asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:34 Journeyman Gladiator X450

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)

Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01

předchozínásledující 1 ... 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... 53

Odpovědi: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

15.06.2016   15:29   #331 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Starapromin Starapromin Město: Blatná
IP:185.15.252.xxx
Offline 0/68
Yamaha Grizzly 700

DJPepik> prodejce stroj měl již koupený a zaplacený.
V případě, že na techničák čekáš, stroj měl zapůjčen na prodej (komisi) a po zaplacení mu pošlou čistopis TP a ty jde na úřad

Citace | Odpovědět

15.06.2016   16:41   #332 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

killabees killabees Město: Hnojice
IP:199.64.75.xxx
Offline 0/94
Can-Am Outlander 500

Já dostal velký techničák (čistopis) při koupi, a při přihlášení malý + značku. Kolku bych bez techničáku nepřevzal.

Citace | Odpovědět

15.06.2016   20:39   #333 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:185.19.2.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

killabees> Přesně jak píšeš taky všechno a taky bych jí bez nevzal.

Citace | Odpovědět

16.06.2016   16:11   #334 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:213.181.130.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

16.06.2016   16:45   #335 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Pali232 Pali232 Město: Vrbové
IP:178.40.138.xxx
Offline 0/22
Journeyman Gladiator X450

Marc> Fajnovo ju preháňaš

Citace | Odpovědět

17.06.2016   09:21   #336 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

dlouhá je super

Citace | Odpovědět

17.06.2016   16:42   #337 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:90.64.120.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Air23> Hej super az ked bude otvorena

Citace | Odpovědět

17.06.2016   20:39   #338 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Pali232 Pali232 Město: Vrbové
IP:178.40.138.xxx
Offline 0/22
Journeyman Gladiator X450

Air23> Aj krátka je super

Citace | Odpovědět

19.06.2016   02:16   #339 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

vrzik vrzik Město: Vítkov
IP:194.228.164.xxx
Offline 0/9

Pánové mám dotaz,
už je objednaná x450 v dlouhé a hlavne oranžové ale otec řeší jeden problém
jako starý motorkář je zvyklý na rychlopal, já zase na klasickou páčku

hledal jsem nějaké řešení a našel jsem tohle
http://www.quadprofi...opal-dualgasser.html

nicmene uvadějí že není vhodné pro pracovní čtyřkolky s přepínačem což je samozrejme tenhle problém
poradíte nějakou alternativu?

prosím vyvarovat se diskuzím že je rychlopal k ničemu atd.. otec má problém po operaci práve s pravým palcem kde je snížená hybnost...

Citace | Odpovědět

19.06.2016   13:30   #340 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

Pali232>Air23> Aj krátka je super


O tom žádná

Citace | Odpovědět

19.06.2016   18:54   #341 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:5.104.21.xxx
Offline 5/1757

ten otočný plyn je opravdu o život, ale na vodním skůtru jsem třeba měl tu páčku vpředu na ukazovák, možná by šlo si s tím trochu pohrát

Citace | Odpovědět

19.06.2016   19:12   #342 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Luboš>ten otočný plyn je opravdu o život, ale na vodním skůtru jsem třeba měl tu páčku vpředu na ukazovák, možná by šlo si s tím trochu pohrát


Tak jasně, že na silné pracovní 4kolce může nastat situace, kdy je otočná rukojeť nebezpečná. Tady mluvíme o 4kile a nevíme, jak ji bude používat. Třeba pro silniční využití a cesty bez náročného terénu bych preferoval otočnou rukojeť. Když byl kluk malej a měl ATV110, tak jsem mu páčku předělal na otočnou rukojeť a pochvaloval si to. A za tu dobu, co na ní jezdil se do žádné nebezpečné situace kvůli plynu nedostal. Rozhodně tahle kombinovaná rukojeť má něco do sebe. Je však otázka, zda to jde na 450 instalovat.

Citace | Odpovědět

19.06.2016   21:33   #343 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

Že jsem tak smělej a pletu se tady do diskuze.Ale nedá mě to.Abych začal od začátku,musím napsat že před lety jsem měl úraz,o prosklený dveře jsem si uříznul pravou ruku hned za zápěstím.Rozuměj,uříznul komplet všechno krom kosti,to dá rozum.Od té doby mám sníženou hybnost ruky a nemám cit v palci,ukazováku a fakováku. Když jsem si pořídil kolku,dlouho jsem bojoval s páčkou,až jsem nakonec pořídil duální plyn.Upozorňuju že to mám na stařičkým Linhai 300,což je....jak to napsat?Prostě linhai,výkon mizernej,rychlost malá,ovladatelnost hrozná............linhai.Proč tady píšu tenhle román,na silnici je rychlopal parádní,někde na trati na sportce určitě taky.Ale v terénu,nebo třeba jen po zahradě s vozejčkem,rozhodně NEDOPORUČUJU!Sám jsem se s tím dostal do celkem nepříjemnejch (mírně řečeno)situací.Rozhodně to není bezpečný,ani na tom linhai a Glad 450 je určitě silnější a tím hůř. Doporučuju si rozhodně raději zvyknout,navíc páčka na 450 bude chodit lehce.Kdo jel na linhai,ví jak jde páčka tam a je to fakt opruz.Tolik rada takykrypla ,kterej s tím má vlastní zkušenost..

Citace | Odpovědět

19.06.2016   21:51   #344 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

vrzik vrzik Město: Vítkov
IP:194.228.164.xxx
Offline 0/9

Číro> Díky ti za tvuj nazor a nemužu než souhlasit ikdyž jsou moje zkusenosti se čtyřkolkama hodne slabé.

bohužel otci toto tvrzení nejspíš nevyvrátím a proto jsem kontaktoval přímo Journeyman zda je nějaké možné řešení dualního rychlopalu.

Jak už jsem psal rychlopal si dovedu predstavit maximálne na silnici a to nemužu říct 100% protože jsem se setkal s nazorama že i při zatačení je rychlopal spíše nevyhodou ale to jak u koho

do terénu určite páčku

no a tedka čekat a čekat a budu doufat že jsou x450 nekde skladem

Citace | Odpovědět

20.06.2016   10:36   #345 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

vrzik vrzik Město: Vítkov
IP:88.102.101.xxx
Offline 0/9

takže pánové jenom pro info, x450 skladem nejsou udajně nikde a další várka má dorazit v pulce srpna

ale udajne mají dorazit x520 tak jsem se nechal překecat za 14 dní by mela být doma

Citace | Odpovědět

21.06.2016   08:43   #346 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DrakTP DrakTP Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450

Neřešil jste někdo špatné řazení? Během nedělní vyjížďky se mi stalo, že jsem zastavil v kopci dal brzdu a když jsem se chtěl rozjet tak nešlo vyřadit. Pomohlo až nadzvednutí zadního kola a následně jsem lehce vyřadil. Problém se pak ještě několikrát opakoval a stál jsem i na rovině. Někdy nešla ani vyřadit zpátečka, musel jsem popojíždět dozadu. Špatně seřízená táhla? Oprávněná reklamace?

Citace | Odpovědět

21.06.2016   08:53   #347 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

BIGMAN BIGMAN Město: Vlašim
IP:37.48.8.xxx
Offline 1/334
Journeyman Gladiator X8

DrakTP> Ahoj,je to bezne,jak jsi nekde mimo rovinu tak se to deje.Staci se na stroji soupnout do predu nebo do zadu a parkovacka vyskoci ven ale pokud se ti to deje I na rovine,tak urcite tahla.A nezapominat slapat na nozni brzdu pri prerazeni ale to jiste delas.Na X8 me to dela stejne.At se ti dari.....

Citace | Odpovědět

21.06.2016   11:08   #348 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

DrakTP> Ať si Bigman říká co chce, takhle by to asi nemělo fungovat. U mých obou 4kolek jde řazení lehce a když chci zařadit nebo vyřadit, tak nemusím na kolce skákat jak opice, či dokonce zvedat kola.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   11:44   #349 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ferry550 ferry550 Město: Praha
IP:193.35.102.xxx
Offline 1/99
Journeyman Gladiator X550

DrakTP> Taky se mi to občas stává, že nemohu vyřadit parkovačku. Obzvlášť nemilé je to, když máš za sebou z kopce vlek se dřevem. Podložit kola u vleku, odpojit vlek, poskákat na sedadle, vyřadit, podložit kola u kolky, připojit vlek... prostě paráda. To si pak u kamen v zimě lebedíš. Neklesej na mysli, přijdou horší věci.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   11:51   #350 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

ferry550> Pak bych tu parkovačku radši nepoužíval. Nevím, jestli máte aretaci brzdové páčky, nebo bych raději podložil kola a parkoval v zařazeném neutrálu. Z neutrálu už by to mělo řadit normálně??

Citace | Odpovědět

21.06.2016   12:20   #351 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DrakTP DrakTP Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450

Vyjížděli jsme kopec, bohužel uprostřed stopka a pak už jsem se zahrabal, takže přes lano se vytáhnout nahoru, při druhém přehazování lana na další strom pak nešla vyřadit (mrcha jedna) Vznesu dotaz na servis. Není to přeci standard. Brzdu mačkám (tedy vlastně šlapu) vždy a tím se to komplikuje neboť nejsem chobotnice takže v jednom je to nereálné: nadzvednout zadek kolky, pootočit kolem, sešlápnout brzdu a vyřadit, tedy udělat to všechno najednou



Naposledy editováno 21.06.2016 12:21:46

Citace | Odpovědět

21.06.2016   12:23   #352 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DrakTP DrakTP Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450

PetrP>ferry550> Pak bych tu parkovačku radši nepoužíval. Nevím, jestli máte aretaci brzdové páčky, nebo bych raději podložil kola a parkoval v zařazeném neutrálu. Z neutrálu už by to mělo řadit normálně??



Aretace páčky není, zbytek dne jsem už se snažil parkovačku nedávat, ale ne vždy to jde

Citace | Odpovědět

21.06.2016   12:41   #353 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ferry550 ferry550 Město: Praha
IP:193.35.102.xxx
Offline 1/99
Journeyman Gladiator X550

PetrP> To jsem uvedl jednu zkušenost na dotaz DrakaTP. Samozřejmě už v kopci s vlekem tuhle blbost neudělám. Někdy nezbývá, než parkovačku v mírném svahu zařadit, abys stroj po návratu nehledal pod kopcem, zakládací klíny nevozím a pak vyřadit je dost problém. Řazení mi jde přesně, seřizovat není co. Nezbývá, než se s tím smířit, že ozubený kola v převodovce pod tlakem nejdou snadno od sebe.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   13:03   #354 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

killabees killabees Město: Hnojice
IP:199.64.75.xxx
Offline 0/94
Can-Am Outlander 500

Já ve výjezdu se uprostřed kopce zasekl a potřeboval jsem couvnout dolu, a nemohl jsem vyřadit redukci. Mohl jsem na tom skákat jak chtěl ale nic. Setrvačností couvnout nechtěla. Na rovině žádný problém ani v mírném svahu, ale ten výjezd měl snad 75°. Musel jsem se pověsit na za zadní nosič a kolku stáhnou dolů. Potom jsem mohl vyřadit. Prostě v kopci při zátěži to drží asi ta motorová brzda. Zajímavé že jsem nemohl ani couvnout dolů abych dole vyřadil. Možná kdybych jel na rychlý převod, tak by to šlo.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   13:07   #355 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

killabees killabees Město: Hnojice
IP:199.64.75.xxx
Offline 0/94
Can-Am Outlander 500

Zajímalo by mě, kolik vám kolka točí maximálně otáček, když je zavřená? V parametrech píšou "homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min " ale já se osobně nad 6000 ot/min nedostanu a to jedu už 75km/h.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   13:09   #356 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

ferry550> Tak to je hloupý, že tam nedali takovou věc za pár haléřů, jako je aretace brzdové páčky. U TGB je sice i ruční brzda, ale ta stojí za prd a nepoužívám ji. Ale na jedné páčce je aretace a ta funguje spolehlivě. TGB nemá ani řazení do polohy "P". Polárka má na převodovce "P" a i zároveň aretaci páčky. Tak nějak jsem si zvykl tu aretaci používat na obou 4kolkách a nemám problém. Když jsem z vlekem z kopce nebo do kopce, tak tam nechávám zařazený redukovaný převod. Obě kolky nastartují se zmáčklou páčkou brzdy a zařazenou rychlostí. Vlek odpojuji, jen když ho převrátím.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   13:13   #357 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

killabees> Tyhlety homologační údaje bych bral s velkou rezervou. Prostě tam něco uvedli, aby to bylo pod 15 KW. Přesně podle hesla, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. A taky je otázka do jaké míry jsou přesné údaje z budíku.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   13:25   #358 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

PetrP> To je omyl. Každý model čtyřkolky CF Moto určený pro evropský trh prochází přesnými homologačními testy v centrále v Německu. Výkon motoru se měří u motorů CF Moto na klikové hřídeli. Tudíž jsou otáčky vyšší a samotný výkon také. Změřený výkon se dále přepočítává podle přesného vzorce, aby odpovídal výkonu na výstupu z variátoru. Otáčky, ale nechali původní, na výstupu z kliky.
Viz. :
SMĚRNICE EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY 95/1/ES
ze dne 2. února 1995
o maximální konstrukční rychlosti, maximálním točivém momentu a maximálním netto výkonu motoru dvoukolových a tříkolových motorových vozidel

Citace | Odpovědět

21.06.2016   13:48   #359 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Ještěže tu směrnici máme. Jen nechápu proč na motorové vozidlo, co má 4 kola použili směrnici pro dvoukolová a tříkolová motorová vozidla. A taky je otázka, zda homologací prošla úplně stejně nastavená 4kolka, jako se prodává nyní.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   13:53   #360 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Superbobo75 Superbobo75 Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT

Ahoj,

jsem na invalidním vozíku, a trošku mě zaskočilo to stou neexistující aretaci brzdy a nutnost používat nožní brzdu. Jak to teda je?

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... 53

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce