06.12.2015 19:34 Journeyman Gladiator X450
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)
Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01
21.04.2017 09:04 #661 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Marc
Město: Považská Bystrica
IP:195.168.126.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450
21.04.2017 12:16 #662 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
bugy74
Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI
21.04.2017 18:11 #663 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Alik.jes
Město: Bukovice
IP:62.204.226.xxx
Offline 0/4
21.04.2017 19:15 #664 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
hejda11
Město: Liberec V - Kristiánov
IP:62.201.27.xxx
Offline 0/2149
SMC Jumbo 720 R 4x4
21.04.2017 22:31 #665 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
bugy74
Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI
22.04.2017 08:20 #666 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Marc
Město: Považská Bystrica
IP:90.64.102.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450
23.04.2017 13:16 #667 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
TheSalon112
Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142
Dobrý deň. Mal by som pár otázok pre skúsenejších užívatelov gladiatora x450L [EPS]. Mám pár "problémov" ktorým neviem prísť "na klb".
1. Niekedy pri jazde sa mi zobrazuje nejaký (asi) volt meter (viz príloha), ktorý ukazuje napätie (asi baterie). Osobne by mi to nevadilo, ale zobrazuje sa to velmi často, a mne to už trochu lezie na nervy. Ale "sranda" je , že v manuály o volt metri nieje absolutne nič písané, a niečo k tomu som si prečítal len v zahraničných forách
2. Taktiež síce to nieje nič vážne, ale je možnosť "si nechať zobraziť" nejaké pre mňa podivné hodnoty, pričom pri dlhšom podržaní tlačidla sa mi zvýši jas.. nebolo by to nič divné ,ale pri zmene (možno náhoda) sa mi zazdalo, že posilovač riadenia začal byť "citlivejší".. Každopádne by ma minimálne zaujímalo, čo tie hodnoty znamenajú
3. Taktiež malinko nepodstatné, ale zaujímalo by ma, ako je možné (po použiti navyjaku,) pričom keď ho nie "dokonca" navyniem, a vypnem motor, navyjak sa mi navynie do maxima bez toho , aby som tomu dal úkon.. Jak je to možné?
4. Taktiež by ma zaujímalo, ako to je s odomykaním na 28kW (keďže mám ŠPZ a zo zákona musí byť 15), ale myslím si, že si to nikto nevšimne :) . Robia to vv servise? Máte ss tým nejaké skúsenosti?
Vopred ďakujem za všetky odpoveďe
23.04.2017 14:00 #668 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
ihes
Město: Nové Syrovice
IP:92.62.225.xxx
Offline 0/53
Journeyman Gladiator X450
TheSalon112>
1.) Voltmetr se dá navolit jako jedna z možností tlačítkem "SEL". Pokud Ti to tam přeskakuje samo, může být nějaká nečistota v tlačítku nebo samotné tlačítko v háji. Nebo to je něco úplně jiného
2.) Jakýsi podivný údaj se mi tam taky jako jedna z možností ukazuje, ale ani prodejce nevěděl, co to je, tak po tom nepátrám.
3.) Možná máš nějaký automatický doběh, ale netuším, jak by fungoval, když já tam nemám ani koncák.
4.) Otevření výkonu je "OFF-ROAD úprava", tudíž nesmí být použita na silnici. Pro provoz na silnici musí být přiškrcena páčka plynu (šroubek s matkou), aby byl výkon snížen.
Poslední větu jsem si tak trochu vymyslel, ale jako výmluva pro dotěrnýho policajta by to stačit mohlo
Většinou to normálně otevírají při první garanci po 500km.
23.04.2017 17:18 #669 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
TheSalon112
Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142
ihes> Okey, velmi pekne ďakujem za odpovede. Čo sa týka toho zamykania/odomykania.. Načo to je vlastne dobré? Doteraz som nepochopil, prečo majú všetky krajiny v zákone zámok na 15kW.. Vie mi to niekto objasniť?
Ak ako to je s STK? To si každé 3 roky budem musieť behať do servisu po zámok? :D
Ešte by ma zaujímalo:
V manuály je písané, že štvorkolku nemám "držať" dlhodobo vo vysokých otáčkach, lebo môže dojisť k zničeniu motoru.. Čo to znamená? Kolko je to dlhá doba? 3-4 hodiny? Môže sa s tým ísť na 100KM "tripi" po ceste ?
Chcel by som sa ešte opýtať na spotrebu.. Viem, že pri štvorkolkách sa to velmi nerieši, ale nevedeli by ste mi poivedať priblížne, aká je spotreba na 100KM ? (čisto iba cesta).. Zmestím sa do 7 litrov? Vopred ďakujem
23.04.2017 18:48 #670 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839
23.04.2017 19:39 #671 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
paul44
Město: Trnava
IP:109.81.209.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
TheSalon112> Na ten voltmetr to přeskakuje při poklesu napětí na určitou hodnotu(ale tu nevím) a ty druhé hodnoty znázorňují míru zatmavení displeje.Posilovač by měl tuhnou až při vyšší rychlosti(opět ale nevím přesnou hodnotu).Jo a co se týče spotřeby,tak s pětikilem jsem měl kolem deseti,s osmou je to dvanáct a víš. Za sedum jezdil Linhaj,ale to byla 260.
23.04.2017 19:54 #672 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
TheSalon112
Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142
23.04.2017 20:06 #673 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Marc
Město: Považská Bystrica
IP:90.64.90.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450
23.04.2017 20:11 #674 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
Na rychlostni silnici,dalnici jezdim s motorkou,kdyz uz za riditka,s kolkou sotva prejedu silnici 1.tridy
Tema otevreni kolky-otevrena od zacatku,mam novou 450tku,uz s tema bilyma polepama jako 520,s homologaci T3,absence stredovyho zadniho svetla,misto toho dve kulate...a je to otevrene uz od zacatku,jen maximalka elektronicky omezená na 60km/h
23.04.2017 20:30 #675 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Marc
Město: Považská Bystrica
IP:90.64.90.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450
23.04.2017 20:39 #676 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
23.04.2017 21:32 #677 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Marc
Město: Považská Bystrica
IP:195.168.126.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450
24.04.2017 07:27 #678 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
DrakTP
Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450
24.04.2017 15:10 #679 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
paul44
Město: Trnava
IP:109.81.209.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
24.04.2017 17:58 #680 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
Marc>Bob9> a to strdne svetlo je zastriekane farbou?
24.04.2017 18:13 #681 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrP
Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
24.04.2017 18:38 #682 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
25.04.2017 07:14 #683 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
25.04.2017 11:05 #684 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Alltaircz
Město: Jihlava
IP:78.156.137.xxx
Offline 0/2
Journeyman Gladiator X450
25.04.2017 12:09 #685 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Pali232
Město: Vrbové
IP:95.105.250.xxx
Offline 0/22
Journeyman Gladiator X450
25.04.2017 13:43 #686 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Adler
Město: Považská Bystrica
IP:78.99.64.xxx
Offline 1/15
Journeyman Gladiator X450
25.04.2017 14:28 #687 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
Alltaircz> Dej čtyřkolku na rovnou plochu. Zkontroluj, zda máš v pneumatikách správný a hlavně všude stejný tlak. Dej rovně řídítka. A změř, jak jdou přední kola. Pro letmou kontrolu se mi nejvíc osvědčila taková slabá gumicuková šňůra. Tu napnu kolem 4kolky přes středy pneumatik a hned vidíš, jestli máš sbíhavost nebo rozbíhavost a jestli není rozdíl mezi levou a pravou stranou. A na spojovačce řízení můžeš tu geometrii upravit pro každé kolo zvlášť. Jestli má mít tvá kolka sbíhavost nebo rozbíhavost a jak případně velkou, by mělo být napsané někde v manuálu.
Odklon kola se upravit nedá, ale ten můžeš taky zkouknout. Může se stát, že jsi třeba narazil rameno nebo je nějaký jiný problém s rámem. Bohužel se i v krajnosti může stát, že je křivě svařený rám z výroby.
25.04.2017 15:47 #688 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
26.04.2017 09:56 #689 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Alltaircz
Město: Jihlava
IP:78.156.137.xxx
Offline 0/2
Journeyman Gladiator X450
27.04.2017 18:13 #690 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
TheSalon112
Město: Lefantovce
IP:62.197.209.xxx
Offline 16/142
Ahojte mám taký problemik.
No idem k veci:
Všimol som si , že prevodovka sa správa malinko divne. Napr niekedy keď preradujem , a niesom na rovinke (na rovinke ide všetko jak má) , sa mi nedá preradiť , respektíve s pakov sa hýbať dá , ale nechce sa to do tej rýchlosti zarazit. Pomôže sa len pohnúť o pár metrov , a už ide jak má. Taktiež (už mi to príde ako vážnejší problém): Pri prevode na L mi sa mi niekedy stane (packa je normálne v polohe L a aj na displayi je zobrazený prevod L) , že pri pridaní plynu s prevodovky ide divny zvuk (ako keď na manualy drzite spojku , preradujete a popri tom pustíte plyn , no proste tie zubky akoby sa nejak zle daly).. Pomôže len preradenie do H a následne preradenie do L , potom funguje jak má.
Za 200Km mám prvu garancnu , mám to tam spomenúť , je to problém?
Za skorú odpoveď ďakujem
S pozdravom , Roman Božik
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s