06.12.2015 19:34 Journeyman Gladiator X450
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)
Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01
29.08.2017 23:35 #901 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
marphy
Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32
Dakujem vsetkym za odpovede, no k tej vymene manziet sa obavam, ze budem potrebovat uz spesl naradie ktore nemam (stahovaky a pod.) Asi to dam najskor niekomu vymenit. Co sa tyka toho oleja, mam navod ale len po nemecky(nemcinu neovladam), musim mrknut na net, ci niekde nieco nenajdem.
Mam vsak este jednu otazku zatial som to neriesil, ale zacina mi to trochu vadit :D Nieco mi pri jazde dost piska. Piska to len ked sa hybem, resp. ked sa tocia kolesa, a robi to aj ked je vypnuty motor a stvorkolku tlacim. Pravidelny pisklavy zvuk, predpokladam, ze najskor od kolies. Nenapada niekoho, co by to mohlo byt a ako vyriesit tento problem? Mozem natocit aj video. Dakujem.
30.08.2017 04:08 #902 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Jarda83
Město: Pelhřimov
IP:89.203.217.xxx
Offline 2/222
30.08.2017 06:20 #903 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
30.08.2017 07:34 #904 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Jarda83
Město: Pelhřimov
IP:89.203.217.xxx
Offline 2/222
01.09.2017 11:32 #905 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
marphy
Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32
Dakujem vsetkym za rady. Objednal som tu manzetu, pustim sa do toho, snad to nerozbijem :D
Co sa tyka toho piskania, piska to tusim uz od kupy. To piskanie tusim pocut aj ked brzdim, ale este to otestujem a dam vediet.
A este mam otazku aj k tej vymene oleja. Nasiel som si cesky manual, spomina sa tam motorvy olej, a predna a zadna skrina prevodovky. O diferencialoch ziadna zmienka, snad niesom slepy... Vymenil by som aj ostatne, no mam trochu problem s identifikaciou plniacich a vypustnych otvorov. V navode sa to pise velmi strucne, a nieje tam presne uvedene, kde co je. Neviete mi poradit niekto, kde na internete by sa to dalo pozriet? Nasiel som pekne video na vymenu oleja v motore, ale nic viac. Dakujem za rady.
01.09.2017 15:13 #906 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
marphy> Výměna oleje-čtyřkolka má společnou olejovou náplň pro motor i převodovku.Mění se pouze olej v motoru.
V zadu má většina čtyřkolek pouze rozvodovku,vpředu diferenciál.Olej se mění tak jak je popsáno v návodu.Nalévací a výpustné otvory snadno najdeš,když si to prohlédneš.Množství oleje je tuším 0.25 vzadu a 0.28 vepředu.Je to v návodu.
02.09.2017 21:44 #907 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
TheSalon112
Město: Lefantovce
IP:78.98.21.xxx
Offline 16/142
04.09.2017 07:45 #908 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
TheSalon112
Město: Lefantovce
IP:185.113.47.xxx
Offline 16/142
04.09.2017 19:26 #909 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
04.09.2017 19:30 #910 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.195.xxx
Offline 4/3072
TheSalon112>Dobrý deň. Chcel by som sa poinformovať ohľadom bŕzd vozidla
Pokial stlačím prednú brzdu, všetko ide fajn, ale pokial nožnú, síce vozidlo zabrzdí rýchlo, ale vydá to taký divný zvuk. Vážne hlučný, jak keby sa tam niečo drhlo alebo čo.. Má to tak byť, robí to aj Vám ?
04.09.2017 20:03 #911 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
TheSalon112
Město: Lefantovce
IP:185.69.107.xxx
Offline 16/142
04.09.2017 20:08 #912 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.195.xxx
Offline 4/3072
04.09.2017 22:10 #913 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
TheSalon112
Město: Lefantovce
IP:185.69.107.xxx
Offline 16/142
04.09.2017 22:35 #914 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
Brzdis asi moc razantne.Me se tohle stalo na druhy vyjizdce,hodne strmej kopec,pres svaznice dolu.Trochu jsem to pustil a rany jak pises.Byl jsem vyplasenej.Jel jsem trochu vic s citem,a od ty doby nic.Pravda pokud jedu ostrejc a je nejaka krizovka,a musis na brzdu,tak to zamlati.Chce to jezdit trochu hlavou no.Ale dokazu si predstavit,ze kdybych jezdil stylem brzda-plyn,tak to bude mlatit furt.A je to skoda,zbytecne namahas a opotrebovavas veci jak psali kluci.
05.09.2017 19:38 #915 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.195.xxx
Offline 4/3072
10.09.2017 22:25 #916 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
marphy
Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32
Číro>marphy> Výměna oleje-čtyřkolka má společnou olejovou náplň pro motor i převodovku.Mění se pouze olej v motoru.
V zadu má většina čtyřkolek pouze rozvodovku,vpředu diferenciál.Olej se mění tak jak je popsáno v návodu.Nalévací a výpustné otvory snadno najdeš,když si to prohlédneš.Množství oleje je tuším 0.25 vzadu a 0.28 vepředu.Je to v návodu.
11.09.2017 08:10 #917 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Číro
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:89.190.88.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260
11.09.2017 10:22 #918 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:37.188.172.xxx
Offline 4/543
Nehledas ty tam mezinapravovej diferencial?! Vzdyt to psal Ciro na tyhle strance!Motor s prevodovkou-ta velka vec pod pistek a valcem,maji spolecnou olejevou napln.Vzadu mas rozvodovku,na předku diferencial,nic jineho tam neni.
Vozik papirove 150kg,takze kdyz das karu za auto ktera ma 130kg,mus ofiko vezt 20kg nakladu,jinak to samozrejme utahne nesmysl.Pouziti L-H s karou se takhle na dalku neporadi,zalezi na nakladu,povrchu,rychlosti...
Tak na tohle se uz vic napsat neda,ne.
11.09.2017 16:45 #919 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
v.d.k
Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:80.250.14.xxx
Offline 0/35
Journeyman Gladiator X450
Číro>Když čtu některé dotazy,tak mě připadá,že si tady někteří dělají legraci.Ptát se na naprosto jasné věci,nebo na věci které se nechají najít v návodech,v tech.průkazech,nebo přímo tady na fóru,jen se trochu snažit,mě už nepřipadá normální.
12.09.2017 08:07 #920 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
marphy
Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32
Vopred sa ospravedlnujem za vzniknutu situaciu. Pisali ste mi, ze olej pre prevodovku a motor je spolocny. To som pochopil, no zaroven ste pisali, ze je potrebne menit olej este v "rozvodovke" a v "diferenciali." Toto sa ale v navode vobec nepise resp. nieje to takto pomenovane, no podla mznostva oleja ako uviedol Číro, som usudil, ze to mozno bude to, co je v navode uvedene ako predna resp. zadna skrina prevodovky. Cerpal som z tohto navodu, strana 15 http://www.stvorkolk...x450-user-manual.pdf . V tychto pomenovaniach odbornik nie som, nebol som si isty, tak som sa spytal. Neviem, neuvedomujem si, aby som sa pri tomto spytal nejaku blbost.
Co sa tyka toho vozika, ano v tomto rozumiem. Toto by som urcite vyguglil, no v navode som to fakt nenasiel, a lustit technicak, ktory je momentalne v nemcine (po nemecky neviem) sa mi nechcelo. No uznavam, ze ak by som si dal mensiu namahu vycital by som si to aj z toho technicaku. Za toto sa ospravedlnujem ak to niekoho pohorsilo.
Kazdopadne fakt dakujem za tieto vase rady, sam vlastnim jedno forum, a viem ocenit taketo rady, ktore by som opytanim sa nedostal. A hlavne pre mna, kedze som trochu "paranoidny" a chcem mat potvrdene vsetko na 100%, aby som nieco nedokaslal. Dakujem fakt velmi pekne vsetkym, ktori mi poradili.
12.09.2017 10:15 #921 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
FOGY
Město: Rožňava
IP:78.99.61.xxx
Offline 4/239
Polaris RZR XP 1000, Journeyman Gladiator Z6 EFI EX, Polaris RZR-S
12.09.2017 19:41 #922 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.195.xxx
Offline 4/3072
24.09.2017 17:17 #923 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451
24.09.2017 17:23 #924 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:37.188.245.xxx
Offline 4/543
Ahoj,nevim co je u tebe novy,ja ji mel v dubnu kupovanou,450tku dlouhou,traktor homologaceT3b a vsechno dobry,je takova mensatejsi ale v technickejch usecich je to super,motorove stacila i kdyz 5tikilo ma prece jen spodek ale co mi prislo blbý a nejsem sam-ze Lko je i tak dost dlouhy,rychly.Snad ti to pomuze.
25.09.2017 09:46 #925 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451
25.09.2017 13:06 #926 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
DJPepik
Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520
brďa> Já mám x520ku a je pravda, že na Lko to jezdí stále poměrně rychle. Na druhou stranu L-ko je hlavně kvůli tomu, abychom nespálili řemen při pomalé jízdě. Můj ODHAD je, že jakmile jedete 6km/hod, tak už řemen neprokluzuje a nějaký malý prokluz sem tam, když blbnete v těžké sekci v terénu, mu nestihne ublížit. Takže podle mě to Lko plní perfektně svůj účel a smysl.
Jinak to na Lko utáhne nesmysl, takže na práci také OK.
Bo to vidíte jinak?
Kolama dolů, váš Pepík
25.09.2017 17:21 #927 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543
brda-video nemám sorry.Ale místa jezdím už cca 10let furt ty samý,jen kolky se střídaly,a jak říkám už jsem jel se strojema co fakt jely pomalejc.Tak 450 byla nejrychlejší,ale zas pěkně úzká a všude se protáhla,a to byla dlouhá.Bejt to krátký a s 5ti stovkou,tak by to na blbnutí na místě asi šlo.A to jsem na tohle uchyl a ty hodně,hodně pomalý místa mě fakt baví.Když jedu na vyjíždku tak mám průměr i méně než 30km/h a někdy ujedu i jen pár km,prostě spíš trial než počítání km,ale zas to asi není takovej trial jako jezdí profíci
Co zmínil Pepík s řemenem,tak neporadím to nechám na klukách co jsou technicky zdatnější
26.09.2017 06:31 #928 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839
26.09.2017 08:32 #929 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
brďa
Město: Zdeboř
IP:84.244.117.xxx
Offline 1/451
Bob9> díky
mě zajímají hlavně ty otáčky oproti 520 , to je potíž, já fakt nenašel jediné video na youtube jak někdo nakameruje 450S při trialku, pěkně aby byl slyšet zvuk motoru a varia, v mém okolí to nikdo nemá tak stále pátrám po tom zvuku, nechtěl bych uječenou vysokootáčkovou 4kolku
někdo tvrdil že to jede lépe než 520 ale pokud ano tak asi na úkor těch zvýšených otáček, to jenom selsky usuzuji
26.09.2017 08:36 #930 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bob9
Město: České Budějovice 6
IP:37.188.251.xxx
Offline 4/543
Sobol> ja jsem taky nerekl,ze jsem s tim jezdil"trial cup" ,rejd na Pikachu,obvzlast u ty dlouhy.Ale treba X550,jeste s podlozkama,to fakt couvas furt
S mych skromnych zkusenosti,na to fakt technicky jezdeni,byla Polarka petikilo,zatacelo to,slusnej zdvih ramen,motor sel pekne,a system 4x4 suprovej.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.98s