06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
22.07.2015 00:52 #2821 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
roxor>Zaregistroval někdo z vás,že uz autokelky nenabízí v náhradních dílech celej motor!onehda tam ještě byl,byl myslím za cenu 9700 kč +- nevím teď přesně,ale už není v nabídce.Třeba měli ve skladu pár kusů a rozhodli se to uz nenabizet.
22.07.2015 01:21 #2822 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
22.07.2015 01:22 #2823 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
22.07.2015 01:24 #2824 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
22.07.2015 01:32 #2825 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Tam jak je to odřený na řídící tyči tak tam příjde ještě druhý držák na druhý tlumič.
roxor ty jsi psal,že když si tam dáš ještě jeden tlumič budeš přemýšlet o posilovači řízení,ale buď bez obav ta páka v řidítkách je tak velká,že i když tam dáš tlumiče DVA tak to v ruce nepoznáš.
Pokud to stouhle 4kolkou myslíte vážně tak ten tlumič si tam určitě dejte,je to i kvůliva bezpečnější jízdě a i příjemnějšímu zážitku z jízdy
22.07.2015 08:12 #2826 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:31.30.91.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
Otas43> to co si psal ty tak je popis programatora. v realu je obcas dulezitejsi ten prevodnik mezi obchodnim/zakaznickym myslenim a programatorskym myslenim ktere nejsou vzajemne kompatibilni. a datlovacu kodu je dost.
Kdyz to vezmu ze sveho pohledu tak to cim ty opovrhujes - to vzajemne propojeni systemu je nekdy daleko horsi nez napsat je cele znova.
Tlumice rizeni> jeste jsem se nedostal do situace ze bych ho nejak nutne potreboval i kdyz je fakt ze kvuli vibracim drzim riditka celkem silne horsi je mijeni se s kamionem v protismeru to je poradna facka...
22.07.2015 09:04 #2827 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:217.198.113.xxx
Offline 0/503
22.07.2015 09:14 #2828 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Sasula> Tyhle tlumiče mají svůj účel, ale pokud ho potřebuješ, je něco špatně sckolkou. Já třeba boční vibrace vůbec nemám, neláme mi to řidítka (za tímto účelem to bylo vyrobeno a používá se to zejména u motorek), sbíhavost si hlídám a vyváženost kol k tomu taky.
Abych to upřesnil k těm IT. Víš, to že někdo umí vyměnit žárovku, to z něj elektrikáře nedělá.
To, že někdo ví, kde je svíčka a umí si ji vyměnit, to ještě neznamená že je automechanik.
Nebo ty by jsi si dal dělat elektriku k někomu, jak jsem výše napsal ? Nebo opravit auto k takovému odborníkovi, co jsem popsal?
Abychom se pochopili, neopovrhuji jimi všemi. Ale opovrhuji těmi, kteří právě vymění tu žárovku, a jsou to hned děsný znalci s nosem nahoru. Naopak v naší firmě měl ten "bourák" sladit čtečku kodu se softem a byl naprosto vedle. Těmi opovrhuji. Protože to už nemělo barvičky a byl z toho vedle, když měl nastavit datové vstupy atd.. Není IT jako IT. O to jde. Ale placeni jsou stejně. Ostatne to jsi popsal taky. Jakmile musí správce sítě do firmy často, měli by se s ním rozloučit a to rychle.
A myslím, že skutečný správce sítě a IT technik by měl a musí vědět víc, než spojit dva drátky.
jinak je to stejné, jako ty dva případy nahoře. Nemusí být profík v programování, ale základy by měl vědět, jako ví každý ve svém oboru.
22.07.2015 09:24 #2829 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:217.198.113.xxx
Offline 0/503
22.07.2015 09:55 #2830 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
22.07.2015 10:15 #2831 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
22.07.2015 10:46 #2832 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:37.48.34.xxx
Offline 0/503
22.07.2015 12:58 #2833 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Otas43>Já vemu klidně vše najednou. A nemusím to tajit za zprávy :)) a hrát si na individualistu :)).
Zjisti za kolik. I ten zadřenej motor. Můžeš to dát do zpráv či psát veřejně.
22.07.2015 15:08 #2834 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
22.07.2015 15:10 #2835 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
22.07.2015 15:15 #2836 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:31.30.91.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
22.07.2015 15:18 #2837 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:31.30.91.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
22.07.2015 15:24 #2838 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912
Tady se před časem řešila CDI řídící jednotka Tak jsem udělal pokus a zkusil jsem "závodní" CDI
Podle prodejce se jedná " Tuning Racing Sport CDI "je to přímo na jinlinga.
A zkušenosti: v prvé řadě tahle CDI nemá blokaci jak rychlosti tak otáček A to je ten problém ty otáčky !!! Není problém se dostat přes 10000ot/min rychlost přes 120km/h jde hravě překonat
Ono je sice hezký,že na 3 stupeň se udělá skoro 80km/h.
A problém je v tom,že to neomezení otáček je o hubu co se týče motoru nevím jestli by to motor zvládal takové masivní otáčky a zničení motoru je tu co by okem mrknul ten motor při těch vysokých otáčkách tak divně vybruje !!.
Nevím jak to mají řešené,ale asi je tam jinak pořešen předstih protože má motor jiný zvuk ten zvuk by ani tak nevadil,ale spotřeba je jak prase při těch vys.ot.to chlastá jak blázen a co se týče vykonu motoru tak jsem to odhadnul,že je to stejné jako s původní CDI foukne silnější vítr a výkon jde dolů.
Takže ti,kteří špekulovali o výměně CDI jednotky tak z mé strany NEDOPORUČUJI !!!
Za zničení motoru za vyšší rychlost to určitě nestojí a rozdíl v konečné rychlosti udělá max 25-35km/h navíc
Vyzkoušeno a raději NE !! Nechám tam tu CDI co tam je.
22.07.2015 16:54 #2839 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Otas43
Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892
Hoooodně laický názor. Ano ono CDI se stará nejen o vyšší napětí pro indukci a omezovač, nicméně jsem již kdysi psal, že funguje blbě jako předstih na fichtlu.
Závodní CDI (o čemž je řeč) není nic jiného, než posun předstihu. Ale dá se to do pěkného obalu a nazve se to závodním . Předstihem se moc co do rychlosti nezíská. Ale jde o správný chod a výkon motoru, kdy se posunuje úhel zážehu podle otáček a paliva.
Já tu na stole mám procesorek, o který chci doplnit originální CDI. Jde o to, aby jiskra neskákala každou jednu otáčku, ale kdy má. Také v závislosti na teplotě, druhu paliva a otáčkách.
Protože je procesorový výpočet dost složitý, použil jsem klasa mapování, kdy je předstih nastaven po 500 otáčkách.
Ostatně každý jeden motorista ví, že mít co nejideálnější předstih je základ dobrého chodu motoru.
Aby nestřílel, táhnul kdy má a měl klidný chod. A i nižší spotřebu.
Ono zkusil si někdo hodit na papír jakou rychlostí letí píst ve válci a jakou dráhu ujede za desetinu sekundy ? A to v 8000 otáčkách? Asi sotva. Zkuste si to spočítat.
Laik pak zjistí, že když má nastaven předstih na 1,5mm před HU, pak doba do spálení paliva v otáčkách je jiná, než za volnoběhu, kdy je předstih pak zbytečně velký.
Proto se CDI ladí a všem to naopak doporučuju i vzhledem k tomu, že používáme i jiná paliva, než předepsaná.
Pak je doba hoření úplně jinde.
22.07.2015 20:39 #2840 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:83.240.12.xxx
Offline 0/503
22.07.2015 21:38 #2842 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
roxor> tak mám pro tebe ten držák ..nakreslil jsem to od oka, ale rozměry jsou důležité, aby to sedělo. jen ten úhel 110 jsem tam hodil od oka. To "elko" nemůže být v pravém úhlu, odhaduju 110 stupňů, bude li to +/- nic se neděje, to už si upravím. Jinak ty 4 mm nahoře, šířka materiálu nad otvorem je také důležitá. Bude li to podstatně více, nedostanu ty díry držáku a objímky tlumiče na sebe
Jinak tu objímku od tebe použiju, jen zvětším díru na šroub
..kdyby sis nebyl něčím jistý, napiš, vysvětlím ..a zatím děkuji
23.07.2015 08:37 #2844 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
24.07.2015 11:45 #2846 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:83.240.12.xxx
Offline 0/503
24.07.2015 12:20 #2847 Téma: Jinling 250 JLA-21B
mirco2209
Město: Snina
IP:66.249.93.xxx
Offline 0/118
24.07.2015 12:25 #2848 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:83.240.12.xxx
Offline 0/503
24.07.2015 13:13 #2849 Téma: Jinling 250 JLA-21B
michalnero
Město: Chvalčov
IP:77.48.31.xxx
Offline 0/661
Jinling JLA 250
24.07.2015 13:58 #2850 Téma: Jinling 250 JLA-21B
_SIBERIAN_
Město: Brno-Bystrc
IP:37.48.35.xxx
Offline 0/503
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.27s