asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:34 Journeyman Gladiator X450

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)

Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01

předchozínásledující 1 ... 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 ... 53

Odpovědi: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

26.09.2017   09:10   #931 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Artuur Artuur Město: Nitrianske Pravno
IP:195.160.182.xxx
Offline 0/5

brďa>Bob9> díky
mě zajímají hlavně ty otáčky oproti 520 , to je potíž, já fakt nenašel jediné video na youtube jak někdo nakameruje 450S při trialku, pěkně aby byl slyšet zvuk motoru a varia, v mém okolí to nikdo nemá tak stále pátrám po tom zvuku, nechtěl bych uječenou vysokootáčkovou 4kolku
někdo tvrdil že to jede lépe než 520 ale pokud ano tak asi na úkor těch zvýšených otáček, to jenom selsky usuzuji



Ak ti staci tu mam par videji

Citace | Odpovědět

26.09.2017   16:02   #932 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

Číro> že ty jsi ted nas.anej že nešla koupit X550 se 4stovkou
Ono můžeš pročíst tisíc příspěvků,vidět X videí,ale jedno svezení vyřeší často skoro všechny otázky.Jestli nemáš kolky v dosahu bydliště,tak stojí za to se někam vypravit,nejsou to malý peníze,nerozhoduješ,nekupuješ každej den,tak nějakej kilometr a čas nemůžeš počítat.
BTW-nevím co si představuješ pod pojmem"uječený 4kilo",ale není to přece 2takt,navíc zrovna zvukovej projev to má pěknej,i po svezení by jsi (asi) pocitově řekl,že je to půllitr,ale prostě chybí tam trochu spodek,to je daný.
Hodně štěstí při výběru

Citace | Odpovědět

26.09.2017   22:17   #933 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

bugy74 bugy74 Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI

brďa> určitě to líp jak 520 nejede. 520 jede líp na spodku i ve středních otáčkách až u horní hranice se to srovnává
co se týká poloměru otáčení tam kde jsem se otočil na poprvé s transitem tak se 450 ne to ě padla brada hodně a to jsem měl krátkou,sám sobě jsem se musel smát že jsem se za manželkou s trandákem, nevytočil s kolkou
k rychlemu L ku v ednom člověku to asi není žádná velká překážka s naloženým vozíkem a tajtrdlikováním mezi stromy by pomalejší byla ideálnější i šetrnější , už to tu zaznělo na tohle byl sportsman jak dělanej kratkej převod velkej rejd vysoká světlá výška zn ideal
poud bych jezdil trial a chtěl něco od cf pokukoval bych po jumbu 720 krásně ovladatelná kolka síly dostatek

Citace | Odpovědět

26.09.2017   22:19   #934 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

bugy74 bugy74 Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI

a to co napsal bob není nad to sednout a svézt se , to je to nej

Citace | Odpovědět

27.09.2017   08:57   #935 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451

děkuji všem za vzácné rady!

citace

Citace | Odpovědět

01.10.2017   09:14   #936 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Gotes Gotes Město: Dubenec
IP:185.32.182.xxx
Offline 0/3

Prosim o radu. Koupil jsem Gladiatora x450( prodlouzeny) a nevim jak sedostat na nadobku chladici kapaliny, abychto mohl zkontrolovat. Bojim se zabrat za ten horni stredni kryt vpredu pod nosicem. Moc diky

Citace | Odpovědět

01.10.2017   22:47   #937 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ihes ihes Město: Nové Syrovice
IP:37.48.37.xxx
Offline 0/53
Journeyman Gladiator X450

Gotes> Zdar, koukni pod blatník u PP kola, je tam výřez v plastu a skrz něj vidíš na nádobku.

Citace | Odpovědět

02.10.2017   09:35   #938 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DJPepik DJPepik Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520

Gotes> souhlas s tím, co říká ihes. Kdyby ses ale přeci jen potřeboval podívat pod přední kryt (kde jsou pojistky a doplňování kapaliny), tak zde je návod, jak to sundat =>

0. sundej celý přední nosič (je na 4 šroubech)

1. v místě, kde je logo na přední masce, je to nacvaknuté na takovém gumovém držáku. Stačí kolmo k sobě táhnout a vycvakne se to (ne někam do strany). Prostě tahám logo směrem k sobě...

2. Jakmile to máš vycvaklé u loga, tak ten zbytek krytu se tahá na druhou stranu (směrem k sedadlu). Tam je to zasunuté ze strany...

Snad je to takhle pochopitelné.

Have fun
Pepík



Naposledy editováno 02.10.2017 09:36:08

Citace | Odpovědět

02.10.2017   12:28   #939 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Michal_12 Michal_12 Město: Kysucké Nové Mesto
IP:194.160.128.xxx
Offline 0/2

Zdravim som majiteľ gladiátors x450 chcem sa spýtať o radu mám voľný kryt na výfuku tam kde sú tie strunky vadilo by to keby som ho dal preč pretože je tam zlý závit ďakujem za radu

Citace | Odpovědět

02.10.2017   18:37   #940 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:89.190.88.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

Michal_12> Vadilo,jednak to bude hřát do plastů a až ti odejde těsněníˇpod těma pružinkama)bude tamtudy foukat na plasty a ty se zkroutí.(a to těsnění odejde dřív nebo později)Dej tam novej šroub nebo matku,nebo to prostě nějak oprav.Mám 6500km a těsnění a pružiny jsem už měnil.

Citace | Odpovědět

02.10.2017   20:19   #941 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Michal_12 Michal_12 Město: Kysucké Nové Mesto
IP:178.143.83.xxx
Offline 0/2

Číro> díki za radu

Citace | Odpovědět

03.10.2017   15:39   #942 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrV PetrV Město: České Budějovice 5
IP:194.108.159.xxx
Offline 1/14
Journeyman Gladiator X450

Zdravím, X450 EPS mám po první garančce (500Km). Na mé přání ji "otevřeli", ale já subjektivně necítím velké zlepšení výkonu. Před garančkou jsem jezdil spíš opatrně, krátkodobě max 70 km/h (silnice) a to ne na plný plyn. Teď jede na plný plyn max. 85 km/h a točí cca 6800 1/h. Je to normální ? Vím, že prakticky tato rychlost je již za reálem pro běžné ježdění, ale beru to jako parametr ověření, že je správně nastavená. Jaké zkušenosti máte ?

Citace | Odpovědět

03.10.2017   16:35   #943 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ihes ihes Město: Nové Syrovice
IP:37.48.59.xxx
Offline 0/53
Journeyman Gladiator X450

PetrV> Zdar, spíše bych se bavil o síle, než o rychlosti - je to pracovní kolka. U mojí byl nárust hodně znát a projevuje se lepší akcelerací. Na rozjezd je to pořád slabší, čtyřstovka prostě nemá spodek, ale je to znát, když při pomalé jízdě přidám do plných, to začne na polňačce i hrabat. Zkus se ještě podívat na aretační šroubek u páčky plynu, jestli ho nemáš přitaženej. A pokud máš homologaci T a nepletu se, tak je tam i softwarové omezení rychlosti v řídící jednotce - tzv. otevření je mechanická záležitost.

Citace | Odpovědět

03.10.2017   16:57   #944 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

PetrV>že uhodnu kde ti to"otvírali" Jezdíš Budějce,okolí?Můžeme se někdy project,pokecat,jestli chceš,stačí napsat zprávu.

Citace | Odpovědět

03.10.2017   19:13   #945 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrV PetrV Město: České Budějovice 5
IP:194.108.159.xxx
Offline 1/14
Journeyman Gladiator X450

ihes> Díky za radu, četl jsem na foru o nastvení doraz. šroub - podívám se na to. Ale tam se psalo o nastavování šroubu u škrticí klapky !
Jinak mám homologaci L7e - bíá SPZ.
Servis dělám v G4R ČB - vypadají seriozně. Nahrávali nový firmware přes bluetooth mobilní telefon ! to jsem viděl, ale zda seřizovali doraz, to nevím.

Citace | Odpovědět

03.10.2017   19:30   #946 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

Hele já tady tu"serioznost" nebudu,chtěl jsem tam kupovat dva stroje,pak viděl jednu opravu..vše mi stačilo.Jak jsem řekl,kdyby jsi chtěl někdy pokecat a pojezdit,ozvi se do zprávy,jsem přímo z ČB,pohybuju se v radiusu 30-50km

Citace | Odpovědět

03.10.2017   21:13   #947 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ihes ihes Město: Nové Syrovice
IP:37.48.3.xxx
Offline 0/53
Journeyman Gladiator X450

Přátelé, jedna technická. Mám origo gumy 25" a zvažuju koupi 24". Když pominu snížení světlé výšky, což mi nevadí, mohla by kolka mít lepší akceleraci a jít více síly. Co vy na to?

Citace | Odpovědět

03.10.2017   22:17   #948 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

bugy74 bugy74 Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI

jede pocitově lehčeji ale neměnil bych

to je totiž snad jediná výhoda těch pneu zbytek je na straně 25 jak si zmininil světlá vyška, stabilita trakce jak na suchu tak v blatě

Citace | Odpovědět

04.10.2017   08:23   #949 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DJPepik DJPepik Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520

ihes> Kola dělaj auto (v našem případě čtyřkolku)... Já bych tam 24ky nedával, protože by to bylo ošklivější.

Ale jestli taháš nějaký těžký vozík se dřevem a výkon ti nestačí, tak toto by byla cesta, jak to "trošku" zpřevodovat do tahu...

Pepík

Citace | Odpovědět

04.10.2017   11:06   #950 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ihes ihes Město: Nové Syrovice
IP:37.48.51.xxx
Offline 0/53
Journeyman Gladiator X450

Pánové, děkuji za info, je to jasný, zůstanou 25".

Citace | Odpovědět

04.10.2017   20:38   #951 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrV PetrV Město: České Budějovice 5
IP:194.108.159.xxx
Offline 1/14
Journeyman Gladiator X450

PetrV> Ahoj,
jen doplňuji info: "podíval jsem se na to" a seřídil sám. Více ve vláknu Téma: Otevření kolky, co to přesně znamená?
Přeji všem "radost z každé jízdy"
PetrV

Citace | Odpovědět

05.10.2017   22:24   #952 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451

kamarádi , kdo máte x 450, můžete mi prosím někdo změřit otáčky na displeji při rychlostech 30km/h, 40km/h a 50km/h??? děkuji moc předem! já jsem jezdil na krátké verzi 450S T3B a připadá mi že ten motor má obrovské otáčky, až nesmyslně, vím že je tato verze nějak zablokovaná kvůli homologaci aby stroj uháněl max 65km/h, třeba otevřená verze nebude tolik točitquote]citace[/quote]

Citace | Odpovědět

06.10.2017   09:42   #953 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DJPepik DJPepik Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520

Ahoj borci,

měl bych jednu otázku do pléna. Našel jsem na youtube toto video:
Ukazuje se tam, jak zvýšit rejd u auta, abyste se otočila na pětníku

No a teď ta otázka - myslíte, že by něco takového šlo udělat i u našich Gladů? Mám krátkou X520ku (což je vlastně X450ka s jiným motorem) a ač mám krátkou, tak mě stejně sere, že ten rejd je velký.

Zbytečně často si musím covnout, abych se někde otočil.

=> máte někdo technicky zdatný představu, zda by ty naše mašiny šlo nějak takto snadno poladit a zlepšit rejd?

Váš Pepík

Citace | Odpovědět

06.10.2017   10:14   #954 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

FOGY FOGY Město: Rožňava
IP:78.99.61.xxx
Offline 4/238
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S

ja by som nad tým moc neuvažoval, lebo máme vpredu aj poloosi s homokineťákmi - hrozí poškodenie, vyskočenie , pri zväčšení rejdu

Citace | Odpovědět

06.10.2017   10:32   #955 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Slonbonjohn Slonbonjohn Město: Teplice
IP:89.177.214.xxx
Offline 0/25
SMC Jumbo 300

DJPepik> O něčem takovém bych radši neuvažoval. Hoch na videu za cenu většího rejdu získá jako bonus : v mokru zasviněné auto + při najetí do díry očesaný blatníky. Ty na kolce, díky podložkám asi jen sajrajt v xichtě.

Citace | Odpovědět

06.10.2017   18:48   #956 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:195.168.126.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Zdravim v plane udrzby sa pise o odvzdusneni palivovej nadrze kazdych 1000 km. Vie niekto ako to odvzdusnit?

Citace | Odpovědět

06.10.2017   20:03   #957 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

bugy74 bugy74 Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI

DJPepik> to tam posilej pres predni brzdu pod plynem

Citace | Odpovědět

07.10.2017   22:58   #958 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

brďa brďa Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451

citace


má již někdo oevřený traktor 450S ??? co se změní? a nedá se to udělat svépomocí?

Citace | Odpovědět

08.10.2017   08:15   #959 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:109.81.213.xxx
Offline 0/1147
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

brďa> Dle" TOP" EU předpisů je výkon a rychlost omezena elektronicky.Tudíž změna hodnot je nutná opět jen přes elektroniku.Takže bohužel samodomo není možné. Ale pokud jsi první majitel,tak se divím že tohle ti prodejce nevysvětlil.



Naposledy editováno 08.10.2017 08:23:06

Citace | Odpovědět

08.10.2017   10:24   #960 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

brďa>citace
má již někdo oevřený traktor 450S ??? co se změní? a nedá se to udělat svépomocí?


mám T3b otevřenou,sice na X550,ale je to stejný.Hele píchne ti takový"tamagoči"na štekr na kolce a pak přes online aplikaci upraví software,takže doma to neuděláš.I prodejce musí hardware a software zaplatit,nemají to zadarmo.
Rozdíl samozřejmě poznáš,kolka vypínala v 67km/h dle tacho,takže někde v reálných 60km/h.Ted to jede ke 100km/h,ta rychlost navíc je super,protože při nuceném přesunu po asfaltu je to málo,i když jede pár km.Blbej je právní aspekt věci,když zaviníš nehodu(ani nemusíš být viník) a dokážou ti větší rychlost,nebo kyž ti ve vsi naměří výrazně víc,je to asi průšvih.
Déle-a to je zprotředkované,není to z mé hlavy,v moment,kdyy ti vypne omezovač,přestane pálit svíčka,tak palivo stále hoří,dochází k samozápalům,asi to neublíží motoru hned,ale "100x nic umořilo osla".
Já jsem to osobně nechtěl otvírat,jezdím houby,ale ted jsem rád,je fajn tam mít rezervu

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 ... 53


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce