asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:34 Journeyman Gladiator X450

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)

Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01

předchozínásledující 1 ... 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 ... 53

Odpovědi: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

21.04.2017   09:04   #661 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:195.168.126.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Vikendovy relax http://youtu.be/i2MFEDrckwE



Naposledy editováno 21.04.2017 09:09:40

Citace | Odpovědět

21.04.2017   12:16   #662 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

bugy74 bugy74 Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI

když jsem měl zamčeny předek tak mě to fungovalo bez omezovače

Citace | Odpovědět

21.04.2017   18:11   #663 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Alik.jes Alik.jes Město: Bukovice
IP:62.204.226.xxx
Offline 0/4

Nevíte někdo jak je s čekací lhůtou na journeyman?
Nebo jestli jsou skladem?
Přemýšlím o koupí a nevím jak to probíhá.
Někdo nějaké info?
Děkuji Aleš

Citace | Odpovědět

21.04.2017   19:15   #664 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

hejda11 hejda11 Město: Liberec V - Kristiánov
IP:62.201.27.xxx
Offline 0/2149
SMC Jumbo 720 R 4x4

Marc> Hezky výlet.Na pohodu,co to bylo za místo to letiště a motorky?

Citace | Odpovědět

21.04.2017   22:31   #665 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

bugy74 bugy74 Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI

Alik.jes> olomoucký kraj aligatoravs,tomico zagugly najdeš jejich stranky i s kontaktama řeknou ti co maji skladem a co ne a na co se jak dlouho čeka

Citace | Odpovědět

22.04.2017   08:20   #666 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:90.64.102.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

hejda11> miniletisko Slavnica pri Dubnici nad Vahom. Miestny motoklub mal zraz.

Citace | Odpovědět

23.04.2017   13:16   #667 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142

Dobrý deň. Mal by som pár otázok pre skúsenejších užívatelov gladiatora x450L [EPS]. Mám pár "problémov" ktorým neviem prísť "na klb".

1. Niekedy pri jazde sa mi zobrazuje nejaký (asi) volt meter (viz príloha), ktorý ukazuje napätie (asi baterie). Osobne by mi to nevadilo, ale zobrazuje sa to velmi často, a mne to už trochu lezie na nervy. Ale "sranda" je , že v manuály o volt metri nieje absolutne nič písané, a niečo k tomu som si prečítal len v zahraničných forách

2. Taktiež síce to nieje nič vážne, ale je možnosť "si nechať zobraziť" nejaké pre mňa podivné hodnoty, pričom pri dlhšom podržaní tlačidla sa mi zvýši jas.. nebolo by to nič divné ,ale pri zmene (možno náhoda) sa mi zazdalo, že posilovač riadenia začal byť "citlivejší".. Každopádne by ma minimálne zaujímalo, čo tie hodnoty znamenajú

3. Taktiež malinko nepodstatné, ale zaujímalo by ma, ako je možné (po použiti navyjaku,) pričom keď ho nie "dokonca" navyniem, a vypnem motor, navyjak sa mi navynie do maxima bez toho , aby som tomu dal úkon.. Jak je to možné?

4. Taktiež by ma zaujímalo, ako to je s odomykaním na 28kW (keďže mám ŠPZ a zo zákona musí byť 15), ale myslím si, že si to nikto nevšimne :) . Robia to vv servise? Máte ss tým nejaké skúsenosti?




Vopred ďakujem za všetky odpoveďe

Citace | Odpovědět

23.04.2017   14:00   #668 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ihes ihes Město: Nové Syrovice
IP:92.62.225.xxx
Offline 0/53
Journeyman Gladiator X450

TheSalon112>
1.) Voltmetr se dá navolit jako jedna z možností tlačítkem "SEL". Pokud Ti to tam přeskakuje samo, může být nějaká nečistota v tlačítku nebo samotné tlačítko v háji. Nebo to je něco úplně jiného
2.) Jakýsi podivný údaj se mi tam taky jako jedna z možností ukazuje, ale ani prodejce nevěděl, co to je, tak po tom nepátrám.
3.) Možná máš nějaký automatický doběh, ale netuším, jak by fungoval, když já tam nemám ani koncák.
4.) Otevření výkonu je "OFF-ROAD úprava", tudíž nesmí být použita na silnici. Pro provoz na silnici musí být přiškrcena páčka plynu (šroubek s matkou), aby byl výkon snížen.
Poslední větu jsem si tak trochu vymyslel, ale jako výmluva pro dotěrnýho policajta by to stačit mohlo
Většinou to normálně otevírají při první garanci po 500km.

Citace | Odpovědět

23.04.2017   17:18   #669 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142

ihes> Okey, velmi pekne ďakujem za odpovede. Čo sa týka toho zamykania/odomykania.. Načo to je vlastne dobré? Doteraz som nepochopil, prečo majú všetky krajiny v zákone zámok na 15kW.. Vie mi to niekto objasniť?

Ak ako to je s STK? To si každé 3 roky budem musieť behať do servisu po zámok? :D

Ešte by ma zaujímalo:
V manuály je písané, že štvorkolku nemám "držať" dlhodobo vo vysokých otáčkach, lebo môže dojisť k zničeniu motoru.. Čo to znamená? Kolko je to dlhá doba? 3-4 hodiny? Môže sa s tým ísť na 100KM "tripi" po ceste ?

Chcel by som sa ešte opýtať na spotrebu.. Viem, že pri štvorkolkách sa to velmi nerieši, ale nevedeli by ste mi poivedať priblížne, aká je spotreba na 100KM ? (čisto iba cesta).. Zmestím sa do 7 litrov? Vopred ďakujem



Naposledy editováno 23.04.2017 17:42:37

Citace | Odpovědět

23.04.2017   18:48   #670 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Sobol Sobol Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839

TheSalon112> prostě to nesmíš držet plnej plyn po silnici. Zrychlit a ustalit rychlost třeba na 70. To plati pro každej motor.

Citace | Odpovědět

23.04.2017   19:39   #671 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:109.81.209.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

TheSalon112> Na ten voltmetr to přeskakuje při poklesu napětí na určitou hodnotu(ale tu nevím) a ty druhé hodnoty znázorňují míru zatmavení displeje.Posilovač by měl tuhnou až při vyšší rychlosti(opět ale nevím přesnou hodnotu).Jo a co se týče spotřeby,tak s pětikilem jsem měl kolem deseti,s osmou je to dvanáct a víš. Za sedum jezdil Linhaj,ale to byla 260.



Naposledy editováno 23.04.2017 19:44:18

Citace | Odpovědět

23.04.2017   19:54   #672 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142

Sobol> Lenže maxinalka je 70. A POKial idem napr po rýchlostnej ceste či diaľnici , je to problém :/

Citace | Odpovědět

23.04.2017   20:06   #673 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:90.64.90.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

TheSalon112> To si musis pockat na to odomknutie az ti to da tak 100 max a potom mozes mat cestovnu 70-80kmh

Citace | Odpovědět

23.04.2017   20:11   #674 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

Na rychlostni silnici,dalnici jezdim s motorkou,kdyz uz za riditka,s kolkou sotva prejedu silnici 1.tridy
Tema otevreni kolky-otevrena od zacatku,mam novou 450tku,uz s tema bilyma polepama jako 520,s homologaci T3,absence stredovyho zadniho svetla,misto toho dve kulate...a je to otevrene uz od zacatku,jen maximalka elektronicky omezená na 60km/h

Citace | Odpovědět

23.04.2017   20:30   #675 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:90.64.90.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Bob9>
To je ono ? co s tym porobili pomooooc. Kable ku svetlam na nosici ...



Naposledy editováno 23.04.2017 20:31:25

Citace | Odpovědět

23.04.2017   20:39   #676 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

Marc> presne tak,na 450 to jeste ujde,ale jak domrsili X550tku,dve kulaty vepredu,jak na vlaku
Mam presne tu samou,a bylo mi receno,i ukazano,ze to nejak zavreny neni,jen tam maximalka omezena.A i ta by mela jit softwarove prehrat.

Citace | Odpovědět

23.04.2017   21:32   #677 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:195.168.126.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Bob9> a to strdne svetlo je zastriekane farbou?

Citace | Odpovědět

24.04.2017   07:27   #678 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DrakTP DrakTP Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450

Ufff ještě, že mám "starou" verzi. To středové světlo je decentní a navíc jsem si na zadek mohl dát dvě přídavná světla pro práci či couvání

Citace | Odpovědět

24.04.2017   15:10   #679 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:109.81.209.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Jooo chlapi,nové předpisy jsou tvrdé.Nu což-chtěli jsme do Evropy,tak tam jsme.

Citace | Odpovědět

24.04.2017   17:58   #680 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

Marc>Bob9> a to strdne svetlo je zastriekane farbou?


ne,je to normálně plastovej výlisek,sranda je,že je součástí toho konektor podle mýho prostě stejná forma jak na světlo,jen vylitá černým plastem.
Chtěl jsem se zeptat,ještě jsem se nedokopal k přihlášení.Mám to pojištěný,i když jsem trval na ručení na traktor-v TP je Traktor kolový,T3.Tak prý nehraje max rychlost,traktor má 45km/h a pouze jeden jezdec,žádný pasažér.A prý protože v TP je max 60km/h a dva pasažéři,POVAHA STROJE(to mě dostalo ten termín)je čtyřkolka...Zákonné ručení tedy na 4kolu,a nikoliv za pětikilo na traktor O to ale nejde.Chtěl jsem vědět,jakou tedy dostanu na magistrátu RZ(spztku)?Malou bílou motocyklovou,nebo nějakou velkou žlutou plácačku jak na Liazku?

