06.12.2015 19:34 Journeyman Gladiator X450
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)
Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01
26.09.2017 09:10 #931 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Artuur
Město: Nitrianske Pravno
IP:195.160.182.xxx
Offline 0/5
brďa>Bob9> díky
mě zajímají hlavně ty otáčky oproti 520 , to je potíž, já fakt nenašel jediné video na youtube jak někdo nakameruje 450S při trialku, pěkně aby byl slyšet zvuk motoru a varia, v mém okolí to nikdo nemá tak stále pátrám po tom zvuku, nechtěl bych uječenou vysokootáčkovou 4kolku
někdo tvrdil že to jede lépe než 520 ale pokud ano tak asi na úkor těch zvýšených otáček, to jenom selsky usuzuji
26.09.2017 16:02 #932 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
Číro> že ty jsi ted nas.anej že nešla koupit X550 se 4stovkou
Ono můžeš pročíst tisíc příspěvků,vidět X videí,ale jedno svezení vyřeší často skoro všechny otázky.Jestli nemáš kolky v dosahu bydliště,tak stojí za to se někam vypravit,nejsou to malý peníze,nerozhoduješ,nekupuješ každej den,tak nějakej kilometr a čas nemůžeš počítat.
BTW-nevím co si představuješ pod pojmem"uječený 4kilo",ale není to přece 2takt,navíc zrovna zvukovej projev to má pěknej,i po svezení by jsi (asi) pocitově řekl,že je to půllitr,ale prostě chybí tam trochu spodek,to je daný.
Hodně štěstí při výběru
26.09.2017 22:17 #933 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
bugy74
Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI
brďa> určitě to líp jak 520 nejede. 520 jede líp na spodku i ve středních otáčkách až u horní hranice se to srovnává
co se týká poloměru otáčení tam kde jsem se otočil na poprvé s transitem tak se 450 ne to ě padla brada hodně a to jsem měl krátkou,sám sobě jsem se musel smát že jsem se za manželkou s trandákem, nevytočil s kolkou
k rychlemu L ku v ednom člověku to asi není žádná velká překážka s naloženým vozíkem a tajtrdlikováním mezi stromy by pomalejší byla ideálnější i šetrnější , už to tu zaznělo na tohle byl sportsman jak dělanej kratkej převod velkej rejd vysoká světlá výška zn ideal
poud bych jezdil trial a chtěl něco od cf pokukoval bych po jumbu 720 krásně ovladatelná kolka síly dostatek
26.09.2017 22:19 #934 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
bugy74
Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI
27.09.2017 08:57 #935 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451
01.10.2017 09:14 #936 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Gotes
Město: Dubenec
IP:185.32.182.xxx
Offline 0/3
01.10.2017 22:47 #937 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
ihes
Město: Nové Syrovice
IP:37.48.37.xxx
Offline 0/53
Journeyman Gladiator X450
02.10.2017 09:35 #938 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
DJPepik
Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520
Gotes> souhlas s tím, co říká ihes. Kdyby ses ale přeci jen potřeboval podívat pod přední kryt (kde jsou pojistky a doplňování kapaliny), tak zde je návod, jak to sundat =>
0. sundej celý přední nosič (je na 4 šroubech)
1. v místě, kde je logo na přední masce, je to nacvaknuté na takovém gumovém držáku. Stačí kolmo k sobě táhnout a vycvakne se to (ne někam do strany). Prostě tahám logo směrem k sobě...
2. Jakmile to máš vycvaklé u loga, tak ten zbytek krytu se tahá na druhou stranu (směrem k sedadlu). Tam je to zasunuté ze strany...
Snad je to takhle pochopitelné.
Have fun
Pepík
02.10.2017 12:28 #939 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Michal_12
Město: Kysucké Nové Mesto
IP:194.160.128.xxx
Offline 0/2
02.10.2017 18:37 #940 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:89.190.88.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
02.10.2017 20:19 #941 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Michal_12
Město: Kysucké Nové Mesto
IP:178.143.83.xxx
Offline 0/2
03.10.2017 15:39 #942 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrV
Město: České Budějovice 5
IP:194.108.159.xxx
Offline 1/14
Journeyman Gladiator X450
Zdravím, X450 EPS mám po první garančce (500Km). Na mé přání ji "otevřeli", ale já subjektivně necítím velké zlepšení výkonu. Před garančkou jsem jezdil spíš opatrně, krátkodobě max 70 km/h (silnice) a to ne na plný plyn. Teď jede na plný plyn max. 85 km/h a točí cca 6800 1/h. Je to normální ? Vím, že prakticky tato rychlost je již za reálem pro běžné ježdění, ale beru to jako parametr ověření, že je správně nastavená. Jaké zkušenosti máte ?
03.10.2017 16:35 #943 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
ihes
Město: Nové Syrovice
IP:37.48.59.xxx
Offline 0/53
Journeyman Gladiator X450
PetrV> Zdar, spíše bych se bavil o síle, než o rychlosti - je to pracovní kolka. U mojí byl nárust hodně znát a projevuje se lepší akcelerací. Na rozjezd je to pořád slabší, čtyřstovka prostě nemá spodek, ale je to znát, když při pomalé jízdě přidám do plných, to začne na polňačce i hrabat. Zkus se ještě podívat na aretační šroubek u páčky plynu, jestli ho nemáš přitaženej. A pokud máš homologaci T a nepletu se, tak je tam i softwarové omezení rychlosti v řídící jednotce - tzv. otevření je mechanická záležitost.
03.10.2017 16:57 #944 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
03.10.2017 19:13 #945 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrV
Město: České Budějovice 5
IP:194.108.159.xxx
Offline 1/14
Journeyman Gladiator X450
ihes> Díky za radu, četl jsem na foru o nastvení doraz. šroub - podívám se na to. Ale tam se psalo o nastavování šroubu u škrticí klapky !
Jinak mám homologaci L7e - bíá SPZ.
Servis dělám v G4R ČB - vypadají seriozně. Nahrávali nový firmware přes bluetooth mobilní telefon ! to jsem viděl, ale zda seřizovali doraz, to nevím.
03.10.2017 19:30 #946 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
03.10.2017 21:13 #947 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
ihes
Město: Nové Syrovice
IP:37.48.3.xxx
Offline 0/53
Journeyman Gladiator X450
03.10.2017 22:17 #948 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
bugy74
Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI
04.10.2017 08:23 #949 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
DJPepik
Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520
04.10.2017 11:06 #950 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
ihes
Město: Nové Syrovice
IP:37.48.51.xxx
Offline 0/53
Journeyman Gladiator X450
04.10.2017 20:38 #951 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrV
Město: České Budějovice 5
IP:194.108.159.xxx
Offline 1/14
Journeyman Gladiator X450
05.10.2017 22:24 #952 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451
kamarádi , kdo máte x 450, můžete mi prosím někdo změřit otáčky na displeji při rychlostech 30km/h, 40km/h a 50km/h??? děkuji moc předem! já jsem jezdil na krátké verzi 450S T3B a připadá mi že ten motor má obrovské otáčky, až nesmyslně, vím že je tato verze nějak zablokovaná kvůli homologaci aby stroj uháněl max 65km/h, třeba otevřená verze nebude tolik točitquote]citace[/quote]
06.10.2017 09:42 #953 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
DJPepik
Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520
Ahoj borci,
měl bych jednu otázku do pléna. Našel jsem na youtube toto video:
Ukazuje se tam, jak zvýšit rejd u auta, abyste se otočila na pětníku
No a teď ta otázka - myslíte, že by něco takového šlo udělat i u našich Gladů? Mám krátkou X520ku (což je vlastně X450ka s jiným motorem) a ač mám krátkou, tak mě stejně sere, že ten rejd je velký.
Zbytečně často si musím covnout, abych se někde otočil.
=> máte někdo technicky zdatný představu, zda by ty naše mašiny šlo nějak takto snadno poladit a zlepšit rejd?
Váš Pepík
06.10.2017 10:14 #954 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
FOGY
Město: Rožňava
IP:78.99.61.xxx
Offline 4/238
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S
06.10.2017 10:32 #955 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Slonbonjohn
Město: Teplice
IP:89.177.214.xxx
Offline 0/25
SMC Jumbo 300
06.10.2017 18:48 #956 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Marc
Město: Považská Bystrica
IP:195.168.126.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450
06.10.2017 20:03 #957 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
bugy74
Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI
07.10.2017 22:58 #958 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451
08.10.2017 08:15 #959 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
paul44
Město: Trnava
IP:109.81.213.xxx
Offline 0/1147
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
08.10.2017 10:24 #960 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
brďa>citace
má již někdo oevřený traktor 450S ??? co se změní? a nedá se to udělat svépomocí?
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s