06.12.2015 19:34 Journeyman Gladiator X450
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)
Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01
09.11.2019 16:46 #1441 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Svojza
Město: Javorník
IP:185.246.148.xxx
Offline 10/82
Journeyman Gladiator X450
09.11.2019 16:50 #1442 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Mano8
Město: Lučenec
IP:78.99.121.xxx
Offline 0/40
Robert86> k tym valcekom: zmena gramaze neovplyvni prevodovy pomer, ked zmenis z 25 na 16, stane sa to, ze ked sa kolka rozbieha pri 2500rpm tak 25g už valceky tlacia variator von, cize rozbeh je dlhsi a menej akčný, 16g potrebuje viac otáčok aby vyvinuli dostatocnu odstredivu silu na to aby zatlacili na variator a zmenili prevodovy pomer, v praxi to znamena ze pri 2500 otackach mas kratsi prevod, preto spojka zopne skoro okamzite a otacky vyletia na 5000 a az v tedy zacne variator zrychlovat - defacto pri vyzsom vykone motora ! preto je to agresivnejsie ! ale ked ides napr 40-45 tak mas otacky motora 5200, pričom keby si mal 25g valceky tak pri teej rychlosti by motor tocil 4000rpm. Maximalka ovplyvnena nieje, lebo aj 16g pri 6000rpm roztlacia variator naplno a umoznia maximalny prevodovy pomer. Preto necitis rozdiel pri rychlosti nad 70.
lahsie valceky davaju viac zabrat remenu a pohonnej sustave... motoru je to jedno..
Dufam ze som to vysvetlil dostatcne :)
omnoho viac to citit na bezspojkovych variatoroch CVTech (co pouziva cfmoto)
09.11.2019 17:20 #1443 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Robert86
Město: Chrudim I
IP:213.226.223.xxx
Offline 2/50
10.11.2019 14:50 #1444 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Mano8
Město: Lučenec
IP:78.99.38.xxx
Offline 0/40
Svojza> Linhaie sú dva - je Linhai 500 (tj L500 s karburatorom) a potom je Linhai 550M co je tá nová dlhá verzia so vstrekom. Pisal som ti 550M.
linhai má v technickom 10,5Kw a cfmoto x450 má 14,5Kw - to su homologizovane hodnoty, realita je iná. Obmedzovač je na kazdej 4kolke po prvu servisku - 500km.
Linhai 550M má 25kw ale az 39Nm,
x450 má 24kw a 32Nm - a ten mensi krutak rapídne cítiť.
ten "obmedzovač" len aby si vedel je na plynovej pake v zadu - je tam skrutka ktora sluzi ako doraz ! vykrutis ju a mas "odblokovanu" ;)
linhai 500 má odstredivu spojku - agresivnejsi odpich, v 550ke pouzili cvtech variator co je na udrzbu lepsie ale ten rozbeh to ovplyvnuje rovnako ako pri x450.
kazivost linhaiov - ja mam linhai 400 a je na nom nabehnute cca 35-50 000km (neviem presne lebo je v nom uz 3ti palubak) popravde linhai má podla mna silnejší rám ako cfmoto x450.
10.11.2019 17:57 #1445 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Svojza
Město: Javorník
IP:89.24.34.xxx
Offline 10/82
Journeyman Gladiator X450
11.11.2019 12:41 #1446 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Mano8
Město: Lučenec
IP:87.197.120.xxx
Offline 0/40
Svojza> M550 kratka je v podstate na 500kovom ráme (kratkom) - ten rám vychádza este zo 400ky,
akurat tam osadili novsi motor so vstrekom,
ja som sedel aj na kratkej (500) a na dlhej (550M) linhaike.
rozdiel je len v dlzke preto sa ti zda ze je to "makksie", inak je system zavesenia uplne rovnaky.
osobne mi viac sedela tá kratka verzia,
ale roziel kratka-dlha je velmi subjektivny, vsetko ma svoje pre a proti, to si clovek uz musi vybrat sam.
pri tomto rozhodovani je vela faktorov, hlavny sú peniaze - pri linhai proste dostanes vacsi vykon za nizsiu sumu - samozrejme s urcitymi kompromismi, inak to ani nejde..
16.11.2019 20:49 #1447 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Svojza
Město: Javorník
IP:185.246.148.xxx
Offline 10/82
Journeyman Gladiator X450
17.11.2019 12:55 #1448 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
paul44
Město: Trnava
IP:109.81.213.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
17.11.2019 13:12 #1449 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
KubaTa
Město: Záblatíčko
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/137
19.11.2019 04:17 #1450 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Svojza
Město: Javorník
IP:199.247.41.xxx
Offline 10/82
Journeyman Gladiator X450
19.11.2019 12:25 #1451 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
paul44
Město: Trnava
IP:109.81.213.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
19.11.2019 15:51 #1452 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
KubaTa
Město: Záblatíčko
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/137
20.11.2019 05:54 #1453 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Svojza
Město: Javorník
IP:185.180.48.xxx
Offline 10/82
Journeyman Gladiator X450
Tož diky mrknu na to a pořeším to
ješte prosím o radu včera jsem vytahl z nadržky jak je vzduchoví filtr tak 3dc oleje mam kolku chvili a nenajel jsem sní vic jak 100 km takže to je tam ještě od předchozího majitele co najel od první garančky 800km četl jsem par stranek dozadu že byl problem asi z nějakým těsněním je to už pořešene? nebo to budu muset dolevat průbežne olej ,a ješte jsem se chtěl zeptat jestli tam stači klasisky olej 10w40 od značky TOTAL nebo mam davat radši ten origo od MOTOREX ??
Diky za info
20.11.2019 07:35 #1454 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Mano8
Město: Lučenec
IP:87.197.120.xxx
Offline 0/40
20.11.2019 12:07 #1455 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
paul44
Město: Trnava
IP:109.81.213.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
20.11.2019 12:23 #1456 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Mano8
Město: Lučenec
IP:87.197.120.xxx
Offline 0/40
Svojza> paul44> ano, to s tým "fúkaním" oleja do filtra - to je konstrukcna chyba, mám to tiez na x450 - je to riesene tak, že sa montuje také male zariadenie na dekompresnu trubku čo ide z klukovej skrine do filtra - je to taký slimák (v podstate maly cyklón) a prepad ide speť do skrine.
táto mala sranda to grcanie do filtra odstráni na 99%.
Dá sa to riešiť tuším aj mimo záruky lebo na to bola zvolávačka.
20.11.2019 13:13 #1457 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Svojza
Město: Javorník
IP:185.246.148.xxx
Offline 10/82
Journeyman Gladiator X450
20.11.2019 19:30 #1458 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Varan
Město: Mladá Boleslav II
IP:91.221.149.xxx
Offline 0/4
20.11.2019 19:37 #1459 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
KubaTa
Město: Záblatíčko
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/137
20.11.2019 20:07 #1460 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Mano8
Město: Lučenec
IP:78.99.119.xxx
Offline 0/40
20.11.2019 20:14 #1461 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Varan
Město: Mladá Boleslav II
IP:91.221.149.xxx
Offline 0/4
20.11.2019 20:15 #1462 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Varan
Město: Mladá Boleslav II
IP:91.221.149.xxx
Offline 0/4
20.11.2019 20:24 #1463 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Mano8
Město: Lučenec
IP:78.99.119.xxx
Offline 0/40
Varan> no tak teda presne vies o com hovorime, na klapke to nieje a ten šroubik si asi skusal vybrat typujem - to je doraz plynovej paky.. neviem o tom ze by cfmoto malo speed limiter, ale x450 by po rovnom asfalte mala bez problemov ist 90-95, ja mam dole kopcom maximalku 106
ale ja mam euro2 - 24kw ale to by nemal byt rozdiel..
20.11.2019 20:34 #1464 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Varan
Město: Mladá Boleslav II
IP:91.221.149.xxx
Offline 0/4
20.11.2019 20:42 #1465 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Mano8
Město: Lučenec
IP:78.99.119.xxx
Offline 0/40
20.11.2019 21:10 #1466 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
paul44
Město: Trnava
IP:109.81.213.xxx
Offline 0/1146
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
20.11.2019 21:19 #1467 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Mano8
Město: Lučenec
IP:78.99.119.xxx
Offline 0/40
03.12.2019 06:21 #1468 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Svojza
Město: Javorník
IP:37.48.21.xxx
Offline 10/82
Journeyman Gladiator X450
03.12.2019 13:30 #1469 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Cipísek-Zdenda
Město: Teplice
IP:62.240.166.xxx
Offline 0/55
Can-Am Outlander 1000R
03.12.2019 14:06 #1470 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
PetrP
Město: Chrastava
IP:109.80.107.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.14s