06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
17.05.2015 14:14 #1921 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
ELektro>Display se dá opravit stalo se mi to taky.Je to ale dost náročné.
Vlivem vibrací se přerušily vývody displeje , je jich tam asi 40. Musí se to všechno odstříhat a nahradit měkkým drátem ,potom všechno polepit dohromady neutrálním silikonem.
17.05.2015 14:18 #1922 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Mulyšhuliš>michalnero>Mulyšhuliš> ..tak páčky jsou v pohodě..ty stojí pouze 23 dolarů ..poštovné zdarma ..to není tak hrozné
http://www.aliexpres...8135_1613651841.html
Samozřejmě těch páček je tam na všechny možné značky motorek, to jsem vybral namátkově
Ty rukojeti a ty páčky to pasuje obojí k té naší 4kolce nebo si to jenom tak nahodil napodráždění
Ty rukojeti můžeš nahodit odkaz.
17.05.2015 16:38 #1923 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
michalnero>
..přesně jak jsi napsal, nahodil jsem to k podráždění oka
17.05.2015 18:36 #1924 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
17.05.2015 19:17 #1925 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
18.05.2015 09:35 #1926 Téma: Jinling 250 JLA-21B
gunec
Město: Závada
IP:46.115.27.xxx
Offline 0/25
Jinling JLA 250
18.05.2015 09:42 #1927 Téma: Jinling 250 JLA-21B
gunec
Město: Závada
IP:46.115.27.xxx
Offline 0/25
Jinling JLA 250
18.05.2015 09:51 #1928 Téma: Jinling 250 JLA-21B
gunec
Město: Závada
IP:46.115.27.xxx
Offline 0/25
Jinling JLA 250
18.05.2015 12:17 #1930 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:31.30.91.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
18.05.2015 15:59 #1931 Téma: Jinling 250 JLA-21B
gunec
Město: Závada
IP:46.115.27.xxx
Offline 0/25
Jinling JLA 250
18.05.2015 16:05 #1932 Téma: Jinling 250 JLA-21B
gunec
Město: Závada
IP:46.115.27.xxx
Offline 0/25
Jinling JLA 250
18.05.2015 17:13 #1934 Téma: Jinling 250 JLA-21B
gunec
Město: Závada
IP:46.115.27.xxx
Offline 0/25
Jinling JLA 250
19.05.2015 08:41 #1938 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:46.135.121.xxx
Offline 0/1738
19.05.2015 16:06 #1939 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:46.135.5.xxx
Offline 0/1738
Já se musím opravit,napsal jsem,že označení řetězu 10B je 3/4 řetěz.Sem se spletl,je 5/8 řetěz.dnes jsem musel do práce dřív,prolezli jsme sklady,ozubená kola máme jen o 13 zubech takže budu muset vymontovat tu moji rozetu,donést do práce a dát to konstrukterovi ať nakreslí výkres a nechám to udělat.
19.05.2015 17:46 #1940 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
19.05.2015 23:44 #1941 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ELektro
Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323
19.05.2015 23:51 #1942 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ELektro
Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323
19.05.2015 23:57 #1943 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:46.135.9.xxx
Offline 0/1738
Mulyšhuliš>nožní brzdu používám minimálně,většinou jen pribrzduju ruční brzdou.Co jsem vyměnil kapalinu,tak nožní brzdí už dobře,ale trochu mě to táhne na levou stranu.proč???jedná strana brzdí asi víc,ale jak to seridit?na tvou otázku asi odpovědět neumím,tady jsou samé roviny,žádný kopec,jen pribrzduji ruční brzdou,motorem...
20.05.2015 00:23 #1944 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ELektro
Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323
20.05.2015 00:27 #1945 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
ELektro>Mulyšhuliš> A co takhle na všechny? Už jsem o tom uvažoval.Ta lanková brzda je tam jenom jako parkovací.
Na zadní rozhodně ne,na přední možná,na všechny je to nejjednodušší řešení.
na všechny je to nejjednodušší řešení
20.05.2015 06:32 #1946 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Ted jsem trochu zmatený z vaší debaty o brzdě. Jen abychom si to ujasnili. Nožní brzda je brzda provozní a brzdí všechny tři kotouče zaráz ..předek i zadek. Ta ruční je pouze parkovací .."ruční" brzda (na zadku), ta je tam jen proto, aby to prošlo technickou a splňovalo to požadavky na chválení o provozu na komunikacích. Bez parkovací brzdy by to neprošlo homologací.
Jinak pokud by jste tu ruční chtěli předělat na provozní, tak rozhodně aby brzdili zas všechny tři kotouče. A ideál je, aby větší brzdný učinek byl na předku, což teď máme. Osobně jsem si na tu nožní zvykl a používám pouze nožní. Od 17 jezdím autem a je to síla zvyku brzdit nohou
20.05.2015 06:37 #1947 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
Ale jinak ano, musím souhlasit, přesně co popisuje Mulyš v těch serpentýnách z kopce dolů, tam ta nožní není ideální, i mě se to stalo ale zvykl jsem si a jsem na to připraven, počítám s tím. Jezdím takovou cestou často. Je to v té rychlosti a odstředivou silou celkem problém tam tu nohu dostat a navíc brzdit s citem
20.05.2015 07:12 #1948 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Vyhuliši podvodníku a lháři, taky mám pro tebe obrázek.
Já sehnal origi kolečko 13 zubů o polovičku levněji než ten tvůj aušus.
Opravdu mně nezajímá kdo a kde ti ho vyrobil. Jen za tu tvou cenu jsou dvě jiné a pasují.
Na obrázku je kolečko originál z jinlingu, k dostání v Kelly. A to tvoje. Každý vidí jaký jsou rozdíly.
Tak máš šanci se vyjádřit a nelhat, zachovat se jako chlap a ne jako zmrdeček a podvodník.
20.05.2015 07:14 #1949 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
20.05.2015 08:51 #1950 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
michalnero>Ted jsem trochu zmatený z vaší debaty o brzdě. Jen abychom si to ujasnili. Nožní brzda je brzda provozní a brzdí všechny tři kotouče zaráz ..předek i zadek. Ta ruční je pouze parkovací .."ruční" brzda (na zadku), ta je tam jen proto, aby to prošlo technickou a splňovalo to požadavky na chválení o provozu na komunikacích. Bez parkovací brzdy by to neprošlo homologací.
Jinak pokud by jste tu ruční chtěli předělat na provozní, tak rozhodně aby brzdili zas všechny tři kotouče. A ideál je, aby větší brzdný učinek byl na předku, což teď máme. Osobně jsem si na tu nožní zvykl a používám pouze nožní. Od 17 jezdím autem a je to síla zvyku brzdit nohou
tak rozhodně aby brzdili zas všechny tři kotouče.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.21s