06.12.2015 19:34 Journeyman Gladiator X450
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)
Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01
07.05.2017 06:35 #751 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
Bob9> Mám dojem že nejsi jedinej kdo tady lemy schání.Na ruskejch webech jsou k vidění originál lemy na x550,jeden tady z fóra dával fotky pár stránek zpátky.Bohužel rusáci do čech neposílaj a náš dovozce nic takovýho samozřejmě nemá.Stejně jako třeba"cukšňůru" na x550 mají rusové běžně a u nás taky nic. Mám vzadu 3,5 a ve předu 3 cm podložky,tak bych lemy taky bral,ale zatím jsem na nic šikovnýho nenarazil.
Tady koukej,lemy a cukšňůra.A to prej výrobce nedodává. Zvláštní že do ruska jo.
07.05.2017 08:49 #752 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:195.88.143.xxx
Offline 4/543
Diky za odkaz Neco takovyho v metrazi jsem mel na mysli,je jasny ze nejtovacka,nebo vrtacek a trojky sroubky by byly nejlepsi,ale pri pripadnym prodeji by na to asi kazdej koukal jak vrana.
Ciro mas pravdu,ma to snuru i pekny super lemy.Rikas ze mas podlozky???Mi servisak rekl,at o tom ani nepremyslim,ze pujde vsechno do kopru.Chtel jsem dat 2.5-3cm,vic ne.Taky jsem oponoval tim,ze neskacu,jezdim vsude max 40km/h,po asfaltu s tim nelitam,tak nevim jestli bych timhle uzitim neco zlikvidoval.Ale uz ted ma dite trochu zacakany ruce z madel,jak se drzi,kdyz tam dam podlozky,bude to asi jeste horsi.Ale to samozrejme neni dulezity,ze se nejak zmaze.
07.05.2017 16:36 #753 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
07.05.2017 20:39 #754 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839
07.05.2017 22:06 #755 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
Sobol> No,to právě jedno není,podložkama odsadíš uchycení kola od uložení náboje v ložisku.Prodloužíš tak vlastně náboj a zvětšíš páku a sílu která působí na ložisko.
Při změně ET se uchycení kola k náboji nezmění.Odsazení disku od jeho uložení páku nezmění.
O nárůstu neodpružené hmotnost podložek ani nemluvě.
07.05.2017 23:01 #756 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839
Číro> ale no tak. To snad posunes ložisko směrem ven? Jendoduse Vem si kruzitko a klidne i pravítko a mer od rejd což je svislý čep. Co tím změníš? Váha? Zváž hliník podložku a ocel nebo alu ráfek z větším ET. Co bude lepší. Nic. Páka? Stejná. Navíc neodpruzenou hmotu většina vytuni super plastĕma v rozdílu několika kg. Nic půjdu zkrátit ramena a poloosy, ten rozdíl je k ničemu. Neber to jako narážku. Je to princip kterej se ctí mooc a mooc dlouho v motorsportu a vono to fakt funguje.
08.05.2017 08:13 #757 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
08.05.2017 08:41 #758 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:195.88.143.xxx
Offline 4/543
tady to začíná být ještě zajímavější než ve vlákně - Pick-up pro transport čtyřkolky Napište sakra někdo jako pro uplně blbýho,že 2.5-3cm podložky jsou ještě v pohodě,at to tam v klidu můžu dát
S tou pákou a neodpruženou hmotou-když jsem kdysi dal velký agresivní pneu na Linhajku,tak to nezatáčelo,nejelo,nebrzdilo,hrozný.To samý když jsem ze silničních pneu obul Vitaru na MTčka.Že by alu podložka vážila nějáký drama si nemyslím,pneu zůstanou stejný a 25mm podložka nebude při šíři celého kola 250mm takovou páku jako třeba 50mm podložka.
Pojdte radši jezdit Musím se naučit vkládat fotky,abych se taky pochlubil
08.05.2017 11:46 #759 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
08.05.2017 12:38 #760 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Honza73
Město: Liberec VI - Rochlice
IP:82.150.169.xxx
Offline 0/2035
TGB Blade 425 4x4 limited
08.05.2017 15:52 #761 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:195.88.143.xxx
Offline 4/543
Kluci ještě dvě technický otázky-přední-zadní nosič na 450/520 je třeba sundavat kvůli nějákýmu servisu?Servisnímu úkonu?Předek jak jsem pochopil,když se jde k pojistkám,tak musí ty čtyři šrouby dolů a pak přední nosič.Je něco taky vzadu?
Totiž přemýšlím,že dám dozadu,dopředu možná takový ty kovový "košíky",(zkusím dát foto)na to moje použití super,dá se na to hodit kanystr,pila,batohy,nářadí,možná i nádobu na postřik to unese,prostě široká paleta použití.Zadek je danej,jen vytáhnu koncový světla(plus odrazky)a dám je na tom,at nejsou utopený a jsou vidět.Na předek pak musím vymyslet nějáký rychlo-upínaní.
A za další,viděl jsem tohle ve Skotsku na farmě,měli tam starýho Rincona,a protože vzadu byla fakt velká plošina na náklad,dávali takový samodomo,očividně to bylo vyrobený doma,jak to nazvat-prodloužení tlumičů?Prostě kus železa,a nylonu,a to bylo mezi tlumičem a rámem,jakoby prodloužení,ale nebylo to nějak extra dlouhý,nebo jestli kvůli tomu aby víc naložili,mělo to přitvrdit zadek?
Hlavně nepište,že jsem se měl zeptat,to místní JéZetDé tam obsluhovali Bulhaři,tam byla veškerá angličtina marná
foto je pouze ilustrativní
09.05.2017 06:39 #762 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839
Číro>Sobol> Tak právě že ložisko neposuneš,svislé čepy taky neposuneš.Jediné co podložkama posuneš je uchycení kola směrem ven od ložiska a čepů.Při změně ET je disk na stejném místě.
Beru to úplně v pohodě v offroadu platí patrně jiný fiz.zákony.
09.05.2017 10:35 #763 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
FOGY
Město: Rožňava
IP:78.99.57.xxx
Offline 4/238
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S
09.05.2017 13:26 #764 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
bugy74
Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI
09.05.2017 22:17 #765 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Marc
Město: Považská Bystrica
IP:195.168.126.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450
Z nedele http://youtu.be/WgfAbIpt7BU
10.05.2017 20:40 #766 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:195.88.143.xxx
Offline 4/543
Marc-pěkný
kdo máte co najeto?Myslím kdo má na 450 nejvíc,už jsou to nějáký tisíce?Já minulý týden viděl 3500km a byla jak nová,vše původní(krom olejů ) Ale to byli"výletníci"jako já,žádný dravci.
Taky pozoruju,že s přibývajícíma km jde nějak dolů spotřeba,poslední dvě vyjíždky 40km,druhá 50km to skoro nic nevzalo.
10.05.2017 21:07 #767 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Pali232
Město: Vrbové
IP:195.91.96.xxx
Offline 0/22
Journeyman Gladiator X450
11.05.2017 13:01 #768 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
TheSalon112
Město: Lefantovce
IP:185.69.105.xxx
Offline 16/142
11.05.2017 19:18 #769 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
cochrac
Město: Trnava
IP:178.41.208.xxx
Offline 0/24
Can-Am Outlander 570
TheSalon112>
http://quad-moto.sk/...oto-zamykatelne.html
11.05.2017 19:23 #770 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
cochrac
Město: Trnava
IP:178.41.208.xxx
Offline 0/24
Can-Am Outlander 570
TheSalon112>
Inak asi bude pasovat aj z inej stvorkolky, alebo auta. Zober stvorkolku najblizsiemu predajcovi stvorkoliek alebo do najblizsich autosuciastok a vyskusaj. Tu napr. pisu, ze pasuje na x450, KQ aj BF.
http://www.aligatora...-%C4%8Dty%C5%99kolku
11.05.2017 19:54 #771 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:83.208.110.xxx
Offline 4/3072
12.05.2017 08:08 #772 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
agneovo
Město: Čikov
IP:89.31.162.xxx
Offline 0/19
Journeyman Gladiator X450
Ahoj pánové, nemáte náhodou někdo na gladovi 450L zadní box GKA R304? Budu velice vděčný za jakoukoliv fotku tohoto boxu na této čtyřkolce, nebo alespoň za podrobnější rozměry tohoto boxu. Nemůžu se rozloučit s origo opěrkou a madly, když už jsem za ně dal peníze a ať měřím, jak měřím, tak mi tam prostě nic nesedí, abych za sebou neměl půlmetrovou prdel :)
12.05.2017 12:01 #773 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
agneovo> Tenhle mám na X550 a vejde se i s origo opěrkou. http://www.aligatora...8Dty%C5%99kolku-8050
12.05.2017 13:01 #774 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:37.188.144.xxx
Offline 4/543
Ciro ty mas ale jinak madla rukou nez my!X550 a X520 teda kolky co mely plastovy nosice,tak mely madlo na ruce jinak nez 450tka,resil jsem to samy,aby tam nevadily ty madla a je ohy boxu zapadly,ale pak jsem to vzdal,protoze podle obrazku na netu to nevyberes,chce to zkusit.A stejne jako vy jsem se nechtel rozloucit s origo operkou.
12.05.2017 13:31 #775 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
12.05.2017 14:17 #776 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:37.188.144.xxx
Offline 4/543
Ano,operka stejna,madla jiny,ale na novych X550 T3 uz jsou jako na 450.Nechci bejt rejpal,ale zrovna na ty fotce,prispevek 59 je videt jak tam"kapsy"boxu nesedi.Ale treba to mate,na nejaky slovensky oranzade na YT zrovne tenhle na 450 je videt.Tohle zbozi je prekerka kupovat od oka na netu.Uz jsem takhle ja blbec jeden posilal zpet
12.05.2017 14:33 #777 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
agneovo
Město: Čikov
IP:89.31.162.xxx
Offline 0/19
Journeyman Gladiator X450
12.05.2017 14:46 #778 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:37.188.178.xxx
Offline 4/543
Hele textilaky jsem mel dva,a uz ne!Hned je to mokry,smrdi to pak uvnitr,nedrzi to tvar.Jediny plus,ze to nerozbijes.Plastak jeden,ale jak je vyssi,pri extremnim prujezdu nekde,kdyz pocitas kazdej centimetr ho muzes nakrapnout,me se to podarilo.Pokazdy kdyz jsem mezi stroky tahnul malou vyvazecku s kmenem.Pro moje pouziti je nejlepsi ocelovej kos a pruzna sit,vsehno na totom nahazes,od pily,kanystru,nebo batohy...Kdyby byl zarucenej tip na nejakej kterej tam padne,ale vetsinou se tam nehodi,nebo trci ven dozadu.Navic operka s madlama se platila,tak je skoda to hodit do garaze.
edit-nevíte jak dostat lano z navijáku,odvinu lano,a konec drží v tý díře jen na tření,nebo je tam něčím sichrovanej?
12.05.2017 16:56 #779 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
bugy74
Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI
12.05.2017 17:08 #780 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
bugy74
Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s