06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
24.09.2012 20:21 #151 Téma: Jinling 250 JLA-21B
pretender
Město: Velké Meziříčí
IP:83.208.80.xxx
Offline 0/2
Jinling JLA 250
Zdravím potřeboval bych poradit.Vůbec se nevyznám v motorkách a dneska se mi jinling začal dusit.vždy tak po 1 kilometru to chcípe jako kdyby docházel benzín tak musím zastavit a chcípne to.Když ale nastartuju tak zas jede jak víno.Taky sem si všiml že se výfuk u vývodu z motoru žhaví úplně do červena což asi taky neni moc normální.Sytič je vypnutý doprava že???To je jediné co mě napadá jinak netuším rady prosím na mail neo50@seznam.cz nebo případně sem předem díky za odpovědi
25.09.2012 21:14 #152 Téma: Jinling 250 JLA-21B
shash
Město: Dolní Čermná
IP:88.100.112.xxx
Offline 1/28
Čína Jinling
25.09.2012 22:34 #153 Téma: Jinling 250 JLA-21B
pretender
Město: Velké Meziříčí
IP:83.208.80.xxx
Offline 0/2
Jinling JLA 250
26.09.2012 10:57 #154 Téma: Jinling 250 JLA-21B
wzoras
Město: Praha 4-Modřany
IP:92.63.51.xxx
Offline 0/1
Zdravím,
tak jsem se k Vám před necelými 14ti dny také dovolil přidat :) Hned bych měl pár dotazů na zkušenější pokud mohu.
1/ Někde v tomto tématu jsem se dočetl že někdo měl otočenou vrtuli na chlazení. Nejsem si jist, jestli nemám ten samý problém. Kam má vlastně foukat ? Já bych řekl že by měla foukat skrz chladič, ale to by vlastně potom bylo zase proti směru jízdy. každopádně teď jak ji teď mám mezi chladičem a motorem tak fouká směrem od chladiče k motoru. čili jakoby ve směru jízdy, ale vůbec to nejde přes chladič.
2/ Všeobecně se ta mrcha poměrně dost hřeje. Máte na to nějaký fígl jak to vylepšit ? Lepší olej, lepší poměr chladící kapaliny vs vody, nebo prostě něco jiného ? Spoustu z vás tu psalo že hned měnilo olej. Je to velkej šmejd ten olej co je v tom z originalu ? Pomůžu si když to vyměním za tu MS15W40 co uvádí v manuálu ?
3/ Displej mi ukazuje rychlost v mph a nikde jsem nenašel kde to přehodit na kmh. Jediný tlačítko co jsem objevil je na přepínání z celkového počtu kilometrů na nulovatelný. Všeobecně je ten display do 12ti tisíc otáček a motor by měl mít pouze 6,5 ne ? Tak přemýšlím jestli tam vůbec patří
4/ Jestli by jste mi někdo doporučil nějakou úpravu proti celkovému přenosu drnčení do čtyrkolky. Jestli nějaký special podložky pod šrouby nebo prostě co provést ať to tolik nerezonuje :)
Jinak mám za sebou zatím bezmála 400km a vše v pořádku, tak doufám že to tak i zůstane.
Předem díky za rady, Michal.
26.09.2012 12:45 #155 Téma: Jinling 250 JLA-21B
knapik18
Město: Dobruška
IP:188.75.144.xxx
Offline 0/4
K bodu 2) kup si klasickej mezichladič na hadici,uz jsem to nekde na foru psal myslim,pak se ti teplota sniži az o 5 stupnu nic vic stim nevymyslis.
http://www.motoquads...y/ostatni-18-sl/1198
http://www.ctyrkolkybrno.cz/mezichladic/
http://steelpro.cz/shop/node/86 Ja daval tenhle a super.
27.09.2012 09:11 #156 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Ploďas
Město: Dolní Krupá
IP:85.161.222.xxx
Offline 0/3
Zdravím,tak taky přispěji co mě se nedaří a co jsem udělal.
Moje první jízda ze čtyřkolkou byla na evidenční prohlídku,cca 8km. Když jsem jel tam tak vše pohodě,jel jsem teda maximálně 50km/h jelikož jsem se bál že to neudržím na selnici jak to škubalo ze strany na stranu,ale věděl jsem dle této dizkuze že budu muset přetáhnout celou nápravu,tak jsem to nějak tu cestu ukočíroval. Bohužel na spáteční cestě s evidenčky jsem měl velkej problém dojet domů,jakmile jsem přidal více plynu,čtyřkolka se začala dusit.
Tak jsem napsal pár lidem co by to mohlo být,jelikož jsem na to nemohl přijít a tak jsem prošel dle rad pár věcí:
1 věc: jak vede od motoru taková hadice a je zaslepená(asi odfuk) tak byla děravá,jelikož spadla na výfukové svody,tak jsem jí vyměnil. 2 věc: koukl jsem se znovu na svíčku a nastavil menčí odtrh. A 3 věc a ta to měla asi nasvědomí je : když jsem vrátil svíčku tak jsem šel po kabelu až jsem došel k indučce a tam jsem zjistil že kabílen na indučce sotva držel za malinkatej kousíkček,tak jsem to pořádně utáhl a světe div se,kolka jede jak divá :D :D :D
myslel jsem ze začátku že to dělá chudá nebo bohatá směs,ale bohužel ne,udělal jsem i nové těsnění u karburátoru,ale taky bohužel nepomohlo,takže jak jsem psal,myslím si že nejvěčí vina byla v tom kabílku u indučky.
Teď pořádně projít tu přední nápravu,udělal jsem jen doma jakštak geometrii,vyvážil gumy a vyměnil šrouby v uložení přední nápravy,jelikož je uložení věčí (10.5) stejně jsem tam dal 10 šrouby a pořádně dorval a ještě vypodložil pořádnýma podložkama,po tomhle se náprava dosti spevnila,ale bohužel u 50km/h to stejně je o život. Pořádně jsem dotáhl všechny čepy na přední nápravě,ale bohužel,kolka mi nejde při rychlosti věčí než 50km/h sklidnit.když jedu po supr rovné silnici tak jak štak to drží,ale tu na vysočině máme dohromady tak 2kylometry rovných silnic.
Chtěl bych poprosit taky o radu co stím mám provést,jelikož je to supr svezení až na to kličkování po silnici.
Děkuji moc.
27.09.2012 09:39 #157 Téma: Jinling 250 JLA-21B
pipa002
Město: Huštěnovice
IP:188.120.201.xxx
Offline 0/4
Zdravím panové, mam taktéž tuhle kolku a zatím si na ni nemůžu nějak moc stěžovat. Jezdím na ní do práce dohromady 50km tam i z5 a nikdy mě nikde nenechala. Samozdrějmně ze muchy se musí vychytat, takže kdyz jsem ji koupil tak sem pozalepoval většinu šroubu a šroubku a vyměna baterky za VARTU a hliníkove nášlapy místo origo prvázků jinak az na bežnou udržbu jako je olej a svíčka bez problemu. Teď 3000km a rosypali se ve vnitř výfuky ale hlavu nevěším roznýtoval jsem je a hurá do svařování akorat nevim zda ponechat vatu či ne stim bych požna potřeboval poradit jestli s tím má někdo zkušenost. Někde jsem tu četl že se nekomu rozžhavuje svod od hlavy, tak pokud sundáte tu rozdvojku na výfuk uvidíte menší problem ktery by to mohl způsobovat dám foto.
27.09.2012 10:24 #158 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Ploďas
Město: Dolní Krupá
IP:85.160.71.xxx
Offline 0/3
pipa002>
Já jsem vyndal vatu uplně a u obou výfuku a má to o dost lepší zvuk a roznejtoval jsem jen na jedné straně,blíže ke svodům a pak to celé vyrveš ven,pak jsem tam dál na spět tlumič a aby mi tlumič nelítal ve výfuku s jedné starny na druhou tak jsem do tlumiče dal trubičku,kterou jsem přišrouboval k tlumiči tak aby byla delší,aby prošla až ke svodu,cca 15 cm dlouhá.
Apoň tak jsem to provedl já a funguje.
Prosím o rady jak se zbavit problému s přední nápravou,aby se dala 4kola udržet na selnici. Díky
27.09.2012 12:04 #159 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xsob
Město: Hostěradice
IP:88.103.103.xxx
Offline 2/7928
27.09.2012 12:16 #160 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Jarin4X4
Město: Týn nad Vltavou
IP:178.255.168.xxx
Offline 9/4530
Can-Am Outlander 1000R, Can-Am Renegade 500, Can-Am Outlander 1000, Can-Am Outlander 800R XT-P, Polaris Sportsman 500 H.O.
27.09.2012 12:23 #161 Téma: Jinling 250 JLA-21B
BB924
Město: Čáslav-Staré Město
IP:62.240.181.xxx
Offline 0/11
Jinling JLA 250
Ploďas - Přesně tak, udělat geometrii. Nejlíp u někoho kdo tomu rozumí, v domácích podmínkách amatérsky to neuděláš nicmoc. Já měl navíc problém takový, že kreténský čínský svářeč vzal polohu prvků ramen a úchytů od oka (rozdíl pravá-levá strana 15mm!)a tedy to nešlo seřídit 100%.
Drnčení při rychlosti 50 a víc mi přestalo, co jsem utáhnul motor v *silentblocích* na doraz (a tedy silentbloky eliminoval, radši přenos vibrací než kloktající motor).
Vyvážit kola je taky velmi důležitý, díky rotaci to je pak hrozný.
Počítej taky s tím, že tam, kde jsou vyjetý koleje se na těch origo nízkejch gumách taky pohoda jízdy projeví. A samozřejmě i tlak v pneu. Já nedám dopustit na vysoký silniční pneu, taky jsem se bál jet 50 a teď není problém 75 (dle *tachometru*).
27.09.2012 12:47 #162 Téma: Jinling 250 JLA-21B
V1978
Město: Javornice
IP:82.202.125.xxx
Offline 0/16
Jinling JLA 250
27.09.2012 12:55 #163 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xsob
Město: Hostěradice
IP:88.103.103.xxx
Offline 2/7928
27.09.2012 13:12 #164 Téma: Jinling 250 JLA-21B
pipa002
Město: Huštěnovice
IP:188.120.201.xxx
Offline 0/4
No ohledne gum tak ty čínské mrdky co tam jsou origo tak za ty bych nekomu urazil ruce u samý prdele. Dělám ve firme kde se vyrabi pneu na motorky. Vyvazovat tu cinskou, kde nebyl problem navalit až 250g zavazi na kolo, to abych si otevřel pneuservi. Momentalne tam mam tereni 25x10 a 25x8 a jezdim v pohode 70-80km/h. Schanim ted pneu 25x8 silnicni ale 1guma se pohybuje tak okolo 2300kc
27.09.2012 13:18 #165 Téma: Jinling 250 JLA-21B
pipa002
Město: Huštěnovice
IP:188.120.201.xxx
Offline 0/4
Ploďas>pipa002>
Já jsem vyndal vatu uplně a u obou výfuku a má to o dost lepší zvuk a roznejtoval jsem jen na jedné straně,blíže ke svodům a pak to celé vyrveš ven,pak jsem tam dál na spět tlumič a aby mi tlumič nelítal ve výfuku s jedné starny na druhou tak jsem do tlumiče dal trubičku,kterou jsem přišrouboval k tlumiči tak aby byla delší,aby prošla až ke svodu,cca 15 cm dlouhá.
Apoň tak jsem to provedl já a funguje.
Prosím o rady jak se zbavit problému s přední nápravou,aby se dala 4kola udržet na selnici. Díky
27.09.2012 14:56 #166 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Ploďas
Město: Dolní Krupá
IP:80.188.217.xxx
Offline 0/3
pipa002>
Trochu plechovější to má,ale jen když prudce ubereš a jak to začne střílet do výfuku,ale mě se to líbí
Jinak díky za rady,zítra zkusím přetáhnout tu řídící tyč a pak někoho seženu na tu geometrii.
Jinak pipa002 za kolik jsi sehnal ty gumy,vypadaj velice slušně a hlavně potřebuji 4kolu trochu zvednout,ještě jsem přemýšlel jestli by tam neli dát tyto disky s gumama,ale bojím se že to bude moc velké a vzhled to trochu pokazí,ale za ty peníze zde je odkaz http://auto.bazos.cz...4329/Disky--pneu.php
Díky moc za reakce
27.09.2012 20:02 #167 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Jambo
Město: Praha 4-Chodov
IP:89.176.61.xxx
Offline 0/1
Čau všichni
Již jsem taky majitelem Jinling 250 JLA-21B
první jizda fakt sklamaní a le první zastavka u taty v dílně
problem viřešila!!! Na jednom zadnim kole v naboji nebyla
zavlačka a povolil jsem ho jednim prstem!!!a na přednim jsme musely obrosit
tu vymezovací trubičku aby se to dotahlo na konus a nevrklalo se kolo!!!
Ted jsem spokojen!!!
I přesto prace nikdy nekonči a proto žadam o radu:
-odešel mi ten digitalni tachometr a chtělbych s rafičkama otačky a a rychlost zvlašt
někdo nějake typ z čeho a jak???
-Chci ji trohu zvišit stane se něco když stahnu ty kontra matky na tlumiči niž???
-a do třetice přemyšlel někdo o stbylizatoru řizeni co maj motorky???
30.09.2012 19:00 #168 Téma: Jinling 250 JLA-21B
pumix
Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844
tohle je asi jejich problém a auto kelly je z toho na prášky... http://ctyrkolky.sba...-plzen-o8331208.html
01.10.2012 18:43 #169 Téma: Jinling 250 JLA-21B
shash
Město: Dolní Čermná
IP:88.100.112.xxx
Offline 1/28
Čína Jinling
01.10.2012 20:06 #170 Téma: Jinling 250 JLA-21B
pumix
Město: Staňkov
IP:82.100.48.xxx
Offline 4/1844
08.10.2012 00:06 #171 Téma: Jinling 250 JLA-21B
shash
Město: Dolní Čermná
IP:88.100.112.xxx
Offline 1/28
Čína Jinling
foto přidám kdyžtak až bude doma nová klika, ale jinak můžu jen poradit..koupit jehlové ložisko http://eshop.exvalos...17-nk-17-20-skf.html a dále nechat si vyrobit čep (viz obr.) no a více snad popisovat nemusím.. jde o to, že je to špatný materiál a ten trn neunese váhu zapalování.. takže jsou 2 možnosti..obětovat 3-4 tisíce a nechat si udělat nový trn z lepšího materiálu a nebo udělat odlehčení hřídele, což je mé řešení..
25.10.2012 01:13 #172 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Dobrý den
Tak sem se také stal majitelem této kontroverzní čtyřkolky a mám na vás několik dotazů
1.Jaké je označení rozet 520 - 525 nebo je to jinak.Motor se dost vytáčí o potřeboval bych
vyměnit rozety za větší (přední)a zadní (menší) nemáte někdo tip kde se dají koupit jak zadní tak přední?
2.Na motoru mám rozetu 12 zubů o kolik můžu dát větší aby se tam vešla a nevadila krytu ?
3.Jaké jsou bezpečné otáčky motoru ?
EDIT:
4.Na tachometru je kontrolka paliva jak se projevuje nedostatek benzínu začne blikat nebo jak ?
Děkuji předem za odpovědi.
26.10.2012 22:41 #173 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Cerviik
Město: Kyjov
IP:82.100.0.xxx
Offline 0/9
Mulyšhuliš> Ahoj asi bych osobně doporučil vyměnit jen zadní rozetu za menší je levnější jelikož kupuješ jenom jednu a stejně se to většinou zmenšuje maximálně od 3-4 zuby.
Bezpečné otáčky...s mojema 65kilama mě to standartně točí kolem 9-ti ale teď sem omylem podřadil příliš brzy a vytočilo se mi to až na nějakých 11 tisíc a motor furt drží. Takže klídek že bys to nějak rozbil při těch 9-ti.
A k té kontrolce...tu sem ještě neviděl, že by se nějak změnila...teď mě pro změnu zhasíná celý displej zase.
27.10.2012 00:12 #174 Téma: Jinling 250 JLA-21B
shash
Město: Dolní Čermná
IP:88.100.112.xxx
Offline 1/28
Čína Jinling
Rozeta se mění jen zadní..otáčky si hlídej kvůli zajetí motoru (praská kliková hřídel ze strany dobíjení)..kontrolka paliva je tam nečinná..dokonce je i kabelovej vývod k nádrži, ale je tam absence palivového čidla.. univerzální tachometr..nic víc.. displej zhasíná z důvodu zimy.. Je to hold čína digitál no..
27.10.2012 00:40 #175 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
27.10.2012 10:09 #176 Téma: Jinling 250 JLA-21B
shash
Město: Dolní Čermná
IP:88.100.112.xxx
Offline 1/28
Čína Jinling
27.10.2012 10:27 #177 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Yamaha-Quadrace
Město: Praha
IP:85.71.238.xxx
Offline 3/723
shash>Rozeta se mění jen zadní..otáčky si hlídej kvůli zajetí motoru (praská kliková hřídel ze strany dobíjení)..kontrolka paliva je tam nečinná..dokonce je i kabelovej vývod k nádrži, ale je tam absence palivového čidla.. univerzální tachometr..nic víc.. displej zhasíná z důvodu zimy.. Je to hold čína digitál no..
jak jsi na to přišel že jen zadní ???pokud máš 12 zubé na motoru tak zde je 13 zubé http://www.ebay.de/i...47ba8#ht_1581wt_1186 ....... pokud měníš jen zadní měla by bejt min o 3 zuby menší .....27.10.2012 10:58 #178 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
shash>Někde sem narazil na e-shop, kde měli zrovna přímo na jinling různé menší rozety, ale už si vážně nepamatuju.. Google je mocný nástroj..jen to chce čas a trpělivost..
27.10.2012 12:23 #179 Téma: Jinling 250 JLA-21B
shash
Město: Dolní Čermná
IP:88.100.112.xxx
Offline 1/28
Čína Jinling
27.10.2012 13:24 #180 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s