asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

01.05.2015   02:21   #1741 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.24.xxx
Offline 0/1738

Jo zajímá mě to,protože to píší až teď,byl jsem v praci,a na všech strojích,máme napinaky že spodua dopravniky jsou řetězové a na všech je napínat ze spodu.tak nám napiš proč máš napinak že shora?

Citace | Odpovědět

01.05.2015   02:30   #1742 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.24.xxx
Offline 0/1738

Nebudeš psát,něco takového,že se řetěz otáčí do leva.atd........doufám,že takového nemáš v plánu!Tak ted čekám,proč máš napinak ze z hora!

Citace | Odpovědět

01.05.2015   06:38   #1743 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

To snad určitě nenapíše. Jen málokdo tady píše odpovědi tohoto typu. I když se rád zasměju hned je veselejší den. Taky mne to zaqjímá. Možná nám uniká důležitá informčka který jsme si nikdo nikdy nevšimli. Pokud nejde o napnutí kvůli zpátečce a chrastění o rám. jinak platí čím menší počet ohnutí řetězu tím menší únava válečků a kroužků. Ale jsešm zvědav. Opravdu asi něco nevím a rád se tím poučím. A plácnu se do čela.
Roxor ale jsi hned po ránu mě dostal . Dost slušně

Citace | Odpovědět

01.05.2015   09:43   #1744 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.24.xxx
Offline 0/1738

Mám tam trochu hrubek byl jsem kamosovi na narozeninách ....fakt máme napinaky ze spodu, vše se u nás vyrábí buď z 6 nebo 8 m tyčí,nebo dvoutunových svitku.všude jsou napinaky ze spodu.

Citace | Odpovědět

01.05.2015   09:48   #1745 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:37.48.41.xxx
Offline 0/892

Nejsi na hodině Č J a napíšeš diktát. hrubka nehrubka. Proč zespodu či jak to vubec myslíš.

Citace | Odpovědět

01.05.2015   11:03   #1746 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ELektro ELektro Město: Ostrava - Heřmanice
IP:213.195.237.xxx
Offline 0/323

Otas43> Tohle je špatně
napínák zespdu



Naposledy editováno 01.05.2015 11:06:04

Citace | Odpovědět

01.05.2015   11:11   #1747 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ELektro ELektro Město: Ostrava - Heřmanice
IP:213.195.237.xxx
Offline 0/323

ELektro> Tohle je mnohem lepší nefrézuje to uložení vidlice a neprohýbá řetěz na druhou stranu.Jen to má jednu chybu na kráse,že při brždění motorem to klepne do rámu.Proto je tam ta pěnová hadice omotána žlutou izolačkou.

Citace | Odpovědět

01.05.2015   12:26   #1748 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

ELektro>Otas43> Tohle je špatně
napínák zespdu



To je podle vkusu je jedno kde je hlavně,že to napíná někdo je "horňák" někdo "dolňák"

Ale co mě zaujalo ty s ní asi moc nejezdíš viď ???

Ta pavučina je tam boží



Naposledy editováno 01.05.2015 12:39:35

Citace | Odpovědět

01.05.2015   16:43   #1749 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

To jsi mohl rovnou udělat kyvadlové esíčko, které napíná řetěz na obě strany. Jestli chápeš. Při jízdě vpřed se sama napíná horní strana a přez kadku pak může jenně odtlačovat sponí stranu řetězu a naopak. Když couváš, vypne se spodek a napne vršek.. Ta pavučinka se drží , no nevím, ale někdo tu psal, možná, že ty, že ještě nevyjel. To bude tím.

Citace | Odpovědět

01.05.2015   17:09   #1750 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.40.xxx
Offline 0/1738

Už ho budu každopádně měnit,najel jsem na něj tak 2700 km,a už je vytahany,teď už by se mi začali prasit ozubená kola.

Citace | Odpovědět

01.05.2015   23:08   #1751 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ELektro ELektro Město: Ostrava - Heřmanice
IP:213.195.237.xxx
Offline 0/323

roxor> VÍC TO MAZEJ! Ta "pavučina" je asi pozůstatek z čištění(možná) ,jezdím pokud je nad 10"C každý den.
Řetěz má najeto 5500 km nevím jestli je původní, vždycky večer ho hadrem utřu a nastříkám bílou vazelínou ve spreji a jednou za čas stříknu teflonem.
Taky jsem měl napínák zespoda a mám tam teďka dvě drážky k zavaření a rachotí to za jízdy.Je to jednoduché předělat zítra nafotím druhou stranu s pružinou



Naposledy editováno 01.05.2015 23:17:55

Citace | Odpovědět

01.05.2015   23:18   #1752 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ELektro ELektro Město: Ostrava - Heřmanice
IP:213.195.237.xxx
Offline 0/323

ELektro>roxor> VÍC TO MAZEJ! Ta "pavučina" je asi pozůstatek z čištění(možná) ,jezdím pokud je nad 10"C každý den.
Řetěz má najeto 5500 km nevím jestli je původní, vždycky večer ho hadrem utřu a nastříkám bílou vazelínou ve spreji a jednou za čas stříknu teflonem.
Taky jsem měl napínák zespoda a mám tam teďka dvě drážky k zavaření a rachotí to za jízdy.
Je to jednoduché předělat ten napínák zítra nafotím druhou stranu s pružinou

Citace | Odpovědět

02.05.2015   17:58   #1753 Téma: Jinling 250 JLA-21B

marmik marmik Město: Prievidza
IP:78.98.19.xxx
Offline 0/20



ukazovatel teploty

Citace | Odpovědět

02.05.2015   18:00   #1754 Téma: Jinling 250 JLA-21B

marmik marmik Město: Prievidza
IP:78.98.19.xxx
Offline 0/20

02.05.2015   18:01   #1755 Téma: Jinling 250 JLA-21B

marmik marmik Město: Prievidza
IP:78.98.19.xxx
Offline 0/20

šponer

Citace | Odpovědět

02.05.2015   18:04   #1756 Téma: Jinling 250 JLA-21B

marmik marmik Město: Prievidza
IP:78.98.19.xxx
Offline 0/20

prídavný chladič
možno raz

Citace | Odpovědět

02.05.2015   20:52   #1757 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.41.xxx
Offline 0/1738

marmik> kde se dá takový teploměr sehnat a co stal?

Citace | Odpovědět

02.05.2015   20:58   #1758 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Tak jsem včera objednal tlumič řízení ..když už, tak už Jsem zvědav, jak se s tím popasuji. Doufám, že to bude fungovat jak má ..alespoň jako ty pružiny Dnes jsem se byl projet, zrovna jako minulý víkend, a mohu říci, že mě začíná čím dál více štvát těch ani ne 11 kW ..fouká teď trochu více větru a to je děs ..zpomalí mě to vcelku citelně Upřímně přiznávám, začínám se poohlížet po nějakém jiném motoru ..nějaký ostřejší motor z endura ..250 ..300 ..350 cm3 , aby to mělo alespoň těch 25 -30 kW

Citace | Odpovědět

02.05.2015   20:59   #1759 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

marmik> ..tak tys z toho udělal pořádnej traktor ..co to tam máš za gumy..velikost mám na mysli ???

Citace | Odpovědět

02.05.2015   21:01   #1760 Téma: Jinling 250 JLA-21B

marmik marmik Město: Prievidza
IP:78.98.19.xxx
Offline 0/20

roxor>

Citace | Odpovědět

02.05.2015   21:02   #1761 Téma: Jinling 250 JLA-21B

marmik marmik Město: Prievidza
IP:78.98.19.xxx
Offline 0/20

michalnero> predok 25x8 zadok 25x10 R12 dunlop

Citace | Odpovědět

02.05.2015   21:07   #1762 Téma: Jinling 250 JLA-21B

marmik marmik Město: Prievidza
IP:78.98.19.xxx
Offline 0/20

michalnero>ked motor tak,na bazos.sk predava kawasaki ninja ex 250r 22kW za 400eur motor rok 2002 a naj.2000km

Citace | Odpovědět

02.05.2015   21:21   #1763 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

marmik> ..to je moc peněz a 22kW ..tak lepší než 11 Kit na náš motor by měl téměř 20kW, ale když už bych do toho šel, ať je tam alespoň kolem 30 kW.

Citace | Odpovědět

02.05.2015   22:49   #1764 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

michalnero> ty jo...neblazni, ten ram a hlavne brzdy na to nejsou delany...ja jsem mileho jinlinga vymenil za tomahawk 400, fungl novej a je to jako nebe a dudy...

Citace | Odpovědět

03.05.2015   06:31   #1765 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

JenndaArt>michalnero> ty jo...neblazni, ten ram a hlavne brzdy na to nejsou delany...ja jsem mileho jinlinga vymenil za tomahawk 400, fungl novej a je to jako nebe a dudy...



V klidu, i kdyby na to vážně došlo, a něco bych tam fláknul, nehodlám s tím lítat jak blázen a bůh ví kolik. Dá se říci, že bych jezdil stále stejně, do těch 90-100 km/h ..ale jedná se mi o to mít tam rezervu..do kopců, za větru, atd. Jsem si vědom, že rám, brzdy, pneu, jízdní vlastnosti mi nedovolí překročit určitou mez a silou motoru to nevylepším

Jinak Tomahowk ti chválím, jedna z mála čtyřkolek, která se mi líbí

Citace | Odpovědět

03.05.2015   11:56   #1766 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

JenndaArt>michalnero> ty jo...neblazni, ten ram a hlavne brzdy na to nejsou delany...ja jsem mileho jinlinga vymenil za tomahawk 400, fungl novej a je to jako nebe a dudy...



Tak brzdy myslím jsou v naprostém pořádku jejich účinost je dobrá a plně dostačující
Motor nemá na výkon brzd žádný vliv 200kg jako 200kg nebo se pletu ?!?!?

jinlinga vymenil za tomahawk 400, fungl novej a je to jako nebe a dudy



Tak ten tvůj Tomahawk 400 vypadá exkluzivně máš ho vychytanej jeho vzhled patří k těm luxusnější,ale je to teréní 4kolka která pasuje k mnoha dalším 4kolkám,když postavíš vedle sebe 5 těhle 4kolek tak lajk nepozná rozdíl.

Tyhle teréní 4kolky jsou v mém okolí docela hodně Suzuky atd a hlavně pracovní 4kolky !!! ale Jinling je jenom jeden na Tomahawk,Suzuky se lidi podívají,ale za Jinlingem se ještě otočí !! Není vyjímkou,že mi lidi na chodnících ukazují hlavně omladina.
Tomahawk 400 bych bral určitě všema deseti,ale né jako 4kolku číslo "1" Tomahawk by byl další mazlík do stáje,ale za Jinlinga bych ho alespoň v tuto chvíli vyměnit nemohl.

A to mi neřikej,že ti nechybí to řazení vždyť po plným rozjezdu na jedničku tam házet jeden kvalt za druhým je přeci úžasnej pocit než zařadit dopředu a jed "neřikej,že ti to nechybí"



Naposledy editováno 03.05.2015 12:13:33

Citace | Odpovědět

03.05.2015   12:07   #1767 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

michalnero>nehodlám s tím lítat jak blázen a bůh ví kolik. Dá se říci, že bych jezdil stále stejně, do těch 90-100 km/h



Nevím jak u tebe,ale u mě to je jak když stíhačka překročí rychlost zvuku tak se sklidní u Jinlinga rychlost do 98-100km/h řidítka drobně kmitaj (vybrujou),ale jakmile překročím 100km/h a výš tak se najednou všechno uklidní jako když z dlažby přejedeš na asfalt a jak se rychlost sníží pod 100km/h se vybrace zase vrátí je to docela zajímavý a příjemný efekt i když jen občasný.

Citace | Odpovědět

03.05.2015   12:17   #1768 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Ghost Ghost Město: Cheb
IP:31.7.247.xxx
Offline 3/30

Ty s tím jezdíš 100 km/h ?

Citace | Odpovědět

03.05.2015   12:29   #1769 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

Ghost>Ty s tím jezdíš 100 km/h ?



Jesli je to na mě ?? tak moje max rychlost (podotíkám,že v bezvětří) je 120km/h -+ při předjíždění kamionu mi to skočilo i na 130 km/h ,ale to je jenom při předjíždění,protože je vedle kamionu vzduchová kapsa (nebo co to je) tak 4kolka poskočí dopředu,ale po předjetí se zase zbrzdí.

Jinak moje standartní rychlost je kolem 90-100km/h -nejraději jezdím asi 80kou,ale jak píšu když je chuť tak těch 120km/h jde s toho vymačkat,ale foukne proti vítr tak se rychlost samo.sníží k té 100.



Naposledy editováno 03.05.2015 12:33:45

Citace | Odpovědět

03.05.2015   13:21   #1770 Téma: Jinling 250 JLA-21B

michalnero michalnero Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250

Ghost>Ty s tím jezdíš 100 km/h ?



..Mulyš není sám, komu to jezdí 100 Ačkoliv se to nezdá ..rekord na tachu mám 119 km/h ..ale samozřejmě, tacho proměřuje, jako asi každýmu tady. Běžná cestovní rychlost se pohybuje mezi 90-100km/h Dle radarů na silnici mi to proměřuje 15km/h +/-

A ten vítr, to je ono, ten mě štve. Jakmile to foukne do zad, kolka jede jak ďas ..ale jakmile to foukne proti ..je to jako bych zatáh ručku

Včera jsem na rovné pěkné silnici jel proti větru, dost to se mnou házelo, na tachu bylo něco kolem 90 ..rozhlédl jsem se kolem, zda není někdo v okolí, kdo by mě pozoroval, a pak tak trochu přilehl ke kolce ..a pak to rázem zrychlilo, citelně, viditelně..během okamžiku bylo na tachu 115. Ten odpor větru je fakt velký.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 ... 330

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.36s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce