11:11:33

Citace | Odpovědět

11.07.2014   11:57   #967 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Maxxx Maxxx Město: Držovice
IP:90.183.164.xxx
Offline 0/82

otas43
včera jsem psal že se odmlčím..... protože mě to tady fakt sere!
nevím kterou přírubu myslíš ale jsou 2 fotky na fotce první je vidět že při montáži v čině otočili těsnění o 180° a tím nahoře vzniká výklenek který dole je ten sám a brzdí sání.
druhá fotka je pohled skrz přírubu na kanál hlavy a to světlý místo je čelní hrana hlavy tedy dalo by se to nazvat jako brutální neslícování hlavy se sací přírubou opět brždění sání..

Citace | Odpovědět

11.07.2014   12:24   #968 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

imarektomas

Silentbloky:



A máš vychytaný i to zadní uchycení motoru tam už to je asi "vyšší dívčí"
Je to můj lajtcký odhad,ale když bude zadek na pevno a předek v silentblokách nebude ten zadek trpět tím že vlastně bude držet větší
díl váhy a bude docházet k většímu namáhání ??

Ještě vyřešit vybrace do nohou a zadku,házení kol a myslím že máme čtyřkolku jak víno !!

Citace | Odpovědět

11.07.2014   12:26   #969 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Maxxx

fofrař... zrovna u tebe mi visí žluté PM a věř že ty jsi to neodskákal ani z polovina jako já.



Já vím co máš na mysli,ale věř,že jsem si taky pěkně naběh! Nejdřív jsem slíbil,že budu "držet hubu" a na konec jsem se musel pochlubit,ale
mě to prostě nedalo byl jsem dost překvapený co ten motor dokáže,když se mu trochu pomůže tak to muselo země jít ven a ted mám utrum!!
A to jsem potřeboval pár věcí ještě pořešit no nevadí třeba časem bude politická nálada lepší.
Já na ty PM vždycky zapomenu jen kouknu na poslední příspěvky a mažu pryč.

Citace | Odpovědět

11.07.2014   13:37   #970 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:212.24.137.xxx
Offline 0/892

A to je ono, o čem se tu píše. Někdo něco ví, poradil by jiným, ale musí držet hubu. Copak jsme to za lidi.
Jeden plive na druhého. Ze vzteku ? Jsem i na jiných forech, mám více dopravních prostředků, ale intriky a nadutost se dají shlédnoíut pouze zde. Možná je to i vychcanost. To fakt jinde není. A když jinde něco napíšu, že mám problém ten a ten, hned je smršť odpovědí. Stejně tak poklud něco vím a znám, hned napíšu také ostatním.
Ale tady je to "jinlingovské".

Maxi díky za vysvětlenbí. Toho jsem si fakt nevšiml. Já to sundal, včetně té gumové příruby a nic jsem tam špatně nenašel totiž.

Fofraři...taky se divím, proto jsem se ho ptal, jestli ty zadníé šrouby nepatrně povolil. jistě to půjde udělat i vzadu na bloky, chvění pak zmizne docela. Teda skoro. O ostatní vibrace se stará samotná konstrukce, tlumiče a šišky kola. A máš pravdu, vychytat poslední mouchy a pak jen zdokonalovat.
Na nějaké držení huby se vykašli. Jestli ti to někdo radí, pak on sám je falešný zmetek a stojí za hovno.

Omlouvám se za výrazy.

Citace | Odpovědět

11.07.2014   13:41   #971 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:212.24.137.xxx
Offline 0/892

Maxi jak ti jelo na E85 ? nic moc ? Nebo prostě normálka ? Nemusí se zvednout trochu jehla ?



Naposledy editováno 11.07.2014 13:52:03

Citace | Odpovědět

11.07.2014   16:00   #972 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Otas43

Na nějaké držení huby se vykašli. Jestli ti to někdo radí, pak on sám je falešný zmetek a stojí za hovno.



Tady nejde o rady nebo kašlat nebo nekašlat tady jde o to,že jsem se s dotyčným dohodnul na určitých pravidlech a za to jsem dostal úžasné info,které
mi nakoplo Jinlinga zase o krůček dál a já jsem dohodu porušil !!Zase se tak moc nestalo,ale když je dohoda tak se má dodržet!! Jsem prostě vůl.

Maxxx

včera jsem psal že se odmlčím..... protože mě to tady fakt sere!



To je vztek,který zakrátko vyprchá já už tu chtěl zkončit 100x a stejně sem lezu !! Jen je škoda,že se tu utvořil stálí hlouček 3-4 lidí kteří tu
ještě něco nadatlují a to je všechno.

Citace | Odpovědět

11.07.2014   17:13   #973 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:37.188.130.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Zadní jsem řešil tak, že jsem vytáhl jednu část silentbloku v tom oku motoru, dal jsem tam 2mm podložku a vrátil zpět. Ten silentblok je kovová dvoudílná rozpěrka v gumě. Fór je v tom, že předtim ty držáky motoru seděly ne na té rozpěrce, ale přímo na bloku motoru a ten silentblok tam byl na nic. Takhle to bylo u všech 4 držáků. S tou podložkou už to sedí na té kovové rozpěrce a mezi rozpěrkou a motorem je guma, která má tlumit ty vibrace. Už ten držák nesedí na bloku, ale cca 1mm od něj. Přední část jsem nechal sedět na tom bloku, tam to nevadí, proto tam jsou ty velký silentbloky. Je to tušim rozměr R50/40, už přesně nevím. Všechno jsem to pevně dotáhl a vibrace jsou tak o 50% nižší. Při 5000 otáčkách to nevibruje skoro vůbev, pak do 8000 to vibruje, že se to dá přežít i na delší vzdálenost a 8000 a více už nevibruje vůbec, to ty silentbloky pohltí tak 95% vibrací. Asi ty zadní držáky budou trochu víc namáhaný, ale už je mam vyztužený, takže to snad vydrží.

Citace | Odpovědět

11.07.2014   18:41   #974 Téma: Jinling 250 JLA-21B

mirco2209 mirco2209 Město: Snina
IP:91.237.168.xxx
Offline 0/118

Najväčší problém co mam ja tak je ta reťaz a pneu ináč všetko pomenene slape ako hodinky ale chcelo by to nejake iné spodne ramena lebo neviem co s týmy capmi co sú tam

Citace | Odpovědět

11.07.2014   19:06   #975 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

mirco2209> co ti na nich vadí ?

Citace | Odpovědět

11.07.2014   20:54   #976 Téma: Jinling 250 JLA-21B

mirco2209 mirco2209 Město: Snina
IP:91.237.168.xxx
Offline 0/118

Otas43> vadí my to ze si nikdy nesadnu na disk správne a potom sa zle ojazdia a majú dost maly dezén

Citace | Odpovědět

12.07.2014   04:28   #977 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

jenže s tím nic nenadě+láš. leda koupit jiné gumy, dobré značky.

Citace | Odpovědět

12.07.2014   05:43   #978 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44

Ahojky všem. Prosím má někdo nějaké hodnoty na seřízení geometrie? Nebo jak jste jí mnozí seřizovali? Dále sháním zadní rozetu do rychla. Díky,Daniel

Citace | Odpovědět

12.07.2014   06:12   #979 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44

fofrař> Ahojky, dá se sehnat ještě jedna taková zadní rozeta? Daniel

Citace | Odpovědět

12.07.2014   06:46   #980 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Delphinee> já jsem si dal malou rozbíhavost. Seřizuje se to blbě, protože většina kolek je různě pokroucených , kola šišatá, ramena volná...trochu trpělivosti stačí.
Rozety koupíš jak prohlédnutím inzerce, kde tam někdo prodává 24 zubů na silný řetěz, nebo je tady kolega vyrábí na slabé řetězy. Jen asi budeš muset splnit jeho podmínky . Je to tajnůstkář, rozhodně však ne kolega jinlingář.Takže musíš tančit jak píská a budeš mít. Ale rozety prodává. Tak mu napiš, koukni na pár stránek zpět.



Naposledy editováno 12.07.2014 06:49:58

Citace | Odpovědět

12.07.2014   07:36   #981 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44

Otas43> Co tím myslíš axiálek? Napadlo mě,co třeba hodit ventilátor na vypínač,ať se točí pořád a nečeká až na čidlo. Se mi zdá,že v těch vedrech to moc nechladí.

Citace | Odpovědět

12.07.2014   07:41   #982 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44

Otas43> Koukám koukám a nic nemohu najít,nebo kontakt na někoho. Pak taky,zdali vyměnit jen zadní rozetu,na origo řetěz a nebo i přední kolečko i s řetězem. Kolku mám měsíc a opravdu neznám lepší relax. Celé jsem to vychytal apod. Jen ten kravál je zbytečný,tak ty otáčky snížit. Jinak hezké ráno. Daniel

Citace | Odpovědět

12.07.2014   08:54   #983 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Delphinee>Otas43> Co tím myslíš axiálek? Napadlo mě,co třeba hodit ventilátor na vypínač,ať se točí pořád a nečeká až na čidlo. Se mi zdá,že v těch vedrech to moc nechladí.



koupíš ve výprodejích ventilátorky na 12 od asi 20Kč, podle otáček a velikostí. Já mám malý asi 10x10 a 4000 otáček. Drsný průchod vzduchu, stál kolem 30ti kaček a běží mi nastálo. Proudové zatížení skoro prd, ale stíhá chladit. Proto říkám, než nějaké trubky kolem nohou, už tak to do nohou dost hřeje od motoru, výfuku..., tak raději aktivní chlazení. Když se podíváš zpětně, konstrukce té roury není šptná, ale její umístění je na prd. A značkový výrobci jsou podle místních pitomci, takže její účinnost je mizivá. Za jízdy stačí nápor vzduchu na normální chladič, když si uděláš "vzduchové kapsy". Jen taková kormidla aby šlo více vzduchu do něho. Zespodu a z boků. V budoucnu ten ventilátorek lze předělat na otáčkoměr, kdy se přídavný ventilátorek může vypnout a zapnout až při X otáčkách motoru, nebo použít převodník f/U a regulovat tím napětí, takže se bude zpomalovat při stoupajících otáčkách a obráceně. Konstrukčně jsem to doposud neřešil, takže je zatím spínán ručně. Je před chladičem našroubován na těch krycích drátech



Naposledy editováno 12.07.2014 09:06:06

Citace | Odpovědět

12.07.2014   09:00   #984 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Delphinee>Otas43> Koukám koukám a nic nemohu najít,nebo kontakt na někoho. Pak taky,zdali vyměnit jen zadní rozetu,na origo řetěz a nebo i přední kolečko i s řetězem. Kolku mám měsíc a opravdu neznám lepší relax. Celé jsem to vychytal apod. Jen ten kravál je zbytečný,tak ty otáčky snížit. Jinak hezké ráno. Daniel



Prolistuj si pár odpovědí pozpátku. kontakt najdeš.
Jestli máš origo řetěz, stejně ho budeš muset vyměnit, nebo se setkáš s nepříjemnostma. Mě upadl u sochy jiříka v Poděbradech. Za jízdy. Rupl jako nit.
Ta rozeta, co tu prodává ten myšpulín je myslím na řetěz 428. Je o dost tenčí, ale jinak by jsi nemohl udělat dostatečný převod. S origem jde jen vzadu 24 a přední 13. Ale i tak to stačí myslím.
Kolka není bezpečná a konstrukčně stavěná na vysoké rychlosti a vše trpí. Sváry, ložiska...znáš to asi.
Ale zase je lepší jet 90 a mít na otáčkoměru polovinu. Odpadnou nepříjemné vibrace od motoru a jeho řev.
Ale zase jsou dost velké vibrace od šišek. Teda kol v takové rychlosti.

Citace | Odpovědět

12.07.2014   16:12   #985 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

Otas43> Ahoj Oťásku. Jo to máš zcela pravdu. To by ten přídavný chladič měl býtve předu, někde pod tím chromem, nebo tak. Je pravda, že když je vedro tak to teplo na nohy je dosti silné, když jedeš delší trasu až nepřijemné. Když sepne ventilátor, tak navíc k tomu teplu ještě od chladiče fouká teplej vzduch. Takže to spíše ještě by ten hliník na té hadici ohříval. Tomu jsem se trochu usmál. Kde ve výprodeji to kupuješ? Mám nějaké ventilátorky s počítače, ty jsem použil na zesilovač k hudbě do auta. Protože u hudby se ty zesilovače podstatně taky přehřívají a tím stráci na výkonu, až ke spálení. Ale tohle asi tam na kolce až tak využít bude asi nepodstatné. To je dost malé. Uvažuji, že ten hlavní ventilátor předělám na vypínač i s tím, že ho nechám, ať se spíná sám, kdybych zapoměl jej zapnout fyzicky. Ale trochu obavy z toho, že se spálí. Přece jen i toto nemá jet vkuse, protože ten motorek se zahřívá elektrikou, tím, že běží a ještě i teplem nasávaného přez chladič, tak nevím.

Citace | Odpovědět

12.07.2014   16:15   #986 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

13.07.2014   02:28   #987 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44

Maxxx> Hezká sada. Kde jsi ji tak levne splašil?

Citace | Odpovědět

13.07.2014   02:32   #988 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44

Mám technicky dotaz. Má jinling termostat? Řekl bych,že určitě. Tak bych jej chtěl vyndat, je léto,tak ať se to tak nehřeje. Kde jej najdu. A dále, kde se dolivá voda? Do chladiče? Nebo do te butelky vedle? A jak se to ovzdušňuje? Díky moc.

Citace | Odpovědět

13.07.2014   13:45   #989 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:90.180.97.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Taky bych řekl, že má. Nevím, jestli se ti povede ho nějak vyndat. Voda se dolívá vpravo nahoře do chladiče a do expanzky dolej tak půlku, ono uz si to pak zbytek třeba dosaje nebo naopak.

Citace | Odpovědět

13.07.2014   13:46   #990 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:90.180.97.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Taky bych řekl, že má. Nevím, jestli se ti povede ho nějak vyndat. Voda se dolívá vpravo nahoře do chladiče a do expanzky dolej tak půlku, ono uz si to pak zbytek třeba dosaje nebo naopak.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 ... 330


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.19s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce