asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X 550

19.12.2014   18:40 Journeyman Gladiator X550

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

Tak vzhledem k tomu, že jí mám již asi hodinu doma, tak si dovoluji založit téma k tomuto stroji
Není Can Am, není to Polaris, je to Journeyman Gladiator X 550 !!!!!
Takže se držme tématu a nepišme že je něco jiného, lepšího atd., vím že jsou třeba lepší stroje, ale my jsme si koupili Gladiatora X 550
Toto téma je určeno pro příznivce i majitele zejména čtyřkolek, názory zde prezentované jsou osobními názory i zkušenostmi majitelů Gladiatora X550.
P.s.příspěvky tzv.mimo mísu budu čas od času mazat!!! (zejména diskuze o jiných značkách nebo strojích než X550-od toho jsou jiné témata)
Toť všem na vědomí

rozkresy a fische Gladiatora X 550: http://eshop.journey...y/gladiator/x550/all

Naposledy editováno 24.02.2016 08:33:50

předchozínásledující 1 ... 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 ... 83

Odpovědi: Journeyman Gladiator X 550

25.10.2016   20:17   #1381 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839

Číro> zrovna u gladu je spínací nad 90. Z hlavy nevím jestli i nový motory. X6 atd mají tušim 95.

Citace | Odpovědět

25.10.2016   20:27   #1382 Téma: Journeyman Gladiator X 550

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Dle servisního manuálu má X8 spinaci teplotu 88 stupnů. Zrovna dnes jsme namontovali čidlo z hyundaie za polovic, které má spínaci teplotu 85 stupňů. Tak uvidíme, jak se osvědčí. Ale ty čidla, co tam jsou originál, to je fakt kvalitka. Ani se nechce věřit, že to vyrábějí v zemi, kde se lítá do kosmu.

Citace | Odpovědět

25.10.2016   21:56   #1383 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

Tak díky za upřesnění,to jsou dobré zprávy. Řeším zda to dát na záruku vyměnit a za čas to řešit znova,nebo dát z auta a mít pokoj.

Citace | Odpovědět

26.10.2016   06:16   #1384 Téma: Journeyman Gladiator X 550

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Číro> Když to máš v záruce, tak to dej na záruku vyměnit. Třeba když těch výměn čidel budou mít tisíc za rok, tak už s tím výrobce něco udělá a třeba změní dodavatele. A po záruce už bych tam originál nedával, pokud bude pořád stejný.

Citace | Odpovědět

26.10.2016   07:14   #1385 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

PetrP> Asi to tak dopadne,vydržel 3200 km.Když další vydrží taky tolik,tak dobrý.

Citace | Odpovědět

28.10.2016   18:59   #1386 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Panasonik13 Panasonik13 Město: Křižanov
IP:37.44.16.xxx
Offline 0/22
Journeyman Gladiator X550

čau chtěl bych se zeptat mam 1600Km a při běžne kontrole jsem si všiml že jedna manžeta tlumiče je praskla uplně a druha je steřela jak jse na tom vy? :)

Citace | Odpovědět

28.10.2016   19:53   #1387 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

Panasonik13> Mám skoro 3500 a dobrý.

Citace | Odpovědět

31.10.2016   16:46   #1388 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Panasonik13 Panasonik13 Město: Křižanov
IP:37.44.16.xxx
Offline 0/22
Journeyman Gladiator X550


Tak po konzultaci se servisem jsem tlumič demontoval a putuje na garanci :)

Citace | Odpovědět

01.11.2016   09:33   #1389 Téma: Journeyman Gladiator X 550

bkjm bkjm Město: Ráječko
IP:46.135.244.xxx
Offline 1/17

Cau lidi. X550 mam nove a chtel bych se zeptat jak spravne vyuzivat rychlostni stupne L a H bez a se sep utym 4x4.je mi jasne ze H rychla jizda ale poziva se u teto jizdy 4x4 a kdyz tak do jake rychlosti. Jak casto prepibate na L a v hakych pripadech?

Citace | Odpovědět

01.11.2016   10:27   #1390 Téma: Journeyman Gladiator X 550

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:83.208.253.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

A co prodejce,ten ti to nevysvětlil. Jinak,já dávám předek jenom v hlubobem bahnu nebo v opravdu ostrém stoupání, ji na háčko tak do těch 40.



Naposledy editováno 01.11.2016 10:35:08

Citace | Odpovědět

01.11.2016   14:07   #1391 Téma: Journeyman Gladiator X 550

magma magma Město: Myjava
IP:85.135.179.xxx
Offline 1/48

paul44> snáď na L do 40 . Jasne že to vieš, ale aby si nezmiatol nováčika.
L je prevod do pomala a H je normálny rýchly prevod.

Citace | Odpovědět

01.11.2016   14:50   #1392 Téma: Journeyman Gladiator X 550

DJPepik DJPepik Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520

bkjm> Ahoj,

mé doporučení je:
1) pokud pojedeš někde DELŠÍ trasu pomaličku (pod 15 km/hod), tak raději dát Lko, aby se zbytečně neničila spojka.
Typicky když někde projíždíš těžký terénní úsek nebo vezeš prťavá děcka a jedeš fakt pomaličku...

2) pokud jedeš nad 20 km/hod tak vždy normálně Hčko

3) pokud taháš něco těžkého (např. vozík/strom), tak nejlépe na Lko, aby nedostávala na prdel spojka a řemen. Ale samozřejmě používat hlavu, takže pokud jedeš po rovince po silnici, tak samo normálně na Hčko i když máš vozík, protože to roztáhneš a už to normálně frčí.

4) Mě prodejce tvrdil, že na Lko jezdit do těch 20k/hod, jinak to zbytečně zatěžuješ (výš už to zvládá zase Hčko v poho).

5) Pokud použiješ uzávěrku diferenciálu, tak opravdu jenom na to vyjetí z průseru a hned zase vypnout. Pokud možno nezatáčet s uzamčeným diferákem, protože se prý může oddělat nějaký šnek...

Long story short => Lko je jenom na výjimečné situace, kdy jedeš déle pomalu nebo něco taháš...

Kolama dolů
Pepík

Citace | Odpovědět

01.11.2016   14:54   #1393 Téma: Journeyman Gladiator X 550

DJPepik DJPepik Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520

bkjm> Jo a k tomu 4x4... Tam je to jedno. Dokud to utáhne zadek sám, tak jezdi jenom na zadek a předek bych připínal pouze pokud si zapadl nebo vidíš, že to bez toho fakt nepůjde.

"pro nic za nic" jezdit se zapnutím předkem nedává smysl. Akorát se ti bude hůře zatáček a budeš více sjíždět pneu...

Citace | Odpovědět

01.11.2016   16:12   #1394 Téma: Journeyman Gladiator X 550

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:217.112.164.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

DJPepik> Jako s učebnice.

Citace | Odpovědět

01.11.2016   16:21   #1395 Téma: Journeyman Gladiator X 550

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:217.112.164.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

magma> Já opravdu nemívám potřebu s předkem létat 70-80.A na elko 40 také nejezdím(na můj vkus je to už moc vytočené)Ale je to opravdu jenom můj osobní pocit-takže nebrat to za návod výrobce.

Citace | Odpovědět

01.11.2016   17:51   #1396 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

DJPepik> Jen upřesním k bodu 1.X550 nemá spojku.

Citace | Odpovědět

01.11.2016   18:22   #1397 Téma: Journeyman Gladiator X 550

bkjm bkjm Město: Ráječko
IP:46.135.210.xxx
Offline 1/17

Tak panove diky za odpovedi. Rady si beru k srdci. Ptal jsem se pro to, ze kdyz jsem jel z evidencky a koneckoncu i na evidencku, nevsiml jsem si, ze mamnaplej predek a jel jsem s tim po silnici 90. Tak me spis zajimalo, jestli s tim nemuzu neco udelat.bylo to asi 3 km pak jsem si toho vsiml a vypnul to. Musim se mi to trosku vzit. :)

Citace | Odpovědět

02.11.2016   12:18   #1398 Téma: Journeyman Gladiator X 550

hejda11 hejda11 Město: Liberec V - Kristiánov
IP:46.135.32.xxx
Offline 0/2149
SMC Jumbo 720 R 4x4

Číro> 550 jede fakt 90?!

Citace | Odpovědět

02.11.2016   13:15   #1399 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

hejda11> Maximálku jsem nezkoušel,ale nejvíc jsem jel 100 tachometrovejch,potom končila rovinka.Proměřuje mě to o 5 km,takže v reálu nějakejch 95.To ve dvou lidech,já 92kg a mladej nějakejch 65.Ještě by to jelo i víc.

Citace | Odpovědět

04.11.2016   20:37   #1400 Téma: Journeyman Gladiator X 550

schnelll schnelll Město: Břehy
IP:46.135.149.xxx
Offline 1/31
Journeyman Gladiator X550

Ahoj, nějak mě začalo vynechávat EPS. Kontrolka bliká to nesouměrně, měl někdo s EPS problém?

Citace | Odpovědět

05.11.2016   20:18   #1401 Téma: Journeyman Gladiator X 550

pajba pajba Město: Zlín
IP:5.104.21.xxx
Offline 1/207

já jel z mírného kopce tachometrových 115 takže kilo tam určo bylo ale bylo to jen tak na 5 sekund mněl sem zaůkol ji prohnat jinak moc neblbněte na rychlostní rekordy jsou jiné stroje 60-75 je napohodu
KOLAMA DOLŮ

Citace | Odpovědět

06.11.2016   13:58   #1402 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Medy Medy Město: Květnice
IP:84.246.166.xxx
Offline 0/8

Zdravím.
jsem tu novej a potřeboval bych poradit s vyberem chci určite CFmoto servis je za humny,jsem naprostej začatečnik a nadšenec
Kolka by občas tahala valníček se dřevem ale hlavně jizda pro zabavu90% v jednom rozhoduji se mezi x520 a x550 mohl by mi nekdo napsat hlavni rozdil mezi kolkama a ješte jestli je nutný EPS?
Díky a kolkám zdar

Citace | Odpovědět

06.11.2016   18:58   #1403 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

Medy> Motorově jsou to stejný stroje,některé věci jsou ovšem odlišné.Já chtěl původně 520,ale nechtěl jsem čekat tři měsíce,tak jsem vzal 550 a dobře jsem udělal.Nechci tady nějak provokovat majitelé 520,ale rozdíl v ceně musí být někde vidět. 550 je jenom dlouhá,což je škoda,s krátkou je "víc legrace".Na obou se svez a u 520 i na krátký,rozhodnout se musíš sám.

Citace | Odpovědět

06.11.2016   19:42   #1404 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Medy Medy Město: Květnice
IP:84.246.166.xxx
Offline 0/8

Číro> Díky za odpoved ale presne to co jsi zminil me zajimalo V CEM JSOU JINE ? jinak chtel jsem kratkou a to by byla 520 myslel jsem ze ten rozdil 15tis bude v necem zasadni a pocitam ze jinou si dlouho nekoupim tak furt hladam ctu koukam na videa

Citace | Odpovědět

06.11.2016   20:26   #1405 Téma: Journeyman Gladiator X 550

AndrejDT AndrejDT Město: Žiar nad Hronom
IP:46.29.3.xxx
Offline 0/13

Medy> V lete som kupoval X550 tiež som sa rozhodoval či s EPS alebo nie. Nakoniec som kúpil bez a nechýba mi tam i keď občas by sa možno zišiel. Nedávno som sa vozil na X8 s EPS po parkovisku a skoro som sa vykotúlal čo to EPS ide strašne lahúčko (možno to je len o zvyku) . V čom sú iné ? No napríklad 550 má plastové lemy blatníkov ktoré v prípade poškodenia vymeníš za pár korún, 520 nemá tie plasty na nosičoch takže bude vidno tie krásne čínske zvary . Neviem či má 520 v základe blastre alebo sú za príplatok. Krátka 520 môže isť lepšie ako 550 vďaka menšej hmotnosti Na kolku som čakal 6 týždňov. Prajem dobrý výber

Citace | Odpovědět

06.11.2016   22:29   #1406 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Philipezk Philipezk Město: Praha
IP:151.249.105.xxx
Offline 0/138

55O je "luxusnejsi" verze. Blastry, vymenne lemy, je taky trochu sirsi, ma komfortnejsi sedadlo...
Ale v klidu bych vzal 520, ta ma zase lepsi gumy co jsem koukal. A rozhodne s EPS. Jak si na nej zvyknes, uz nebudes chtit jinak.

Citace | Odpovědět

07.11.2016   07:11   #1407 Téma: Journeyman Gladiator X 550

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Medy> Jestli preferuješ krátké 4kolky jako já, tak ber tu 520 krátkou. Oproti 550 ušetříš 25 tisíc. Na EPS bych se být tebou vykašlal. Sice je to dobrá věc (hlavně pro holky), ale u mnoha 4kolek je to zdroj velmi častých a nákladných poruch. A divil bych se, kdyby tomu tady bylo jinak. Dřív nebo později se to vys.re a pak to stojí docela dost peněz. Pokud ale hodláš 4kolku koupit a prodat dále ještě v záruce, tak je to asi jedno. Ale u pětikila je posilovač dle mého zbytečný, navíc šířka 1100 mm není tak velká, aby si se s řízením nějak musel prát. Sám jsem jezdil na X8 bez posilovače a nijak zvlášť mi nechyběl.

Citace | Odpovědět

07.11.2016   08:09   #1408 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Medy Medy Město: Květnice
IP:84.246.166.xxx
Offline 0/8

Panové,děkuji za rychlou odezvu na dotaz.Musím říct ze ta 550 mě láká hodně, ale požadavek na krátkou verzi byl první co jsem si řekl,ze chci.Zajdu do Strančic a projedu se na obou
Ještě jednou díky za rady a poznatky.

Citace | Odpovědět

07.11.2016   10:24   #1409 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

Medy> Ještě k tomu napíšu že 520 je vlastně 450 s jiným motorem.Ostatní technika je prostě 450.Už jsem viděl utrženej diferák.

Citace | Odpovědět

07.11.2016   12:50   #1410 Téma: Journeyman Gladiator X 550

Medy Medy Město: Květnice
IP:84.246.166.xxx
Offline 0/8

Číro> Myslíš že to není dimenzované na 500 motor?Když si vemu jak to dostavá zabrat to by se jim to asi nevyplatilo to prodávat a furt opravovat zásadní věci.
Popídím se po tom v nákresech

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 ... 83


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.92s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce