06.12.2015 19:34 Journeyman Gladiator X450
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)
Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01
15.06.2016 15:29 #331 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Starapromin
Město: Blatná
IP:185.15.252.xxx
Offline 0/68
Yamaha Grizzly 700
15.06.2016 16:41 #332 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
killabees
Město: Hnojice
IP:199.64.75.xxx
Offline 0/94
Can-Am Outlander 500
15.06.2016 20:39 #333 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bublina
Město: Údolí
IP:185.19.2.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450
16.06.2016 16:11 #334 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Marc
Město: Považská Bystrica
IP:213.181.130.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450
16.06.2016 16:45 #335 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Pali232
Město: Vrbové
IP:178.40.138.xxx
Offline 0/22
Journeyman Gladiator X450
17.06.2016 09:21 #336 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Air23
Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450
17.06.2016 16:42 #337 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Marc
Město: Považská Bystrica
IP:90.64.120.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450
17.06.2016 20:39 #338 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Pali232
Město: Vrbové
IP:178.40.138.xxx
Offline 0/22
Journeyman Gladiator X450
19.06.2016 02:16 #339 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
vrzik
Město: Vítkov
IP:194.228.164.xxx
Offline 0/9
Pánové mám dotaz,
už je objednaná x450 v dlouhé a hlavne oranžové ale otec řeší jeden problém
jako starý motorkář je zvyklý na rychlopal, já zase na klasickou páčku
hledal jsem nějaké řešení a našel jsem tohle
http://www.quadprofi...opal-dualgasser.html
nicmene uvadějí že není vhodné pro pracovní čtyřkolky s přepínačem což je samozrejme tenhle problém
poradíte nějakou alternativu?
prosím vyvarovat se diskuzím že je rychlopal k ničemu atd.. otec má problém po operaci práve s pravým palcem kde je snížená hybnost...
19.06.2016 13:30 #340 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Air23
Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450
19.06.2016 18:54 #341 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Luboš
Město: Slavičín
IP:5.104.21.xxx
Offline 5/1757
19.06.2016 19:12 #342 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
Luboš>ten otočný plyn je opravdu o život, ale na vodním skůtru jsem třeba měl tu páčku vpředu na ukazovák, možná by šlo si s tím trochu pohrát
19.06.2016 21:33 #343 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
Že jsem tak smělej a pletu se tady do diskuze.Ale nedá mě to.Abych začal od začátku,musím napsat že před lety jsem měl úraz,o prosklený dveře jsem si uříznul pravou ruku hned za zápěstím.Rozuměj,uříznul komplet všechno krom kosti,to dá rozum.Od té doby mám sníženou hybnost ruky a nemám cit v palci,ukazováku a fakováku. Když jsem si pořídil kolku,dlouho jsem bojoval s páčkou,až jsem nakonec pořídil duální plyn.Upozorňuju že to mám na stařičkým Linhai 300,což je....jak to napsat?Prostě linhai,výkon mizernej,rychlost malá,ovladatelnost hrozná............linhai.Proč tady píšu tenhle román,na silnici je rychlopal parádní,někde na trati na sportce určitě taky.Ale v terénu,nebo třeba jen po zahradě s vozejčkem,rozhodně NEDOPORUČUJU!Sám jsem se s tím dostal do celkem nepříjemnejch (mírně řečeno)situací.Rozhodně to není bezpečný,ani na tom linhai a Glad 450 je určitě silnější a tím hůř. Doporučuju si rozhodně raději zvyknout,navíc páčka na 450 bude chodit lehce.Kdo jel na linhai,ví jak jde páčka tam a je to fakt opruz.Tolik rada takykrypla ,kterej s tím má vlastní zkušenost..
19.06.2016 21:51 #344 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
vrzik
Město: Vítkov
IP:194.228.164.xxx
Offline 0/9
Číro> Díky ti za tvuj nazor a nemužu než souhlasit ikdyž jsou moje zkusenosti se čtyřkolkama hodne slabé.
bohužel otci toto tvrzení nejspíš nevyvrátím a proto jsem kontaktoval přímo Journeyman zda je nějaké možné řešení dualního rychlopalu.
Jak už jsem psal rychlopal si dovedu predstavit maximálne na silnici a to nemužu říct 100% protože jsem se setkal s nazorama že i při zatačení je rychlopal spíše nevyhodou ale to jak u koho
do terénu určite páčku
no a tedka čekat a čekat a budu doufat že jsou x450 nekde skladem
20.06.2016 10:36 #345 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
vrzik
Město: Vítkov
IP:88.102.101.xxx
Offline 0/9
21.06.2016 08:43 #346 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
DrakTP
Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450
Neřešil jste někdo špatné řazení? Během nedělní vyjížďky se mi stalo, že jsem zastavil v kopci dal brzdu a když jsem se chtěl rozjet tak nešlo vyřadit. Pomohlo až nadzvednutí zadního kola a následně jsem lehce vyřadil. Problém se pak ještě několikrát opakoval a stál jsem i na rovině. Někdy nešla ani vyřadit zpátečka, musel jsem popojíždět dozadu. Špatně seřízená táhla? Oprávněná reklamace?
21.06.2016 08:53 #347 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
BIGMAN
Město: Vlašim
IP:37.48.8.xxx
Offline 1/334
Journeyman Gladiator X8
DrakTP> Ahoj,je to bezne,jak jsi nekde mimo rovinu tak se to deje.Staci se na stroji soupnout do predu nebo do zadu a parkovacka vyskoci ven ale pokud se ti to deje I na rovine,tak urcite tahla.A nezapominat slapat na nozni brzdu pri prerazeni ale to jiste delas.Na X8 me to dela stejne.At se ti dari.....
21.06.2016 11:08 #348 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
21.06.2016 11:44 #349 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
ferry550
Město: Praha
IP:193.35.102.xxx
Offline 1/99
Journeyman Gladiator X550
DrakTP> Taky se mi to občas stává, že nemohu vyřadit parkovačku. Obzvlášť nemilé je to, když máš za sebou z kopce vlek se dřevem. Podložit kola u vleku, odpojit vlek, poskákat na sedadle, vyřadit, podložit kola u kolky, připojit vlek... prostě paráda. To si pak u kamen v zimě lebedíš. Neklesej na mysli, přijdou horší věci.
21.06.2016 11:51 #350 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
21.06.2016 12:20 #351 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
DrakTP
Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450
Vyjížděli jsme kopec, bohužel uprostřed stopka a pak už jsem se zahrabal, takže přes lano se vytáhnout nahoru, při druhém přehazování lana na další strom pak nešla vyřadit (mrcha jedna) Vznesu dotaz na servis. Není to přeci standard. Brzdu mačkám (tedy vlastně šlapu) vždy a tím se to komplikuje neboť nejsem chobotnice takže v jednom je to nereálné: nadzvednout zadek kolky, pootočit kolem, sešlápnout brzdu a vyřadit, tedy udělat to všechno najednou
21.06.2016 12:23 #352 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
DrakTP
Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450
PetrP>ferry550> Pak bych tu parkovačku radši nepoužíval. Nevím, jestli máte aretaci brzdové páčky, nebo bych raději podložil kola a parkoval v zařazeném neutrálu. Z neutrálu už by to mělo řadit normálně??
21.06.2016 12:41 #353 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
ferry550
Město: Praha
IP:193.35.102.xxx
Offline 1/99
Journeyman Gladiator X550
PetrP> To jsem uvedl jednu zkušenost na dotaz DrakaTP. Samozřejmě už v kopci s vlekem tuhle blbost neudělám. Někdy nezbývá, než parkovačku v mírném svahu zařadit, abys stroj po návratu nehledal pod kopcem, zakládací klíny nevozím a pak vyřadit je dost problém. Řazení mi jde přesně, seřizovat není co. Nezbývá, než se s tím smířit, že ozubený kola v převodovce pod tlakem nejdou snadno od sebe.
21.06.2016 13:03 #354 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
killabees
Město: Hnojice
IP:199.64.75.xxx
Offline 0/94
Can-Am Outlander 500
Já ve výjezdu se uprostřed kopce zasekl a potřeboval jsem couvnout dolu, a nemohl jsem vyřadit redukci. Mohl jsem na tom skákat jak chtěl ale nic. Setrvačností couvnout nechtěla. Na rovině žádný problém ani v mírném svahu, ale ten výjezd měl snad 75°. Musel jsem se pověsit na za zadní nosič a kolku stáhnou dolů. Potom jsem mohl vyřadit. Prostě v kopci při zátěži to drží asi ta motorová brzda. Zajímavé že jsem nemohl ani couvnout dolů abych dole vyřadil. Možná kdybych jel na rychlý převod, tak by to šlo.
21.06.2016 13:07 #355 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
killabees
Město: Hnojice
IP:199.64.75.xxx
Offline 0/94
Can-Am Outlander 500
21.06.2016 13:09 #356 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
ferry550> Tak to je hloupý, že tam nedali takovou věc za pár haléřů, jako je aretace brzdové páčky. U TGB je sice i ruční brzda, ale ta stojí za prd a nepoužívám ji. Ale na jedné páčce je aretace a ta funguje spolehlivě. TGB nemá ani řazení do polohy "P". Polárka má na převodovce "P" a i zároveň aretaci páčky. Tak nějak jsem si zvykl tu aretaci používat na obou 4kolkách a nemám problém. Když jsem z vlekem z kopce nebo do kopce, tak tam nechávám zařazený redukovaný převod. Obě kolky nastartují se zmáčklou páčkou brzdy a zařazenou rychlostí. Vlek odpojuji, jen když ho převrátím.
21.06.2016 13:13 #357 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
21.06.2016 13:25 #358 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
PetrP> To je omyl. Každý model čtyřkolky CF Moto určený pro evropský trh prochází přesnými homologačními testy v centrále v Německu. Výkon motoru se měří u motorů CF Moto na klikové hřídeli. Tudíž jsou otáčky vyšší a samotný výkon také. Změřený výkon se dále přepočítává podle přesného vzorce, aby odpovídal výkonu na výstupu z variátoru. Otáčky, ale nechali původní, na výstupu z kliky.
Viz. :
SMĚRNICE EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY 95/1/ES
ze dne 2. února 1995
o maximální konstrukční rychlosti, maximálním točivém momentu a maximálním netto výkonu motoru dvoukolových a tříkolových motorových vozidel
21.06.2016 13:48 #359 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
21.06.2016 13:53 #360 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s