asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:34 Journeyman Gladiator X450

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)

Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 53

Odpovědi: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

25.01.2016   19:43   #31 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Máte někdo foto ze servisu? Jak se otevírá motor? Klasika "doraz plynu (SPEED LIMITER)" na řídítkách a "doraz na tělese šktící klapky (THROTTLE BODY)"? Nebo ještě něco dalšího?

Citace | Odpovědět

26.01.2016   18:12   #32 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:91.217.53.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

Včera jsem byl a je doraz na klapce plus šroubek na plynu. kolka je úplně jiná

Citace | Odpovědět

26.01.2016   19:01   #33 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Bublina> . A co ostatní? Měli jste při první servisní prohlídce nějaké nedostatky?

Citace | Odpovědět

26.01.2016   19:16   #34 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ladik ladik Město: Šanov
IP:5.104.21.xxx
Offline 0/22

Bublina> ASI BY NÁS ZAJÍMALO JAK JINÁ....KOLIKAASIPROCENTNÍ NÁRUST VÝKONU POPŘ JESTLI JE POZNAT VĚTŠÍ KROTÍCÍ MOMENT TJ JAK SA TO KRŮTÍ ADT........SDĚLUJ AT VÍME

Citace | Odpovědět

26.01.2016   20:29   #35 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:91.217.53.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

No oproti zavřené mě přijde o 50% nárůst výkonu spodek dobrý,a když se drží v otáčkách je živá pěkně prostě úplně jina kolka

Citace | Odpovědět

26.01.2016   20:35   #36 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:91.217.53.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

Jinak se vyřešil na garančce problém se startování v mrazech při -15 v pátek chytla pěkně prý něco se softwarem nejdřív jsem si myslel že dekompresor ale bylo mi řečeno že tak.

Citace | Odpovědět

26.01.2016   20:37   #37 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Bublina> Nárůst výkonu po otevření odpovídá, přesně jak píšeš. Ze 14,2 kW na 22,5 kW - čili o 50 procent .

Citace | Odpovědět

26.01.2016   20:40   #38 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:91.217.53.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

Je to prostě pecka

Citace | Odpovědět

26.01.2016   21:07   #39 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Bublina> Jakou odhaduješ trvalou cestovní rychlost při 6000 ot/min (max točivý moment) u zavřeného a potom u otevřeného motoru.

Citace | Odpovědět

26.01.2016   21:19   #40 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:91.217.53.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

No při zavřené jsem nedostal vic jak cca průměr 55-65 km/h ale myslim že to kecám tak o 8-10km/h jinak s otevřenou ještě nevím,dneska jsem byl tahat dřevo v lese pak chvilku blbnutí a na tacho jsem nekoukal

Citace | Odpovědět

26.01.2016   21:21   #41 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:91.217.53.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

Poznatky budou později.. mám spíše jen první pocit změny ze zavřené na otevřenou a ten je bomba.

Citace | Odpovědět

26.01.2016   21:25   #42 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:91.217.53.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

Nevim ale teda jak těžší řidič ja mam 168cm a 73kg

Citace | Odpovědět

26.01.2016   21:27   #43 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Bublina> Těšíme se na další info .

Citace | Odpovědět

26.01.2016   22:25   #44 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ladik ladik Město: Šanov
IP:5.104.21.xxx
Offline 0/22

Bublina> s tou váhou jsme na tom nachlup stejně.................akorát mně je 48 takže asi budu starší

Citace | Odpovědět

27.01.2016   06:47   #45 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:91.217.53.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

Drobet jen o 22 let to nic není důležité je na kolik se člověk cítí

Citace | Odpovědět

27.01.2016   08:29   #46 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

u mě 95 kg 193cm a s kolkou lítám i 100, teď se chystám poměřit s GPS tak uvidíme, můj odhad je +/- 10 km , jinak gratulace k plnému výkonu všem, kteří otevřeli
taky dám info o otáčkách ať je martinur v obraze

Citace | Odpovědět

29.01.2016   17:03   #47 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Vlastní měření na zkušební čtyřkolce u firmy Tomico, Prostějov, 29.1.2016:
Měřeno na čtyřkolce Journeyman Gladiator X450 EFI EPS.
Čtyřkolka měla na tachometru doslova pár kilometrů. Motor byl „otevřený“ na klapce sání, ale pro zkušební jízdu jsem jej „uzavřel“ na páčce plynu, nastavil jsem šroub dorazu páčky na přibližně 15 kW. Podle vedle stojící „zavřené“ čtyřkolky. Rozdíl mezi „zavřenou“ a mnou zkoušenou čtyřkolkou byl na páčce plynu max. 2 mm. Chod páčky se nastavením zkrátil cca o třetinu, vzhledem k otevřené verzi.

Studený start bez problému. Volnoběžné otáčky 1650 ot/min.
Vibrace motoru v normě, nebyly vnímány nepříjemně. Při stání minimální, za jízdy jsem je vůbec nevnímal.
EPS pracoval velmi dobře při rozjezdu, nízkých (10-20 km/h GPS) i vyšších rychlostech (50-82 km/h GPS). Ve všech rychlostech se dá čtyřkolka řídit bezproblémově jednou rukou, není sice bezpečné, ale chvílemi jsem musel ovládat GPS.
Čtyřkolka drží, při přímé jízdě, výborně stopu ve všech výše uvedených rychlostech. Jízda pouze po asfaltu.
Rozjezdy i minimální přidání plynu velmi pružné a dynamické.

Trochu mne překvapily 2 věci. Za prvé příliš hladké sedlo, na kterém jsem v uzavřených zatáčkách občas klouzal. Ale na druhou stranu se lépe vysedalo v zatáčkách. Za druhé ovládání směrových světel. Má zajištěné polohy vpravo i vlevo. Jsem zvyklý na přepínač, který se sám vrací do základní polohy a vypíná se stlačením. Zde se směrovky vypínají zpětným přesunutím ovladače doleva nebo doprava.
Rychloměr proměřuje v rychlostech 50 – 80 km/h cca o 12 km/h více.
Při rychlostech (dle GPS) 50 km/h a 60 km/h točí motor 6000 ot/min (maximální točivý moment). 60 km/h je bezproblémová trvalá cestovní rychlost.
Nejvíce jsem tachometrově jel 95 km/h, dle GPS 82 km/h. Otáčky jsem nestihl přesně odečíst, ale byly cca 6500 ot/min (maximální výkon „uzavřeného“ motoru).

Nezaznamenal jsem žádné (tak typické u mnohých 4x4 ATV) cvakání kardanu při prudším rozjedu, brzdění nebo dobržďování před zastavením. Příjemný byl progresivní účinek motorové brzdy, čím nižší byla rychlost tím nastupoval vyšší účinek motorové brzdy.
Brzdy jsem moc nevyzkoušel, brzdil jsem jen nožním pedálem. Účinnost brzd nehodnotím.
Řazení N, L i H pohodové, hladké, bez doprovodných pazvuků. Poloha P šla zařadit ztuha (což má asi být).
Nastavení tlumičů nehodnotím. V terénu jsem nejel.
Absence uzamykatelného víčka nádrže.



Naposledy editováno 29.01.2016 17:33:06

Citace | Odpovědět

29.01.2016   17:06   #48 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Řidič 190 cm, 90 kg.



Naposledy editováno 31.01.2016 16:11:04

Citace | Odpovědět

30.01.2016   16:38   #49 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839

martinur> Ovladače na řidítkách jsou stejný v všech gladů od prvopočátku. No a stroj nemá žádné kříže kardanů, což docela eliminuje pazvuky kardanů. Ono celkově odlehčený převody (absence spojky, provedení kardanů) umožňuje lepší využití výkonu motoru. Prostě menší váha a tím odpor točivých součástí. To řešení se mi docela líbí, někdo se při konstrukci zamyslel

Citace | Odpovědět

30.01.2016   20:41   #50 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Sobol> Máš pravdu! Měl jsem pocit, že jedu na třístovce. Žádné pazvuky, žádný pocit těžkosti.

Citace | Odpovědět

30.01.2016   21:31   #51 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ladik ladik Město: Šanov
IP:5.104.21.xxx
Offline 0/22

to neuzamykatelné víčko je docela nepříjemné............lidi su k....rvy neřešil to někdo nějak??

Citace | Odpovědět

31.01.2016   13:40   #52 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

martinur>Sobol> Máš pravdu! Měl jsem pocit, že jedu na třístovce. Žádné pazvuky, žádný pocit těžkosti.



Jjj pro me je to taková sportka

Citace | Odpovědět

31.01.2016   14:15   #53 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Honza73 Honza73 Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited

Napadá mě,když to tady tak vidím proč kupovat čtyřkolku s větším objemem. Číňanům se povedlo něco neuvěřitelného, kolky která váží cca 350kg je uzavřená na 15kw jede 95km/h to po otevření dle mého odhadů pojede minimálně 140. Počítán že i spotřeba díky snížení tření a ztrát bude tak kolem pěti litrů a s tou velikosti to také není tak hrozné,dle Martinova fota, kdy on je voják jako hrom se za něj vejde minimálně ještě jeden somálec. Moc dobrá koupě,připojuji se a doporučuji.

Citace | Odpovědět

31.01.2016   16:02   #54 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Honza73> Pro dva chlapi to opravdu není, zkoušeli jsme to. Jako spolujezdec jsem si sedl dozadu a trubka nosiče mne tlačila do zadku. Jako nouzovka pro přesun na pár kilometrů postačující. Jinak ne.
Čtyřkolka se "zavřeným" motorem skutečně jela tachometrově 95 km/h, reálně tedy 82 km/h. "Otevřená" pojede kolem 100 km/h. Více to otáčky motoru nepustí. Pouze odhad ...



Naposledy editováno 31.01.2016 16:12:34

Citace | Odpovědět

31.01.2016   16:04   #55 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Pro porovnání dlouhá verze, ale na té jsem nejel. Dva chlapi jsme se na ní vlezli akorát, s tím, že ridič má příjemnou volnost v pohybech při řízení.



Naposledy editováno 31.01.2016 16:06:28

Citace | Odpovědět

31.01.2016   17:03   #56 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

martinur>Honza73> Pro dva chlapi to opravdu není, zkoušeli jsme to. Jako spolujezdec jsem si sedl dozadu a trubka nosiče mne tlačila do zadku. Jako nouzovka pro přesun na pár kilometrů postačující. Jinak ne.
Čtyřkolka se "zavřeným" motorem skutečně jela tachometrově 95 km/h, reálně tedy 82 km/h. "Otevřená" pojede kolem 100 km/h. Více to otáčky motoru nepustí. Pouze odhad ...



já to jen potvrzuji, otevřená jede tachometrově 105.........tedy ta moje

Citace | Odpovědět

31.01.2016   17:13   #57 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Air23> Takže reálně cca 93 km/h .

Citace | Odpovědět

31.01.2016   17:20   #58 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Našel jsem na webu 450-ku s nosiči asi z 550-ky a s opěrkou.

Citace | Odpovědět

31.01.2016   17:30   #59 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Kolegové, poraďte prosím. Budu objednávat X450. Dlouhou nebo krátkou?? Zajímají mne zejména jízdní vlastnosti. Je pravděpodobné, že dlouhá bude stabilnější při přímé jízdě a v prudkých výjezdech. Dlouhá bude mít o něco větší poloměr zatáčení. A dál? Vliv na výkon kvůli delšímu kardanu dozadu? Nárůst hmotnosti je 15 kg dle výrobce.

Citace | Odpovědět

31.01.2016   18:13   #60 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

velká gratulace k super volbě......jestli jsi závodník, adrenalista a divoch tak krátkou .....jestli romantické výlety ve dvou, bezpečnější výjezdy, a vetší pohodu na cestách tak dlouhou
delší kardan a výkon neřešit, je to fuk



Naposledy editováno 31.01.2016 18:14:14

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 53

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce