06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
11.02.2015 13:58 #1351 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
.. já jsem čekal, kdy se to tu opět zvrhne z běžné debaty o běžných věcech ze života v přestřelku chytrých, chytřejších a nejchytřejších jedinců ..a to je nás tu jen pár, jak se teprv maj domluvit naši politici
Já na fórech najdu často odpovědi na problémy s auty, atd ..ale tady bych asi těžko hledal. Ale pravda, i tak mi tu bylo dobře poraděno
Tož baterky jsme probrali a můžem řešit něco dál
11.02.2015 14:00 #1352 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
11.02.2015 14:05 #1353 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš>Sobol>Otas43> Nejsi náhodou nemocnej? Nechápu důvod proč mě a ostatní urážíš.
Já ti řeknu proč:
To je jeho taková místní zábava ,rejpat otravovat ono ho to prostě jenom baví.A to si založil vlastní forum na Jinlinga aby mohl buzerovat lidi ve svým.
A jak nebudeš skákat jak Opar43 píská tak tě umlátí matematickými výpočty,elektro zákony,turbem,elektronickým vstřikováním atd. a na konec dostaneš dvěma baterkami do hlavy najednou !!! Tak bacha.
11.02.2015 14:59 #1354 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
michalnero>..ale až tak ? ..jinak zdravím, já už myslel, žes to tu také vzdal
11.02.2015 15:57 #1355 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš>michalnero>..ale až tak ? ..jinak zdravím, já už myslel, žes to tu také vzdal
Taky zdravím Co se týče naší milované čtyřkolky se tu na foru už nehodlám jak koliv angažovat to co řeším přes emaily mi bohatě stačí.
Ale když jsem viděl jak je Otas43 ve svém živlu tak jsem neodolal.A ještě ty dvě baterky,které vozí sebou Bych chtěl vidět kde tu druhou vozí ?? jestli ji má v igelitce zavěšenou na řidítkách To můžu taky tvrdit,že za sebou vozím na žebřiňáku naftový agregát pro případ,že odejde baterka,ale není foto není důkaz !!!!
11.02.2015 17:28 #1356 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
Hanz3>Hanz3>Dejte si bacha aby jste nepřebili
A nedojeli =D
11.02.2015 17:38 #1357 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:109.81.252.xxx
Offline 0/2839
Otas43> Podívej se, mě nevadí tvoje teorie, ale to že napdáš a urážíš všechny ostatní a to myslím dost nevybíravě. Můžu ti říct na rovinu, že takhle mě argumentovat z očí do očí, tak by jsi se zlou potázal. Nevíš vůbec nic o tom co umím, nebo neumím, nebo co jsem zač, ale hned musíš mě i ostatní zhazovat a urážet s (což je moderní způsob bez možností postihu za klávesnicí). Prostě názor na arogantní hovadu jsi si dle toho co píši i jiní (podle tebe demnti) už z nikoho nesmažeš. Tím končím debatu k tobě, klidně se můžeme potkat a debatovat o všem slovně, třeba klidně u mě v dílně.
11.02.2015 17:52 #1358 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hanz3
Město: Chotětov
IP:213.168.181.xxx
Offline 0/94
Linhai 400 4x4
Sobol> To už se mi stalo, já furt proč mi to chcípá po několika metrech, nakonec jsem zjistil že regulátor je v háji a baterka nafouklá jak balonek. Ze strachu jsem jí nechal u první popelnice =D
Otas43> Ta za prvé jsem psal pouze problém s větrákem ale ne o tom že bych neměl vodu nebo ztrácel výkon, kamaráde trochu si to pleteš a to že moje kolka se zřejmě nepřehřívá, neztrácim vodu a ani výkon značí že jí nemám tak na hov*o. Já psal že jsem totální antitalent a když si koupím kolku tak předpokládám že má fungovat a ne že se má spínat větrák v létě po kilometru protože je postavená na prd
11.02.2015 18:08 #1359 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:46.135.3.xxx
Offline 0/1738
ELektro> zdarec,tady opravdu veselo souhlasím,že akumulátoru uz bylo dost,ale ještě napíšu jak jsem dopadl.před startem baterie na 12,2V.třikrát se mi podařilo nastartovat,chytlo to +- do 2 sekund.starty v rozmezí 4 minut po sobě.čtvrtý start uz cvakalo jen rele.hodnota bat 11,7 V.Koupím novou,hotové zaličené....chtělo by to nové téma,baterie uz jsme probrali,všichni jsme tady dementi a ze zvláštních škol podle pana otase.Ale tu fotku,tech dvou baterií bych rád viděl a myslím že nebudu sám.
11.02.2015 18:16 #1360 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hanz3
Město: Chotětov
IP:213.168.181.xxx
Offline 0/94
Linhai 400 4x4
11.02.2015 18:16 #1361 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Á jak jsem čekal- Sobole nejsi-li zdaleka, tvé nasílí mi můžeš předvést i osobně primitve :). Jsem z Hradce. A jsem vážně zvědav až tě políbí mojich 110 kilo při skoro dvou metrech :). Takovejhle frajerů co jsem jim koukal na záda když utíkali jsem už zažil dost
Jen jsem popsal vaše debilní projevy, které ihned v dalších otáčíte. Dementně. Proto jsou tam ty uryvky...jen citace toho, co jste vyblili za hovadiny.
Hanzi .... tak to máš asi něco jinýho než jinling - každý jeden totiž bojuje s přehříváním, vymýšlí se chladiče atd...tak buď rád. A není ten tvůj vzduchem chlazený ?
No možná teď už asi ano
11.02.2015 18:32 #1364 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Tak to jsi hochu špatně Tady je foum dementů. :).
Taky to plně odpovídá. Dementní uživatelé (ne všichni ale) poskytují jen dementní rady. Jako kdybych teď šel radit a kecat na forum o kosmonautice :). Asi tak to je zde. Vštšina lidí neví, co v tom motoru je a jak maká a makat má. Znalci tipu : princip čtyřválcového motoru je : 1) eeeen 2) eeeenn 3) eeeen 4)eeen
A pak najvíc řvou . Je potřeba rady a pomoci alespoň trochu normální, nebo budeš běha po mototechnách a shánět baterii, na které naměříš 13V, nebo kupovat teploměry za několik stovek naprosto zbytečné a spousta dalších nesmyslných a hooodně zcestných rad ...
11.02.2015 18:45 #1367 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Tetsuo
Město: Bahno
IP:85.239.254.xxx
Offline 5/2726
11.02.2015 18:49 #1368 Téma: Jinling 250 JLA-21B
olmik
Město: Žatec
IP:77.237.136.xxx
Offline 6/374
SMC RAM 300, SMC Jumbo 720 R 4x4
Otas43>Á jak jsem čekal- Sobole nejsi-li zdaleka, tvé nasílí mi můžeš předvést i osobně primitve :). Jsem z Hradce. A jsem vážně zvědav až tě políbí mojich 110 kilo při skoro dvou metrech :). Takovejhle frajerů co jsem jim koukal na záda když utíkali jsem už zažil dost
Jen jsem popsal vaše debilní projevy, které ihned v dalších otáčíte. Dementně. Proto jsou tam ty uryvky...jen citace toho, co jste vyblili za hovadiny.
Hanzi .... tak to máš asi něco jinýho než jinling - každý jeden totiž bojuje s přehříváním, vymýšlí se chladiče atd...tak buď rád. A není ten tvůj vzduchem chlazený ?
No možná teď už asi ano
11.02.2015 18:49 #1369 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Tetsuo
Město: Bahno
IP:85.239.254.xxx
Offline 5/2726
....a ještě bych dodal, že pokud má baterka při nákupu 12 a nebo dokoce míň voltů, tak rozhodně nekupovat. Už po pár dnech u takové baterky dochází k sulfataci elektrodových desek, což vede k trvalému a nevratnému poškození baterie.
Jsou sice různé postupy na desulfataci baterie, ale je to velké ale.
11.02.2015 18:50 #1370 Téma: Jinling 250 JLA-21B
imarektomas
Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250
11.02.2015 19:22 #1371 Téma: Jinling 250 JLA-21B
já
Město: Blansko
IP:37.48.44.xxx
Offline 0/755
Otas43> nechtěl jsem, ale musím. Člověče, co máš za mindrák? To si vážně myslíš, že jsi sežral všechnu moudrost světa a na ostatní zbylo hovno?
- nick mám, jaký mám. Asi by bylo pro tebe inteligentnější třeba poustevník66
- učili nás - nad sebou = paralelní
- za sebou = sériové ( vedle sebe - pouze moje dedukce sériovosti )
- a k tomu U a A. Máš pravdu, není to správně. Má to být U a I. Při vysokém U a minimálním I, si můžeš
vyrobit třeba " kopací " krabičku
Ty nechápeš ostatní, ale třeba "JÁ" nechápu to tvoje paralelní zapojení. Není lepší mít v cajku baterku a dobíjení, než vymýšlet kokotiny v podobě oddělených okruhů?
Jestli Ti může "JÁ" poradit, ser na dementy okolo sebe.
Nevšímej si jich, nech je žít vlastním životem a VŠEM SE ULEVÍ
Končím a jestli mě chceš vlést se svýma 110kg a 2m výšky na záda, můžeš. Ustojím to a měj se FAMFÁROVĚ
11.02.2015 19:29 #1372 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Levis29
Město: Chlebičov
IP:84.244.91.xxx
Offline 0/301
SMC RAM 520, SMC Jumbo 302, Kinroad XT250
Otas43> proč nemáš vyplněný profil s fotkama svojí kolky, některými vychytávkami, fotkama z jízdy atd. ?
nemyslím to špatně, jen že by to třeba některé lidi zajímalo...
mimochodem, nechápu proč by na silniční čtyřkolce musel v létě bezpodmínečně zapínat větrák, tzn. jezdec by tím zjistil že nefunguje...při silničním použitím mi větrák na žádné kolce nespínal, ani při rychlé jízdě v lehkém terénu, vždy se to v pohodě uchladilo náporem vzduchu, větrák se zapojil až při palbě nebo pomalé jízdě v terénu, popřípadě delším stání na volnoběh.
kdyby Hanz3 jezdil s mrtvým větrákem ale motor by ho potřeboval, tak je ten motor už dávno po smrti a poznal by to...
11.02.2015 19:38 #1373 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hanz3
Město: Chotětov
IP:213.168.181.xxx
Offline 0/94
Linhai 400 4x4
Levis29> Jezdím na tom do práce cca 7 km a většinou rovná cesta. Nikdy jsem nezpozoroval že by mi mizela voda, nebo horší zvuk motoru. I při rozdělání víčka chladiče žádný extrémní tlak a navíc jako laik jsem počítal s tím že kolka je na to stavěná a větrák spíná pouze při potížích a ne že je to taková jebka co spíná při každé jízdě a vyžaduje větrák stále. To že nefunguje jsem zjistil náhodně když jsem ho sundaval a vyzkoušel na externí baterii.
11.02.2015 19:51 #1374 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Levis29
Město: Chlebičov
IP:84.244.91.xxx
Offline 0/301
SMC RAM 520, SMC Jumbo 302, Kinroad XT250
Hanz3> to je v pohodě, je úplně normální když ti to při takové jízdě nesepne. když sem měl ještě 250ku, tak ten větrák spínal málokdy, muselo být dost vedro a fakt jen v terénu, na cestě nikdy i když jel motor na max tak pořád se to uchladilo náporem
měl sem tam digi teploměr vody Stage6 a pořád to bylo do 90 stupňů (čidlo na termostatu), pak sem odpojil spínací čidlo a dal sem si to na manuální spínání a zapínal sem to např. před dlouhým kopcem v terénu, nebo když sem se chystal blbnout v hlubším sněhu...víc mi to takhle vyhovovalo
Je fakt, že pak sem do Kinroada dával jetý motor z Jinlinga, a ten se chladil trochu hůř, ale pořád to bylo v normě
11.02.2015 19:59 #1375 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Hanz3
Město: Chotětov
IP:213.168.181.xxx
Offline 0/94
Linhai 400 4x4
Levis29> Právě že bych taky rád na manuální spínání, že bych si sepnul dříve, když vím že bude kopec ale problém je v tom že potřebuju ten teploměr a na ten jsem se ptal. Bohužel jsem se nedobral žádné kloudné odpovědi a to co tu popisoval otas a ostatní že bych musel kalibrovat nebo nastavovat je pro mne španělský vesnice. Potřebuju radu o něčem co namontuji (třeba i s menšíma úpravama) a bude šlapat.
11.02.2015 20:21 #1376 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Hanz3> pro kutily :
Na místo Q1 je lepší použít FET pro větší proudy nebo použít výkonový tranzistor. To je dost nutný. Cejchování stačí pak jen horkou vodou. Ventilátor se začíná pomalu rozjíždět dostatečně včas ješě před úplným sepnutím do max otáček. To je to ono předchlazení, kterému se tu kdekdo vysmál. Stavba této kraviny vyjde na pár korun. je nutné aby tento obvod byl napájen od spínačky !
jo a zapoměl jsem do emitoru se musí dát dioda katodou k ventilátoru a za ní přijde připojit teprve čidlo z chladiče. Tedy paralelně ke svorkám tohoto regulátoru. Aby si ale zase někdo nepletl názvosloví :)
11.02.2015 20:25 #1377 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Pro levise ...když budeš listovat zpět - zjistíš, že foky jsem sem dával. Jsem jeden z mála-ne-li jedinný, kdo to měl komlet několkrát rozdělané do posledního šroubku.
Úprav na tom mám velkou spoustu, protože chci mít spolehnutí. Když někam jedu, ak abych dojel vklidu am i zpět :)
11.02.2015 20:32 #1378 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Levis29
Město: Chlebičov
IP:84.244.91.xxx
Offline 0/301
SMC RAM 520, SMC Jumbo 302, Kinroad XT250
Hanz3> Pokud jezdíš po cestě tak myslím že je to zbytečné, ale pokud vidíš důvod to tak udělat tak proč ne...
no nechce se mi číst co je tady napsáno dřív...ale nechápu co bys tam měl kalibrovat, když koupíš teploměr který je na to určený.
já jen koupil ten teploměr, vyřadil sem čidlo na chladiči, pak sem odpojil i větrák samotný a napojil ho na kabely ke spínačce...pak sem jeden kabel od větráku rozpojil a svorkou přidělal "letecký" vypínač.
ten teploměr sem zapojil podle návodu k němu připojený - nic složitého, v podstatě stejně jako ten větrák jak sem popsal výše - ke spínačce. V balení bylo i čidlo se závitem ktere mi pasovalo do termostatu motoru Kinroada, pak i do termostatu motoru z Jinlinga - stejný závit. tehda stál 1000kč ale díval sem se že teď už je dražší - ale má své výhody - koupíš celou sadu máš tam všechno, je to kvalitní, spolehlivé a s podsvícením.
Podobně řešený teploměr dělá i firma Trail tech, ten stojí kolem 1200kč a nenapojuje se do termostatu, ale kdekoliv na hadici která se rozřízne a vloží se čidlo - takže takový univerzál, plánoval sem ho jednu dobu na RAMku.
11.02.2015 20:38 #1379 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Bobr700R
Město: Kutná Hora
IP:212.24.137.xxx
Offline 17/1894
Can-Am Renegade 800
Hoši kurva Vy jste hustý. Pročetl jsem pár stránek a smekám před Váma, kdybych měl řešit všechno co je tady popsané, tak si asi radši koupím bicykel, protože jinak by to bylo na mašli. Ne beze srandy jako klobouk dolu, že Vás baví se v tom takhle hrabat.
11.02.2015 20:38 #1380 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Levis29
Město: Chlebičov
IP:84.244.91.xxx
Offline 0/301
SMC RAM 520, SMC Jumbo 302, Kinroad XT250
Otas43> ten obrázek cos poslal a text pod ním - vůbec tomu nerozumím, a upřímně ani mě to nezajímá.
já to popsal jednoduše jak sem to udělal já jako úplný laik, fungovalo to 5 let bez problémů a funguje to i u současného majitele kterému sem Kinroada prodal.
Hanz3 - zkusím ještě najít nějaké fotky jak vypadá ten teploměr, čidlo atd...
celá ta předělávka je fakt jednoduchá vše jen logicky propojíš atd. já sem to dělal jen s úplně základníma znalostma o elektrice
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s