06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
28.10.2014 06:48 #1111 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924
28.10.2014 07:25 #1112 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Kazuma-boy>nevíte kde bych sehnal řetěz na Jinlinga?volal jsem do Kellyny a jsou vyprodane....
28.10.2014 07:28 #1113 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Hans-quad>michalnero>Diferenciál
Není to přímo na Jinlinga, ale trocha zámečnické práce a diferencial na Jinlinga je tu
http://www.aliexpres...ntial-promotion.html
..plus malá ukázka
Nevím nevím ale diferák vypadá trocha jinak .....
28.10.2014 07:51 #1114 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:83.208.210.xxx
Offline 11/7924
Otas43>Hans-quad>michalnero>Diferenciál
Není to přímo na Jinlinga, ale trocha zámečnické práce a diferencial na Jinlinga je tu
http://www.aliexpres...ntial-promotion.html
..plus malá ukázka
Nevím nevím ale diferák vypadá trocha jinak .....
Diferáků je celá řada. Tady je potřeba pro řetězový převod aby se nemusel dělat převod na kardan . Je to skutečný diferák, jen ne s kardanem. Náhon na hrušku jde tedy z boku řetězem, namísto zepředu jak je zvykem z kardanu.
28.10.2014 10:02 #1115 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
28.10.2014 18:58 #1116 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Hans-quad>michalnero>Diferenciál
Není to přímo na Jinlinga, ale trocha zámečnické práce a diferencial na Jinlinga je tu
http://www.aliexpres...ntial-promotion.html
..plus malá ukázka
Nevím nevím ale diferák vypadá trocha jinak .....
28.10.2014 19:08 #1117 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
28.10.2014 19:30 #1118 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
29.10.2014 15:44 #1120 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:217.77.165.xxx
Offline 0/1738
29.10.2014 20:24 #1121 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
roxor>Chtěl jsem nechat udělat geometrii,ale byl jsem už v 5 servisech a nikde to nejsou schopni udělat.tož si to chci udělat sám,ale nevím odklon kola a jestli se mají kola sbihat nebo rozbíhat.prolezl jsem mega stránek na netu a žádnou pořádnou radu nenalezl
30.10.2014 17:11 #1122 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:217.77.165.xxx
Offline 0/1738
30.10.2014 17:14 #1123 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:46.135.109.xxx
Offline 0/1738
31.10.2014 09:56 #1124 Téma: Jinling 250 JLA-21B
TommiRaili
Město: Přerov I - Město
IP:37.48.40.xxx
Offline 0/12
31.10.2014 12:37 #1126 Téma: Jinling 250 JLA-21B
TommiRaili
Město: Přerov I - Město
IP:37.48.43.xxx
Offline 0/12
02.11.2014 08:10 #1128 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:217.77.165.xxx
Offline 0/1738
03.11.2014 14:40 #1129 Téma: Jinling 250 JLA-21B
TommiRaili
Město: Přerov I - Město
IP:37.48.43.xxx
Offline 0/12
05.11.2014 14:10 #1130 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:212.96.182.xxx
Offline 0/1738
05.11.2014 14:47 #1131 Téma: Jinling 250 JLA-21B
mik262
Město: Uherské Hradiště 1
IP:85.70.240.xxx
Offline 0/268
15.11.2014 20:47 #1132 Téma: Jinling 250 JLA-21B
flasticka1985
Město: Česká Lípa 1
IP:92.240.168.xxx
Offline 0/26
15.11.2014 21:37 #1133 Téma: Jinling 250 JLA-21B
flasticka1985
Město: Česká Lípa 1
IP:92.240.168.xxx
Offline 0/26
22.11.2014 11:52 #1135 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
..zdarec
..po této sezóně jsem nalital 3500 km a gumy stále fajn, až na jednu a to na zadku blíže k brzdovemu kotouči. Jen ta jediná je KO ..všechny ostatní OK Máte někdo podobnou zkušenost? Nejsem si jistý zda je to jen tím brzděním, že je ta guma nejblíže a díky nevyvážené síle brzdění se pak ta guma opotrebi více a nebo zda je něco špatně na kolce, na ose ..?
Jinak 4 nové kousky mám nachystane na příští sezónu
22.11.2014 12:37 #1136 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:90.181.174.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
michalnero> Ahoj, taky jsem na to koukal, nakonec to ma docela logicky vysvetleni. Neni to spatnou geometrii, nebo necim podobnym, s brzdenim to taky nema nic spolecnyho. Je to tim, ze kdyz zatacis, tak vzdy trochu odlehceny kolo prokluzuje a sjizdi se, protoze je to jen osa a nema to diferencial, a to je vzdy to kolo, na kterou stranu zatacis. Kdyz zatacis doprava, bude trochu prokluzovat pravy kolo a kdyz doleva, tak levy kolo. Tim se kola sjizdi. Vtip je v tom, ze u nas se jezdi po prave strane vozovky a kdyz jedes pravotocivou zatacku, tak je polomer otaceni mensi, nez kdyz jedes tu samou zatacku opacne, tim padem se bude vic sjizdet pravy zadni kolo, protoze bude jedna a ta sama zatacka bude vzdy prudsi smerem doprava. Statisticky pak vyjde, ze se pravy zadni kolo bude sjizdet mnohem vic.
24.11.2014 19:23 #1137 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
imarektomas> ..zdar
..tak něco na tom asi je, to připouštím a souhlasím, obzvlášť absence diferenciálu a důsledky opotřebení díky tomu je značná, ale mam dojem, že ten rozdíl opotřebení těch gum je dost výrazný. Hlavně proto se tu ptám, zda to má i někdo jiný.
Nahodím sem foto, ať víme o čem mluvím, do jaké míry je ten rozdíl opotřebení. Pokud by mi několik z vás potvrdilo, že jste na tom stejně či podobně, nic neřeším a přezuji to. Pokud by měla vydržet guma jednu sezonu, je to v klidu, za tu cenu. Jedná se mi spíše o to, ať tam nedám novou gumu a po pár set km bude zas jak smirkovej papír. to by mě štvalo.
..gumy mají najeto 3,5 tis +/- ..celou dobu byly tak nějak ok až poslední km jsem si všiml, že začíná být rozdíl v tom opotřebení. Upozorňuji, že posledních 1 tis km jsem najezdil ve dvou lidech, i to by mohlo mít vliv, kdo ví.
Nechci tu polemizovat proč ...ale spíše mě zajímá zda má někdo podobnou zkušenost, to je pro mě rozhodující
24.11.2014 20:11 #1138 Téma: Jinling 250 JLA-21B
já
Město: Blansko
IP:37.48.43.xxx
Offline 0/755
michalnero> nevím, čím to je, ale - Lyda 203E, Hsun400, RAM 520RR - vždy sjetý levý zadek. Kamoš Shineray 250, Hsun400 to samý. Nakonec jsme nějak usoudili, že holt do pravých zatáček si troufneme jet rychlej a tím dostává víc naprdel vnější kolo. Holt je víc zatížený na smyk. Toť naše úvaha a máme klid
24.11.2014 21:33 #1139 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
01.12.2014 12:42 #1140 Téma: Jinling 250 JLA-21B
flasticka1985
Město: Česká Lípa 1
IP:92.240.168.xxx
Offline 0/26
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.19s