asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Dekompresní ventil

06.02.2013   16:44 EMU Alltrack 700 Vario

alesak1188 alesak1188 Město: Brno-Brno Město
IP:89.24.155.xxx
Offline 1/2

Ahojte ve spolek, před rokem asi potřeboval šéf utratit nějaký love a od té doby stála čtyřkola v garáži s najetejme 11km a problémy začaly když se s ni mělo vyjet. Startér to nemohl roztočit ani na autoAKU. Šla dolu hlava a válec s pístem, po prohlédnutí válce bylo zřejmé že zhruba v polovině zdvihu uplně chybí honování, oleštěné. Tak se to dalo proměřit a zjistilo se ovalita a pod min. míru vrtání, tj. 101,92 oproti 102 mm. Nechalo se to teda vyhonovat na 102,06 aby se odstranila ovalita co tam byla. Složilo se to a v domění že nebudou takový tlaky a startér to utáhne. Ale ono prdlajz, tak jdu dál a narazil jsem na dekompresní ventilek, který je na vačce a pomačkává výfukovej ventil, ale asi málo. |Nevíte jak hodně má ten váleček vylézat z té vačky, jinak mechanismus s vahadlama je funkční snad dobře. Díky za každej nápad.

Odpovědi: Dekompresní ventil

06.02.2013   16:48   #1 Téma: Dekompresní ventil

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:109.81.252.xxx
Offline 2/7928

Hledej ve strtéru nebo v káblech ke startéru. Zkus napojit silnější. Tím obsahem startér točí v pohodě i bez dekompresoru. Já ho mám vykuchnej aby to líp chytlo a točí jak steklej.

Citace | Odpovědět

07.02.2013   08:19   #2 Téma: Dekompresní ventil

alesak1188 alesak1188 Město: Brno-Brno Město
IP:89.24.155.xxx
Offline 1/2

xsob> Si ze mně děláš snad prdel ne? A špagátem mám co dělat abych to vůbec přemohl a to pomyslet, že bych to měl nastartovat. Kolik máš na tom tvém stroji nalítanejch motohodin, počítám pár tisíc to asi bude, na té co mi straší na dílně je tak cca 35 minut , přes rok totiž stála zavřená v garáži, protože to nešlo natočit. Aku dvakrát nová, ta druhá o něco větší, musel bych se mrknout ale tuším 24Ah. Asi to udělám jednoduše, v té garáži totiž stojí ještě jedna uplně ta samá s tím rozdílem, že šla od začátku natočit. S tím startérem, nevíš náhodou z čeho by tam mohl pasovat výkonnější a nemáš třeba nějakej? A nebo jak to dneska nastartuju, tak se s tím bude prostě jezdit jako služebním autem a ani se to nebude chcípat. Jo a ještě ke spotřebě, když to včera vrčelo tu půl hodinu, tak to sežralo přes dva litry benzínu na volnoběh. Žere to jak prase a nacožpak za provozu.

Citace | Odpovědět

07.02.2013   10:24   #3 Téma: Dekompresní ventil

xsob xsob Město: Hostěradice
IP:217.64.1.xxx
Offline 2/7928

alesak1188> Tet mam najeto 180 hodin a mam to predelany od cca 20. Motor je ve 100% stavu. Servisuju hlavně kolky tak vím co píšu. Malej problém většího odporu může nastat jen když zůstane pist v horní uvrati . Proto je dekompresor . U některých čin je slabá kabeláž ke starteru a neprenese to k němu. Pak to dělá jak pises . Udělej jednoduchou zkoušku silnějším kabelem. Pak bych hledal rozpadne uhlik ve starteru. Šňůra je přímo na klikovku ale starter je prez 3 soukolí prevodovanej .

Citace | Odpovědět

07.02.2013   14:37   #4 Téma: Dekompresní ventil

Pedros1 Pedros1 Město: Návsí
IP:94.229.88.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV

nejspíš máš opravdu problém v kabeláži a hlavně v - polu tam bývá nejčastěji jinak ten motor jde vpohodě natočit i ocaskem

Citace | Odpovědět

08.02.2013   09:33   #5 Téma: Dekompresní ventil

alesak1188 alesak1188 Město: Brno-Brno Město
IP:89.24.155.xxx
Offline 1/2

xsob>alesak1188> Tet mam najeto 180 hodin a mam to predelany od cca 20. Motor je ve 100% stavu. Servisuju hlavně kolky tak vím co píšu. Malej problém většího odporu může nastat jen když zůstane pist v horní uvrati . Proto je dekompresor . U některých čin je slabá kabeláž ke starteru a neprenese to k němu. Pak to dělá jak pises . Udělej jednoduchou zkoušku silnějším kabelem. Pak bych hledal rozpadne uhlik ve starteru. Šňůra je přímo na klikovku ale starter je prez 3 soukolí prevodovanej .



Starter jsem měl venku a i rozdělanej, je v pohodě. Ještě teda zkusím ten silnější průřez kabelu ke startéru a uvidím. Tak včera se přivezla ta druhá z garáže a odšrouboval jsem deklík na výfukový ventil který je i ten dekompresní a u ní se zmáčkne mnohem víc v té dekompresní poloze oproti té problémové. Asi půjdu s vačkou dolu a pokusím se něco vymyslet, aby ten kolíček vylízal o něco víc. Ještě dám vědět co ten silnější kabel atd. Zatím díky za rady.

Citace | Odpovědět

08.02.2013   16:52   #6 Téma: Dekompresní ventil

Pedros1 Pedros1 Město: Návsí
IP:94.229.88.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV

alesak1188> nezáleží na tom o kolik se zmáčkne, důležité je, že odpustí tlak a jestli je o 1mm víc nebo míň, tak to stejně při menších otáčkách při startu nemá zase tak velký vliv a být tebou, tak do toho zase nějak moc nevrtám buď uplně odztranit nebo nechat napokoji jo a jinak mi ho tak zmáčkne zhruba 2-3mm



Naposledy editováno 08.02.2013 16:56:01

Citace | Odpovědět

14.02.2013   20:29   #7 Téma: Dekompresní ventil

Pedros1 Pedros1 Město: Návsí
IP:94.229.88.xxx
Offline 1/432
Hsun HS700ATV

tak jak už jsi vyřešil to startování ??

Citace | Odpovědět

15.02.2013   18:55   #8 Téma: Dekompresní ventil

vwiki vwiki Město: Kaplice
IP:88.83.173.xxx
Offline 1/6

Jenom přidám svojí skušenost Emu traktor při startováním se stavěl na kompresi,majitel si udělal takovej klíč vždicky ho otočil přes úvrat a pak se roztočil.Tak sem laboroval s tim dekomresorem prodložil sem ten kolíček.Zbytečná práce,pořádný kabely,oka a baterka a startér to přehoupne vpoho.

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.07s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce