06.12.2015 19:34 Journeyman Gladiator X450
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)
Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01
06.12.2015 19:42 #1 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
06.12.2015 19:58 #2 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
04.01.2016 17:48 #3 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
04.01.2016 20:00 #4 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Air23
Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450
04.01.2016 20:06 #5 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Sobol
Město: Znojmo 5
IP:194.213.237.xxx
Offline 0/2839
05.01.2016 08:01 #6 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Air23
Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450
05.01.2016 10:09 #7 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
05.01.2016 10:22 #8 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Air23
Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450
spotřeba ??? tak tu absolutně nepočítám (zatím) střízlivý odhad okolo 9-10 l/100 km, ale na čtyřkolce je spotřebu měřit věc značně složitá
EPS je za příplatek 15.000,- Kč
No ohledně chování, co přesně máš na mysli ? Za mě je to klidné , i v té rychlosti kterou jsem uváděl, v terénu čitelné, ve výjezdech stabilní - na to že je to kraťas
05.01.2016 10:47 #9 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
Aby to nepapalo třeba 20 litrů :D To by byl dražší provoz než dražší :D Vím že je to složité, ale u mě jak u Kymco mxu 250 tak i 500 IRS - bohužel už nemám, byla spotřeba v podstatě stejná jak na silnici tak i v terénu.
K tomu EPS jsem to myslel tak, jestli se dá popsat rozdíl bez a s. Pokud to jde např. vypínat jako v autě. Vím co to má dělat v autě - v něm to mám. Ale jak moc to může pomáhat na kolce, to si nedokážu moc představit.
A jak výrazný rozdíl je výkon, oproti té x550 v terénu atd? Stačí ji v pohodě?
05.01.2016 11:10 #10 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Air23
Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450
Já spotřebu neřeším, takže jen to co dokáži odhadnout viz výše.
EPS nelze vypnout, samozřejmě značně napomáhá řízení v terénu, kdy je potřeba složitě manévrovat, bez EPS zkrátka potřebuješ více síly, na silnici rozdíl bez EPS nebo s, skoro nepoznáš.
Rozdíl mezi X550 a X450 ve výkonu rozhodně je, 550 lépe akceleruje již od spodního pole otáček, 450 nemá zkrátka takový spodek, ale pokud se roztočí zábava začíná. Pokud jedem společně 550 a 450 stačíme si v pohodě, vše je samozřejmě o řidiči
05.01.2016 11:14 #11 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Air23
Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450
takto jsem již v předchozím foru o X450 svůj názor na X450 popsal (verze bez EPS)
Tak názor na X 450 short verze..... Po usednutí za řídítka, s mojí postavou (193 cm 100 kg), se samozřejmě dostavil pocit že je to zkrátka menší stroj. Posez však komfortní, výška a sklon řídítek super. Start proběhnul naprosto hladce, vstřikování od Bosche, pracuje naprosto skvěle, žádné zakuckání nebo delší točení, nic takového nečekejte. Zvukový projev motoru je takřka totožný jak u X 550, laik rozdíl nepozná. Řazení rovněž klasika - Gladiátorské, nožní brzda a šup tak s kvaltem Vario se rozebíhá skvěle již od nižších otáček, bez zbytečného vytáčení motoru. Beru za plyn a jedeme, ihned mě mile překvapuje volnost řízení, nic težkého nic s čím se peru, první terén a šup do díry, ale nic, žádný rachot, rána nebo něco podobného, lidi ten podvozek si to pobral a já se usmál. Následuje skok (samozřejmě nechtěný) a zase .....podvozek pobere, neozve se, nenaříká. Beru za plyn jjjj nejde za ním jak X 550, nebo X 800, zkrátka není tam spodek, ale pokud se rozjede tak se příjemně vytáčí a pádí skvěle dopředu. Aaaa zase skok ....a nic, dolet do měkka, do mechu Přichází rovná polňačka a po pravé ruce si všimnu žlutého stroje s dvěma válci, beru za plyn a pomalu zrychluju, samozřejmě výsledek je jasný, ale přijde zatáčka a já s lehkostí driftuju a kolega na žlutém stroji brzdí a brzdí a až potom driftuje, přičemž prohrabe nejmíň 50 koní. Jasně se žlutými stroji s rakouskými motory nelze X 450 srovnávat, ale tohle je nenáročná hračka pro dospělého chlapa, no a pro babu to také není k zahození. Přichází pořádné koryto s potokem a mezička, pouštím X 450 čumákem do potoka, preventivně L ......sjedu hladce, vyjedu také hladce a 4x4 zůstane nedotčeno. Další potok, mez, větší náklon.... sjíždím, ale v půlce sjezdu se necítím a chci vycouvat, zakvedlám R a v pohodě vycouvám bez jakéhokoliv prohrábnutí, bez 4x4. Důvěra ve stroj je maximální a tak to zkouším znova a je to zábava, 450 funguje přesně tak jak má a přesně pro to co byla stvořena. Čím tohle uzavřít ???? .......Mě se líbí, padne mi do ruky, je lehká, má příjemný motor se skvělým podvozkem, ovládá se skvěle. Je to prostě malorážka ze které si skvěle zastřílíte a nebude vás to stát hodně, jako u nějakého velkého kalibru....hauk domluvil jsem a suďte sami
05.01.2016 11:36 #12 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
Tak zpátky na stromy, jsem si popletl zkratky EPS a ESP A EPS se v autě vypnout nedá Posledně kdy jsem jel s EPS (posilovačem řízení) tak to byl půjčený CanAm (to už je ale nějaký pátek) - a dost mi to vadilo, právě hlavně na silnici, kdy jsem měl pocit, že to zatáčí jinak než chci a bylo to nepříjemné. Nevím ale, jestli to bylo tím, že jsem na invalidním vozíků, takže čtyřkolku když řídím tak i držím přes řídítka.
05.01.2016 11:46 #13 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Air23
Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450
05.01.2016 14:56 #14 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Dzobo287
Město: Žilina
IP:158.255.30.xxx
Offline 1/12
Journeyman Gladiator X450
Ahoj chcem sa spýtať aké máte skúsenosti so studeným štartovaním na tejto štvorkolke. S bratom
sme si kúpili obaja tieto štvorkolky no akonáhle sa vonku trošku ochladí stačí aj na -5 stupňov štvorkolky nechcú naštartovať. Keď sa nám ich podarí naštartovať potom idú úplne normálne no keď zase postoja vo vonkajšej garáži cez noc ráno už zase nejdu naštartovať. No keď je vonku teplejšie štartujú hned na 1x.
05.01.2016 14:56 #15 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
leos2
Město: Moravské Budějovice
IP:82.144.159.xxx
Offline 44/2795
Can-Am Spyder RS, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Can-Am Outlander 800R Max XT-P, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Access Motor Max 250, Polaris Sportsman X2 500 EFI
Superbobo75>Tak zpátky na stromy, jsem si popletl zkratky EPS a ESP A EPS se v autě vypnout nedá Posledně kdy jsem jel s EPS (posilovačem řízení) tak to byl půjčený CanAm (to už je ale nějaký pátek) - a dost mi to vadilo, právě hlavně na silnici, kdy jsem měl pocit, že to zatáčí jinak než chci a bylo to nepříjemné. Nevím ale, jestli to bylo tím, že jsem na invalidním vozíků, takže čtyřkolku když řídím tak i držím přes řídítka.
05.01.2016 15:07 #16 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
05.01.2016 15:21 #17 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Air23
Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450
Dzobo287>Ahoj chcem sa spýtať aké máte skúsenosti so studeným štartovaním na tejto štvorkolke. S bratom
sme si kúpili obaja tieto štvorkolky no akonáhle sa vonku trošku ochladí stačí aj na -5 stupňov štvorkolky nechcú naštartovať. Keď sa nám ich podarí naštartovať potom idú úplne normálne no keď zase postoja vo vonkajšej garáži cez noc ráno už zase nejdu naštartovať. No keď je vonku teplejšie štartujú hned na 1x.
05.01.2016 15:47 #18 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Bublina
Město: Údolí
IP:91.217.53.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450
05.01.2016 16:49 #19 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Dzobo287
Město: Žilina
IP:158.255.30.xxx
Offline 1/12
Journeyman Gladiator X450
Air23> Tiež som pár krát skúšal vypnúť a znovu zapnúť chcípak no aj tak to nepomohlo. Akurát keď ho viac krát stlačím a čerpadlo natiahne viac benzínu tak štvorkolka normálne odpáli a povrčí trošku dlhšie ako keď ho stlačím len raz. Máme doma 2 tieto štvorkolky obi dve kúpené naraz asi pred 2 mesiacmi a každá ma ten istý problém stým štartovaním v zime. Keď je teplo naštartujú na 1x.
06.01.2016 10:59 #20 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
DrakTP
Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450
06.01.2016 11:04 #21 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Dzobo287
Město: Žilina
IP:158.255.30.xxx
Offline 1/12
Journeyman Gladiator X450
06.01.2016 11:45 #22 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
DrakTP
Město: Teplice
IP:62.168.0.xxx
Offline 1/88
Journeyman Gladiator X450
20.01.2016 18:19 #23 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
20.01.2016 18:50 #24 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
22.01.2016 19:07 #25 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Air23
Město: Humpolec
IP:85.71.230.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450
22.01.2016 19:11 #26 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
22.01.2016 19:15 #27 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
Superbobo75
Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT
22.01.2016 19:19 #28 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
23.01.2016 10:35 #29 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
1Pegas
Město: Havlíčkův Brod
IP:185.76.11.xxx
Offline 11/3274
Polaris Sportsman XP 850/EPS Touring
Superbobo75> Jojo, to stěmi kubatůrama to vím, to není nic nového :) To se děje pořád, třeba TGB 550
Ale u TGB je poslední dvoučíslí označením nápravy. S obsahem to nemělo nikdy nic společného (na rozdíl od jiných značek)
525 = tuhá zadní náprava
550 = nezávislé zavěšení
23.01.2016 19:19 #30 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s