Citace | Odpovědět

24.04.2017   18:13   #681 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Bob9> žlutou RZ dělají i ve velikosti té bílé motocyklové. Ale tobě dají jednu velkou dopředu a ještě větší dozadu a na záda ti vytetují výstražný trojúhelník.

Citace | Odpovědět

24.04.2017   18:38   #682 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

Dobře ty! Na blbou otázku,blbá odpověd,co?!

Citace | Odpovědět

25.04.2017   07:14   #683 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

Tady se člověk dočte věci! Už to nehulte.(někteří)

Citace | Odpovědět

25.04.2017   11:05   #684 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Alltaircz Alltaircz Město: Jihlava
IP:78.156.137.xxx
Offline 0/2
Journeyman Gladiator X450

Zdravím, nedávno jsem si všiml, že se mi sjíždí přední pneu - což by nebylo neobvyklé ale zatímco pravé kolo rovnoměrně, tak na levém hlavně levý okraj...

Je na čtyřkolce něco, čím by se to dalo vyštelovat ?

Děkuji za případné rady - nejsem moc dobrý mechanik...

Citace | Odpovědět

25.04.2017   12:09   #685 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Pali232 Pali232 Město: Vrbové
IP:95.105.250.xxx
Offline 0/22
Journeyman Gladiator X450

Alltaircz> Zlá geometria,alebo vybité spodné čapy na ramenách ... mal som ten istý problém,len mne to dralo obidve pneu..

Citace | Odpovědět

25.04.2017   13:43   #686 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Adler Adler Město: Považská Bystrica
IP:78.99.64.xxx
Offline 1/15
Journeyman Gladiator X450

PetrP>

Citace | Odpovědět

25.04.2017   14:28   #687 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Alltaircz> Dej čtyřkolku na rovnou plochu. Zkontroluj, zda máš v pneumatikách správný a hlavně všude stejný tlak. Dej rovně řídítka. A změř, jak jdou přední kola. Pro letmou kontrolu se mi nejvíc osvědčila taková slabá gumicuková šňůra. Tu napnu kolem 4kolky přes středy pneumatik a hned vidíš, jestli máš sbíhavost nebo rozbíhavost a jestli není rozdíl mezi levou a pravou stranou. A na spojovačce řízení můžeš tu geometrii upravit pro každé kolo zvlášť. Jestli má mít tvá kolka sbíhavost nebo rozbíhavost a jak případně velkou, by mělo být napsané někde v manuálu.
Odklon kola se upravit nedá, ale ten můžeš taky zkouknout. Může se stát, že jsi třeba narazil rameno nebo je nějaký jiný problém s rámem. Bohužel se i v krajnosti může stát, že je křivě svařený rám z výroby.

Citace | Odpovědět

25.04.2017   15:47   #688 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

Adler>PetrP>


hlavně že jste se nasmáli Myslím že jsou k přečtení hloupější dotazy a nikdo se tím nezabývá.Nekupuju povozy dvakrát do roka,tak nemám extra zkušenost,proto jsem se zeptal.Kdo mohl vědět,že PetrP ten den snídal vtipnou kaši

Citace | Odpovědět

26.04.2017   09:56   #689 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Alltaircz Alltaircz Město: Jihlava
IP:78.156.137.xxx
Offline 0/2
Journeyman Gladiator X450

PetrP> Díky moc za rady, až najdu někde rovnou plochu, tak to hned vyzkouším

Citace | Odpovědět

27.04.2017   18:13   #690 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:62.197.209.xxx
Offline 16/142

Ahojte mám taký problemik.

No idem k veci:
Všimol som si , že prevodovka sa správa malinko divne. Napr niekedy keď preradujem , a niesom na rovinke (na rovinke ide všetko jak má) , sa mi nedá preradiť , respektíve s pakov sa hýbať dá , ale nechce sa to do tej rýchlosti zarazit. Pomôže sa len pohnúť o pár metrov , a už ide jak má. Taktiež (už mi to príde ako vážnejší problém): Pri prevode na L mi sa mi niekedy stane (packa je normálne v polohe L a aj na displayi je zobrazený prevod L) , že pri pridaní plynu s prevodovky ide divny zvuk (ako keď na manualy drzite spojku , preradujete a popri tom pustíte plyn , no proste tie zubky akoby sa nejak zle daly).. Pomôže len preradenie do H a následne preradenie do L , potom funguje jak má.

Za 200Km mám prvu garancnu , mám to tam spomenúť , je to problém?

Za skorú odpoveď ďakujem
S pozdravom , Roman Božik

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 ... 53


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce